Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.06.2013 15:10 - Похвали се зайче ........
Автор: cchery Категория: Забавление   
Прочетен: 4292 Коментари: 4 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Похвали се зайче
на своето майче,
на татко, на батко,
на бабка, на дядко:

- В училище всички
станишеви птички
сега изучаваме
РОДНИ езици!

На турски аз зная
да пея и бая,
за пост при Орешарски
уча албански!

Ал-бан-ал-бан-бааааан!

Разбирам и сръбски,
словенски и шопски,
тракийски, мизийски,
сакараски, сандански!

Дори и с делфина
в морето да се размина
за поздрав юнашки
владея аз влашки!

Влаш-влаш-лаш-лаш-лаааааааш!


Похвали се зайче
на своето майче,
на татко, на батко,
на бабка, на дядко:

- От днес в ресторанта
ще пуша на аванта!
Министър зове ме
да бързам е време!

Цигарата бяла
ще дърпам отмаляла,
ще пафкам за трима
дордето ме има!

Паф-паф-паф-паф-пааааааааф!

От днес всички мишки
без тютюневи книжки
ще мачкам аз здраво -
законът позволява!

Без тютюн се не трае!
но вижда се края!
Ресторанти мои клети,
врати отворете!




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. snnikolova - На къде сме тръгнали...?!
14.06.2013 11:53
"Яко!" - така се казват тийнейджърите, когато коментират нещо! Жалко за богатия ни,звучния и прекрасен език! Това е друга тема, но както е тръгнало, може и за него да прибавиш стих!
Аз ще напиша: Чери, поздравления! Но нашите гласове, са гласове в пустиня!
цитирай
2. zornichka - Към дъното сме тръгнали
14.06.2013 16:43
Всъщност ние отдавна сме го стигнали ! Сега започваме да копаем още по-надълбоко.
Какво да кажа, Черита! Болно ми е, много ми е болно! Аз, която винаги съм милеела за България, за всичко родно, все по-често започвам да се питам: "Честно ли е спрямо децата ми, да продължавам да ги обричам на всичко, което ги очаква? Има ли смисъл моето родолюбие? Много ми е болно.
Всичко, постигнато до момента (колкото и нищожно да е то) отива по дяволите, за 2 месеца се върнахме с поне 5 години назад...И най-лошото е, че не виждам никаква алтернатива в жалката ни действителност.
цитирай
3. baimomchil - Ние нито ще забравим, нито ще простим
14.06.2013 17:18
След днешното назначение на шефа на ДАНС, мисля че дните на това правителство са преброени...

Страхотен автогол и вече всички ги разбраха, що за стока са... дори и самите те.
цитирай
4. cchery - Банда, аз отивам да протестирам.......
14.06.2013 18:21
заедно с двете си деца, които попитах преди малко дали искат да живеят въобще в България?! Когато ми казаха "ДА!" им казах, че това ще е възможно, ако се борят..... Нашето поколение изкара живота си всред торнадо от протести,промени, мафии, престъпност и какво ли не......., но никога не съм си представяла, че ще обрека и децата си на същото! Ето защо отивам на протеста!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cchery
Категория: Други
Прочетен: 5008371
Постинги: 314
Коментари: 5091
Гласове: 3536
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031