Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.11.2011 15:47 - Как ядох бой срещу 2 лева?
Автор: cchery Категория: Забавление   
Прочетен: 6145 Коментари: 10 Гласове:
18

Последна промяна: 18.11.2011 15:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Ами как?! Ей така - платих си! С 2 монети от по един лев и ме опухаха като килим за пред сватово гости.

Ако още не сте се досетили, ще разясня: на второто ми ходене в един търговски център (забележете все още не се зове МОЛ!), не издържах на подканящото причакване, което 2 масажни стола ми бяха устроили. Наредили ги там техните собственици като караула през президентството и със същата сериозност и тотална липса на емоции, се взират в мен с огромните си черни седалки, облегалки и кракалки.

Еми, добре, предавам се! И ще си правя масаж. Т.е. ще ми правят масаж. СТОЛОВЕТЕ. И друг път съм се мятала на такива играчки, но сега зачитам, че ако се лиша от баничка, т.е. от още 1 лев, ще си заформя шиацу-купон на гръбната област от главата до петите. Т.е. ако издрънча последователно във вечно отворените "усти" на масажните столове 2 монети от по един лев, си осигурявам 10-минутен шиацу масаж. Брех?!?! Не я знам тази дума "шиацу", но пък звучи достатъчно китайско-японски ииииииии ще рече нещо хубаво, поточково, акупунктурно, енергийно, реактивно иииии извъобще къде ли не съм ги дала тези два лева?! Ако сега не ги навра в кухините на столовете, довечера ще издрънчат в касичките на децата... Следователно, вече съм ги дала.... и само ми пречат в портомонето.

Водена от тази желязобетонна логика, се опвам като печен зарган на керемида и чакам светото причастие да отмие схващанията по грешните ми мускули. Ииии го дочаках. Даже едва го дочаках........... ама да свърши. Такова бъхтене, ломотене, тракане, опит за трошене на ребра и бой по задника не бях яла никога! Както казват хората, все някога му идва времето! След първоначалните юмручни засилвания в плешките ми,  последва опит за вкарването ми в нефрологично отделение. Слава богу, че бъбреците ми явно с корабно въже се държат за каквото там се държат.  Потанцуваха и те малко в кръг и как не се оплетоха с тънките черва, които през цялото време рипаха ганкиното, още не съм си отговорила. И това всичко така щото където и да се намираха масажиращите ролки на столовете, се получаваше цунамичен резонанс, от който току-що положения в корема обяд на два пъти изяви желание да се върне в топлите витрини на гостилницата наблизо.

Аха да стана, и кракалките стиснаха прасците ми в опит да изцедят лимфата им през ушите ми..... Виждали ли сте примерно как Том и Джери се хващат за вратовете и главите им се подуват като балони?!? Е, това се случи с мен, когато прасците ми бяха оклещени от определеното за тях място на столченцата. И не стига това, ами шиацу-то, каквато и да беше то, заплашително лазеше нагоре по гърба ми ииии съвсем не противно на мислите ми, докопа главата. Бой, бой, почукване откъм лявото ухо! Бой, бой, почукване откъм дясното ухо! И за да има симетрия, последва похлопване и по темето в момент, в който нещо пак ме сръга в ребрата и не ги остави на мира, докато не станаха плаващи до десетото.

И да съм имала някакви случайно минаващи мисли в главата, всите бяха
безвъзвратно удавени в лимфата, идваща от стегнатите ми прасци и слава богу, че това дето тръгна да излиза от носа ми се оказа.... най-обикновен сопол (извинявайте за образността), щото... очаквах вече да си видя трахеята.....

И за да завърша с цялостното представление, трябва да ви обясня защо не станах при първото отслабване на хватката на прасците?! Ами защото съвсем неочаквано, по време на един от ъперкътите, срещу мене се зададе стар приятел! Странното е че ме позна и като прецизен невролог се сети, че се треса не от незнайно поражение върху нервната ми система, ами от чудото, наречено "Шиацу масаж". И понеже бързал, за да не ми разваля удоволствието, да съм си останела на стола - той и така щял да ми каже 2 приказки....... И ми ги каза. А пък аз отварях безпомощно уста в опит да отвърна, но гласът ми трепереше. Гласните ми струни се бяха оплели и ме изненадаха с набор от нечленоразделни звуци, които все съм си мислила, че не съм в състояние да възпроизведа......

