Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.07.2010 16:57 - Вечността и реката
Автор: cchery Категория: Туризъм   
Прочетен: 21427 Коментари: 46 Гласове:
22

Последна промяна: 27.07.2010 09:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Пътят

image
е прашен и жежък.

image
Краката на всеки, дръзнал да го следва в този ден са посипани с прашец.

image
Но не вълшебен като от приказките, а истински мръсно сивкаво-бежов прах - само това си има той - пътят. Наградата на самотния пътник е следата, която той - прашният път ще пази докато вятъра и облаците не решат друго.

image
Извива се покрай огромни подивели бодли - дом на мързеливи и тлъсти паяци.

image
Бодлите недружелюбно вирят клонките си към небето и заплашват всеки, който дръзне да стъпи в бодливото им царство.

image
image image


И сякаш за да ни докажат, че природата е най-големия творец и създател на изненади, тези страховити полски стражи цъфтят изключително красиво, с нежни, меки и красиво обагрени цветове ...... , съставени като че ли от множество иглички:

image
image
Цветове, които обаче са приоритет само на пчелите. И всеки дръзнал да ги доближи бива наказан с убождане.

image
Или пък на пеперудите. Ей, тия пеперуди много летливи, бе...... аха да ги снимам и бягат...... тая долу или е болна, или престаряла, та се остави на обектива ми.

image image
Някъде насред нищото пътят дори свършва и само симетричните коловози подсказват, че някой някога е развалил безутешната самота на този прекрасен кът от България.

image
Облак-отшелник се е смилил над реката, тревата и гората и идва за компания - друго не може да направи с рехавата си бяла дрешка.

image
Докато този скакалец долу се стеснява да ме гледа и всеки момент ще скочи

image
За други две души притеснението е стопено от фразата "всичко е любов":

image
Любовта, чиито семена е разпръснала цъфналата трева: 

image

Е, като всеки друг път, и този свършва

image
В случая при коритото на р. Росица, която минава покрай село Поликрайще, Горнооряховско. Реката от моето детство.  Ще каже някой: "А стига вече с тези селски истории!" Ми няма стига!!!! При бума, който маниите за величие и раздвоението на личността бележат в нашето общество, май ще е добре да си се връщаме от време на време при корените.

Река Росица ме посреща със зверски студ и все така мътна. Как не се избистри за 30 години не знам.

image
Това не пречи обаче тя да е любимо място за пикник и плаж на поколения българи, живеещи в този регион. Татко ми е разказвал, че още през 40-те години на миналия век всички хлапета от Поликрайще са ходили на нея и са скачали от моста - ей така да си мерят силите.

image
image
image

image (Тук няма начин да не се сетя за Under the bridge)
Този мост лежи на международния път за Русе. Подозирам, че някои от вас са минавали стотици пъти по него, но едва ли са знаели, че той има история и сантиментална стойност за хората от този край. Е, сега се надявам това да се промени и вече да знаете.

Макар на пръв поглед замръзнала, Росица винаги е притежалава силно течение, с което човек с моя изключителен ръст от 160 санта трудно се бори за надмощие. Ето как сякаш се опитва да отскубне едни водни растения:

image

А те растенията непукистки са нацъфтели

image

и подслоняват игривите водни кончета в безкрайната им гонитба едно с друго.

image

image

Изключителни насекоми - нежни, ефирни, с изящно блестящи на слънцето крилца. А матовите оттенъци в турсо синьо и петролно зелено на телата им създават илюзия за хиляди посипващи се грациозно цветни стъкълца. Играят си водните кончета, гонят се едно друго и настоятелно ми напомнят на току-що пристигнали си от южните страни лястовички, които по същия начин изразяват радостта от завръщането вкъщи.

Говорех за любов някъде в началото на постинга...... Да, любовта е навсякъде, дори и в тази мътна и страшна на моменти река. За двойката водни патици обаче тя е единствения дом, който са имали те и ще имат техните деца.

image

Реката..... река Росица е нищо повече от частица от вечността, еднолично притежавана от природата. Доближете някой мост и се вгледайте под него
image

Не е ли той незаключената порта към вечноста, която водата носи? Може би затова всички пътища свършват там, където почва водата......., а може би не свършват...... защото всъщност оттам почват!!


