Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.03.2012 12:31 - ............ а насреща ми едно лайно!
Автор: cchery Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 38210 Коментари: 58 Гласове:
18


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Карам, карам колело,
а насреща ми едно лайно!
Ту наляво, ту надясно,
право във лайното прясно!

В парка наш зелен
туй е всеки ден!
Кучета и хора
търсещи отмора!

Движиш по алеята прекрасна,
стъпваш в нещо влажно, прясно!
Ха, кученцето мило
изненада ти е подредило!

Бодро, живо в тръс
бяга твоя г......з,
за отслабване се бориш,
ала куче те тормози!

Лае важно, важно ката час,
брейййй, да не би да бягам нещо грешно аз?!?
Със стопанката му блага,
срещнахме словесни шпаги!
Селянка съм аз,
тя е гражданка от трети клас!
Туй й дава повече права -
да се махам поради това!

Там край детската площадка,
кротко псе надига крак,
после с мъничка лопатка,
дечко ще зарине неговото ак(о)!

Майка строга, демонична,
мята крак връз крак.
Семки плюе титанично
на земята..... няма как!

Колко е прекрасно в парка наш!
На живота колоритен е колаж!
Жълти, ама не от есента,
са алеите му снежни!
И по тях в лайняна простота
стопанин куче си извежда!

С общината водя диалог
срещам кметски поглед строг:
"Ний направили сме всичко -
и наказваме тогова чичко,
който имал участ зла
да срещне на закона строгата ръка!"

Кой кого е срещнал,
никога не ще да знам.
Щом от всякоя алея ме посреща
пресен, топъл поредния кучешки "салам"!

Тъй минават дните наши,
газим из лайната ланшни!
Правила дори да има,
българин ли си, ще ги подминеш!
Приказката свършва тука -
ето вижте ни болкука:

image image
image image image image image image


Мисля, че коментарът в проза е излишен. Ще ми се най-сетне общината да се намеси като някакъв регулатор и да "изчисти" този проблем. А хората да разберат, че не е небходимо някой да им създава наредби, закони и правила, за да знаят кое е редно и кое не!




Тагове:   парк,   младост,   софия,   кучета,   лайна,


Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. baimomchil - Нормално
28.03.2012 13:18
навремето София като кандидатстваше за зимната олимпиада през 2014 си сложи лого с лайно на сняг:

http://img2.sportal.bg/uploads/news/2006_09/images/00000577.jpg

Тогава осмивахме автора, ама виж колко точно го е нацелил човека.
Сега разбирам, че е прав и му се извинявам.
цитирай
2. cchery - навремето София като кандидатс...
28.03.2012 13:25
baimomchil написа:
навремето София като кандидатстваше за зимната олимпиада през 2014 си сложи лого с лайно на сняг:

http://img2.sportal.bg/uploads/news/2006_09/images/00000577.jpg

Тогава осмивахме автора, ама виж колко точно го е нацелил човека.
Сега разбирам, че е прав и му се извинявам.

Ееее, ти си един културен човек в такъв случай :)))))))). Това по повод, че се извиняваш на пророка.......

А в тази връзка, ето още едно абсолютно идентично лого: http://www.design.bg/bglogo/ - този път логото на България, за което през 2004 година сме получили 240 000 лв от ЕС!!!! Ще кажеш, че художникът материал баш от нашия парк е заел, бъркал е малко в кръг наляво-надясно и се е получило.....
цитирай
3. baimomchil - Явно нашият парк е вдъхновител и ...
28.03.2012 13:30
Явно нашият парк е вдъхновител и източник на неизчерпаемо вдъхновение за художници и лого създатели :)
цитирай
4. анонимен - Кучо време
28.03.2012 13:44
Аз съм кучка и обичам
наще паркове зелени
дрисла пак да се наричам
първа радост е за мене

Аз съм кучката свободна
и във парка си живея
там пътеката ни родна
с лимонада ще полея

Аз съм кучката и расна
в парка и в прекрасно време
кучка на земя прекрасна
с чисто помиярско племе
цитирай
5. cchery - Явно нашият парк е вдъхновител и ...
28.03.2012 13:48
baimomchil написа:
Явно нашият парк е вдъхновител и източник на неизчерпаемо вдъхновение за художници и лого създатели :)

