Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.04.2010 09:01 - "...... ще ти забия два шамара и ще се напикаеш!"
Автор: cchery Категория: Други   
Прочетен: 12481 Коментари: 31 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Това горното е реплика. Реплика на майка! Българска майка! Или е по-точно да я нарека родителка. Родителка на момиче, което навлиза в пуберитета. Реплика отправена като заплаха към моя 7 годишен син в момент, в който мен ме няма при него. Поводът да му бъде казана е с едноседмична давност. Двете деца са се дразнили тогава взаимно. И днес моят син като минавал покрай момичето с колелото си й се плезел...... и това плезене предизвика родителката да стане и да го заплаши с горната фраза. Т.е. ако продължи да се плези на дъщеря й, тя ще стане, ще му забие 2 шамара, от които той би следвало да се напикае.

Това е случката вярно съвсем накратко. Опитах се да не влизам в подробности, защото не те са важни. Да не говорим, че не искам да изглеждам като средностатистическа истерична майка, която плюе наред със шюшльопите от слънчоглед и всички други живи същества около нея, особено другите майки за това как не са възпитали децата си. Но това, че повече няма да предам детайли на случилото се, не означава, че няма да си напиша изводите.
  1. ИЗВОД № 1- в България децата не са защитени. От никой! Докато някои се чудят как да ги опазат от педофилите, то истинските престъпници са сред родителите. С реплики като горната, отправени към чуждо дете, престъплението макар и изказано само на думи е факт. Факт в главата на дъщерята на тази родителка. Защото тя е свидетел как майка й показва надмощие над по-малък човек. И утре дъщерята ще стане същия терминатор, непризнавайки нито по-малките, нито по-слабите, нито никой!!!
  2. ИЗВОД №2 - възпитанието на българчетата е сведено до отрицание на всичко, което е различно от представите на родителите. Едно обикновено навикване и насаждане на омраза на всичко що е чуждо, непознато и се усмихва.
  3. ИЗВОД №3 - когато сам ти не си възпитан и нямаш никакъв подход към децата е по-добре да обвиниш опонента си в това. Как иначе да разбирам репликата на родителката, че трябва да се видя на какво приличам и тогава да й говоря!!!! Това си е проява на една най-обикновена слабост - словесна, физическа и най-вече умствена!!! Но това е част от възпитанието, което тя дава на своето момиче. Утре то най-вероятно ще се обърне към другарче по този начин.
  4. ИЗВОД №4 - нападай, за да скриеш безсилието си!!! Когато като родител не си се справил с възпитанието, когато си мислиш, че всичко знаеш, но не можеш да успокоиш детето си, което навлиза в пуберитета, когато мъжът ти ти е показал за сетен път, че нямаш достойнство, е по-добре да си изкараш яда като нападнеш някой! Нищо, че е в пъти по-малък от тебе и е дете! Ей го на там - обикаля с колелото си, сам е и видиш ли се изплезил на дъщеря ти!!! Този извод се наложи неизбежно, когато на всеки опит момичето да обясни с какво моя син я е обидил, то се разреваваше, тръшкаше се и правеше невероятни театрални етюди. Да, това дете навлиза в пуберитета. И аз го видях! И не го обвинявам въобще. За нищо!!!! Всички сме минали оттам - повече или по-малко драматично. Но ти, родителко, беше тази, която трябваше да разбереш това! Ти, гарго рошава, си мислиш, че като си извела детето си навън, обула си му ролери и с това дълга ти към нея е приключил. Можеш да си люпиш семките и да заплашваш чуждите деца.Ти, сврако заспала, трябваше да дойдеш при мен. Както синът ми е закачал детето ти, т.е. дете с дете е проблема, така и твоят проблем е родител-родител. Не ме познаваш - ДА, ТАКА Е!!!! Но ти, безакълие простовато, трябваше да попиташ сина ми къде е майка му или баща му и да дойдеш да говориш с нас щом има проблем. Или теб те е страх да не се напикаеш........                                                                                                      Ти имаш ли с какво да разбереш защо моето дете се е изплезило на твоето?!?! Така както аз разбирам твоето?Имаш ли представа въобще за общуването на съвремените деца?!?! И сещаш ли се, че в един спор винаги има 2 странни и никоя от тях не е напълно невинна?!?!
  5. БЕЗГРЕШНИ НЯМА - аз също заплаших едно момченце преди време...... че ако още веднъж изрита сина ми в бъбреците, ще му счупя главата..... сега като се сетя, тази заплаха с нищо не е по-лека от горната на родителката. Но тогава го казах на момента, т .е. в момента, в който това дете свали сина ми на земята и го изрита в бъбреците........ Чудя се родителката, за която говоря, що за "човек" трябва да е да таи нещо, което се е случило една седмица  и след тази седмица тя да е все така злобна, зловеща и заплашваща?!?!?
Ми това е!!! Възпитание чрез юмруци с елементи на санитарно-физиологически екшън.......



Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. streetsmart - Да се плезиш не е като да риташ
29.04.2010 09:33
Ако видя, че някой посяга на детето ми - независимо дали е възрастен, дете, или куче, ще му видя сметката! Добре де, на детето няма да му видя сметката, само ще го хвана яко за врата и ще го накарам да ме заведе при баща си.
Колкото до репликата на оная простакеса - тя всъщност е била предназначена към дъщеря й, да види как се прави, когато ти се плезят. На момченцето пък, дето е ритало сина ти, сигурно неговият баща му е показал как се рита. Само че не му е показал, че всяко действие си има противодействие, и като риташ по-малък и по-слаб от тебе, трябва да си готов да се срещнеш с родителите му.
Да, знам че не е християнско. И по принцип мога да обърна другата буза, когато ме зашлевят. Но не и когато зашлевят детето ми, тогава ставам хищник. Предполагам всички родители сме така.
Поздрави!
цитирай
2. benra - ...
29.04.2010 09:57
ако има нещо, което да ме изважда от рамновесие е насилието. Обикновено насилие се упражнява над по-слабия, защото насилие упражняват слабите духом. ВЕрбалното насилие не е по-малко от физическото. Това,че не е посегнала въпросната "родителка" не означава, че тя не е насилник.
Винаги съм се питала какъв е начинът човек да противодейства на такива индивиди.
Помня, когато дъщеря ми беше на тази възраст 7-8, съседка й беше казала,че ще я набие, защото си сваля колелото с асансьора. Детето беше много притеснено и се чувстваше виновно. Тогава отидох при въпросната индивидка и й казах,че ако има някакъв проблем с моето дете би трябвало да го отнесе към мен или баща й,защото ние сме отговорни за възпитанието й. Помня как стана по-ниска от тревата, мънкаше, хъмкаше, обясняваше,че тя всъщнок.ст не била викала и така нататаък.
Мисля,че подобни действия не трябва да бъдат подминавани,защото ти си права-утре тази дъщеря ще отиде и ще малтретира по-слабо дете от нея,защото й е предоставен такъв модел на поведение-насилнически. И въобще-срещу насилието трябва да се противодейства, непременно!!!
цитирай
3. cchery - Благодаря и на двама ви за включването!
29.04.2010 10:18
Въобще, радвам се, че има хора, които обръщат внимание на тези неща. Защото до реплики като темата на поста ми се стига, когато си стигнал дъното на нихилизма си, на безсилието и на липсата на желание да направиш въобще нещо. Стрийтсмарт, аз не бих посегнала никога на чуждо дете и точно като тебе ще го хвана и заведа при родителя. И там ще изясня всичко. И всъщност, когато са се случвали такива неща, никога не съм изхождала от мисълта, че моето дете е невинно. Винаги има 2 страни.

Бенра, очевидно хора като съседката ти е имало и ще има. Аз също не мисля, че такива действия трябва да се подминават. Лично аз видях с очите си как в една Англия защитават децата си - в детския клуб, в който бяхме оставили нашите деца да играят ни забраниха категорично да ги снимаме. Да снимаме нашите си деца, защото случайно в обектива може да попадне чуждо дете и да се изгаврим с него в интернет или някъде другаде.......
цитирай
4. deteidiot - За съжаление такива родители като гореспомената госпожа са много
29.04.2010 10:19
Такива хора отглеждат деца. Не казвам възпитават, защото обикновено не им пука какво прави детето им и проявяват тъй наречения си родителски ангажимент именно по такъв начин. Спомням си случка (която надали е единствената), когато извикали в училище родителите на деца, които се били в междучасието и родителите им се хванали за гушите и се сбили. А децата са попивателни и те това виждат, това правят и стават същите като родителите си. Аз работя с деца - водя детски тренировки по айкидо. Уча ги как да се защитават, когато ги нападнат по-големи и в същото време как да избягват конфликтите, защото насилието не решава проблемите. Само дето няма кой да научи и родителите на това. Поздрави! Трябва да се пише за такива неща. А те за съжаление не са малко.
цитирай
5. baimomchil - То по тая тема много има да се пише
29.04.2010 10:30
Аз лично в такива ситуации си дърпам детето и се опитвам да разбера какво е станало, като се опитвам да му обясня кво не трябва да става къде е сгрешило ако е сгрешило и кво да не прави в бъдеще. Това смятам за редно. Деца са и е ясно, че такива спорове, боеве и други подобни ще има. Далеч съм от мисълта и да възпитавам чуждото дете има си кой да го прави.

