Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.08.2011 14:40 - Из хрониките на една провинциалистка
Автор: cchery Категория: Забавление   
Прочетен: 18166 Коментари: 41 Гласове:
24

Последна промяна: 10.08.2011 11:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Посипвам си главата със сол, пипер, оцет, газ и олио, въглищен прах и метални стружки, мятам си кърпата върху главата и се свивам в най-кривия ъгъл на междугалактическото пространство за да се срамувам и чувствам неудобно. Защото постъпих нечестно. Не само нечестно, ами лошо! И не само лошо, ами дискриминационно! И не само дискриминационно, ами и провинциално още!

 

Преди има няма 2 месеца бях упоменала в един от постингите си – е те този, че по време на сутрешния ми крос в парка (обикновено тичам 4-5 пъти седмично), един четирикрак, бял клечерлясал, кренвиршообразн кюнец ме лае и се мята към мен всеки път, когато мина покрай него. И не отбира – нищо, че вече ме е видял в едната посока, на връщане не пропуска да се спусне към краката ми с пискливия глас!!! Това се случва вече трети месец. Чаках стопанката му да се сети, че нещо не е наред в тази ситуация ииииии да вземе мерки така щото пискун да спре да ме лае. Но вместо това, един от последните пъти каишката му беше повече отпусната, та се наложи с неподозирани дотогава инстикти да скокна от алеята в тревните площи и дръгльо да си остане с мерака за вкусния ми десен глезен.

 

Тази сутрин нещата не се повтарят, защото повторението отдавна се изчерпа, още на втория пътimage. Та тази сутрин нещата всъщност са както обикновено – аз бягам! Пухтенето ми се чува във всички околни блокове, че и в по-отдалечените, сигурно и пляскането на почти босите ми ходила по асвалта е лесно различимо за всеки човек с тежко увреждане на слуховия апарат. Случвало се е хората, които настигам да се размърдат неспокойно и да проверят кой е пуснал дизела зад гърбовете им, и да се отместят, ако са в средата на алеята. Ноооо стопанката на въшльо – НЕ! Непоколебима дама над 60-те, висока, почти стройна, носеща очила с тежки рамки и прическа, достатъчно модерна и прилична за края на 50-те години.

image


И тя ме чува и не само, че не се отмества, ами напротив. Спира да се движи и проследява движението ми 10 метра преди да стигна до нея и беламура й, както и следващите...... колкото й стигат диоптрите да вижда надалеч! И всичко това щеше да е ок, само ако се беше сетила (поне веднъж, братче) да гушне издухания бял мегафон и да не го допуска да се мята към мен и да се дере на поразия с всяко мое преминаване в близост до аурата му!

 

Днес вече аз не издържах! Тази ситуация се случва трети месец, по около 4-5 пъти седмично, поне 2 пъти на сутрешния ми крос. Приключих с тичането, поразтегнах се малко както е прилично след физическо разтоварване и с червено като стара българска цигла лице, обляно във високоадреналиновата ми пот (адреналинът се дължи не само на тичането, ами и на неприязънта към песа на дамата от 50-те години), се приближих към собственичката на бъхливата черга. Дали я уплаших или стреснах, не знам. А може би липсата на всякакво достойнство в още пухтящата ми фигура и тоталното отсъствие на подобие на прическа върху мократа ми глава, предизвикаха у дръглоконцесионерката реакции, съперничащи с тези от аварията във Фукушима и Чернобил, взети заедно и тройно интегрирани.

 

Аз: Извинете, имам една голяма молба към Вас? Бихте ли направили така, че кучето Ви да спре да се хвърля към мен и да ме лае всяка божа сутрин?

Тобчова мама (ТБ – псето се казва Тоби): И как да го направя това?! Не мога да го спра да ви лае!

 

Брейййййй, абе дали съм се обръкАла и съм поискала нещо наистина непостижимо?!?! Чудя се, но продължавам:

 

Аз: Ами вижте, това продължава вече трети месец и е много неприятно! Не е редно и нормално кучето Ви да ме лае като тичам!

ТБ: Ами какво ти (премива директно на „ти” женщината) прави като лае? Аз го държа на каишката!

 

Нанесен ми е първия удар върху непробиваемата мотивация да направя забележка на Тобчова мама! Вярно е, че кучето нищо не ми прави! Аааааа!!!! image Само ме лае „ласкаво”, мята се към краката ми с безукорна лИбов и ме кара от време на време аз да го заобикалям из тревните площи в парка! Толкова дребни неща, че чак почвам да се чувствам дребнава аз!

 

Аз: Независимо от всичко, вземете мерки това да спре. От 15 кучета всяка сутрин по това време в парка (част от тях бездомни) само Вашето се мята и лае по мене.