Тагове:   България,


Гласувай:
22



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Човекът
26.07.2010 17:07
винаги е търсил водата,спирал е пътя си край реката,за да създаде селище.
цитирай
2. kasnaprolet9999 - Много хубав постинг,
26.07.2010 17:08
снимките, разказът ти, всичко, а тръните са магарешки бодили с много красив лилав цвят, обожавам ги, аз също имам много снимки с тях. Много са издръжливи и когато всички билки изсъхнат в полето те си правят компания само с ветрогона.
цитирай
3. cchery - снимките, разказът ти, всичко, а ...
26.07.2010 17:09
kasnaprolet9999 написа:
снимките, разказът ти, всичко, а тръните са магарешки бодили с много красив лилав цвят, обожавам ги, аз също имам много снимки с тях. Много са издръжливи и когато всички билки изсъхнат в полето те си правят компания само с ветрогона.

Хей, късна пролет, радвам се да те видя в средата на лятото :)). Да, така е с магарешките бодли. Това са може би единствените цветя, които обичам да гледам сухи. Благодаря!
цитирай
4. hristo27 - Тъкмо по БТВ ме питат - от къде да з...
26.07.2010 18:15
Тъкмо по БТВ ме питат - от къде да започна !
цитирай
5. cchery - Тъкмо по БТВ ме питат - от къде да з...
26.07.2010 18:25
hristo27 написа:
Тъкмо по БТВ ме питат - от къде да започна !

Хех, това не го разбрах :). Какво точно питат битивитУ?
цитирай
6. анонимен - Арпаджик
27.07.2010 11:04
Привет Ани,
като четох постингът ти се сетих за пътя, по който минавахме за нивата с арпаджик. С часове съм стояла да изследвам песъчинките, от които меката прах се състоеше и колко невероятно е усещането да топвеш с детското си краче - пуффф! най-меката постелка, по която съм тичала...да не говорим за следите от змии, които криволичеха .... ехххх напечения път ...
цитирай
7. cchery - Привет Ани, като четох постингът ти ...
27.07.2010 11:08
анонимен написа:
Привет Ани,
като четох постингът ти се сетих за пътя, по който минавахме за нивата с арпаджик. С часове съм стояла да изследвам песъчинките, от които меката прах се състоеше и колко невероятно е усещането да топвеш с детското си краче - пуффф! най-меката постелка, по която съм тичала...да не говорим за следите от змии, които криволичеха .... ехххх напечения път ...

Ех, Ели, абсолютно си права - пелта е наистина най-меката постелка, по която се стъпва.... просто трябва да се усети, за да знае човек за какво говоря. А това със змиите........... ааа....ъъъъ....... по-добре да не го виждам :)))).
цитирай
8. baimomchil - Река Росица
27.07.2010 11:11
ракия да стане, а пък тревата - шопска салата :)

Не е много в тон с темата ама ...
цитирай
9. baimomchil - Хех Ели
27.07.2010 11:12
сетих се как дядо ми продаваше арпаджик на четвртък пазара в Станимака :)
цитирай
10. baimomchil - Ицо
27.07.2010 11:12
кажи кво те питат по БТВ, бе човек. Умряхме от любопитство ;)
цитирай
11. cchery - кажи кво те питат по БТВ, бе човек. ...
27.07.2010 11:13
baimomchil написа:
кажи кво те питат по БТВ, бе човек. Умряхме от любопитство ;)

Аха!!! Айде де, Ицо!!! :((((((((
цитирай
12. cchery - ракия да стане, а пък тревата - шо...
27.07.2010 11:15
baimomchil написа:
ракия да стане, а пък тревата - шопска салата :)

Не е много в тон с темата ама ...

Еми то какъв му е проблема да си пийнеш ракийката на сенчица до реката........ тъкмо ще я изстудяваш естествено :))))!
цитирай
13. baimomchil - Сетих се за един образ от училище
27.07.2010 11:17
дойде от Лом. И вика:

- Одихме у гергелеците.

- Кво е тва гергелек?

- Магарешко тръне.

:)
цитирай
14. baimomchil - ракия да стане, а пък тревата - шо...
27.07.2010 11:19
cchery написа:
baimomchil написа:
ракия да стане, а пък тревата - шопска салата :)

Не е много в тон с темата ама ...

Еми то какъв му е проблема да си пийнеш ракийката на сенчица до реката........ тъкмо ще я изстудяваш естествено :))))!


Е то това е кавър на популярният евъргийн за река Марица:

Дано даде Господ, дай Боже,
всеки ден вино да вали /2
а през ден люта ракия.

Пр. Река Марица
сливова да текне
а пък тревата
Тракийска салата.