Обаче има 2 други типа родители, които ме изумяват. Всъщност не ме изумяват, то вече нищо не може да ме изуми:

1. Непукисти - детото им налага друго дете, прави бeли, те стоят и люпят семки и не реагират.
2. Такива като горната - тяхното дете е невинно по дефолт и отивата да раздават правосъдие, да се карат на чуждите или да се карат с родителите.

Честно казано незнам от горните два типажа, кой е по-паляшки ;)
цитирай
6. streetsmart - Да, децата попиват всичко
29.04.2010 10:43
Имам две деца и честичко съм с тях на площадката. Опитвам се хем да наглеждам големия, докато си играе, хем и да го уча, че по-малките трябва да се пазят и да им се помага. Е, и бебето вкъщи играе възпитателна роля, нали му е братче, пази си го. Но има родители, които учат децата си да си пробиват път в живота с лакти - те се намесват само ако видят, че детето им е в ролята на потърпевшия.
цитирай
7. rpatel - Докато децата си възпитават на п...
29.04.2010 11:28
Докато децата си възпитават на принципа: Бий за да те уважават! Или им се обяснява, че правилата са само за глупаците и никой "готин" човек не трябва да му пука за тях ще има да се чудим защо по улиците е пълно с разглезени и агресивни деца не признаващи никакъв авторитет. Но лошото е, че тези деца ще пораснат и ще станат агресивни възрастни.
цитирай
8. cchery - Но лошото е, че тези деца ще пораснат ...
29.04.2010 11:32
rpatel написа:
Но лошото е, че тези деца ще пораснат и ще станат агресивни възрастни.

Да, това е лошо. Но още по-лошото е, че те ще станат родители...... копия на техните собствени родители. И после моето, твоето и детето на всички писали дотук ще има разправия с тях вече в качеството си на родител.......
цитирай
9. cchery - Имам две деца и честичко съм с тях на ...
29.04.2010 11:33
streetsmart написа:
Имам две деца и честичко съм с тях на площадката. Опитвам се хем да наглеждам големия, докато си играе, хем и да го уча, че по-малките трябва да се пазят и да им се помага. Е, и бебето вкъщи играе възпитателна роля, нали му е братче, пази си го. Но има родители, които учат децата си да си пробиват път в живота с лакти - те се намесват само ако видят, че детето им е в ролята на потърпевшия.

Да, и аз съм била в твоето положение и моите деца са възпитавани по подобен начин. И това, че понякога проявяват друго поведение не е признак на липса на възпитание. А естествен детски импулс да проверят сам самички всичко, което виждат и чуват. Да се правят генерални изводи от такива случке и много вредно.
цитирай
10. streetsmart - Не съм правила никакви изводи за теб и децата ти
29.04.2010 12:51
cchery написа:
streetsmart написа:
Имам две деца и честичко съм с тях на площадката. Опитвам се хем да наглеждам големия, докато си играе, хем и да го уча, че по-малките трябва да се пазят и да им се помага. Е, и бебето вкъщи играе възпитателна роля, нали му е братче, пази си го. Но има родители, които учат децата си да си пробиват път в живота с лакти - те се намесват само ако видят, че детето им е в ролята на потърпевшия.

Да, и аз съм била в твоето положение и моите деца са възпитавани по подобен начин. И това, че понякога проявяват друго поведение не е признак на липса на възпитание. А естествен детски импулс да проверят сам самички всичко, което виждат и чуват. Да се правят генерални изводи от такива случке и много вредно.