ТБ: Не мога да взема никакви мерки! Няма какво да направя!

Аз: Ами гушнете го като ме чуете или видите, че идвам, или сменете алеята – не знам и аз, но това не може да продължава!

ТБ: А, ще го гушна?!? Ами да му говоря да не те лае, не щеш ли?

 

Уаууууу, редакция „Хумор, сатира и забава” е включена в действие. Съвсем ми стана притеснено – първото посипване върху главата ми с пепел е факт! Ами че аз се опитвам да накарам женицата да се излага и да говори на кучето си...... то да не е човек да я разбере. Ай гиди, нахална Анелия – ще я гледа цял парк Тобчова мама как говори на песа си да не лае по някаква си там.... чайка разтичала се! Аааааааа шЪ...... тъй...

 

Аз: Ами като не можете да го накарате да не ме лае, няма да го разхождате тук!

ТБ: Така лииии?! Я я гледай ти!!! Дошла ми от провинцията ......... Ти няма да тичаш в парка като те лае кучето ми!

 

Блях! Права беше жената! Как не се бях сетила?!?!?! Че то решението е толкова близко до............. краката ми! Хващам си пътъците и тичам на друго място! Примерно из улиците, между паркиралите повсеместно коли, правя 10 обиколки на нашия блок по останалото все още незастроено околоблоково пространство, омазвам се до колене с накапалите гнили сливи и мумифицирани череши от месец Май, плод на случайно изплюта костилка в ранните 70 години на миналия век от майстор-строител от провинцията, НО ЗА СМЕТКА НА ТОВА ТОБЧО ЩЕ СЕ РАЗХОЖДА НЕОБЕЗПОКОЯВАН ОТ МЕН ПО ГЛАДКИТЕ АЛЕИ НА ПАРКА!

 

Аз: Ама няма начин да не вземете мерки, щото ще ги взема аз накрая и следващият път, който ме залае, ще го сритам!

ТБ: Ха, ами тогава и аз ще те сритам!

Аз: Ами аз и теб ще почна тогава (също вече минавам суперестествено на „ти”) и ще се бием и ще правим цирка на целия парк.

ТБ: Абе я да ми се махаш – ПРОВИНЦИАЛИСТКА ТАКАВА!

 

Ето това ме срази – права е мамата! Аз, дошлата от село и оставила си там всичките кучета на двора, плащаща си данъците, изчислени върху пълната ми заплата в хазната на Софето, ще й правя забележки на нейно гражданско достолепие ЦОЦОПЕНС (цоцкаш държавния бюджет пенсионер в София)! Еми, дорева ми се......... не бях права! Освен, че вече си бях посипала главата с пепел, прах и барут, си сложих кърпа и срамувайки се изломотих:

 

Аз: Ако цената да съм софиянка е да приличам на теб, по-добре да съм си провинциалистка.

ТБ: Келешка!

Аз: Пръдла

ТБ: Хахахха (невъзмутим смях)

Аз: Много добре знаеш, че нямаш право да си разхождаш кучето в парка – забраниха ви го със заповед на кмета на общината!

ТБ: Ей сега ще го накарам и мъжа ти да изяде (провиква се вече отдалечавайки се в другата алея, където междувременно и Момчил тичаше – това че парцаленият Джо се хвърли да лае и него май няма смисъл да ви го уточнявам).

 

Не стигнахме до решение с този човешки образ! Но поне си направих някои основни изводи: хората дето видях да спортуват в Хайд парк в Лондон са абсолютни селяни – ще си позволяват те да тичат из парка и да пречат на околните, включително на кучетата да си лаят свободно! А пък бягащите в парк Монсо в Париж са пълни прошляци – нещастници, неосъзнаващи собствената си незначимост спрямо четирикраките братя по природа на белия килим! С две думи - спортуващите в Лондон и Париж са пълни селяни и провинциалисти! Друго си е да си столичанин на Балканите!



Из правилата за разхождане на кучета в кралските паркове в Англия! Няма да превеждам, всеки, който се интересува може да си ги пусне през Гугъл транслатора!

Dogs are welcome in all the Royal Parks although there are some places where they are not allowed or should be kept on a lead. These are clearly indicated within each park and are usually ecologically sensitive sites, children"s play areas, restaurants, cafes and some sports areas.

When walking your dog in the Royal Parks please respect the wildlife as well as the other park users by keeping your dog under control.

The Parks are for everyone to enjoy. Please make sure you don"t spoil someone else"s day and pick up after your dog.


Your dog* should be kept in sight and under control at all times. Permitting your dog to chase, injure or kill any form of wildlife is an offence under The Royal Parks Regulations. Unruly and noisy dogs can cause disturbance to other park users.



