Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2012 13:16 - Europe - Live in Sofia, 2012 - удовлетворението!
Автор: cchery Категория: Забавление   
Прочетен: 13176 Коментари: 20 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Когато говорим за музика и по-специално рок и метал, съм имала 2 много големи мечти - да си говорим с Аксъл Роуз насаме image и да слушам на живо The Final Countdown  на Юръп! Ще кажете, че съм жив фосил да ги ща толкова много тези неща! image Е, такъв съм си!!! Сега ако ви спомена, че все още си мечтая и за романтична среща с Харисън Форд, сигурно браузъра ви сам ще се затвори или най-малкото ще изскочи съобщение, че някакви ъпдейти баш сега трябва да се инсталират на компа, а това изисква рестарт на машинката ви image.

И ако все още сте тук и ви се чете за отминалия преди 2 дена концерт на Юръп, то значи имаме нещо общо - склонността към постояннен музикален вкус и занижена капризност. Много неща чух по повод отминалото събитие - дърти били шведите, организаторът бил палячо, слаби песни, мижави албуми. Но за мене, която от 3-4 години почнах да сбъдвам мечтите си, свързани с рок-концерти, някакси ми звучат смешно тези аргументи. Гледам и сет-листа на групата от други концерти - от добре познатите ми хитове на Юръп, се очаква да чуя само 4.... Останалото са от албумите след 2004, когато пак се събраха. Мислех си да попреслушам нещичко до деня на концерта, но не остана време. Реших, че така или иначе ще чуя всичко наживо....... И ..... никак не съм сгрешила, щом поне 4 от новите парчета звучаха в ушите ми твърде ясно, за да ги намеря и чуя в студиен вариент след това. Нещо, което не ми се случи след концерта на Рамщайн, примерно.......

И така - концертът почва със страхотното включване на АНАЛГИН. Този път снимки нямам, т.к. нямах фотоапарат, но видях, че в ютуб има любителски записи на някои от песните и ще ви ги пусна. Та за АНАЛГИН ви говорех. Че Звезди - вокалистът на групата е култов фронтмен, няма какво да се плюнча. Но и не мога да подмина ей така настроението, което този човек раздава от сърце на публиката! Спомням си нещастния концерт на Скорпионс на академичната нива преди 2 години - пак АНАЛГИН подгряваха. И добре, че бяха те, а не Конкурент примерно image, че да ни се отнеме малко от страданието поради тоталната липса на звук. Гласът на Звезди просто не е мръднал...... мек, висок, галещ...... звучен, топъл... уау. И дори да не чува нищо, на човек му стига да види усмивката му. Тя те поглъща в своята безкрайност и впечатлението, че не си прост фен, просто фен, а важна част от живота на една банда, е прекрасно! На лицето на Звезди пише ЩАСТИЕ! Сигурно това е истинският музикант......

Момчетата представиха 3-4 нови за мен песни, които оставиха много приятно впечатление. Поне у мене. Не им се слизаше от сцената, но...... нали и Юръп трябва да ни попеят малко. image

Междудругото..... ще ми се да задам един ей така...... простичък въпрос?!? Защо е много трудно да се сложат химически тоалетни в зала Фестивална?!? Вече трети концерт ходя там, рок-концерти, на които бирата се излива с кофи от чучурите на импровизираните барове, след което поема към гърлата на зажаднелите фенове...... и нали се сещате, че за да завършим кръга, тя трябва и да излезе. Пред женската тоалетна има колосална опашка всеки път...... Предният път жените ползвахме и мъжката тоалетна, стараейки се да не притесняваме особено говорещите с писоарите image, ама все пак........

И така, стига кенефни повествования, Юръп се качват на сцената! Джо Темпест си е все същия строен чаровник, но без русата буйна грива image . Като че ли почнаха концерта плахо предвид, че залата не беше пълна - може би да бяхме към 3000 души. През цялото време си мислех, че ако можехме да ги гледаме в апогея им - втората половина на 80-е, националният стадион нямаше да събере всичките фенове. Ама нещо капризна е станала българската публика. Стари били..... организаторите били скапани....... брех. А като нямаше възможност за никакви групи?!?!?! Карай. Пеят се нови за мен песни и като че ли всичко почна със старта на Superstitious:

Europe - Superstitious (Live in Sofia 15.06.12)
Залата ехти, грухи и пръхти...... няма човек, който да не пее. Ето тук Джо вече разбра, че нещата ще са сериозни тази вечер и за първи път се усмихна. И така продължи до края.