Съжалявам, ако така си ме разбрала. Генералният ми извод е всъщност наблюдение над деца и родители, които виждам.
цитирай
11. анонимен - Ами възпитавайте сина си!
29.04.2010 13:05
Не търсете грешките само в другите! За да се стигне до тази реакция от страна на въпросната родителка, първоначалната вина е ваша, че не сте научила детето си как да се държи, още повече към момичетата. Затова и стават груби момчетата като пораснат. И вече не се плезят, ами направо посягат да удрят.Няма куче без опашка.Така, че оправете си генералните изводи, уважаема госпожо!
цитирай
12. анонимен - Агресията е навсякъде
29.04.2010 13:06
Затова и децата стават агресивни
цитирай
13. cchery - Имам две деца и честичко съм с тях на ...
29.04.2010 13:07
streetsmart написа:
cchery написа:
streetsmart написа:
Имам две деца и честичко съм с тях на площадката. Опитвам се хем да наглеждам големия, докато си играе, хем и да го уча, че по-малките трябва да се пазят и да им се помага. Е, и бебето вкъщи играе възпитателна роля, нали му е братче, пази си го. Но има родители, които учат децата си да си пробиват път в живота с лакти - те се намесват само ако видят, че детето им е в ролята на потърпевшия.

Да, и аз съм била в твоето положение и моите деца са възпитавани по подобен начин. И това, че понякога проявяват друго поведение не е признак на липса на възпитание. А естествен детски импулс да проверят сам самички всичко, което виждат и чуват. Да се правят генерални изводи от такива случке и много вредно.

Съжалявам, ако така си ме разбрала. Генералният ми извод е всъщност наблюдение над деца и родители, които виждам.

Не, не това имах предвид и аз :))..... по-скоро също генерално обобщих.....
цитирай
14. cchery - Затова и децата стават агресивн...
29.04.2010 13:10
анонимен написа:
Затова и децата стават агресивни

Ами то в поста ми по-скоро ставаше въпрос не за агресията на децата, а на родителите..... от което човек може да си направи извод, че не децата трябва да се променят, а родителите.....
цитирай
15. phoenix2000 - Да съм честен
29.04.2010 13:11
от снимката ти ми стана симпатична, но рекцията ти в постинга не я одобрявам. По-точно затворения кръг Action-ReAction-ReAction-ReAction
Action:Изплезване
ReAction:"...... ще ти забия два шамара и ще се напикаеш!"
ReAction: гарго рошава, сврако заспала

Да взема да се усмихна и да запомня само очите и усмивката ти, другото ще го забравя, усмихни се и ти

Аз пък на твое място бих забил на бащата два тупаника и един с десния крак

Не е ли по-добре жените да правят повече секс сутрин за да са по щастливи през деня


цитирай
16. furiika - Ето ви един виц по темата:
29.04.2010 13:12
Дете и майка пътуват в автобуса. Детето непрекъснато имитирало някакв жена седяща до тях. Жената търпяла, търпяла, накрая се обърнала към майката:
-Госпожо, направете забележка на сина си да не ме имитира.
Майката моментално реагирала:
-Петьо, престани да се правиш на идиот!