Песента, която слушате в момента е в селски стил (някои му викат кънтри), изпълнена от една пълна провинциалистка.............. и е специален поздрав за всеки със особено столично самоопределение!





Тагове:   куче,   парк,   хапе,   лае,


Гласувай:
24



Следващ постинг
Предишен постинг

1. baimomchil - Тия в Англия са пълни селяни. . . Д...
09.08.2011 14:53
Тия в Англия са пълни селяни... Друго си е да си столичанин в София.
цитирай
2. virtu - Аз обичам кучетата !
09.08.2011 14:58
Но когато към мен се затича едно , високо колкото магаре , а стопанката му ми вика , че градинката е кучешка , пък аз знам че е царската градинка , щото на времето само Симеончо и сестра му са играли в нея , в този случай изпитвам досущ същите чувства като тебе ! Защо ли ?
:))
цитирай
3. boristodorov56 - Готина котка, пък и пее хубаво!
09.08.2011 15:02
Готина котка, пък и пее хубаво!
цитирай
4. cchery - Готина котка, пък и пее хубаво! ...
09.08.2011 15:10
boristodorov56 написа:
Готина котка, пък и пее хубаво!

Готина, ама пее..... провинциана музика.........

Бая се чудя ако изправя моята котка, ама истинска котка в битка с Тобчо....... какво ли ще се получи?!? :)))))))
цитирай
5. cchery - Но когато към мен се затича едно, ...
09.08.2011 15:14
virtu написа:
Но когато към мен се затича едно , високо колкото магаре , а стопанката му ми вика , че градинката е кучешка , пък аз знам че е царската градинка , щото на времето само Симеончо и сестра му са играли в нея , в този случай изпитвам досущ същите чувства като тебе ! Защо ли ?
:))


Ами какво да ти кажа?!? Нямам отговор! Аз обожавам кучетата - гледали сме навремето вкъщи куче, но ни го откраднаха. А и на село винаги е имало като сме си ходили. Последното се удави в един геран и доста тъжих за него. И не е работата в това дали ги обичам или не, а в това да уважаваш правото и на другия човек на почивка, спорт, лично време..... Щом англичаните с прословутата си дипломатичност са го написали: "Моля уверете се, че не разваляте деня на някой друг в парка...... ", значи има защо!

А за кучешките.......... няма да казвам какво вече даже не ми се говори!
цитирай
6. eloiz - За всичко и всеки си има начин...
09.08.2011 15:18
Но в караница с такива дами не се надделява, надделява се с действия... Това те не могат да правят, а и не очакват някой да предприеме спрямо тях... Имам предвид различни представления, включване на институции, по възможност по-високи, дори и с малко намазан пипер върху глезена...
Аз престанах да бягам в двора на училището до дома ми вечер именно заради едно огромно куче, спуснало се да ме гони по алеята... Стопанинът му, който вървеше бавничко след него дори не ми се извини за причинения ужас...
цитирай
7. cchery - Но в караница с такива дами не се н...
09.08.2011 15:31
eloiz написа:
Но в караница с такива дами не се надделява, надделява се с действия... Това те не могат да правят, а и не очакват някой да предприеме спрямо тях... Имам предвид различни представления, включване на институции, по възможност по-високи, дори и с малко намазан пипер върху глезена...
Аз престанах да бягам в двора на училището до дома ми вечер именно заради едно огромно куче, спуснало се да ме гони по алеята... Стопанинът му, който вървеше бавничко след него дори не ми се извини за причинения ужас...

Имам една приятелка, която казва, че собствениците на кучета са с цитирам "променено съзнание". Аз не се съгласявам с нея, т.к. също съм гледала куче, сега имам котка иииииии смея да твърдя, че нищо ми няма на съзнанието! :)))) Даже за непочистените екскременти вече малко ми е терсене да правя забележки, защото много родители масово изхождат децата си парковете и не чистят след тях! А аз също съм родител! Но разглеждам нещата така: щом моето дете прави бели, пречи на хората в парка, евентуално мята камъни по кучетата, т.е. създава им дискомфорт, аз определено ще го спра от това му занятие! Същото очаквам и от околните, хеле пък от кучетата им........
цитирай
8. baimomchil - Готина котка, пък и пее хубаво! ...
09.08.2011 16:04
cchery написа:
boristodorov56 написа:
Готина котка, пък и пее хубаво!

Готина, ама пее..... провинциана музика.........