Дано даде Господ, дай Боже,
камъни бял хляб да станат /2
а дърветата суха луканка.

Пр....

Дано даде Госнод, дай Боже,
старците булки да имат /2
а бабите млади ергени.

Пр....

Дано даде Господ, дай Боже,
""""""""" столица да стане /2
а пък.................. първи министър.

Пр....
цитирай
15. baimomchil - Ето го в оригинал
27.07.2010 11:20
http://vbox7.com/play:a22bea0e

Наздраве!
цитирай
16. cchery - http://vbox7. com/play:a22be...
27.07.2010 11:24
baimomchil написа:
http://vbox7.com/play:a22bea0e

Наздраве!

Хахахахха........ кой не си е взел дозата гроздомицин снощи?!?! :)))))))))
цитирай
17. анонимен - djud - baimomchil
27.07.2010 11:49
Абе то - вярно, че е обяд вече - обаче много от ранко ти се привижда студена ракийка с шопска салатка ! След малко и за чеверменце ще почнеш да мечтаеш ! :))))
цитирай
18. cchery - Абе то - вярно, че е обяд вече - обаче ...
27.07.2010 11:53
анонимен написа:
Абе то - вярно, че е обяд вече - обаче много от ранко ти се привижда студена ракийка с шопска салатка ! След малко и за чеверменце ще почнеш да мечтаеш ! :))))

Ми да....... екстра ще ми дойде и на мене едно чеверменце......... пфууууу дояде ми се......
цитирай
19. анонимен - Грозни и гнусни снимки
27.07.2010 22:12
Грозни и гнусни снимки
цитирай
20. cchery - Грозни и гнусни снимки А, що та...
27.07.2010 22:30
анонимен написа:
Грозни и гнусни снимки

А, що така?!? Щото са мои ли :)))))?....... Как я карате в дир-а?
цитирай
21. phoenix2000 - Красота
28.07.2010 19:00
Изтрих се Sorry. Много е красиво
цитирай
22. cchery - За салатите и ракията беше най-и...
28.07.2010 21:05
phoenix2000 написа:
За салатите и ракията беше най-интересно Sorry. Под моста ли спите? Има ли още място?

Има ли смисъл да ти отговарям....... в крайна сметка постът носи послание за определени хора..... след като не си от тях го пропусни .
цитирай
23. анонимен - Мира
28.07.2010 21:10
cchery написа:
анонимен написа:
Грозни и гнусни снимки

А, що така?!? Щото са мои ли :)))))?....... Как я карате в дир-а?


Трябва ли всеки, който изрази мнение, което не съвпада с твоето да е от дира? Това е много ограничено мислене. Все пак всеки си има право на мнение.....
цитирай
24. cchery - Грозни и гнусни снимки А, що та...
28.07.2010 21:14
анонимен написа:
cchery написа:
анонимен написа:
Грозни и гнусни снимки

А, що така?!? Щото са мои ли :)))))?....... Как я карате в дир-а?


Трябва ли всеки, който изрази мнение, което не съвпада с твоето да е от дира? Това е много ограничено мислене. Все пак всеки си има право на мнение.....

Е, когато знам че е така значи не трябва, а е просто факт :). Не оспорвам мнението на анонимния - даже питам защо мисли така.....
цитирай
25. анонимен - Мира
28.07.2010 21:37
cchery написа:
анонимен написа:
cchery написа:
анонимен написа:
Грозни и гнусни снимки

А, що така?!? Щото са мои ли :)))))?....... Как я карате в дир-а?


Трябва ли всеки, който изрази мнение, което не съвпада с твоето да е от дира? Това е много ограничено мислене. Все пак всеки си има право на мнение.....

Е, когато знам че е така значи не трябва, а е просто факт :). Не оспорвам мнението на анонимния - даже питам защо мисли така.....


Явно звездите ти го говорят. Странно и на мен някои снимки не ми харесват, пък нямам нищо общо с дира, чудя се звездите да не ти дават грешна информация....ама ти си знаеш......внимавай с параноята, прекалиш ли с нея, трябва лечение. Хубава и спокойна вечер!
цитирай
26. cchery - Грозни и гнусни снимки А, що та...
28.07.2010 22:01
анонимен написа:
cchery написа:
анонимен написа:
cchery написа:
анонимен написа:
Грозни и гнусни снимки

А, що така?!? Щото са мои ли :)))))?....... Как я карате в дир-а?