:)))
цитирай
17. mikino - Твърде обширна тема...
29.04.2010 13:16
Тази патка, която е изрекла тези думи, ако го беше направила пред мен, щях да а попитам: "А ти мА, от къде знаеш, че детето ми ще се напишка? И коя си, че ще раздаваш правосъдие на чужди деца?" Определено тази, мога да я нарека простачка! Така ще възпита и детето си - просташки.
Била съм преподавател в училище и съм се нагледала на родители-простаци - тяхното гардже е най-доброто, най-умното и най-кротичкото. Точно това "съкровище" в 4ти клас сричаше, биеше съучениците си и един ден, тропайки с крак ми каза: "Абе ти коя си, че ще ме караш да излизам на дъската? Няма да ме изпитваш!!! Ако ми напишеш двойка ще кажа на тате, да дойде и да си поговори с теб!!!" - това бе един от факторите, който ме отказа от учителската професия.
На много от тези "гарджета" им липсват първите 7 години, а родителите считат учителя за длъжен, да им въпитава децата! Безсилна бях пред 4-крилен гардероб в лъскав джип.... Какво да му кажа - детето ти ще остане неграмотно?!?
цитирай
18. анонимен - Изводите ти са крайно повърхнос...
29.04.2010 13:17
Изводите ти са крайно повърхностни. Разбира се, че такива хора има, защото е имало и тях някой ги е създал и възпитал. И те живеят и възпитават както могат. Ти какво предлагаш да забраним на простаците да се размножават ли? В този пост се опитвш да превъзпитаваш и индиректно да спориш с простаци, което си е умрела работа. Не казвам, че хората трябва да се примиряват, но на простаците само това им е силата, щото за друго не ги бива и като живеем в тази гмеж, няма как да не се сблъскваме и с техните особености, а и децата ни за съжаление се налага да стават свидетели на подобни грозни сценки. Ти като родител трябва да им покажеш как да се справят мисловно с подобно поведение, но проблема е, че и ти незнаеш. Ще трябва да намериш начин, успех...
цитирай
19. cchery - Изводите ти са крайно повърхнос...
29.04.2010 13:23
анонимен написа:
Изводите ти са крайно повърхностни. Разбира се, че такива хора има, защото е имало и тях някой ги е създал и възпитал. И те живеят и възпитават както могат. Ти какво предлагаш да забраним на простаците да се размножават ли? В този пост се опитвш да превъзпитаваш и индиректно да спориш с простаци, което си е умрела работа. Не казвам, че хората трябва да се примиряват, но на простаците само това им е силата, щото за друго не ги бива и като живеем в тази гмеж, няма как да не се сблъскваме и с техните особености, а и децата ни за съжаление се налага да стават свидетели на подобни грозни сценки. Ти като родител трябва да им покажеш как да се справят мисловно с подобно поведение, но проблема е, че и ти незнаеш. Ще трябва да намериш начин, успех...

Благодаря! Аз постоянно търся начин...... и моят пост е част от този процес :)).
цитирай
20. cchery - от снимката ти ми стана симпатична, ...
29.04.2010 13:27
phoenix2000 написа:
от снимката ти ми стана симпатична, но рекцията ти в постинга не я одобрявам. По-точно затворения кръг Action-ReAction-ReAction-ReAction
Action:Изплезване
ReAction:"...... ще ти забия два шамара и ще се напикаеш!"
ReAction: гарго рошава, сврако заспала

Да взема да се усмихна и да запомня само очите и усмивката ти, другото ще го забравя, усмихни се и ти

Аз пък на твое място бих забил на бащата два тупаника и един с десния крак

Не е ли по-добре жените да правят повече секс сутрин за да са по щастливи през деня

Знаеш ли, препрочетох няколко пъти поста си преди да го пусна. И можех много лесно да махна цитираните от теб обръщения :))...... но не го направих умишлено. Въобще не съм вода ненапита, а и онази поговорка "... да хвърли камък онзи, който е невинен" не ми пасва........ затова и поста ми е отражение на самата мене...... Странното е, че ти ще се опиташ да запомниш очите и усмивката ми, но родителката ми каза да се видя как изглеждам..... голЕмо разминаване :)))...... и точно поради това разминаване, сврака, гарга, патка и други представители на рода птици ще си останат в този пост. Обещавам следващият да е след секс и в пъти по-романтичен... :)))
цитирай
21. анонимен - първо погледнете себе си, после другите
29.04.2010 16:47
Не мога да не се съглася с коментар 11. Не е ли по-важно в случая да се замислите защо вашия син се държи така? Или според вас, да се плезиш на други хора от колелото е поведение, което си е в реда на нещата? Сред всичките тези обидни думи към майката, която макар и не по най-културния начин, все пак защитава дъщеря си, сетихте ли се да направите забележка и на сина си? Обяснихте ли му, че трябва да бъде мил, внимателен с другите, да не се дразни и заяжда без причина? Всеки носи отговорност, за себе си, за собствените си действия и собствените си деца. Вашата роля като родител е да възпитате детето си да уважава другите хора, да му помогнете да израсте като мъж с достойнство и култура, а не да учите другите родители как да предпазват децата си от агресията на вашия син. Извинявайте за поучителния тон, но искрено се надявам, че хора, които прочетат тази статитя няма да я възприемет като правилен модел на поведение. Прочетете пак коментар 20 - с вашата реакция, вие просто продължавате и задълбочавате конфликта. Това ли е което искате - една безкрайна караница?
цитирай
22. deteidiot - http://dnes. dir. bg/news. php...
29.04.2010 17:01
http://dnes.dir.bg/news.php?id=6301041#cmts
цитирай
23. cchery - Не търсете грешките само в другите! ...
29.04.2010 21:15
анонимен написа:
Не търсете грешките само в другите! За да се стигне до тази реакция от страна на въпросната родителка, първоначалната вина е ваша, че не сте научила детето си как да се държи, още повече към момичетата. Затова и стават груби момчетата като пораснат. И вече не се плезят, ами направо посягат да удрят.Няма куче без опашка.Така, че оправете си генералните изводи, уважаема госпожо!