Бая се чудя ако изправя моята котка, ама истинска котка в битка с Тобчо....... какво ли ще се получи?!? :)))))))


Е тва все едно да изправиш Кутоошо срещу Годжи например. Пуха ще види сметката на помияра за секунди.
цитирай
9. baimomchil - Но в караница с такива дами не се н...
09.08.2011 16:07
eloiz написа:
Но в караница с такива дами не се надделява, надделява се с действия... Това те не могат да правят, а и не очакват някой да предприеме спрямо тях... Имам предвид различни представления, включване на институции, по възможност по-високи, дори и с малко намазан пипер върху глезена...
Аз престанах да бягам в двора на училището до дома ми вечер именно заради едно огромно куче, спуснало се да ме гони по алеята... Стопанинът му, който вървеше бавничко след него дори не ми се извини за причинения ужас...


Най-лесно е да се подаде жалба в общината и от там да дойдат и да налагат глоби на кучкарите, НО имам комшии и приятели, които имат кучета, що трябва да им причиняваме това - заради някаква си дърта кранта, да наказвам и тях?!?!

Не съм почитател на казарменият подход...
цитирай
10. anfo - В събота..
09.08.2011 16:16
В провинциалния Бургас, в морската градина видях нещо което много ме впечатли, а именно т.нар. 'място за свободно движение на домашни кучета'. Направено с ограждения, със специални кошчета за кучешки отпадъци, на които имаше и рула с найлонови торбички и т.н. Малко е нужно, за да е добре и на едната и на другата страна, ама....
цитирай
11. cchery - В провинциалния Бургас, в морската ...
09.08.2011 16:31
anfo написа:
В провинциалния Бургас, в морската градина видях нещо което много ме впечатли, а именно т.нар. 'място за свободно движение на домашни кучета'. Направено с ограждения, със специални кошчета за кучешки отпадъци, на които имаше и рула с найлонови торбички и т.н. Малко е нужно, за да е добре и на едната и на другата страна, ама....

Светльо, точно това четох и аз днес в сайта за кралските паркове в Англия - специалните места, специалните кошчета за екскременти и безплатни торбички за тях!!! И да ти кажа........ даже не е необходимо общината да ги създава, т.е. трябва си! Но, ако стопанинът на куче е човек на място и гражданин от тези съвестните, ще си прибира лайната на кучетата иииииии определено няма да пречи на никой друг!

Това важи и за боклуците, които най-често майките оставят по парковете.......... Не ги забравям, защото съм била в тази ситуация и със съвсем малка организация, съм си чистила след децата, включително и ...... когато се е налагало да акат навън!
цитирай
12. mt46 - Кучетата
09.08.2011 18:01
в столицата май живеят по-добре от провинциалистите... :))
цитирай
13. antivlaks - И аз си имам една кучка,
09.08.2011 18:56
която навън се държи като "лейди" !
Всичко е въпрос на възпитание !
Това се отнася не само за кучките ,ами и за ...........
кучетата !
:))))
цитирай
14. kasnaprolet9999 - Улиците в София са пълни с кучешки ...
09.08.2011 19:44
Улиците в София са пълни с кучешки изпражнения. Възпитаният човек не допуска кучето му да мърси улиците и е ясно, че повечето от собствениците на кучета трябва много да учат, за да стигнат европейците. Не ти остава нищо друго, освен да си вземеш и ти едно куче, което да внася ред в парка:)))
цитирай
15. eloiz - Бай Момчиле,
09.08.2011 23:00
в жалбата се вписва конкретен кучкар, не всички кучкари.... И аз нямам нищо против кучкарите, стига да си държат огромните песове на повод и по възможност с намордник, особено, когато ги разхождат на място, където може да има малки деца. Най-малко кучетата са виновни в случая - априори са виновни именно стопаните им!
цитирай
16. анонимен - anfo написа: В провинциалния ...
09.08.2011 23:01
anfo написа:
В провинциалния Бургас, в морската градина видях нещо което много ме впечатли, а именно т.нар. 'място за свободно движение на домашни кучета'. Направено с ограждения, със специални кошчета за кучешки отпадъци, на които имаше и рула с найлонови торбички и т.н. Малко е нужно, за да е добре и на едната и на другата страна, ама....

Светльо, точно това четох и аз днес в сайта за кралските паркове в Англия - специалните места, специалните кошчета за екскременти и безплатни торбички за тях!!! И да ти кажа........ даже не е необходимо общината да ги създава, т.е. трябва си! Но, ако стопанинът на куче е човек на място и гражданин от тези съвестните, ще си прибира лайната на кучетата иииииии определено няма да пречи на никой друг!

Това важи и за боклуците, които най-често майките оставят по парковете.......... Не ги забравям, защото съм била в тази ситуация и със съвсем малка организация, съм си чистила след децата, включително и ...... когато се е налагало да акат навън!