Трябва ли всеки, който изрази мнение, което не съвпада с твоето да е от дира? Това е много ограничено мислене. Все пак всеки си има право на мнение.....

Е, когато знам че е така значи не трябва, а е просто факт :). Не оспорвам мнението на анонимния - даже питам защо мисли така.....


Явно звездите ти го говорят. Странно и на мен някои снимки не ми харесват, пък нямам нищо общо с дира, чудя се звездите да не ти дават грешна информация....ама ти си знаеш......внимавай с параноята, прекалиш ли с нея, трябва лечение. Хубава и спокойна вечер!

Я не си губи времето с моя блог... :).
цитирай
27. baimomchil - Финикс
28.07.2010 22:45
от кой отбор си?
цитирай
28. baimomchil - Ooo Мира
28.07.2010 22:49
кажи на онова кухото от дира, дето си търси други хора да се явяват на изпитите вместо нея, че децата стават след секс (обикновенно). Да не се чуди кво да обясни на детето си...
цитирай
29. анонимен - Мира
29.07.2010 09:43
baimomchil написа:
кажи на онова кухото от дира, дето си търси други хора да се явяват на изпитите вместо нея, че децата стават след секс (обикновенно). Да не се чуди кво да обясни на детето си...


??????
цитирай
30. baimomchil - Мира
29.07.2010 10:05
!!!!!!!
цитирай
31. cchery - Ми да се включа и аз с малко препинателни знаци :))))
29.07.2010 10:11
,,,,,,,, ;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ::::::::::::::::::::::::::
цитирай
32. анонимен - Мира
29.07.2010 10:29
baimomchil написа:
!!!!!!!


Явно трябва да проява разум и да спра да се чудя, какво се опитваше да ми каже
Господина. Ама какъв разум след като не мога да му разбера думите - това ще ми е за домашно. Само една корекция - думичката (обикновенНо) се пише с едно Н - проста граматика ;) Успешен ден на хората комуникиращи с препинателни знаци ;) признавам си аз не мога така.....
цитирай
33. cchery - Само една корекция - думичката (...
29.07.2010 10:42
анонимен написа:
Само една корекция - думичката (обикновенНо) се пише с едно Н - проста граматика ;)

Слабостта на всеки лишен от доводи участник в разговор - да посочва правописни и препинателни грешки........ независимо, че сам ги прави.
цитирай
34. baimomchil - Мира
29.07.2010 10:45
Няма как да се прояви нещо, което ти липсва... ОбикновеННо ако го имаше, нямаше да водим тази дискусия.

Аре ся прати един поздрав на онова кухото от дира, ако иска мога да му пратя децата да пребият някого.

цитирай
35. анонимен - Мира
29.07.2010 11:00
baimomchil написа:
Няма как да се прояви нещо, което ти липсва... ОбикновеННо ако го имаше, нямаше да водим тази дискусия.

Аре ся прати един поздрав на онова кухото от дира, ако иска мога да му пратя децата да пребият някого.



Мдааааа, може и да си прав, че ми липсва, но интересно ми е ти защо продължаваш да водиш тази дискусия, явно и при теб нещата не са много наред.

Аз продължавам да не разбирам защо ме намесваш с дира, но очевидно нещо ви вълнува там. Ако е така, предайте си думите сам на онова кухото, както го наричате вие, което и да е то!

Поздрави! Мира
цитирай
36. анонимен - Мира
29.07.2010 11:02
cchery написа:
анонимен написа:
Само една корекция - думичката (обикновенНо) се пише с едно Н - проста граматика ;)

Слабостта на всеки лишен от доводи участник в разговор - да посочва правописни и препинателни грешки........ независимо, че сам ги прави.


Забавно е тук, когато имам нужда някой да се заяде с мен виждам, че съм добре дошла! Съжалявам, че мисленето ти, което влагаш в постингите ти, не отговаря на действията ти. Жалко, но пък реално.....
Поздрави и на теб! Мира
цитирай
37. cchery - Само една корекция - думичката (...
29.07.2010 11:03
анонимен написа:
cchery написа:
анонимен написа:
Само една корекция - думичката (обикновенНо) се пише с едно Н - проста граматика ;)

Слабостта на всеки лишен от доводи участник в разговор - да посочва правописни и препинателни грешки........ независимо, че сам ги прави.