Междувременно от песните преди това, впечатление ми направи:

Not Supposed To Sing The Blues
Много премерен, зрял и предизвикващ любопитство рок. Създава се впечатление за диалог между група и фенове. Тази песен с удоволствие бих я слушала на път. Асоциацията, която веднага набира мощ в главата ми е за пустинна местност, блестящ път по средата й, косо слънце - мараня дори в душата, но това не ми пречи да си карам прашната таратайка с хубава и по-височкоimage пусната музика.

Ама предлагам да я карам нататък, че така няма да свърша с този постинг никога. Междудругото, да ви предложа да послушате и още нещо хубаво от новия им албум:

Europe - Firebox
Летим нататък напред към момента, когато се чуха началните акорди на Carie........ не мога да ви го опиша, но лично аз чувствам нещо като експлозия вътре в мен.... сякаш тялото ми досега е било с пробойни, които точно този концерт и обожаваните от мен песни запълват и и така запазвам слънцето вътре в мен, да грее точно там, където е необходимо. Кери...... кой не я знае?! Таква прекрасна балада..... толкова много копнежи, мечти, трепети, целувки и не само е отнесла...... любов, нежност, вричане, обещание.... а гласът на Джо е все онзи същия - извисяващ се до небесатата, недокоснат, но докосващ, близък, но и недостъпен.... грабва те без да можеш да си близо до него..... ще ти се, иска ти се, но....... това е - можеш само да гледаш и слушаш! image.

Ето Кери на живо от зала Фестивална
Хм, настръхвам при началните акорди..... Гледам видеото - все едно не съм била там...... всеки път виждам по още нещо.......толкова хубаво е..... Абе...... това си е просто Carrie с прекрасния глас на Джо Темпест.

Кое още ми направи впечатление от новите за мен парчета?!?    No Stone Unturned   Last look at eden
Особено Girl From Lebanon

Песента, с която се завръщат на музикалната сцена през 2004 Start From The Dark
И понеже са си царе на баладите, не мога да не обърна внимание на нещо страхотно:

New Love in Town   Лично аз я слушам вече трети път от сутринта и все така ми харесва..... Пак се отнасям към отворени пространства с трептящ въздух и миражи....., но и с лек аромат на солена вода..... image   Идваме до кулуминацията - следва Рок дъ найт..... че залата е на крака е ясно, но че Юръп ще ни поднесат тази песен с препратки към  Hot Stuff (Donna Summer) и Another One Bites the Dust (Queen) май не бях се досетила. Лично на мен мнооооого ми допадна? А на вас - видеото пуснете и мнението си кажете! image

Rock the Night, Live in Sofia, 2012

      

Сет листът от другите концерти на групата казва, че това е края на концерта. А Final Countdown кой ще ни изпее?!? image Викаме, пляскаме, дюдюкаме и крещим...... и нищо от това не е изкуствено. Да всички, знаем, че ще се появят за бис и че ще завършат с най-великата им песен на всички времена, но искаме да го видим! И да.. връщат се. Пеят още една нова песен и ... без да правят пауза следва ....... най-великата ..........

The Final Countdown...


Не си правете извод за звука от това видео - то е много добро, за да усетите настроението както на сцената, така и сред публиката! За звук в ютуб има и други записи - да са живи и здрави всички онези фенове, които са ги направили и пуснали, така че да им се радваме всички! Благодаря им от сърце, защото така се връщам отново и отново на концерта!


Ако ви кажа, че в края на песента бях потна от скачане, викане и пляскане! ама не просто потна, а мокра..... от пот....., сигурно няма да ми повярвате ! То на тази песен няма и какво друго да правиш де.... Джо вече се задъхва, защото и той скача image , но пее ли пее..... Гласът му и за секунда не спадна! Казвам го пак, защото на концерта на УАСП през 2010-а Блеки беше прегракнал още преди да запее, а Синдарелата image (Том Кийфър) миналата година си имаше здравословни проблеми с гласа си, не просто прегракване. Тук обаче Джо се справи блестящо и групата слезе от сцената.
 
Велика група и ..... малко публика! Странно е защо се получава така, че една Цеца събира около 18 000 в зала Армеец, а големите Юръп само 3000......... Но не искам да завършвам негативно. Още повече, че съм сигурна, че ще имаме поне още една много велика песен точно от Юръп.
 