В провинциалния Пловдив в кварталния парк има такова място - не е много голямо, но достатъчно за да потичат кучетата. Даже препятствия за тренировки и игра са им направили. Иначе Чери и аз съм много впечатлена от л...ната дето оставят майките след себе си. Та нали още на следващия ден децата им ще ровят с пръчки в тях!?!
цитирай
17. eloiz - Чери, абсолютно си права,
09.08.2011 23:03
по отношение на това, че трябва да се отнасяме към света така, както искаме да се отнася той към нас. Сега пак си прочетох коментара и осъзнах, че звуча много студено и кучемразно))) Но не съм кучемразец). Просто се чудех какво да те посъветвам, явно нещата са в патова ситуация и изискват радикален подход)
цитирай
18. baimomchil - Тва на комуниста (да речем кушел), ...
10.08.2011 00:02
Тва на комуниста (да речем кушел), му кажеш какви огромни поразии и мизерии са направили комунягите и колко народ са избили и той винаги ти казва - ама те фашистите са избили повече хора...

Та така и ти анонимни паляко, ние говорим за кучета, той ми приказва за някакви майки. И какви лайна точно оставят майките? Да не би да серат на пясъчника за игра на децата им?
цитирай
19. baimomchil - eloiz
10.08.2011 00:05
eloiz написа:
в жалбата се вписва конкретен кучкар, не всички кучкари.... И аз нямам нищо против кучкарите, стига да си държат огромните песове на повод и по възможност с намордник, особено, когато ги разхождат на място, където може да има малки деца. Най-малко кучетата са виновни в случая - априори са виновни именно стопаните им!


Въпросът е че във въпросният парк достъпа на кучетата е забранен. Трябва да ги разхождат на една много крива поляна. Така че предполагам една жалба, ще доведе до проверки и глоби и на други кучкари, а те не са ми виновни...
цитирай
20. demonwind - Много слово си похабила.
10.08.2011 08:01
Трябваше да започнеш направо с шутовете. След първия ритник и квиченето на бълхара оная кикимора надали щеше да те "срита". Жал ми е за помияра, ама поне да го е възпитала добре и да спазва забраните като стопанка. А иначе аз от няколко години съм "селяндур" - просто "софиянците" в блока, в който живея, не си плащат нищо освен тока, вследствие на което няма топла вода и парно, което пък от своя страна резултира в неприятен аромат във входа като цяло. Така че предпочетох със семейството ми аромата на природа и овце и крави, отколкото на потни градски парвенюта в раздрънкания асансьор...

Поздрави!

P.S. Ей, тая думичка "парвеню"... Даже франсетата не знаят истинското й значение ;))))
цитирай
21. анонимен - мъж на средна възраст
10.08.2011 09:47
И при мен беше така преди 5-6 години, когато се нанесох в квартала. Непрекъснато се стичаха помияри, докато тичах, лаеха ме, гонеха ме. Изтраях така два-три месеца, и ми писна и всеки път, когато някое тръгнеше към мен, такъв шут отнасяще, че се превърташе по три-четири пъти във въздуха. Да, може да е жестоко, но ела да видиш как се научиха. Не смееха да ми скочат на бой стопаните, все пак съм спортист. И сега в парка е приказка-тичам си вече около час, спокойно, приятно. Обичам животните и то много, но трябва да спазваме правилата. Сигурно ще се намерят хора да ме оплюят тук, но го заявявам най-отговорно: всеки път когато нечие куче ме подразни, ще получи същата реакция. Все пак аз не преча на никого, като тичам, защо някой ще ми пречи на мен?
цитирай
22. phoenix2000 - Пак ли ме провокираш с тия кучета
10.08.2011 11:27
ще вземе да напиша постинг за кучетата в Германия с 2 килограма снимков материал. Направила си огромна грешка, трябваше да говориш първо с кучето, така щеше да имаш шансове за успех :)))
цитирай
23. cchery - И при мен беше така преди 5-6 години, ...
10.08.2011 11:44
анонимен написа:
И при мен беше така преди 5-6 години, когато се нанесох в квартала. Непрекъснато се стичаха помияри, докато тичах, лаеха ме, гонеха ме. Изтраях така два-три месеца, и ми писна и всеки път, когато някое тръгнеше към мен, такъв шут отнасяще, че се превърташе по три-четири пъти във въздуха. Да, може да е жестоко, но ела да видиш как се научиха. Не смееха да ми скочат на бой стопаните, все пак съм спортист. И сега в парка е приказка-тичам си вече около час, спокойно, приятно. Обичам животните и то много, но трябва да спазваме правилата. Сигурно ще се намерят хора да ме оплюят тук, но го заявявам най-отговорно: всеки път когато нечие куче ме подразни, ще получи същата реакция. Все пак аз не преча на никого, като тичам, защо някой ще ми пречи на мен?