Забавно е тук, когато имам нужда някой да се заяде с мен виждам, че съм добре дошла! Съжалявам, че мисленето ти, което влагаш в постингите ти, не отговаря на действията ти. Жалко, но пък реално.....
Поздрави и на теб! Мира

Познаваме ли се? За да знаеш дали мисъл и действие при мен не се припокриват?
цитирай
38. анонимен - Мира
29.07.2010 11:17
cchery написа:
анонимен написа:
cchery написа:
анонимен написа:
Само една корекция - думичката (обикновенНо) се пише с едно Н - проста граматика ;)

Слабостта на всеки лишен от доводи участник в разговор - да посочва правописни и препинателни грешки........ независимо, че сам ги прави.


Забавно е тук, когато имам нужда някой да се заяде с мен виждам, че съм добре дошла! Съжалявам, че мисленето ти, което влагаш в постингите ти, не отговаря на действията ти. Жалко, но пък реално.....
Поздрави и на теб! Мира

Познаваме ли се? За да знаеш дали мисъл и действие при мен не се припокриват?

Ами като гледам снимката не си ми позната. Но по отношението си към мен, не си хич добронамерена...
цитирай
39. baimomchil - Мира
29.07.2010 11:25
Ах, каква жертва се изкара "Мирето". Аре ходи да ревеш на кухото, кви сме гадняри...

Кво правиш всъщност в този блог не мога да разбера???
цитирай
40. cchery - Само една корекция - думичката (...
29.07.2010 11:29
анонимен написа:
cchery написа:
анонимен написа:
cchery написа:
анонимен написа:
Само една корекция - думичката (обикновенНо) се пише с едно Н - проста граматика ;)

Слабостта на всеки лишен от доводи участник в разговор - да посочва правописни и препинателни грешки........ независимо, че сам ги прави.


Забавно е тук, когато имам нужда някой да се заяде с мен виждам, че съм добре дошла! Съжалявам, че мисленето ти, което влагаш в постингите ти, не отговаря на действията ти. Жалко, но пък реално.....
Поздрави и на теб! Мира

Познаваме ли се? За да знаеш дали мисъл и действие при мен не се припокриват?

Ами като гледам снимката не си ми позната. Но по отношението си към мен, не си хич добронамерена...

Няма такова нещо! Не си го внушавай! Щом и аз не те познавам, значи не бих могла да имам мнение за теб - нито добро, нито лошо :). В крайна сметка има време за всичко.
цитирай
41. анонимен - Мира
29.07.2010 11:34
cchery написа:
анонимен написа:
cchery написа:
анонимен написа:
cchery написа:
анонимен написа:
Само една корекция - думичката (обикновенНо) се пише с едно Н - проста граматика ;)

Слабостта на всеки лишен от доводи участник в разговор - да посочва правописни и препинателни грешки........ независимо, че сам ги прави.


Забавно е тук, когато имам нужда някой да се заяде с мен виждам, че съм добре дошла! Съжалявам, че мисленето ти, което влагаш в постингите ти, не отговаря на действията ти. Жалко, но пък реално.....
Поздрави и на теб! Мира

Познаваме ли се? За да знаеш дали мисъл и действие при мен не се припокриват?

Ами като гледам снимката не си ми позната. Но по отношението си към мен, не си хич добронамерена...

Няма такова нещо! Не си го внушавай! Щом и аз не те познавам, значи не бих могла да имам мнение за теб - нито добро, нито лошо :). В крайна сметка има време за всичко.

Може би си права! Успешен ден!
цитирай
42. cchery - Само една корекция - думичката (...
29.07.2010 11:45
анонимен написа:
cchery написа:
анонимен написа:
cchery написа:
анонимен написа:
cchery написа:
анонимен написа:
Само една корекция - думичката (обикновенНо) се пише с едно Н - проста граматика ;)

Слабостта на всеки лишен от доводи участник в разговор - да посочва правописни и препинателни грешки........ независимо, че сам ги прави.


Забавно е тук, когато имам нужда някой да се заяде с мен виждам, че съм добре дошла! Съжалявам, че мисленето ти, което влагаш в постингите ти, не отговаря на действията ти. Жалко, но пък реално.....
Поздрави и на теб! Мира

Познаваме ли се? За да знаеш дали мисъл и действие при мен не се припокриват?

Ами като гледам снимката не си ми позната. Но по отношението си към мен, не си хич добронамерена...

Няма такова нещо! Не си го внушавай! Щом и аз не те познавам, значи не бих могла да имам мнение за теб - нито добро, нито лошо :). В крайна сметка има време за всичко.

