Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.06.2011 11:52 - Тази сутрин
Автор: cchery Категория: Забавление   
Прочетен: 3362 Коментари: 7 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Навън облаците се сгъстяваха все повече и уплътняваха синия си цвят. В момента, в който оловно сивото небе се сниши досами балкона ни, първата вълна на ураганния вятър засили ланшния пепел в лицето ми. Пепелта светкавично направи място на първите капки дъжд, които се забиха като пирони по блузата и панталона ми, с които щях да ходя на работа. Дори не успях да реагирам, защото миг по-късно светът беше дъждовна пелерина, блестяща вертикална повърхност, изливаща се от много ниско.

"Така ли?!?", казах си аз - "Ще ме блъскаш с пепел и ще ме замерваш с капки вода?!" image image ....... "Ооооо, почакай, ветре! Не спирай и ти, хало! Ще ви покажа, че сте всъщност сте най-желаното ми изживяване последните 24 часа!" image

Навих крачолите на панталона до коляно, сложих ниските сандалите, метнах раницата на гръб, бучнах слушалките на плеъра в ушите и покрих всичко с дебелия си дъждобран - едно голямо зелено чудовище с гърбица (от раницатаimage)!

"Чао!" на децата и мъжа ми и....... напред с
Pandemic право в хлъзгавата прегръдка на бурята..... Ще ходя пеша до метрото, ако и до колене да ми се наложи да газя! Още пред входа ме очакваше огромна мътна локва. Смело минах баш през нея, така или иначе очакването ми беше да съм при станцията на градското влакче вир-вода. image Следваха, втората, третата, ентата локва коя от коя по-привлекателни и пълни с белезникаво кафява вода. Ала когато съзрях дъждовните реки по алеите на парка, бягащи неудържимо към шахтите, не издържах..... събух сандалите image и право в небесната вода, миеща асфалта, по който преди половин час тичах.... Невероятно удоволствие, успокояващо равновесие, душевна наслада...... Как ми се щеше и децата да са с мен и заедно да шляпаме.... Нямаше много хора из парка, то даже извъобще нямаше. Да не говорим пък за някой с офис облекло - бос с обувки в ръка и разпръскващ с ходилата си локви и дъждовни вади....... Красота...... image image image image image


Текстът горе е просто...... една кратка 15-минутна емоция, далеч от политика, икономика, роботика, енергетика, простотитика и елементаритика....... просто така.... за да удовлетвори лудостта ми!



Гласувай:
8



1. baimomchil - И тук в този момент трябва да запеем песента
09.06.2011 12:37
Дъжд вали, дъжд вали
БОТЕВ пак ще победи

:)
цитирай
2. cchery - Дъжд вали, дъжд вали БОТЕВ пак ще ...
09.06.2011 12:43
baimomchil написа:
Дъжд вали, дъжд вали
БОТЕВ пак ще победи

:)

Еми да...... на водна топка може и да победи.......
цитирай
3. baimomchil - Дъжд вали, дъжд вали БОТЕВ пак ще ...
09.06.2011 19:27
cchery написа:
baimomchil написа:
Дъжд вали, дъжд вали
БОТЕВ пак ще победи

:)

Еми да...... на водна топка може и да победи.......


Шампион е най-велик!
цитирай
4. phoenix2000 - Ето това вече много ми хареса! Дъ...
10.06.2011 01:28
Ето това вече много ми хареса! Дъждът лилав ли беше? С дъх на теменужки?
цитирай
5. cchery - Ето това вече много ми хареса! Дъ...
10.06.2011 10:57
phoenix2000 написа:
Ето това вече много ми хареса! Дъждът лилав ли беше? С дъх на теменужки?

Хм ми не.... беше силен и студен :)...... то в София аромат на теменужки.... малко трудно.
цитирай
6. phoenix2000 - Дъжди от лъчи
11.06.2011 10:49
Вчера дъжд валя
порой направо,
днес пък слънцето изгря
като жарава.

Нека да ни грее
със лъчи любовни,
разпиляното да събере
в езера съдбовни!

И разпръснати
във цвят лъчите
нежност и любов да палят
във очите:))
цитирай
7. cchery - хи-хи хареса ми, накара ме да се у...
13.06.2011 11:49
анонимен написа:
хи-хи хареса ми, накара ме да се усмихвам, както винаги

Благодаря, Еми.......

Знаеш ли, блог.бг въведе подобрения в системата си - когато коментарите се пишат от анонимни потребители, т.е. нерегистрирани, техните мнения се изтриват автоматично. Точно затова..... коментарът ти в предния постинг го няма, за което съжалявам.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cchery
Категория: Други
Прочетен: 5008253
Постинги: 314
Коментари: 5091
Гласове: 3536
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031