Аз не съм спортист. Почнах да тичам за отслабване, стигнах донякъде, но така се запалих по адреналина, който получавам всеки път, че вече го правя за удоволствие и определено за здраве! Пиша го защото аз със сигурност не мога да внеса респект и страх в никой собственик на куче както се е получило при тебе :), което в крайна сметка хич не е лошо, защото си си осигурил спокойствие. Но все съм си мислила, че като сме хора можем да се разберем по човешки и е излишно аз да МОЛЯ стопанка на куче да го накара да спре да ме лае!!!!!!!!!! Та това е абсурдно - то ПО ПРИНЦИП не трябва да ме лае, особено когато е на обществено място и най-вече в парка!!!!!
цитирай
24. cchery - Направила си огромна грешка, тр...
10.08.2011 11:45
phoenix2000 написа:
Направила си огромна грешка, трябваше да говориш първо с кучето, така щеше да имаш шансове за успех :)))

Хахахаххахахахахах............. определено ми вдигна настроението........ :))))
цитирай
25. neprosvet - Поздрав мила, "провинциалистке"!:)
10.08.2011 11:47
Пак постин с изразена гражданска позиция!
Обичам животните, но не дотолкова, че вместо внуче...да гледам куче, но понякога /наистина понякога за да не ми кажат изкуфяла и невротизирана кикимора/също се паля. Във варна преди години също поставяха найлонови торбички за кучетата, които много бързо изчезваха и вече не съм виждала отдавна да се слагат. Гледам веднъж, едно мъниче, свива задните крачета, навежда дупето и...ака ...в зелената площ на градинката.АХа да изкажа възмущение...и "младият татко" на кученцето, с бързината на илюзионист, извади от джоба си една найлонова торбичка, грабна акото и...хоп...в коша за отпадъци.
Искрено му се зарадвах! Ето, че не е толкова трудно да се пазят градинките и парковете в които освен кучета, се разхождат и ВНУЧЕТА! Всичко е въпрос на възпитание и добро желание от нас!
Поздрави за постинга, мила Чери! Постарах се коментара ми да е полужителен!
Поздрави за теб и Момчил!:)))
цитирай
26. cchery - Иначе Чери и аз съм много впечатлена ...
10.08.2011 11:49
анонимен написа:
Иначе Чери и аз съм много впечатлена от л...ната дето оставят майките след себе си. Та нали още на следващия ден децата им ще ровят с пръчки в тях!?!


Аз да ти кажа не съм впечатлена, а изумена и притеснена, защото те отглеждат може би бъдещите собственици на кучета. И ако не са научени да почистват след себе си, едва ли ще го правят и за някой друг!

НО има една огромна разлика между това да разхождаш кучето си в парка и детето си в парка! Кучетата биват извеждани (особено сутрин преди работа) с основната цел - да се облекчат!!!! Т.е. да си свършат физиологичните нужди, които иначе е напълно недопустимо в съзнанието на собствениците им да свършат в къщите им!!! ДОКАТО майките извеждаме децата си в парка, за да играят там. Нещо, което продължава 3-4-5 часа и ако на някое дете му се приходи по нужда, то е следствие на разходката, а не причина за нея!!!!!!!!!
цитирай
27. cchery - Пак постин с изразена гражданска ...
10.08.2011 11:56
neprosvet написа:
Пак постин с изразена гражданска позиция!
Обичам животните, но не дотолкова, че вместо внуче...да гледам куче, но понякога /наистина понякога за да не ми кажат изкуфяла и невротизирана кикимора/също се паля. Във варна преди години също поставяха найлонови торбички за кучетата, които много бързо изчезваха и вече не съм виждала отдавна да се слагат. Гледам веднъж, едно мъниче, свива задните крачета, навежда дупето и...ака ...в зелената площ на градинката.АХа да изкажа възмущение...и "младият татко" на кученцето, с бързината на илюзионист, извади от джоба си една найлонова торбичка, грабна акото и...хоп...в коша за отпадъци.
Искрено му се зарадвах! Ето, че не е толкова трудно да се пазят градинките и парковете в които освен кучета, се разхождат и ВНУЧЕТА! Всичко е въпрос на възпитание и добро желание от нас!
Поздрави за постинга, мила Чери! Постарах се коментара ми да е полужителен!
Поздрави за теб и Момчил!:)))

Благодаря за коментара, Ванче! Достатъчно положителен е, не се притеснявай! И аз сутрин все по-често виждам около кашките на кучетата затъкнати найлонови торбички...... т.е. свършват си работата и стопаните им чистят! Е, има и такива дето..... ето днес щях да стъпя на едно л.....но баш на алеята.
цитирай
28. baimomchil - Без да съм защитник на майките, к...
10.08.2011 11:57
Без да съм защитник на майките, които оставят лайната на децата си непочистени, все пак има няколко огромни разлика:

1. Ако на детето му се сере или пикае, майката все пак отива на някое закътано място под някое дърво далеч от местата където играят другите деца. Да хубаво е да си почисти спор няма в това.

