Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2010 12:24 - ДОКТОРЕ, КВО МЕ НАПРАВИ......?!?!?!
Автор: cchery Категория: Забавление   
Прочетен: 6866 Коментари: 13 Гласове:
20


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Настройте чувството си за хумор на max преди да прочетете долното!!!
imageimageimageimageИначе не го четете

 


Наскоро в скайп-разговор с нашия си док го питам издалече......
- Абе докторе, бе нещо напоследък се чувствам супер сексуално..... особено след двата напълно стриктни детокса, които направих?!? Има ли връзка?!?
- Ами да - детоксът влияе на либидото по положителен начин. Имам доста такива случаи.....

 Съвсем мъничко предистория – много хора познават д-р Атанас Михайлов – фитотерапевт и хомеопат. Познават го и маса майки....... почти всички го търсят заради природните и естествени методи, които прилага за лекуване на децата им. Но този човек има голяма заслуга с един създаден от него, приложен на практика и доказал се метод – ДЕТОКСИКАЦИЯ НА ОРГАНИЗМА ПО ПЪЛНОЛУНИЕ. Този разказ е за един "страничен ефект" на въпросния метод.image

Оки, успокоих се аз
след думите на доктора. Ама не баш. Щото ако трябва да ви разкажа как прекарах предния месец след като направих 2 последователни стриктни детоксикации............... всъщност аз точно това искам да направя, та няма да го увъртам - изкарах изминалия месец в помисли и страсти. Да, цял един месец, през който си мислех за СЕКС. imageimageimage И си фантазирах ..... СЕКС. И в крайна сметка правих СЕКС imageimageimage... човещинка сега imageimage. Ако някой погледне темите, които съм развила в блога си и римувките със задна дата пак ще открие същото - то не бяха уелнеси, то не бяха планини, то не бяха откровено-сексуални римувани думи.... Докторе, кво ме направи?!?! imageimage То бива, то може, ама.... нормално ли е все пак?!? Допреди месец - така, сега онака. imageimageimage

Но това не е всичко - оказа се, че колегата ми правил СЕКС с гаджето си на........ МОЕТО БЮРО в офиса imageimageИзлъчвало било хормони! Хич и не се учудвам image- то си направо е лъчист източник... на въпросните вещества...image image
 Докторе, к`во ме направи?!?!

 Сутринта бягам в парка - умора, пот, е сега вече нищо не може да ме накара да си мисля за СЕКС. Освен двойката кучета, които......... точно СЕКС ПРАВЯТ imageimageimage. Егати.. док, к`во ме направи?! image


Наскоро пак беше детоксово време. Тъкмо страстите ми бяха се поуталожили и се почна наново: гледам, чувам, помирисвам и чувствам СЕКС...... бе, докторе, к`во ме направи?!?! imageimageimage

Пътувам с метрото, гледам някаква си реклама на която мъж и жена си говорят....... струва ми се обаче, че всеки момент биха се групирали в стойка...... Пред мен на ескалатора се изкачва млада двойка....... те просто се качват, ама аз си мисля сега като се качат и като се приберат в гнезденцето им кво ще им се случи.. image.

Качвам се в офиса, сядам на бюрото си...... онова с отнетата не от мен девственост imageimageimage
 и цъкам да видя кво ново в блог.бг. Еми на първа страница пак някакви политически акни, недоволни сръдни и сърцераздерателни стихове за изгубени любови, за несбъднати мечти и НАЙ-СЕТНЕ едно за двама души, които са се открили. Ми познайте, кво ми хрумна в този момент - е те тия двамата, дето са се намерили сега кви ги вършат?!?! ДОКТОРЕЕЕЕЕЕЕЕ, к`во ме направи?!?!

Отправям се на водната ми аеробика със следната мисъл: "
Като потопя морни телеса в хладната вода и ще ми мине!" Мине, мине..... ама кво?!? Поредната мисъл за (изчервявам се и аз, ама няма начин image) СЕКС image Потапянето във водата на басейна напомня удивително на ........ онова другото потапяне imageimageimage. Нито тичането под вода, нито коремните преси, нито опитите ми за удавяне ме спасяват... въобще даже. Точно когато трябва да съм най-уморена следва упражнението КОЛЕЛО. За да бъде извършено си поставяш .......... "макарона"  imageimageimageimage (макарон - еднометрова полудъга от полутвърд изкуствен материал със сечение 10 сантиметра) между краката и симулираш въртене на педали...... ми........ от гипс да си, пак ще си представиш това, което на мен ми се върти в главата - карам, карам колело, а в главата ми - ЛЕГЛО!! imageimageimageimage Докторе, к`во ме направи?!? imageimage

Айде беж към душовете, съблекалнята и в колата към къщи. По радиото ми пуснали моля ви се.... моята първа истинска рок-любов - Аксъл Роуз imageimage
 и Paradise City......- песента, която звучи в момента..... Кракът ми съвсем плавно, но сигурно натиска педала и потъва НАВЪТРЕ подобно на ...............