Ами да, така е както става ясно от горните редове ........ и от по-горните......... :)))
цитирай
6. анонимен - Юбилейно
28.03.2012 14:09
Точно 222-ия юбилеен постинг посвети на кучешките ла... ла.. ла.. и то в 12 и 31, то ще си е така, тра ла ла ла ла и след 100 лета, в наща кучешка страна, аз що не стъпвам във лайна, кат си карам скъпата кола? Ако искаш чистота, стой си в двора бе жена
цитирай
7. cchery - Ха, ама той верно 222-и постинг бил ...
28.03.2012 14:21
Ха, ама той верно 222-и постинг бил !?! хахахахахах........... въобще не ми беше хрумвало да гледам колко постинги имам.......... урааааааа, имам празник явно днес...... ПРАЗНИК НА ЛАЙНАТА дори и в човешки план!
цитирай
8. анонимен - Ъъъъъъъъъъъ
28.03.2012 14:33
При някои хора, това е обида за лайното ..... Ъъъъъъъ горкото.
цитирай
9. cchery - При някои хора, това е обида за ла...
28.03.2012 14:37
анонимен написа:
При някои хора, това е обида за лайното

E то с тая цел беше казано.........
цитирай
10. baimomchil - При някои хора, това е обида за ла...
28.03.2012 14:38
анонимен написа:
При някои хора, това е обида за лайното ..... Ъъъъъъъ горкото.


Да му се чуди човек, как е възможно такова нещо с което се сблъскваш ежедневно (дай Боже, щото ако по-рядко е проблем) да бъде обида?

Лайното е продукт на човешката природа и то продукт спомагаш за здравето и тонуса на човека - следователно трябва да е повод на сериозно уважение и би трябвало да заеме достойно място в човешката цивилизация.

София е пример за това колко по напредничави са българите в сравнение с другите народи.
цитирай
11. baimomchil - Гледам аз лайно изсрано и увих го в ...
28.03.2012 14:48
Гледам аз лайно изсрано
и увих го в станиол
метнах си го аз на рамо
но си вкарах автогол

То било лайно специално
с кралско потекло
в съдържанието актуално
столичното потекло

цитирай
12. cchery - Алееееееееееееееееееее
28.03.2012 14:51
ако съм предполагала, че лайната могат да дадат толкова материал на поетичния талант на четящите моя блог :)))))))))))))))))))
цитирай
13. анонимен - Ъъъъъъъъъ
28.03.2012 15:01
По отношение на лайната си прав, българите сме напред. Но и едно лайно също може да ти направи мръсотия, но тя не може да се сравнява с мръсотията, която един човек може да ти направи. От едно лайно може да се изчистиш бързо, докато от една мръсотиййка може да ти трябвата години, ако въобще е почистваема. По отношение на човешката мръсотия за жалост съвсем не сме напред, но поне може да се похвалим с лайната. И това все пак е нещо.
цитирай
14. cchery - Току-що говорих с отговорничката ...
28.03.2012 15:05
Току-що говорих с отговорничката от Столична община за нашия парк. Получили са моя сигнал за проблема с кучешките лайна там и е препратен към Столичен инспекторат. Жената беше много отзивчива и обеща пълно съдействие за прекратяване на клоаката там, още повече, че тя самата живее в квартала. Очакваме в най-скоро време забранителни табели за разходка в парка на всеки вход към него, както и маркировки с боя по алеите.

И нещо много важно: В ПАРК "100 ГОДИНИ СОФИЯ" Е НАПЪЛНО ЗАБРАНЕНО ДА СЕ РАЗХОЖДАТ КУЧЕТА!! 24 ЧАСА В ДЕНОНОЩИЕТО!
цитирай
15. анонимен - До 14 в 15:05
28.03.2012 15:11
Не ставай смешна, да не би да повярва? "СЛЕД 100 ГОДИНИ В СОФИЯ" хи хи. След 100 години хо хо, поне има някаква яснота, кога ще стане, дано доживеем да видим
цитирай
16. cchery - Не ставай смешна, да не би да повя...
28.03.2012 15:12
анонимен написа:
Не ставай смешна, да не би да повярва? "СЛЕД 100 ГОДИНИ В СОФИЯ" хи хи. След 100 години хо хо, поне има някаква яснота, кога ще стане, дано доживеем да видим