2. Детето не е като кучето да пикае на всяка крачка маркирайки територия. Срането и пикането е по-скоро изключение.

3. Детето е човешко същество, а кучето е животно.

Така че драги ми кучкари сравненията ви не са уместни ама хич даже, щото дори и да си чистите кучешките лайна, то пикнята няма как да е почистите и зимата на снега се виждат много добре как целият парк е пожълтят от пикнята на питомците ви...

И като за финал пак казвам - няма проблеми с вас - ама аре да не ми говорите глупости, носейки вода от 9 кладенеца за да облекчите гузната си съвест!!!

цитирай
29. анонимен - жената с кучето
10.08.2011 14:49
е абсолютно права. Кучешкият лай по никакъв начин не пречи на бягащите провинциалисти.
цитирай
30. анонимен - Сега като се замисля
10.08.2011 14:51
нормално е кучето да лае по провинциалисти, не сте ли забелязали как кучетата лаят по циганите? Мисля, че връзката е очевидна.
цитирай
31. teodortodorov - Поздравления! Ето и малко от мен ...
10.08.2011 15:01
Поздравления!
Ето и малко от мен една - ретроспекция - на БГ звездите днес или онези, който никакъв хаир от тях:
http://teodortodorov.blog.bg/zabavlenie/2011/08/10/bylgarskiia-edi-koi-si-sirech-nikomu-potrebnite-bylgarski-qu.799379
цитирай
32. baimomchil - нормално е кучето да лае по прови...
10.08.2011 15:07
анонимен написа:
нормално е кучето да лае по провинциалисти, не сте ли забелязали как кучетата лаят по циганите? Мисля, че връзката е очевидна.


Еееее, появи се най-накрая. Вече мога спокойно да се изсера. 2-3 постинга те нямаше и да ти кажа отрази ми се на перисталтиката...

Ти баце/како, си като активия - регулираш стомашно чревният тракт.
цитирай
33. анонимен - baimomchil,
10.08.2011 15:31
за първи път пиша коментар в този блог. Ще ви помоля да се поуспокоите и да посочите къде греша в коментара ми? Ако трябва да бъда честен, намирисвате ми на необразован провинциалист, който си хвърля боклука през терасата.
цитирай
34. cchery - нормално е кучето да лае по прови...
10.08.2011 16:10
анонимен написа:
нормално е кучето да лае по провинциалисти, не сте ли забелязали как кучетата лаят по циганите? Мисля, че връзката е очевидна.

Хм, а не е ли странно само едно куче, принадлежащо на т.нар. столичанка, от общо около 15 да лае?!? Дали пък кучето не усеща фалша на стопанисващата го?!?
цитирай
35. cchery - за първи път пиша коментар в този ...
10.08.2011 16:12
анонимен написа:
за първи път пиша коментар в този блог. Ще ви помоля да се поуспокоите и да посочите къде греша в коментара ми? Ако трябва да бъда честен, намирисвате ми на необразован провинциалист, който си хвърля боклука през терасата.

В провинцията си имаме кофи, в които си изхвърляме бОклука. За да знаете за т.нар. практика на изхвърляне на боклук през терасите, сигурно сте активен участник в подобни действия?!?!
цитирай
36. анонимен - "Като не щеш мира, на ти сек...
11.08.2011 10:30
"Като не щеш мира, на ти секира"- беше дълбокия ми замисъл...Явно българина трябва да го ошамариш, нае..еш, за да те уважава.
А за Софиянците, имате много поздрави от мен. Когато ме стигнете по пари, когато живеете в страхотна къща в околностите на сф като мен (без да съм продал една тухла на "село", всичко само и единствено със собствен труд и акъл) тогава ми се пъчете колко сте важни да сте родени в софето. От 15 години живея в софия, всички "софиянци" ги разбрах от къде им е семката. Много по-здрави!
cchery написа:
анонимен написа:
И при мен беше така преди 5-6 години, когато се нанесох в квартала. Непрекъснато се стичаха помияри, докато тичах, лаеха ме, гонеха ме. Изтраях така два-три месеца, и ми писна и всеки път, когато някое тръгнеше към мен, такъв шут отнасяще, че се превърташе по три-четири пъти във въздуха. Да, може да е жестоко, но ела да видиш как се научиха. Не смееха да ми скочат на бой стопаните, все пак съм спортист. И сега в парка е приказка-тичам си вече около час, спокойно, приятно. Обичам животните и то много, но трябва да спазваме правилата. Сигурно ще се намерят хора да ме оплюят тук, но го заявявам най-отговорно: всеки път когато нечие куче ме подразни, ще получи същата реакция. Все пак аз не преча на никого, като тичам, защо някой ще ми пречи на мен?

