Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.06.2010 15:44 - ВЧЕРА - ЕДИН МНОГО ПРИЯТЕН ИНАЧЕ ДЕН!
Автор: cchery Категория: Забавление   
Прочетен: 5871 Коментари: 12 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ЕХ, вчера!!! Иначе един много приятен ден, стига най-голямото задно (заднИшко) колело във входа, който е и председател на Управителния съвет, демек домоуправител по старому. да не ми беше разклатили душевните устои image . За малко де image !

Ей, някои  хора са забравили една много хубава българска думичка. Думичката "БЛАГОДАРЯ!!!" . И понеже денят се изтъркаля в низ от неприятности, но знаех, че ще завърши прекрасно, идните случки не си ги сложих много на сърце.... но те все пак маркираха яко вчерашния ми ден.

Та, прибирам се рано вкъщи и самоинициативно и с ентусиазма на ланшно пърле решавам да взема племеницата от ЖП гара София с колата. И да си я докарам до Младост пак с колата (боже, каква наивност само!!). След което с децата да ходим на плуване от 18.30. За целта в 17.15 часа тръгваме от Младост........ Нормално до гарата с кола са 20 минутки. Е да, ама не и вчера!!! На гарата бяхме в 18.10 часа image и то след като ни удави порой на Цариградско, след като ни чука градушка, чиито удари по предното стъклото на Реното направо ми трошаха сърцето с пневматичен чук и естествено няколко хлътвания в типични софийски дупки, които няма как да видя, щото са пълни с вода..... През този час и половина до софийската централна гара и обратно, аз установих, че в града има прекалено много светофари........ Как го направих ли?!? Ми просто спрях на всичкиииииииииииииииииииииииииииииииииииииии тях image image image image . Как пък поне една зелена вълна не ме хвана бе?!? Пфууууууууу! "Да се премахнат излишните светофари!!!" - заглавие на бъдещото ми ОТВОРЕНО ПИСМО до бат Бойко! image image image Даже и списък ще направя.......

Стана ясно, че изпускаме плуването и решаваме с децата за компенсация да хапнем в Макдоналдс image image image . Егати компенсацията!!!! Т.к. дъщеря ми заспа в колата, е по-удачно да си вземем храна (храна - каква гръмка дума за продукти на Макдоналдс!) от Макдрайв. И си вземаме. Ще я ядем на паркинга на Хит (супермаркет в Младост), че трябва нещо да пазарувам оттам. И децата решават да останат в колата да хапват, докато аз съм в магазина. Преди това обаче аз реших да мушна мъфина с боровинки от Макдоналдс, който си бях купила. Вадейки кексчето, установих, че реално съм платила за топка за голф image !!!! По-твърдо нещо не бяха ми продавали за ядене....... На този шедьовър на кулинарията му трябваше ъглошлайф, за да бъде нарязан.......... а за изяждане може би не беше редно да мисля.....Веднага взех решение, че ще се върна в Мадоналдс.

Но преди това трябваше да си купя нещата от Хит. Излизам от колата и тръгвам да преодолявам 30-те метра до входа на супермаркета. За тези 30 метра ме заваля дъжд, който накаря се преля в градушка, и влязох в магазина като окълвано пиле ЕГАТИ image image image ! Разбира се, нямаше как по време на небесната бомбардировка да си взема количка и си вземам кошница, с която да пазарувам......... На няколко пъти докато прехвърлях тежката от покупки кошница от ръка на ръка си мислех, че когато се видим с оня горе, много ще му говоря......... image image

Стигам на касата.... избирам си такава, на която има само един човек. Е да...... човекът е един, но стоката в количката му - НЕИЗБРОИМА!!! А той самият е най-спокойният и флегматичен човек на планетата....... Разтовари си количката долу-горе за 10 минути върху лентата....... през това време стоката, която касиерката успя да маркира напълни онази част от лентата, на която излизат вече маркираните стоки и жената спря да маркира, за да не трупа една връз друга покупките. Нашият пичага по това време все още разтоварваше буса image . След като все пак в товарния камион-количка останаха само 4 туби с минерална вода, той се отправи към края на лентата и започна.............. да си пълни вече маркираните неща...................... в найлонови торбички!!! image image Боже, правеше го с такова усърдие, съсредоточеност, последователност и мисъл, на която и гобленарка не е способна........... Така се стараеше, че дойде една от другите касиерки на магазина да ми каже къде има по-свободна каса да ида на нея........ Аз отказах!!! И как не - та кога съм виждала седиран клиент на хипермаркет.... при това мъж.

Човекът си напълни стоката и когато касиерката съобщи сумата от 200 лв и нещо си още, той извади какво мислите?!? Ами ВАУЧЕРИ......... ДА, ВАУЧЕРИИИИИИИИИИИИИИИ ЗА ХРАНААААААААААААААААААА, КОИТО НЕ СЕ БРОЯТ ЛЕСНОООООООООООООООООО И КОИТО ТРЯБВА ДА БЪДАТ РАЗПИСАНИ И ПОДПЕЧАТАНИ ОТ КАСИЕРКАТА В МОМЕНТА НА ПОКУПКАТА.......!!! Боже, викам ти така, щото и другите така те наричат, ама ти, който си на небесата....... вчера с превръзка на очите ли беше?!? Или наскоро си сменял диоптрите и още не си свикнал с тях!?!?!?!? image image

Няма да продължавам одисеята от Хит-а....... излязох си все пак. И оттам, отидох до Макдоналдс и казах на момичето, което обслужва Макдрайв, че все бях виждала кирпичи, ама такъв дето ти го продават за ядене, не ми беше попадал!!!! image image image И й поднесох мъфина..... смениха ми го на секундата, че и ми се извиниха даже..... Ама що трябваше да ме цакат със остарял мъфин, не знам!!!!