Може би си права! Успешен ден!

Благодаря! И на теб! :)
цитирай
43. анонимен - djud
29.07.2010 14:42
Поне 10 пъти разгледах снимките, но нещо не схванах кои точно са грозните !
Изкуството е да намериш красивото дори и в един магарешки бодил, дори и в една мътна вода или дори в едни прашни нозе ! Защото не всичко в ПРИРОДАТА е излято по калъп, но пък всичко си има собствена красота, всичко е заредено с определена енергия и има някакво конкретно въздействие върху нас. Който има душа , сърце и очи - ще го види. Който няма - никой не може да му помогне, ако не си помогне сам, ако не си извади парченцата от дяволското огледало, попаднали в очите и сърцето му.
цитирай
44. анонимен - djud
29.07.2010 14:46
И още нещо. По направена справка в : http://www.prevodach-bg.com/pravopisen-rechnik.html

обикновено

прилагателно име - ср.р., ед.ч.
обикновен основна форма
обикновен м.р., ед.ч.
обикновения м.р., ед.ч., непълен член
обикновеният м.р., ед.ч., пълен член
обикновена ж.р., ед.ч.
обикновената ж.р., ед.ч., членувано
обикновено ср.р., ед.ч.
обикновеното ср.р., ед.ч., членувано
обикновени мн.ч.
обикновените мн.ч., членувано


наречие - основна форма
обикновено основна форма

по направена справка в : http://pravopisen.onlinerechnik.com/duma/%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BA%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%BE

обикновѐно
Думата обикновено е изписана правилно.

Вие въведохте обикновенно
Няма намерена дума обикновенно





цитирай
45. анонимен - Двойно "н" ("нн")
29.07.2010 15:47
се появява само в случаите, когато прилагателното в мъжки род завършва на "нен". Тогава е-то изчезва и двете "н" се сливат в "нн".
Пример: ценен -> ценно, ценна.
Изключение: несъмнен -> несъмнено.
В останалите случаи - когато липсва окончание "нен" в мъжки род - се пише едно "н".

Хайде - стига уроци по граматика.
Другата тема - за салатката и ракийката - определено беше по-приятна.:)))))
Ама все се появява някой " умник " да ти дава съвети, без дори да си е направил труда да провери дали казаното от него отговаря на истината. Но нали е МНООООГО ВЕЛИК - не може да си блъска мозъка с такива загадки.

А сега, Ани, ако бях магарешки бодил, щях да ти посветя това стихотворение от Д.Дамянов :))))

Приказка

До тази нощ бях принц, но омагьосан.
Ориса ме орисницата лоша
чак до смъртта си всяка нощ да нося
една бодлива таралежа кожа.

До тази нощ на таралеж приличах.
Щом слънцето угаснеше стопено,
аз страшната си мантия обличах.
Жените нощем бягаха от мене.

Бояха се от мен. От грозотата.
И те от мен, и аз от тях се криех.
Но мислех си: "Ще дойде тя, едната,
и ще разтури страшната магия!"

И ти дойде. Прежали свойта нежност.
От всички тях ти престраши се първа.
До съмнало ти милва таралежа
и израни ръцете си до кърви.

Ръцете ти ме галят толкоз нощи
и питам се със страх: "Кървят ли още?"
Ах, потърпи: бодлите бавно падат.
цитирай
46. cchery - Поне 10 пъти разгледах снимките, но ...
29.07.2010 15:58
анонимен написа:
Поне 10 пъти разгледах снимките, но нещо не схванах кои точно са грозните !
Изкуството е да намериш красивото дори и в един магарешки бодил, дори и в една мътна вода или дори в едни прашни нозе ! Защото не всичко в ПРИРОДАТА е излято по калъп, но пък всичко си има собствена красота, всичко е заредено с определена енергия и има някакво конкретно въздействие върху нас. Който има душа , сърце и очи - ще го види. Който няма - никой не може да му помогне, ако не си помогне сам, ако не си извади парченцата от дяволското огледало, попаднали в очите и сърцето му.

Ех, Юли, благодаря! Това беше и моята идея...... от прахта, от калта и от мътната вода да изцедя максимума красота, които имат, защото....... те също са красиви!!! И най-вече са премерено красиви, просто защото автор им е природата..... рядко сред хората се намира съвършения творец, който в творението си да няма нещо излишно и криво.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cchery
Категория: Други
Прочетен: 5022391
Постинги: 314
Коментари: 5091
Гласове: 3537
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930