На теб пък кво ти пука дали съм смешна?! То си е за мене :)))))))))
цитирай
17. baimomchil - По отношение на лайната си прав, ...
28.03.2012 15:25
анонимен написа:
По отношение на лайната си прав, българите сме напред. Но и едно лайно също може да ти направи мръсотия, но тя не може да се сравнява с мръсотията, която един човек може да ти направи. От едно лайно може да се изчистиш бързо, докато от една мръсотиййка може да ти трябвата години, ако въобще е почистваема. По отношение на човешката мръсотия за жалост съвсем не сме напред, но поне може да се похвалим с лайната. И това все пак е нещо.


Ся що ти трябва да отклоняваш темата към някакви злободневки? Говорим за лайна все пак не за човешки взаимоотношения.
цитирай
18. анонимен - Не ми пука така е
28.03.2012 15:29
Аз си бягам в мазето на трейнера .... ъъъъ, през зимата и в парка през лятото, обаче не тоя парк, а един друг парк. Веднъж, дваж седмично ходя на плуване, поподскачвачам от трамплина, понякога праскам баскетбол .... или тенис на маса .... или шах ... и секс ... или не знам какво още.

Обаче ти пожелавам мечтата ти да се сбъдне, парка в най-скоро време да стане чист. Аз също се радвам на такива неща, не злобея, просто съм леко скептичен. Все пак ако една събота да речем всички хора в квартала дойдат за по 5 минути в парка с по една лопатка и метла и вдигнат по един боклук или лайно ми се вижда по-реалистично. Това с общината е умряла работа. Естествено, че лелката ще е учтива, нали това и е работата.
цитирай
19. kasnaprolet9999 - Браво мила, добре си ги подредила ...
28.03.2012 15:42
Браво мила, добре си ги подредила тези от общината. Имаме си закони, няма кой да контролира. Мисля, че най-добре ние сами трябва да се контролираме един друг, а не да отминаваме с мълчание нередностите. Който има претенции за интелигентност трябва да има културно поведение навсякъде и активна гражданска позиция.В този смисъл постинга ти е много на място.
цитирай
20. cchery - Анонимен 18
28.03.2012 15:47
определено си много прав за това:

"Все пак ако една събота да речем всички хора в квартала дойдат за по 5 минути в парка с по една лопатка и метла и вдигнат по един боклук или лайно ми се вижда по-реалистично."

Обаче ми е по-лесно да звънна до общината те да си свършат тяхната част от работата, отколкото да организирам цял квартал...... идея даже нямам как да стане. Затова съм почнала с мен самата - не цапам, не изхвърлям боклуци навсякъде и гледам котка :).

С това обаче ми е много трудно да се съглася:

"Естествено, че лелката ще е учтива, нали това и е работата."

толкова естествено НЕучтиви служители съм срещала, че вече е станало правило!

Аз пък бягам и през зимата в парка - голям ми е кеф, когато гледам всички смръзнали се в якетата си минувачи, докато на мен ми е горещо даже. Но честно казано тази година на 2 пъти щях да си извърна червата от гнусната гледка върху снега. И понеже зимно време иначе широките алеи се стесняват до пътеки с ширина 50 санта, всичките лайна и пикни бяха изпикани и изсрани или върху тях или острани на тях...... то е видно от снимките горе - просто беше ад.........
цитирай
21. cchery - Браво мила, добре си ги подредила ...
28.03.2012 15:49
kasnaprolet9999 написа:
Браво мила, добре си ги подредила тези от общината. Имаме си закони, няма кой да контролира. Мисля, че най-добре ние сами трябва да се контролираме един друг, а не да отминаваме с мълчание нередностите. Който има претенции за интелигентност трябва да има културно поведение навсякъде и активна гражданска позиция.В този смисъл постинга ти е много на място.