Финални щрихи - прави впечатление желанието на музикантите от Юръп за развитие. Можеха, разбира се да ни поднесат още от първите си хитове, но не го направиха. Ще кажете - естествено, нали са тръгнали на турне, с което да представят предстоящия си албум. Да, така е! Но мисля, че добре осъзнават с какво са най-известни. И това им прави чест.

После - зрелостта в поведението, изпълнението и самите песни. Няма ги вече онези розови устни и ...... инфантилни погледи на Джо. Нито пък подскачането в такт с ритъма. Като че ли вече Джо не се интересува от това дали ще е достатъчно атрактивен на публиката. За него е важна музиката, песента, внушението на онова, което представя. Той просто "танцува" и предава представата си за парчето и на феновете. Ето това адски ме привлече!

Много хубав саунд. За първи път в зала "Фестивална" от 3-е, изгледани от мен концерти там image. Значи трябваше да дойдат Юръп - скандинавците от Европа и да покажат на батковците си от УСАП и Синдарела как се озвучава българска зала за концерти от соца! Нито ми бучаха ушите след края на концерта, нито пък се ослушвах като мишка в трици да различа какво пеят и говорят на сцената!

И последно - страхотен рок-метал или ...... и аз не знам как да определя стила на групата след 2004. Точно тази музика харесвам. Вчера реших да прослушам какво точно правят Godsmack и се хванах за главата.... кой ги избра за хедлайнери?! Явно ще ходя само на дядо Аксъл на изявата. image

И така и така сме отворили дума за метал и концерти в България, да бъда добрия вестител със следното:
  1. U.D.O  ще попеят на болярите в Търново на 25-а август в рамките на феста "Мото рок фест".
  2. Аксепт - 20 октомври 2012, зала "Универсиада"..... билетите за концерта са в продажба от днес.
Това последното за Аксепт ми идва точно като по поръчка. Напускайки зала "Фестивална" миналият петък със съпруга ми си говорехме остана ли нещо, някой, който много силно желаем да видим на концерт! И аз се изказах имено в полза на Аксепт, защото като бяха в Каварна, не успях да ги гледам. А да не говорим, че новият им албум Сталинград вече набира сила - тогава в Каварна представяха Teutonic Terror. 

В добавка на всичко написано като се сетя само, че и Ред Хот ще ми посвирят в началото на септември, а и ще удовлетворя едни други мои страсти за българска естрада в късния ноември..... тази година ми се очертава не копие на музикалната 2010, а прекрасен нейн ъпгрейд! image    



Тагове:   2012,   europe - live in sofia,   festivalna,


Гласувай:
7



1. baimomchil - Който не е бил
18.06.2012 13:34
да е бил. Само може да съжалява. Тоя концерт го нареждам на трето място след ДЦ и София Рокс с биг 4 .
цитирай
2. cchery - Като цяло.... това, което изчетох и по други сайтове преповтаря казаното от мен!
18.06.2012 13:38
Макар че...... може и инак да се кажа - че аз повтарям другите. Но умишлено се въздържах да чета коментари до преди малко, за да напиша девствен :) постинг.

Концертът наистина си заслужаваше!
цитирай
3. demonwind - Като каза Europe,
18.06.2012 15:55
се върнах цели 26 години назад, когато въртяхме в един съученик техен концерт, избягали от час специално за него :) Гледах ги на живо в Ловеч ако не се лъжа, преди няколко години, заедно с WASP, страхотно беше!
Иначе за това лято смятам да се възползвам от това събитие ;) http://www.graspop.be/en/bands/index.html
За мен паметни остават няколко концерта - 1991 г. - SODOM и CRASH (Bg, R.I.P., Църе!), HALFORD & SLAYER (2003), JUDAS PRIEST (2004), KING DIAMONG (2006), CANNIBAL CORPSE, DISAVOWED & ENTRALLMENT (Bg) (2007)... На други, също така много яки, не успях да отида, но да се надяваме, че ще има и още, и още поводи за радост на заклети фенове като нас :)))

Поздрави!
цитирай
4. cchery - Иначе за това лято смятам да се ...
18.06.2012 16:09
demonwind написа:

Иначе за това лято смятам да се възползвам от това събитие ;) http://www.graspop.be/en/bands/index.html

E, ти нищо не каза сега с тоя линк горе :))))))))))). Никак не ти завиждам и е съвсем (не)благородно! :)))))))))