Да попитам само, как разбрахте уважаем......... не Ви знам пола и няма да завърша предната дума, но как разбрахте, че детето ми не е възпитано?!? И че неговото плезене е израз на невъзпитание, а не на опит да се защити?!?! Генералните изводи са си мои! И благодарение на тях аз живея в общество с хора като вас и онази родителка.....
цитирай
24. cchery - http://dnes. dir. bg/news. php...
29.04.2010 21:19
deteidiot написа:
http://dnes.dir.bg/news.php?id=6301041#cmts

Просто няма какво да кажа след като прочетох това........ особено ако е вярно....
цитирай
25. анонимен - Затова и децата стават агресивн...
02.05.2010 22:17
cchery написа:
анонимен написа:
Затова и децата стават агресивни

Ами то в поста ми по-скоро ставаше въпрос не за агресията на децата, а на родителите..... от което човек може да си направи извод, че не децата трябва да се променят, а родителите.....

e да де - то от родителите се тръгва.....
в този смисъл два съвета:
1, Първо си огледай добре твоя двор, тогава си ври носа в този на комшиите.
2, ВИНАГИ има поне две гледни точки - е уви - в твоята не ме убеди....
цитирай
26. cchery - в този смисъл два съвета: 1, ...
02.05.2010 22:58
анонимен написа:

в този смисъл два съвета:
1, Първо си огледай добре твоя двор, тогава си ври носа в този на комшиите.
2, ВИНАГИ има поне две гледни точки - е уви - в твоята не ме убеди....

Тези съвети за горния постинг ли се отнасят?!?!

Ако тръгна да убеждавам всички във всичко, ще се самоубедя в собствената си съвършеност :)))) ........ ако това предпочиташ...
цитирай
27. анонимен - ;))) то щото всеки се мисли за съв...
03.05.2010 21:06
;))) то щото всеки се мисли за съвършен и винаги прав, та затова се е стигнало до тук.....;((((
цитирай
28. baimomchil - ;))) то щото всеки се мисли за съв...
03.05.2010 22:57
анонимен написа:
;))) то щото всеки се мисли за съвършен и винаги прав, та затова се е стигнало до тук.....;((((


От толкова съвършенство, грам от идеята на поста не си схванал(а).

Прочети Ян Бибиян, много мъдра книга.
цитирай
29. cchery - ;))) то щото всеки се мисли за съв...
04.05.2010 12:47
анонимен написа:
;))) то щото всеки се мисли за съвършен и винаги прав, та затова се е стигнало до тук.....;((((

Асолютно - то и твоят коментар е плод на същото :).
цитирай
30. анонимен - ;))) то щото всеки се мисли за съв...
04.05.2010 22:20
cchery написа:
анонимен написа:
;))) то щото всеки се мисли за съвършен и винаги прав, та затова се е стигнало до тук.....;((((

Асолютно - то и твоят коментар е плод на същото :).

;)))))))))))))))) da ;))))))))))))))
цитирай
31. cchery - ;))) то щото всеки се мисли за съв...
05.05.2010 10:02
анонимен написа:
cchery написа:
анонимен написа:
;))) то щото всеки се мисли за съвършен и винаги прав, та затова се е стигнало до тук.....;((((

Асолютно - то и твоят коментар е плод на същото :).

;)))))))))))))))) da ;))))))))))))))

Хех, а няма ли да се представиш вече?!? Щото си мисля, че не си анонимен по-скоро анонимнА за мене.... :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cchery
Категория: Други
Прочетен: 5028346
Постинги: 314
Коментари: 5091
Гласове: 3537
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930