ДОКТОРЕ, КВО МЕ НАПРАВИ......?!?!?! imageimage


 
Ама да ти кажа, док, не ми пука..... отдавам се на "страничния" ефект от твоя детокс imageimageimageimage То нали и от СЕКС се отслабва и хубавее!!!! imageimageimage


п.п.: Няма да уточнявам колко от горното е истина и колко измислица.... не е важно. По-важното е че е специален поздрав за всички, които акат из блог.бг, обиждат блогърите, карат ги да си трият блоговете, заяждат се, откровено злобни и завистливи са...... Батьовци и каки, правете по-често секс и ще ви мине !! Пък и нали днес е петък - ДЕН НА МАЙСТОРА!!!!image





Тагове:   пълнолуние,


Гласувай:
20



1. erato7 - Йеееес!:))))
04.06.2010 12:31
Йеееес!:))))
цитирай
2. portishead - Ами да...
04.06.2010 12:48
чичко Фройд си го е казал на времето, че всички проблеми произлизат от нередовен секс!:))
цитирай
3. sabrosa - да
04.06.2010 13:12
"правете по-често секс и ще ви мине !!" :)
цитирай
4. cchery - "правете по-често секс и ще ви ...
04.06.2010 13:25
sabrosa написа:
"правете по-често секс и ще ви мине !!" :)

Да, ама не котка път.......... :)
portishead написа:
чичко Фройд си го е казал на времето, че всички проблеми произлизат от нередовен секс!:))

Кой знай и той какъв дърт пиргишин е бил, ама айде :))).
цитирай
5. benra - така де -
04.06.2010 13:31
секс и пак секс му е цаката
цитирай
6. djud - :)))))))))))
04.06.2010 13:43
Това е онази иконка, дето се търкаля по земята от смях :)))))))))))) Чесно да ти кажа, много ти е тежка диагнозата, но да знаеш, че секса не се лекува с нищо друго, освен с още повече секс !!!!
А мисля, че да си съвсем лоялна към : " Батьовци и каки, правете по-често секс и ще ви мине !! " - Ще трябва да ги предупредиш и за страничните ефекти от секса, например нещо от сорта : Сексът е едно от най-благотворните и красиви неща, но трябва да знаете, че това води до целувки, милувки, прегръдки, а скоро след това ще трябва и да си говорите хубави неща............
цитирай
7. анонимен - Много готино!
04.06.2010 14:37
Батьовци и каки, правете по-често секс и ще ви мине !! Пък и нали днес е петък - ДЕН НА МАЙСТОРА!!!!
Не става през блогова камерка, ама кой да стане и да отиде да потича с реалните си сетива :Р
цитирай
8. анонимен - Нали знаеш поговорката
04.06.2010 14:53
Клин клин избива, аз така изядох един път един сладолед и ме забола гърло, после изядох още един и се оправих. Ако не искаш да мислиш за секс, прави .... еми какво да правиш... не се сещам ... не мога да ти помогна
цитирай
9. despinida - И като е петък, я да прасна един 13-ти палец за готиното блогче!
04.06.2010 14:58
Пожелавам супер-мега-як уйк-енд, сиреч - мързеливи събота и неделя на авторката и всички, които ще прочетат поздрава ми :))
цитирай
10. cchery - Клин клин избива, аз така изядох ...
04.06.2010 15:04
анонимен написа:
Клин клин избива, аз така изядох един път един сладолед и ме забола гърло, после изядох още един и се оправих. Ако не искаш да мислиш за секс, прави .... еми какво да правиш... не се сещам ... не мога да ти помогна

Ама аз не се оплаквам..... хич даже........ то си е като прераждане.:)))
цитирай
11. cchery - Пожелавам супер-мега-як уйк-енд, ...
04.06.2010 15:05
despinida написа:
Пожелавам супер-мега-як уйк-енд, сиреч - мързеливи събота и неделя на авторката и всички, които ще прочетат поздрава ми :))

Благодаря за палеца.... :))).....
цитирай
12. raders - Ти - дядовата - съвсем си се разго...
05.06.2010 08:20
Ти - дядовата - съвсем си се разгонила. Ще ти трябва цял екип от специалисти. Но за хумора нямам достатъчно гъдел
цитирай
13. karambol5 - Съгласен- всичко проблеми са от ...
05.06.2010 16:29
Съгласен- всички проблеми са от нередовен секс :)))))))))))))))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cchery
Категория: Други
Прочетен: 5008588
Постинги: 314
Коментари: 5091
Гласове: 3536
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031