Ще разказваш тогава....!
цитирай
5. demonwind - 4. cchery
18.06.2012 16:21
Задължително :))) Само да не ни залее потоп като тази сутрин ;)
цитирай
6. imbe - И аз , и аз
19.06.2012 00:13
http://www.5strike.com/bg/invitation/bylink/55513
цитирай
7. анонимен - Имам едни питания...
21.06.2012 15:45
Като прилично голям фен на групата, прочитам всички отзиви от гостуването им, споделени от фенове и от журналисти. Затова прочетох и това писание, за което поздравявам авторката. За споделянето, за чувството, за изразителността, за емоцията, която сподели с нас. Но написаното малко ме озадачи в две отношения:
1. къде си била cchery пред последните 10-15 години, че си започнала едва от 3-4 години да сбъдваш мечтите си, свързани с рок-концертчета... имаш доста да наваксваш.... ние още наваксваме от желязната завеса, а сме почнали веднага след падането й...
2. споменаването на "добре познати хитове", "апогей на групата в края на 80-те", младия ДжоУИ Темпест, много голямата си мечта за Файнъл Каунтдаун на живо и т.н., ни оставя с впечатление, че си стар фен на групата. А да не знаеш КУЛТОВАТА GIRL FROM LEBANON !?? Та тя е в топ5 от най-известните песни на групата... Любопитен щрих, който Иън ни припомни, е че тази песен дори започва с български хор... И не си била на концерта в Ловеч?
Чудих се дали да ти спестя този коментар или не. Но реших да го напиша, заради гръмкото заглавие УДОВЛЕТВОРЕНИЕТО... И отчасти заради изпълнението на Петя Дикова. Нагиздена в тяхна тениска и следваща ги по петите им през целия престой като мегафен, им зададе мегаабсурдния въпрос за "посещението" им в България преди 20 години (!!??????!!!!!!???) Такива гафове правят човека, изказващ се от позицията на фен, да звучи нелепо, съжалявам....
цитирай
8. cchery - Е, имам някои отговорчета на твоите питания.
21.06.2012 16:21
Къде съм била последните 10-15 години?! Ами..... учих тук-таме.... и в общи линии до навършване на 18 години нямах възможност да пътувам, къде поради финансови ограничения, къде поради родителска забрана...... Едни 6 години изкара и в майчинство, за да имам 2 прекрасни, здрави деца в момента, които смея да твърдя смело вървят по стъпките на майка си и баща си що се отнася до вкус към музиката :).

Не знам ти родител(ка) ли си, но.... да имаш деца и да ходиш по концерти е леееееееко несъвместимо, особено когато нямаш кандидати за слава, т.е. баби и дядовци, които се утрепват от желание да ти ги гледат...... Отделно от това имам едно "назадничаво" разбиране, че е много важно родителят да бъде до децата си, когато те са малки, а време за концерти винаги ще има - както е в моя случай :).

Да, Гърл фром Лебанон....... всеки си има класации...... примерно за моя топ файв бих предпочела Mother Son....... и дано не ти прозвучи като ерес и това :). Но те дори не я и пеят по концерти..... Факт е, че албумите им след 2004 не са толкова добри, колкото тези от края на 80-е..... Независимо, че песента, за която говорим е от преди това.....

Ами това е! Благодаря, че се включи! Стар фен, нов фен..... има само музика, братко!