Иначе денят беше много хубав..........


Тагове:   ден,   Много,   Вчера,


Гласувай:
11



1. cecka1504 - Важното е позитивизъм да има :)))
18.06.2010 08:03
Важното е позитивизъм да има :)))
цитирай
2. cchery - Важното е позитивизъм да има :))...
18.06.2010 09:23
cecka1504 написа:
Важното е позитивизъм да има :)))

Абсолютно!!! Пожелавам ти хубав ден днес!!! :))
цитирай
3. hristo27 - А как би изживяла един скучен дел...
18.06.2010 09:50
А как би изживяла един скучен делниен ден, ако не са били тези умопомрачително забавни преживявания ?!? :)))))))))))))))
Какво ли не бих дал да видя реакцията ти на излизане от Хит-а, когато въпросният клиент ти светне едно въпросче от сорта на : "Г-жо, бихте ли ми наглеждали количката за 15-20 минути докато докарам колата от другия край на паркинга?"
цитирай
4. petra111222 - ох, ама си сладур! добре че съм без ...
18.06.2010 10:17
ох, ама си сладур! добре че съм без грим ... :)))
цитирай
5. cchery - А как би изживяла един скучен дел...
18.06.2010 10:19
hristo27 написа:
А как би изживяла един скучен делниен ден, ако не са били тези умопомрачително забавни преживявания ?!? :)))))))))))))))
Какво ли не бих дал да видя реакцията ти на излизане от Хит-а, когато въпросният клиент ти светне едно въпросче от сорта на : "Г-жо, бихте ли ми наглеждали количката за 15-20 минути докато докарам колата от другия край на паркинга?"

Хахахахаххаха, не бях се сетила за подобно развитие на нещата........ хахахахаххаха............... хахах ..... ама ме разсмя, честно! Благодаря!
цитирай
6. cchery - Благодаря!
18.06.2010 10:20
petra111222 написа:
ох, ама си сладур! добре че съм без грим ... :)))

Аз все така си ходя......... натурално....... Приятен и много усмихнат ден ти желая!!! :))
цитирай
7. phoenix2000 - Предложение
18.06.2010 15:31
Я ми давай материалите преди да ги публикуваш да ги поорежа на две трети, както светофарите трябва да са орязани. Ти не знаеш че България е известна в Европа като държавата на намигващите светофари и на изчезващите детелини. Така е като те беше страх да вземеш самолета от младост до басейна, можеше и лодка по реката, ама ти колата та колата, мен пък от sixt пак ми дадоха bmw много ме обичат вече съм им постоянен клиент, а някой беше настроил навигацията да избягва магистралите и аз докато се усетя и се озовах с 50 км в селата точно между двата аутобана

Айде Петък е и Приятен уикенд от Селянина от другото Село
цитирай
8. анонимен - И аз се повеселих с твоето писание. . ...
18.06.2010 15:32
И аз се повеселих с твоето писание...за твоя сметка :(...добре че вече е минало :)
цитирай
9. cchery - Ехей, ти се завърна!!
18.06.2010 15:42
phoenix2000 написа:
Я ми давай материалите преди да ги публикуваш да ги поорежа на две трети, както светофарите трябва да са орязани. Ти не знаеш че България е известна в Европа като държавата на намигващите светофари и на изчезващите детелини. Така е като те беше страх да вземеш самолета от младост до басейна, можеше и лодка по реката, ама ти колата та колата, мен пък от sixt пак ми дадоха bmw много ме обичат вече съм им постоянен клиент, а някой беше настроил навигацията да избягва магистралите и аз докато се усетя и се озовах с 50 км в селата точно между двата аутобана

Айде Петък е и Приятен уикенд от Селянина от другото Село

Ха, добре дошъл!! :))

А защо искаш да ми ги режеш..... материалите?!? И БМВ ми е любимата марка кола......... на мен що никой не ми дава такава, егати?!?
цитирай
10. cchery - И аз се повеселих с твоето писание. . ...
18.06.2010 15:44
анонимен написа:
И аз се повеселих с твоето писание...за твоя сметка :(...добре че вече е минало :)

Това беше целта...... и на вас да ви е весело.... Днес, нищо че е ден на майстора, е едно умрялоооооооо...... чак се наложи да окарикатуря колегата в рими .... чисто и просто от скука.......
цитирай
11. анонимен - Сладурка
24.06.2010 21:16
и аз да кажа, че ме разсмя добре, имах нужда от нещо свежо
цитирай
12. cchery - и аз да кажа, че ме разсмя добре, имах ...
28.06.2010 09:26
анонимен написа:
и аз да кажа, че ме разсмя добре, имах нужда от нещо свежо

Разчитай на мене. Материали за свежина има всеки ден!! :))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cchery
Категория: Други
Прочетен: 5024441
Постинги: 314
Коментари: 5091
Гласове: 3537
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930