В крайна сметка всичко свърши..., но от тогава съм собственик на натрапчивата мисъл, че цял Шаолин ми се е изредил........... да ме бие обаче!






Гласувай:
18



1. cecka1504 - Да не пробваме значи :)
17.11.2011 16:41
Да не пробваме значи :)
цитирай
2. cchery - Да не пробваме значи :) Ами освен в ...
17.11.2011 17:04
cecka1504 написа:
Да не пробваме значи :)

Ами освен в голяма нужда от......... шаолински каратисти. :)))))))
цитирай
3. анонимен - Марико
18.11.2011 15:56
Хахахах, Чери, извинявай, но от смях, чак не мога да проявя съчувствие. А иначе знаеш, че съм състрадателен човек. Попълниха се и доста празнини в познанията ми по анатомия. Много готино си го написала.
цитирай
4. cchery - Хахахах, Чери, извинявай, но от ...
18.11.2011 16:29
анонимен написа:
Хахахах, Чери, извинявай, но от смях, чак не мога да проявя съчувствие. А иначе знаеш, че съм състрадателен човек. Попълниха се и доста празнини в познанията ми по анатомия. Много готино си го написала.

Е сега ти се разсърдих....... как няма да ми съчувстваш в...... този голям смях :)))))))))
цитирай
5. mileidi46 - :))))))))))))))))))))))))
19.11.2011 02:37
Направо ме разплака от смях:)) Сълзи ми текат -прочетох на глас и на дъщеря ми..та продължихме заедно......
Милата! Ти направо си била за скрита камера!!:))))
Ох,още се смея...ще мина пак...:)
Прегръдка и поздрави за хубавият постинг!
цитирай
6. cchery - Направо ме разплака от смях:)) С...
19.11.2011 14:02
mileidi46 написа:
Направо ме разплака от смях:)) Сълзи ми текат -прочетох на глас и на дъщеря ми..та продължихме заедно......
Милата! Ти направо си била за скрита камера!!:))))
Ох,още се смея...ще мина пак...:)
Прегръдка и поздрави за хубавият постинг!

Радвам се, че сте се посмяли... и на мене ми стана драго, че съм успяла да ви усмихна! Благодаря за включването! Хубав следобед и от мен :).
цитирай
7. анонимен - Браво, смях се с глас до сълзи!Из...
22.11.2011 23:11
Браво,смях се с глас до сълзи!Извинявай!Не се смях на преживяното от теб,а на образното описване...Продължавам да се смея...И благодаря-отказа ме тотално от това "удоволствие",което отдавна исках да пробвам...
цитирай
8. cchery - Браво, смях се с глас до сълзи!Из...
23.11.2011 11:09
анонимен написа:
Браво,смях се с глас до сълзи!Извинявай!Не се смях на преживяното от теб,а на образното описване...Продължавам да се смея...И благодаря-отказа ме тотално от това "удоволствие",което отдавна исках да пробвам...

Ама да не ви разочаровам тотално, щото има столове, които явно не работят със същите настройки за масаж и там няма да ви метнат по един бой.
цитирай
9. mamas - Страхотно написано!
23.11.2011 18:41
Отдавна не бях обхождала избраните си блогове, но се радвам, че попаднах на твоя в малкото време, с което разполагам :)
цитирай
10. cchery - Отдавна не бях обхождала избраните ...
25.11.2011 14:56
mamas написа:
Отдавна не бях обхождала избраните си блогове, но се радвам, че попаднах на твоя в малкото време, с което разполагам :)

Хахах, и аз се радвам, че ти е допаднал постинга ми!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cchery
Категория: Други
Прочетен: 5024065
Постинги: 314
Коментари: 5091
Гласове: 3537
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930