цитирай
9. анонимен - ок
22.06.2012 11:10
Да, имам деца
Повечето от хората, с които ходя по концерти, вече имат, нормално е, на възраст сме ;)))...30+
Не са несъвместими нещата, а музиката си върви паралелно с живота. Не ги деля като време за деца, време за учене, време за работа, време за музика.
Желание да има, време има.
А оправдания иначе все ще се намерят...
Има стари, има и нови фенове, и това е чудесно, защото не сме вечни и трябва следващото поколение да продължи пътя ни. Браво на вас, че възпитавате правилния музикален вкус у децата си. Разбира се, ние правим същото.
Но има истински, честни в сърцата си фенове, но има и псевдофенове - като Петя Дикова или Слави Трифонов, който винаги е голям фен на кой ли не, стига да му е на гости. Ето против тез последните съм категорично Анти настроена.
Радвам се, ако не си от тях!
Horns UP!
цитирай
10. анонимен - и
22.06.2012 11:24
Колкото до песента Mother's Son - не виждам нищо странно да се харесва, приятна песен. Но къде е тук аналогията с girl for lebanon?! Говоря за песни ЕМБЛЕМАТИЧНИ за дадена група, заради което ТРЯБВА да са станали познати на феновете, дори да не им харесват в чисто музикално и/или текстово отношение. Забележи, казвам Познати, а не Предпочитани/Харесвани. Аз НЕ харесвам Rock The Night например! Би ли приела, че съм фен на Юръп, ако кажа, че чувам песента Rock The Night за първи път на този концерт?????? Едва ли!
Иначе да, естествено, всеки си има вкус! И любимите ни песни често не влизат в сетлиста - например моята любима DREAMER ... ако имаш време може да я преслушаш.
цитирай
11. cchery - Виж, ако очакваш да прочетеш в този блог
22.06.2012 12:25
собствените си мисли, чувства, емоции и преживявания, няма как да стане :). Виждам, че имаш критерии за оценка на фен/неФен..... и това е добре. Всъщност винаги е добре, когато човек си има позиция. Аз виждам твоята. Ти четеш за моята. Аз не се мъча да те убедя (и никой, който е чел блога) в това, което казвам. Такова мерене на фенски атитюд е малко.......... абе не върви с готината музика.

Дриймър........ хм, не знам дали съм я чувала - я да видим тук http://forum.metsababa.net/viewtopic.php?f=6&t=856&start=15#p25106 :)))))))))
цитирай
12. cchery - Колкото до песента Mother's Son - не ...
22.06.2012 12:30
анонимен написа:
Колкото до песента Mother's Son - не виждам нищо странно да се харесва, приятна песен. Но къде е тук аналогията с girl for lebanon?! Говоря за песни ЕМБЛЕМАТИЧНИ за дадена група, заради което ТРЯБВА да са станали познати на феновете, дори да не им харесват в чисто музикално и/или текстово отношение. Забележи, казвам Познати, а не Предпочитани/Харесвани. Аз НЕ харесвам Rock The Night например! Би ли приела, че съм фен на Юръп, ако кажа, че чувам песента Rock The Night за първи път на този концерт?????? Едва ли!
Иначе да, естествено, всеки си има вкус! И любимите ни песни често не влизат в сетлиста - например моята любима DREAMER ... ако имаш време може да я преслушаш.

ЕМБЛЕМАТИЧНИ ПЕСНИ?! Да речем за Гънс това са 2-е големи балади + Welcome to the Jungle, Civil War, Sweet Child of Mine???? Дали трябва да се обидя на някого, на когото Гънс са познати само с Донт край и Нокин от Хевънс доор?!?! И пропускат останалите 3 посочени от мен песни?!? ................... Не мисля......... Да не говорим, че за мен ЕМБЛЕМАТИЧНА за Аксъл е Estranged .......... ама повечето хора не я знаят......
цитирай
13. анонимен - всъщност
22.06.2012 12:45
се правиш, че уж не разбираш моята гл. т.
С последния си пример за Гънс го доказа.
Никой на никого не се обижда.
Въпросният примерен фен на гънст точно толкова е фен на гънс. 2 песни. Аз съм толкова фен на ... ммм .. Депеш примерно. И да седва да пиша какво диво удовлетворение съм изпитала и откога ги чакам, за да изживея мечтите си...хайде стига. Не се прави на луда :)))

П.П. Емблематична за групата е песен, с която се свързва името й и с която я отъждествяват. Незивисимо хубава или лоша, скучна или досадна. Estranged не е. Незивисимо колко ти харесва на мен или на теб.
цитирай
14. cchery - . . . хайде стига. Не се прави на луда ...
22.06.2012 14:24
анонимен написа:
...хайде стига. Не се прави на луда :)))

Аз не се правя! ........... аз СЪМ! :)))))))))

Я да те питам, тъй и тъй сме се разговорили:

анонимен написа:
Емблематична за групата е песен, с която се свързва името й и с която я отъждествяват.

Кой е лирическия герой, за който пишеш, че отъждествява песен с група?!? Щото ако е фена Пенчо или фена Къци, дали няма да се различават в своя избор за емблематична песен?!? Или ЕМБЛЕМАТИЧНО е това, което стадото е решило?!

И понеже стана въпрос за Юръп, песните им, феновете, емблемите...... само за инфо (да изпреваря следващия ти въпрос) ще вметна, че като чуя Юръп и балада, емблема за мен е Open Your Heart не толкова Кери. Колкото и това да не се вписва в топ 5 на бай Кънчо.