Вени, много си права за това, че контролът трябва да се осъществява и от самите граждани. И трябва да ти кажа, че всеки път, когато съм правила забележка за, забележи не за присъствието на кучето в парка, защото аз обичам много животните, а за това, че никой не чисти след него, единственият отговор, който съм получавала е било контриране, че съм селянка, провинциалистка и да си гледам работата. Не съм успяла досега да откажа нито един стопанин на куче да го разхожда в парка........
цитирай
22. baimomchil - То хубаво да организираш квартала, ...
28.03.2012 15:57
То хубаво да организираш квартала, ще изчистим парка и кво? На другият ден пак ще дойдат кучкарите и ще осерат положението... И пак ли да организирам квартала?
цитирай
23. анонимен - Начало
28.03.2012 16:15
Ми отнякъде трябва да се започне. Няма проблем, който да не е решим. Проблема с лайната е тясно свързан хората-лайна. От една страна хората ще изчистят, от друга ще се поставят табелки, от трета ще има инспектори, които ще раздават солени глоби - например по 50лева на генерирано лайно, от трета, може да се понабият тия ония, и т.н. Обаче на мен ми стана вече досадна тая тема, а и да си призная, струва ми се по-реалистично - човек просто да свикне с лайната - и тия, и ония, отколкото да поведе неравна битка със хората-лайна.
цитирай
24. kasnaprolet9999 - За съжаление много хора имат пре...
28.03.2012 16:28
За съжаление много хора имат претенции за интелигентност, но точно в такива случаи най-много лъсва истината за тях. Ти не се отказвай, най-доблия начин да ги отучиш е насмешката, ако се ядосваш-само се хабиш и им придаваш от твоята енергия. Ти го можеш и с това стихче го доказваш. Размножи го и им пъхай по един екземпляр в ръцете като рекламна брошура.
цитирай
25. анонимен - &20
28.03.2012 16:30
За това тичане през зимата, чувството е добро - тичаш си с кеф и гледаш другите завити в палта, как не те разбират, а ти се чувстваш над тях, защото наистина си над тях. По скоро всички останали са твърде под теб и духовно и физически и температурно. Аз пък карам ски през зимата. По хубаво е отколкото да тичаш, опитай и ти - по пистите няма кучета, те не карат ски. А и ми се струва алтернативно решение на проблема с лайната. Когато планината не отива при теб, ти отиваш при планината. Или по скоро, когато лайната не се махат, махни се ти от лайната, независимо от кой вид са ъъъъъъъъъъъъъъъъ Хайде чао ви ..... Хора
цитирай
26. helloworld - cchery
28.03.2012 17:31
е това се вика поема!!! шапка свалям:))))))
цитирай
27. ketcakuatl - ТИ НЕЩО ОТПУШИ ЛИ СЕ?
28.03.2012 20:20
Стихове в два постинга? Адмирации за което. А иначе семейна задявка ли си правите, барабар с анонимния? Не че има лошо. Тук няма сняг, но да ви светна - проблема е същия. Обединена Европа, ама май севера друг. Само там вирее дисциплината от самосебе си. Без табели и санкции! Които на южняците даже не влияят. А, сега де!?
Един американец си купил имение в Англия. Къща, ливада, всичко. Полагал големи грижи, но гледал как тревата на съседа му винаги е по-хубава от неговата. И един ден се престрашил да попита комшията англичанин какво точно прави с ливадата си.
– Аа.а, нищо особено, отвърнал му англичанина, поливам, кося, трамбовам и така 500 години....
цитирай
28. анонимен - !?
28.03.2012 23:07
Кучетата не са пушачи,кво се заяждате с тях?
цитирай
29. asthfghl - :)))
29.03.2012 09:56
Поклон доземи!

_O_
цитирай
30. анонимен - Черешко, здрасти! Кучолайнопиковия проблем си е проблем
29.03.2012 10:16
Ама наистина трябва да се вземат твърди мерки за решението им. Е, аз предлагам кучоизтребление, ама ще ми налетят кучепазителите. Пропускаш още един важен въпрос. Намордниците. Ужким били задължителни за куче над определени килограми. Да, ама не. Всеки ден виждам ротвайлери, овчарки, питбули и какви ли още не зверове да се мотаят без намордници.
цитирай
31. cchery - Кучетата не са пушачи, кво се зая...
29.03.2012 10:57
анонимен написа:
Кучетата не са пушачи,кво се заяждате с тях?

