Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.01.2012 11:05 - Да се имам в критикарката?!?
Автор: cchery Категория: Забавление   
Прочетен: 7691 Коментари: 15 Гласове:
11

Последна промяна: 19.01.2012 13:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Това е разказ на една дребнава, постоянно недоволстваща, полусредностатистическа българка с напълно истерични очаквания, в който участват още:
  1. Един шкаф.
  2. Една детска градина.
  3. Чифт пантофи.
  4. Куче.
  5. Лед.
  6. Директорка!
Понякога се чудя дали съм дребнава или...... нещо май нямам сериозни проблеми, за да обръщам внимание на нещата, за които ще стане въпрос в постинга по-надолу! После пък.... си мисля - трябва ли да имам сериозни проблеми, за да не се дразня на дребните идиотии?!? И накрая, когато подмина 2-3 такива нищожни нередности, усещам как те повдигат летвата на толерантността ми и стават едва ли не правила в живота ми! Т.е. или свиквам с тях, или ги приемам за нормални! Макар аз самата да заприличвам на магаре.

Тази сутрин, завеждайки дъщеря ми на градина, установих, че й няма пантофите, с които тя ходи в детското заведение! За справка на "пътуващите" в този постинг image, ще кажа, че преди 2 години госпоДжа директорката на ОДЗ-о и аз си мерихме рогата и копитата в един нерешен и зъвършил половинчато и за двете ни спор относно това дали е редно родителите да можем да влизаме в градината и да водим сами децата си до стаята на тяхната група, където да ги преоблечем и преобуем. Или пък трябва да ги оставяме на входната врата и там сестри или лелки да ги поемат и развеждат до групите и помагат за тяхното преобличане. Жената извади "железния" аргумент за хигиената, която моите нещастни подметки на още по-отчаяните ми обувки рушат, потъпкват и унизяват, влизайки в съприкосновение с безценната подова настилка на градината! И аз сломена трябваше да се изувам всеки път, когато все пак исках да заведа детето си до стаята. Но ......... не би! imageПроблемът на директорката....... всъщност се оказахме ние, родителите, които сутрин сме се "щуркали" из коридорите на градината докато си водим децата по групите. Ще каже човек, че музейна експозиция има в това ОДЗ!! Ще завърша с това, че съвременните инфекции и епидемии са много непочтени и неуважителни, така щото вместо да вземат да се уплашат от режима АНТИродител в нашата градина и никога повече да не се вясват там, те се развихриха като младо конче на пролетна ливада.

Но тръгнах от пантофите на дъщеря ми, които ангажираха още 2 майки на деца от групата на дъщеря ми + сестрата на входа, за да ги търсим. Откакто идеята за безупречната хигиена обсеби директорката, на входа на детското заведение беше изплющян един е такъв шкаф (по-малкия):

  image
        и за зло, за добро, всички 29 деца от нашата група си слагат в него обувките в началото на учебния ден и пантофите в неговия край! Лятото и пролетта бива! Сандалите и маратонките не са обемни и криво-ляво се побират. Обаче зимата..... е купон. И точно на последния са били пантофите на дъщеря ми. Намерихме ги под едни апрески..... мокри и окаляни. Мен веднага ми се сви сърцето. Ама да не помислите, че е заради омърляните обувки, които ще понамокрят чорапите на дъщеря ми! Неееееееее image. Притесних се сега как ще изпълним повелята на ръководителката за безупречна хигиена като детето ще се качи с кални пантофи?!?!? Патова ситуация..... имало идея да се направят индивидуални шкафчета за обувки за нашата група! Адмирирам! Общо взето ако не самите шкафчета, то поне идеята е "навременна" с двегодишна давност! 

Е, изпратих Бубка в стаята й и на излизане от градината, току пред вратата, която е сложена на оградата, фиксирам 2 възрастни жени да разхождат кучетата си. Даже едното куче видя мен! И толкова много ми се зарадва, че ........................... вдигна краче и се изпика под идеален ъгъл от 45 градуса върху желязната врата на градината. Един вид "Да ти пикая на критикарката!". Жълтата течност с телесна температура стопи миналогодишния лед върху пътеката и това е единственото усилие, което някой някога е правил за да се справи с непочистената "пързалка" в която се е превърнала въпросната пътечка! По която иначе всяка сутрин и следобед минаваме, за да си заведем и вземем децата от градината. И която, коренът на някакво неразумно дърво е повдигнал много несправедливо точно пред вратата, давайки й възможност да се отвори едва на около 30% от капацитета си!