Аз не съм спортист. Почнах да тичам за отслабване, стигнах донякъде, но така се запалих по адреналина, който получавам всеки път, че вече го правя за удоволствие и определено за здраве! Пиша го защото аз със сигурност не мога да внеса респект и страх в никой собственик на куче както се е получило при тебе :), което в крайна сметка хич не е лошо, защото си си осигурил спокойствие. Но все съм си мислила, че като сме хора можем да се разберем по човешки и е излишно аз да МОЛЯ стопанка на куче да го накара да спре да ме лае!!!!!!!!!! Та това е абсурдно - то ПО ПРИНЦИП не трябва да ме лае, особено когато е на обществено място и най-вече в парка!!!!!
цитирай
37. cchery - "Като не щеш мира, на ти сек...
11.08.2011 11:13
анонимен написа:
"Като не щеш мира, на ти секира"- беше дълбокия ми замисъл...Явно българина трябва да го ошамариш, нае..еш, за да те уважава.

Ами направо ще се съглася с тебе....... Днес песът отново ме залая и отново нямаше реакция от стопанката му. И този път се спрях! Ииииииии тя почна да се дърпа назад и да ми вика "Няма да ми риташ кучето", а аз въобще не възнамерявах да го правя! И се ядосах много, защото трябваше ли да стигаме до заплахи, до....... страх, за да проявим взаимно уважение една към друга?! Очевидно с тази жена това няма да стане, щото днес отнесох няколко епитета като част от тях бяха "пикла", "селянка", "дебел гъз"......... :)))))))) и това от претендираща за....... култура жена.......
цитирай
38. анонимен - Претендираща за култура. . . Соф...
11.08.2011 13:02
Претендираща за култура... Софиянка :) Взаимно самоизключващи се
cchery написа:
анонимен написа:
"Като не щеш мира, на ти секира"- беше дълбокия ми замисъл...Явно българина трябва да го ошамариш, нае..еш, за да те уважава.

Ами направо ще се съглася с тебе....... Днес песът отново ме залая и отново нямаше реакция от стопанката му. И този път се спрях! Ииииииии тя почна да се дърпа назад и да ми вика "Няма да ми риташ кучето", а аз въобще не възнамерявах да го правя! И се ядосах много, защото трябваше ли да стигаме до заплахи, до....... страх, за да проявим взаимно уважение една към друга?! Очевидно с тази жена това няма да стане, щото днес отнесох няколко епитета като част от тях бяха "пикла", "селянка", "дебел гъз"......... :)))))))) и това от претендираща за....... култура жена.......

цитирай
39. baimomchil - Абе хайде да не конкретизираме и ...
11.08.2011 13:09
Абе хайде да не конкретизираме и лепим етикети. Естественно че има културни софиянки/ци...

Навсякъде има чудесни хора, има и измет...

"доброму добро да прави, лошия с ножа по глава" - е казал великият Ботев.
цитирай
40. анонимен - от спортиста в парка. нищо лично
11.08.2011 13:30
НЕ СМЕ НАРОД

Не сме народ, не сме народ, а мърша,
хора, дето нищо не щат да вършат.
Всичко тежко, всичко мъчно е за нас!
"Аз не зная! Аз не мога!" - общ е глас.
И не знаем, не можеме, не щеме
да работим за себе си със време.
Само знаем и можеме, и щеме
един други злобно да се ядеме...
Помежду си лихи, буйни, топорни,
пред други сме тихи, мирни, покорни...
Все нас тъпчат кой отдето завърне,
щот сме туткун, щото не сме кадърни...
Всякой вика "Яман ни е нам хала!" -
а всякому мерамът е развала...

Не сме народ! Не сме народ, а мърша,
пак ще кажа и с това ще да свърша.

1875

baimomchil написа:
Абе хайде да не конкретизираме и лепим етикети. Естественно че има културни софиянки/ци...

Навсякъде има чудесни хора, има и измет...

"доброму добро да прави, лошия с ножа по глава" - е казал великият Ботев.

Нека не е песимистично, по-скоро амбициращо да бъде.
Успешен ден на всички
цитирай
41. анонимен - Хриси
12.08.2011 18:12
Винаги съм била на мнение, че провинциалистките като теб и мен Ани, облагородяваме "софийските снобчета".
Да не ти пука, защото ...МНОГО СМЕ –ЗАЕДНО СМЕ-провинциалистите де :):):)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cchery
Категория: Други
Прочетен: 5024947
Постинги: 314
Коментари: 5091
Гласове: 3537
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930