Проблемът не са кучетата, а техните стопани! Защото кучето като куче си следва инстинкта, а къде ще го свърши, зависи от стопанина му!!! Който ако е и пушач, толкова по-зле за него :)))))
цитирай
32. cchery - Ама наистина трябва да се вземат ...
29.03.2012 11:00
katana написа:
Ама наистина трябва да се вземат твърди мерки за решението им. Е, аз предлагам кучоизтребление, ама ще ми налетят кучепазителите. Пропускаш още един важен въпрос. Намордниците. Ужким били задължителни за куче над определени килограми. Да, ама не. Всеки ден виждам ротвайлери, овчарки, питбули и какви ли още не зверове да се мотаят без намордници.

Здрасти, Катана - отдавна не беше се вясвал туканка :). Знаеш ли, аз обичам много кучетата. В нашия вход има точно 2, едното от които е слабост и на децата ми. Не искам никакво изтребление или нещо подобно - просто нормални отношения между хората, защото....... кучешките отпадъци са проблем на стопаните им, а не на самите кучета. След като аз не цапам, не осирам и не опикавам парка, значи и останалите е редно да ми отвръщат със същото!

Прав си за намордниците..... и то ако разгърнем темата, ще стигнем до толкова много проблеми с културата на българина, че чак се плаша, че и 500 години като във вица на Митко няма да ни стигнат!
цитирай
33. cchery - Поклон доземи! _O_ Бла...
29.03.2012 11:01
asthfghl написа:
Поклон доземи!

_O_


Благодаря!

Както и на всички, които взеха участие в дискусията!
цитирай
34. cchery - ТИ НЕЩО ОТПУШИ ЛИ СЕ? Стихове в два ...
29.03.2012 11:03
ketcakuatl написа:
ТИ НЕЩО ОТПУШИ ЛИ СЕ? Стихове в два постинга?


Ми не знам, може пък да съм се опушила :))))))))


ketcakuatl написа:
А иначе семейна задявка ли си правите, барабар с анонимния? Не че има лошо.


Никъде в блога няма правила, че съпруг/съпруга няма право да пише коментари в постинг на половинката си :)). А пък ако добавим и към това анонимния, не знам за какво семейство става въпрос, щото вече сме трима..... Засега с Момчил се водим моногамни :).
цитирай
35. ketcakuatl - ПИСАХ!
29.03.2012 11:18
Че лошо няма, само отбелязах. Защо се оправдаваш? Защото увисна на 'най-коментирани', за това ми направи впечатление. Не че не заслужаваш Анелия. Поздрави на моногамното семейство.
цитирай
36. cchery - Че лошо няма, само отбелязах. Защо ...
29.03.2012 11:33
ketcakuatl написа:
Че лошо няма, само отбелязах. Защо се оправдаваш? Защото увисна на 'най-коментирани', за това ми направи впечатление. Не че не заслужаваш Анелия. Поздрави на моногамното семейство.

Хахахаха....... сега пък ти се оправдаваш :))))).

А това за моногамното, засега само аз го твърдя. А как се обесих в най-коментирани, това е загадка на софта на блога.

Иначе - инфото от снощи - не знам дали следствие на моя разговор с жената от Столична община или просто е дошло ред, но на всички входове към парка бяха съвсем прясно изрисувани маркировки - ЗАБРАНЕТО ЗА КУЧЕТА! И това е станало вчера след 9,30 часа, защото по това време бях в парка и ..... нямаше такива "подобрения". И въпреки това кучета си имаше....
цитирай
37. анонимен - В един кюп са домашните и улечните псета. Викаш, до културата опряхме.
29.03.2012 11:42
cchery написа:
katana написа:
Ама наистина трябва да се вземат твърди мерки за решението им. Е, аз предлагам кучоизтребление, ама ще ми налетят кучепазителите. Пропускаш още един важен въпрос. Намордниците. Ужким били задължителни за куче над определени килограми. Да, ама не. Всеки ден виждам ротвайлери, овчарки, питбули и какви ли още не зверове да се мотаят без намордници.

