Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.05.2011 14:35 - МОЛЕБЕН ЗА СЛЪНЦЕ ПО ГЕРГЬОВДЕН
Автор: cchery Категория: Забавление   
Прочетен: 5451 Коментари: 12 Гласове:
104

Последна промяна: 06.05.2011 08:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Господи, какво ти стана?
Та подрани и отзарана
да поливаш вече пети ден
този свят неподреден!


image

Болен ли си или оттегчен,
ядосан или замаен?
Та не виждаш ти в това беда
да се лее толкова вода?



Рибите дори издави
потопи гори, морави!

image


Април посрещна с люта зима,
МАЙ наказваш със потоп!
Насериозно кой те взима?
Айде, стига вече! Стоп!

image

Утре празник идва откровен!
Светъл, хубав имен ден!
Ако смяташ пак така
да ни подливаш тонове вода,
ще се вкараш във беля!
Вместо "Ха, наздраве! С господа напред!",
ще те "благославят" вред!


image
imageimageimageimageimage

Време е, ти казвам, да се спреш!
Слънцето да ни дадеш!
image
imageimageimageimageimageimage
Вече нямам за разтуха
даже мисъл суха!
Спри, ако обичаш с тая водна скука!

image
imageimageimageimageimage



И както се казва в долната песен...... ми........ отнасяй се по-човешки с рабинята си бедна:
Love and Treat Me Right







Гласувай:
104



Следващ постинг
Предишен постинг

1. djud - :(((((
05.05.2011 15:31
Ще отидем и на планина, ски да покараме поне, че то цяла зима не успяхме.......
цитирай
2. cchery - Ще отидем и на планина, ски да пок...
05.05.2011 15:34
djud написа:
Ще отидем и на планина, ски да покараме поне, че то цяла зима не успяхме.......

Хахахахахахха...... хахахаа......... аз се моля за слънце, ти зимни импресии ми рисуваш :)))))))))))
цитирай
3. djud - Ами то като се обърка вече всичко
05.05.2011 15:45
в този свят, на какво ли да се надява човек !!!!
цитирай
4. kasnaprolet9999 - Ами ти нали им каза на инвеститор...
05.05.2011 16:04
Ами ти нали им каза на инвеститорите, че няма да има пролет щом като ме ядосват и виж какво стана.
Вчера им изпратих имейл със следното съдържание:

Здравейте,

Преди месец ми пратихте съобщение, че правите промени във вашата програма, които ще доведат до нов начин на класацията на постингите и най-вече няма да има неконтролирана пускане на плюсчета и минусчета от един и същи човек. Искам да ви попитам, кога ще въведете в действие тази програма. Вче цял месец съм в протест и загубих желанияе да пиша в блога, той заприлича на детска градина, където се разхождат тролчета и безнаказно оакват нашите блогове, а вие ги наказвате временно в ъгъла с някоя забележка и банче, което по погрешка отива върху някой друг блогер.

На мен ми се случи на няколко пъти и вие го махахте, след мои сигнали. Били бъгове, казват запознати.

Моля да ми отговорите на въпроса и да изпълните обещаното, защото от разни щуровини тук загубих желание да пиша изобщо и ще ме загубите като блогер .

kasnaprolet9999


Техният отговор бе следният:.

Здравейте,
проблема с плюсовете и минусите е минимализиран до обективни граници. Някой от останалите неща постоянно се променят

Поздарви
Blog.bg

После им изпратих следното:
Какво значи това-обективни граници. Непрекъснато виждам постинги с изключително много нацвъкани минуси и плюсове, защо изобщо системата ви допуска това да се случва? Това създава впечатление, че тролчетата могат да си правят всичко, което поискат и ние блогерите се чувстваме несигурно.

Няма отговор
Днес им изпратих това:
Вижте този постинг бъка от плюсове и минуси, това ли ви е минимизирането до "бективни граници". Хора, които пишат добре и често са на първа страница се оклепват с минуси и плюсчета от разни завистници, защото вашата програма го позволява Оправете си програмата, до кога ще ни лъжете, че правите нещо!!!
http://pantaleev.blog.bg/lichni-dnevnici/2011/05/04/samo-i-edinstveno-tuk-interviuto-na-chudovishteto.741323

Няма отговор има дъжд


цитирай
5. kasnaprolet9999 - Утре имам втори имен ден и може да се ...
05.05.2011 16:06
Утре имам втори имен ден и може да се смиля да ви пусна малко слънце, но още не съм сигурна :))))
цитирай
6. cchery - в този свят, на какво ли да се надява ...
05.05.2011 16:27
djud написа:
в този свят, на какво ли да се надява човек !!!!

Абе май ще се окажеш права за ледниковия период дето предстои!
цитирай
7. cchery - Утре имам втори имен ден и може да се ...
05.05.2011 16:28
kasnaprolet9999 написа:
Утре имам втори имен ден и може да се смиля да ви пусна малко слънце, но още не съм сигурна :))))

Вени....... моля те, смили се! Дъщеря ми има РД утре.... ще трябва да доплуваме до мястото на събитието :)))))))
цитирай
8. dmv - Дъжд или не,планината чака,
05.05.2011 20:48
Слънце не ни трябва,мисля аз...
цитирай
9. kasnaprolet9999 - Моят голям син има имен ден също, та ...
05.05.2011 21:06
Моят голям син има имен ден също, та още съм в размисъл. Ще пусна един гергьовски постинг поне в малките часове :)))
цитирай
10. dianav340 - Благодаря!
06.05.2011 06:38
СУПЕР!
цитирай
11. ketcakuatl - УФФ..Ф
07.05.2011 08:08
Даже тука е облачно и чат-пат превалява....
(губи ми се връзката с нета, за това чак сега пиша..)
цитирай
12. cchery - Уф....... не знам на кое блог.бг викат обективни граници, но
09.05.2011 16:56
107 знака плюс за постинг като този отдавна са ги задминали :(((((. Не искам такива гласове..... за мен те са огромна тежест, защото не са достоверни ....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cchery
Категория: Други
Прочетен: 5005543
Постинги: 314
Коментари: 5091
Гласове: 3536
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031