Е, дребнаво е, признавам си! Мислех си да отида и да споделя с директорката тези мои душевни терзания - за шкафчето и леда пред входа на градината, но ........ какво са те?!? Дреболии, нищожни бръщолевения на една вечно недоволна и мърмореща жена на средна възраст!!! Има толкова по-тежки проблеми за решаване............ Нищо, че преди да станат тежки тези последните са били точно такива - мъничета нередности, подминати от хиляди като мен тази сутрин, но превърнали се в чудовища злини, препречвайки живота на онези, които не са ги решили докато са можели!!!!!





Тагове:   куче,   лед,   шкаф,   пантофи,


Гласувай:
11



1. kasnaprolet9999 - Това с общ шкаф на входа е голяма г...
19.01.2012 11:54
Това с общ шкаф на входа е голяма глупост. Децата като нищо могат и да объркат обувките си, а скупчването им на толкова малко пространство преди излизане води до блъскане и допълнително изнервяне. Едно време всяко дете имаше отделно гардеробче за дрешки и обувки, с които се обличаше за навън. Решила е от рано да ги подготви за недомислиците, които ще срещнат в реалния живот:)))
цитирай
2. cchery - Това с общ шкаф на входа е голяма г...
19.01.2012 13:21
kasnaprolet9999 написа:
Това с общ шкаф на входа е голяма глупост. Децата като нищо могат и да объркат обувките си, а скупчването им на толкова малко пространство преди излизане води до блъскане и допълнително изнервяне. Едно време всяко дете имаше отделно гардеробче за дрешки и обувки, с които се обличаше за навън. Решила е от рано да ги подготви за недомислиците, които ще срещнат в реалния живот:)))

Вени, аз съм наясно, че на моменти изпадам в дребнавост. Това в случая можех и да го пропусна, но нещата в отношенията ми с директорката така са се наслоили, че вече ми писна.
цитирай
3. baimomchil - Вени
19.01.2012 14:25
има една по-голяма недомислица в тая градина и за съжаление тя е на ръководен пост.
цитирай
4. phoenix2000 - ?
19.01.2012 18:08
Не знам дали да коментирам, да не ме напсува baimomchil е така без нищо?
цитирай
5. pcelata - Значи да се изкажа и аз,
19.01.2012 19:58
по случай случките.В никакъв случай не си дребнава!!!Но в случая,ако бях аз...несъмнено щеше да се чуди,откъде и е дошло на тази гаспажъ.А това със шкафчетата...направо ме срина в земята.И ако ме питаш,сигурна съм,че не си единствената с подобни отношения.
цитирай
6. cchery - по случай случките. В никакъв сл...
19.01.2012 21:23
pcelata написа:
по случай случките.В никакъв случай не си дребнава!!!Но в случая,ако бях аз...несъмнено щеше да се чуди,откъде и е дошло на тази гаспажъ.А това със шкафчетата...направо ме срина в земята.И ако ме питаш,сигурна съм,че не си единствената с подобни отношения.

Ами да ти кажа честно, оставам с впечатление, че съм единствена. Защото като споделя с някои родители и обикновено чувам "Не си трови нервите", "Що й обръщаш внимание?!" и т.н.

Не е въпросът в скандала.... опитах и така. Не загубих нищо, ама не съм и печеливша. Просто ми трябва още един човек като теб може би :), защото обединението прави силата!
цитирай
7. pcelata - Миличка,
20.01.2012 10:07
не си сама! Въпроса с детските градини е на дневен ред,и може би страха,че биха могли децата да бъдат изгонени е голям.И после,има хора които са простички и не осъзнават като нас,че това не е нормално.Но горе главата.Аз съм зад теб.
цитирай
8. cchery - не си сама! Въпроса с детските гр...
20.01.2012 10:40
pcelata написа:
не си сама! Въпроса с детските градини е на дневен ред,и може би страха,че биха могли децата да бъдат изгонени е голям.И после,има хора които са простички и не осъзнават като нас,че това не е нормално.Но горе главата.Аз съм зад теб.