Здрасти, Катана - отдавна не беше се вясвал туканка :). Знаеш ли, аз обичам много кучетата. В нашия вход има точно 2, едното от които е слабост и на децата ми. Не искам никакво изтребление или нещо подобно - просто нормални отношения между хората, защото....... кучешките отпадъци са проблем на стопаните им, а не на самите кучета. След като аз не цапам, не осирам и не опикавам парка, значи и останалите е редно да ми отвръщат със същото!

Прав си за намордниците..... и то ако разгърнем темата, ще стигнем до толкова много проблеми с културата на българина, че чак се плаша, че и 500 години като във вица на Митко няма да ни стигнат!

Определено е така. Ама не може до всеки българин да се сложи полицай и зорко да бди за правилата. Трябва да се търсят радикални решения. Който иска да осиновява улично псе, да си го прибере и полага грижи. Домашното псе да излиза съгласно закона, а господаря му да полага съответните грижи. Ако не ги полага, да си носи съответната отговорност. Ако не може, без псе и толкова. Ще ме прощавате, ама не съм им длъжен да им мириша ароматите, да им настъпвам лайната или да ме лае някой изнервен кучо.
цитирай
38. анонимен - Добре възпитаните кучета натор...
29.03.2012 11:42
Добре възпитаните кучета наторяват градинките и дърветата, никога не ходят по тротоара... Моето куче е по интелигентно и по културно от средностатискически човек, който би напс*вал майките ви.
цитирай
39. анонимен - Корнфлейкс do 38
29.03.2012 11:46
'Никога не се ИЗхождат на тротоара"
цитирай
40. baimomchil - Добре възпитаните кучета натор...
29.03.2012 11:48
анонимен написа:
Добре възпитаните кучета наторяват градинките и дърветата, никога не ходят по тротоара... Моето куче е по интелигентно и по културно от средностатискически човек, който би напс*вал майките ви.


Може да кандидатстваш за евро субсидии от фонд земеделие. Ще ти пратят кучето на село да наторява кооперациите и ще печелиш от тая работа.

Мога да ти помогна с документите само ако обещаеш, че моята кооперация, ще е първата наторена от кучето ти.
цитирай
41. cchery - Моето куче е по интелигентно и по ...
29.03.2012 11:49
анонимен написа:
Моето куче е по интелигентно и по културно от средностатискически човек, който би напс*вал майките ви.

Ооооооооо, в това, че кучето ти те превъзхожда по интелект и култура съм напълно убедена! Гледайки българския ти правопис............ Защо не остави на кучо да пише коментара вместо теб :).
цитирай
42. baimomchil - 'Никога не се ИЗхождат на тротоа...
29.03.2012 11:49
анонимен написа:
'Никога не се ИЗхождат на тротоара"


Що се заяждаш с човека? Той писа че кучето му е интелигентно, а не той самият.
цитирай
43. baimomchil - Моето куче е по интелигентно и по ...
29.03.2012 11:50
cchery написа:
анонимен написа:
Моето куче е по интелигентно и по културно от средностатискически човек, който би напс*вал майките ви.

Ооооооооо, в това, че кучето ти те превъзхожда по интелект и култура съм напълно убедена! Гледайки българския ти правопис............ Защо не остави на кучо да пише коментара вместо теб :).


Щото е заето хайванчето да наторява градинки и паркове. Няма време за компа.
цитирай
44. cchery - Определено е така. Ама не може до ...
29.03.2012 11:52
katana написа:
Определено е така. Ама не може до всеки българин да се сложи полицай и зорко да бди за правилата. Трябва да се търсят радикални решения. Който иска да осиновява улично псе, да си го прибере и полага грижи. Домашното псе да излиза съгласно закона, а господаря му да полага съответните грижи. Ако не ги полага, да си носи съответната отговорност. Ако не може, без псе и толкова. Ще ме прощавате, ама не съм им длъжен да им мириша ароматите, да им настъпвам лайната или да ме лае някой изнервен кучо.

Еми така е! Тя и кметицата на район Младост това ми беше писала в отговор, а имено - че няма как да се контролира режима на разхождане на кучета щом стопаните им не са съвестни! Няма начин, защото няма толкова инспектори. Но при все това, аз не виждам никакъв контрол, така че..... за това е борбата!