Не знам що си поставяш за цел да ограничиш и намалиш и без това малкото фенове на Юръп в България?!? Забеляза ли, че преди седмица едвам го докарвахме до 3000 души?! Какъв е смисъла да ми обясняваш колко съм се объркала, че харесвам Юръп?!? Вместо това вземи и убеди една солидна част от моите приятели и техните приятели, които не дойдоха на концерта, че Юръп всъщност не са застаряваща група, а напротив - развиваща се! И че си заслужава да слушаш албумите им след 91-а година.
цитирай
15. анонимен - eмблематична
22.06.2012 18:22
Оpen you heart също може да се нарече емблематична, защо не? Тя е!
Бай Кънчо, като го умножиш по 1000000 човека, като добавиш и 100-на радиостанции и още толкова специализирани издания и журналисти, и като отчетеш бр. продажби и (вече) даунлоиди и ... ето ти я на, емблематичната песен, или по народному казано "хит". Защото забелязвам че определението "емблематичен" отказваш да го асимилираш. Приеми че говорим за ХИТове. Общопризнати. От стадото. От бай кънчо, кака пенка и останалите изброени от мен току що. Най-продаваните. Няма как това да е Mother's Son, ако ще още 100 страници да дъвчем този въпрос.
И да ти кажа, доведох на концерта не-фенове на Юръп. Такива, които бяха чували само Кери и Файнъл... Успях да ги вкарам с покани, защото щеше да ми е много по-трудно да ги убедя да си платят за група, която не познават. И си тръгнаха ФЕНОВЕ. И които биха написали на блога си "Дойдох за 2 песни, тръгнах си Фен на Групата". И биха имали право.
Никого не ограничавам, а съветвам: за да се наричаш фен на дадена група, просто я СЛУШАЙ ПОВЕЧЕ. От 2-3 песни, чути по МТВ и завъртяни по радиото, фен не се става. Това е, кратко и ясно. И пожелание за прекрасен уикенд!
цитирай
16. анонимен - и последно
22.06.2012 18:26
Няма значение дали аз те възприемам като фен или не. Важното е друго: Ако от тези 215 прочитания на писанието ти, си спечелила още 5 нови фена на Юръп, тогава мисията е изпълнена! Дано!
цитирай
17. cchery - Няма значение дали аз те възприемам ...
22.06.2012 23:01
анонимен написа:
Няма значение дали аз те възприемам като фен или не. Важното е друго: Ако от тези 215 прочитания на писанието ти, си спечелила още 5 нови фена на Юръп, тогава мисията е изпълнена! Дано!

Ама ти най-сетне стигна до нещо съществено в тази дискусия :))))))).

За мен наистина няма никакво значение ти как ме възприемаш...... или 1 000 000 Кънчовци, които всъщност са си досущ Пенчовци, щото покриват някакви критерии за фенове. Още в първия ми коментар към теб ти казах - "стар фен, нов фен - има само музика!".
цитирай
18. анонимен - кажете сетлиста
25.06.2012 13:56
моля,напишете ми пълния сет лист от концерта:)
цитирай
19. cchery - моля, напишете ми пълния сет лист от ...
25.06.2012 14:11
анонимен написа:
моля,напишете ми пълния сет лист от концерта:)


1. Скучно ми е и блея из нета.
2. Скучно ми е, та чак ми е тъпо.
3. Оправям си настроението, ама оная крава от блога......
4. Велик е нашия войник!
5. Най-щастливият ден на големия фен!
6. Ще те смачкам ......... тия дни.

БИС-ове:

1. Нещо ме сърби!
2. Е сега ме и заболя!
3. Уф, ще му дрънна една http://www.youtube.com/watch?v=e7kJRGPgvRQ&feature=relmfu

цитирай
20. анонимен - ivan
06.07.2012 00:09
Приятен очерк, близо е и до моето виждане на нещата. Коментарът за тоалетните също е много на място. Все пак, има известен напредък- на Синдарела и Мр Биг събираха стотинки за тоалетната. След сигнал от буден гражданин, бяха глобени и сега съм доволен да видя резултата- вход свободен. Кой знае, може пък следващия път и химически тоалетни да сложат. Всичко си зависи от нас- гражданите :)

Колкото до създаването на българската държава, въпросът е все още доста сложен, дори за професионалните историци :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cchery
Категория: Други
Прочетен: 5024776
Постинги: 314
Коментари: 5091
Гласове: 3537
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930