Благодаря! Дано да успея да променя някога нещо!
цитирай
9. kite333 - И аз не можах да обикна истински и добронамерено
20.01.2012 11:59
директорката на нашата градина.
Особено като дойдеше лятото и започнеха едни пазарлъци за сборни групи,ремонти и подобни изживявания.Добре,че пораснахме та...
Успех !
цитирай
10. tili - Нищо ли не се
20.01.2012 12:25
променя в тази държава? Припомни ми детската градина, когато си слагахме обувките на такава етажерка и беше гадно, тясно и неудобно.
цитирай
11. demonwind - Позволи ми да споделя
20.01.2012 12:50
впечатленията си от детската градина (училището, тук така се води след 2,5 години, макар че не е задължително до първи клас) на малкия в Брюксел. Приятно местенце, даже си има нещо като зоопаркче вътре. За разлика от детската градина, в която е твоето бонбонче, в тази всеки влиза като в турско гробище. Така си е влязъл и психопата от градчето Дендермонде (на около 20 километра от Брюксел), дето закла две дечица в яслите. То човек като се замисли, от 365 дена в годината 350 като са ти сиви като задник на канален плъх, дали процента на психарите не е в особено големи размери ;) Та аз си имах задушевен разговор с директорката, която ми каза, че нямало как да сложат жива охрана, ами учителките били охрана... Майтап! Клатикурците от по сто килограма и нагоре живо тегло в администрациите ги пазят орди от едрогабаритни пазванти, а беззащитните дечица - учителките. Незнам, сигурно учителките са терминатори от последно поколение, най-вероятно ;) Та на синеца още на третия ден му изчезна шапката. Новичка... След това - панталонките (беше се наакал, още беше мъничък, а те го обули в едни "оборотни" панталони, дето и най-закъсалия ломски циганин няма да обуе). После - горната дреха... Но никой не казва, че се краде - просто всичко си сменя собственика. Досущ казармата! ;) С жена ми изпрахме на 90 градуса оборотните панталонки и ги върнахме на училището. Само дето не ни целунаха ръцете - никой не ги бил перял, пък те нямали пералня... Дечицата спяха на обяд на едни походни легла, на които и затворник не би легнал. Абе, какво да ти кажа - This is Sparta!!! ;)))
Та като се замислиш, не се знае къде е по-добре... Вече нищо не си губим, научихме се да пазим. Но ходим на айкидо и плуване, където всеки шляпа с мръсни миризливи крака, от което малкия напипа на крачетата гъби-печурки с тенденция да се превърнат в манатарки ;) Явно тенденцията е глобална, но все пак добре, че сте открили пантофките! Поне в Белгия кучетата не пикаят по оградите, направо серат и децата го настъпват ;)

Поздрави и щастлива Нова 2012!
цитирай
12. cchery - променя в тази държава? Припомни ми ...
20.01.2012 13:08
tili написа:
променя в тази държава? Припомни ми детската градина, когато си слагахме обувките на такава етажерка и беше гадно, тясно и неудобно.

Как?! Променя се............. задълженията и отговорностите, които все още съществуващите съвестни жители на България поемаме и изпълняваме!
цитирай
13. cchery - demonwind, в такъв случай, предай опита
20.01.2012 13:22
на нашата детска градина! Покани ги на обмен в басейна на градината на дъщеря ми, където ще могат да си завъдят стабилна реколта ротавируси, стрептококи и стафилококи! И най-вече им наблегни, че са в голЕма грешка дето не са си сложили за охрана някой отчаян от живота кантонер! А ако са им необходими дървеници за походните легла, ще си вземат колкото искат и даже могат и имена да им турят!

Трябва да ти кажа, че ми беше много интересно да прочета как седят нещата в Белгия. Обаче постинги като горния са плод на дългогодишно успокоение, че има къде-къде по-зле и от нас! И това "успокоение" води до безвъзвратното нищоправене не само в градините, не сам в училищата, не само в общините, а навсякъде в живота на българите! Та....... не ми е по-добре, че някъде в близост до вашата градина са влезли убийци, както и печурките по пръстите на сина ти не успокояват съзнанието ми! Ако идеята е да почакам докато и моето момиче се върне с мицели......... то си в голяма грешка!
цитирай
14. demonwind - 13. cchery
20.01.2012 16:45
Много си права, че нещата не са никак на добре. Иначе го написах, защото много често някой пише, че еди къде си например било много по-добре, пък виж ние, българите, какви михлюзи сме, а когато отиде в онова еди къде си, разбира, че нещата са съвсем различни. Лошото е, че в България има огромно разделение между частни и общински детски градини - едните тлеят на държавна и (голяма част) родителска подкрепа, в другите си плащаш яко и гледат детето ти по Некерман. Най ме е страх, че в България отсега се заформя кастово общество - на слуги и на управници, което не е никак добре. Затова и гледах да се измъкна, ама както е тръгнало, скоро ЕС ще се разпадне и ще се прибера обратно - миенето на гръцки или испански гъзове за жълти стотинки определено не ми е приоритет ;)
цитирай
15. cchery - Много си права, че нещата не са никак ...
20.01.2012 17:03
demonwind написа:
Много си права, че нещата не са никак на добре. Иначе го написах, защото много често някой пише, че еди къде си например било много по-добре, пък виж ние, българите, какви михлюзи сме, а когато отиде в онова еди къде си, разбира, че нещата са съвсем различни.

Имено, аз и затова се въздържам от подобри сравнения и прехласвания! И честно казано искам нещата наистина да са добри, а не да са както ........ еди си къде!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cchery
Категория: Други
Прочетен: 5024756
Постинги: 314
Коментари: 5091
Гласове: 3537
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930