И още нещо много важно - за съжаление има и майки, които далеч не са по-добри от стопаните на кучета. Изхождането на малки деца по паркове и градинки също е практика. Поне за голямата нужда може доста лесно да се намери начин да се почиства след децата. А що се отнася до другото...... някоя и друга тоалетна няма да са излишни. Но децата са си деца. И те биват извеждани в парка, за да играят, а не както е при кучетата най-вече да си свършат физиологичните нужди!
цитирай
45. анонимен - ....................а на среща ми еднолайно
29.03.2012 11:52
много добре си писала.фгдьц
цитирай
46. анонимен - халтура
29.03.2012 11:52
Aууу... любимото ми стихче,

Карам, карам колело,
а насреща ми едно лайно!
Ту наляво, ту надясно,
право във лайното прясно!

не му знам продължението

НО любимо
след песента

'Из софийско равно поле
едно звонче звони
свето Горги се разхожда
со велисопедо"
цитирай
47. анонимен - Моля правописните ми грешки да б...
29.03.2012 12:00
Моля правописните ми грешки да бъдат отбелязвани с червено, за да разбера оценката на учителите*... Всички останали обиди ще отнеса към кучето си...то е достатъчно възпитано, да не захапва хора...


учителите* защо ли в днешно време те не са носители на прогреса?!?
цитирай
48. анонимен - Забележете как се постригват учителъниците - на черта - любимата им прическа
29.03.2012 12:07
Не съм против учителите, а против тяхната архаичност...
цитирай
49. анонимен - до baimomchil
29.03.2012 12:14
Не ни трябват субсидии, бедна душо... ОТГЛЕДАЛА СЪМ СВЕ ДЕЦА БЕЗ ДЕТСКИ надбавки, ЗА ДА НЕ ОЩЕТЯВАМ ДЪРЖАВАТА...
цитирай
50. анонимен - Не ми трябват субсидии, бедна душо. ...
29.03.2012 12:17
Не ми трябват субсидии, бедна душо... ОТГЛЕДАЛА СЪМ ДВЕ ДЕЦА БЕЗ ДЕТСКИ надбавки, ЗА ДА НЕ ОЩЕТЯВАМ ДЪРЖАВАТА...
цитирай
51. анонимен - ДО baimomchil
29.03.2012 12:24
а колко би взел ТИ, baimomchil - е за собствената си кауза или колко биха взели нашите политици, за да източат държавни средства ЗА СВОЯ ПОЛЗА???
цитирай
52. baimomchil - Не ни трябват субсидии, бедна душо. ...
29.03.2012 13:08
анонимен написа:
Не ни трябват субсидии, бедна душо... ОТГЛЕДАЛА СЪМ СВЕ ДЕЦА БЕЗ ДЕТСКИ надбавки, ЗА ДА НЕ ОЩЕТЯВАМ ДЪРЖАВАТА...


Браво! Орден "Стара Планина" трябва да ти дадат!
цитирай
53. baimomchil - а колко би взел ТИ, baimomchil - е за ...
29.03.2012 13:09
анонимен написа:
а колко би взел ТИ, baimomchil - е за собствената си кауза или колко биха взели нашите политици, за да източат държавни средства ЗА СВОЯ ПОЛЗА???


Помоли кучето си да ти помогне да зададеш въпроса си малко по-разбираемо!
цитирай
54. анонимен - Е. . . затова пък докато други тре...
29.03.2012 13:16
Е... затова пък докато други тренират разностранни дейности... може да им дадат няколко присъди.
цитирай
55. анонимен - momchil-е, байновото
29.03.2012 13:19
Не се обръщай към кучето ми, ако не си готов, да разговаряш с мен.
цитирай
56. анонимен - Еф, тия кучета окендзаха целия с...
29.03.2012 13:37
Еф, тия кучета окендзаха целия сняг,
обаче и мъжете не падат по долу
цитирай
57. анонимен - Кучетата и хората създават свят на ...
29.03.2012 13:46
Кучетата и хората създават свят на човещина и добронамереност.
Те ви обичат и посрещат с радост.
Не търсят ответна реакция, биха простили...
цитирай
58. baimomchil - Пале
29.03.2012 15:05
нещо много навътре ти бръкна... лайното.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cchery
Категория: Други
Прочетен: 5022334
Постинги: 314
Коментари: 5091
Гласове: 3537
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930