Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.02.2014 14:11 - моля всичките си приятели и познати да внимават когато пушат в непосредствена близост с мен!
Автор: cchery Категория: Други   
Прочетен: 5436 Коментари: 4 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Ех, животеееееееее, де да беше песен?! Щях да те изпея.... макар и криво-ляво. image Вместо това ме караш да пиша за неща, които ми вземат здравето и ме карат да ги премислям с часове.... И така: какво ме провокира днес?!

Както мнозина знаят (да не се повтарям image) аз имам греховния навик да тичам утрините преди работа в близкия до нас парк. Тази сутрин не правеше изключение. Денят е прекрасен - слънцето се усмихва в прозорците на блоковете, небето е синьо-посиняло, хладината във въздуха съвсем леко щипе бузите - колкото от кумова срамаimage, а птичките усещат позива на природата за продължение на рода. Всичко, без голите клони на дърветата, напомня за предстоящата магия на пролетта. Едно такова леко и "разчистено" ми е и на душата. Краката отначало й се подчиняваха, а когато умората ги надви, "изтласках" тялото назад и оставих мозъкът да си свърши работата .....

И точно в този момент, когато моите тяло и разум водят люта битка за надмощие и изпълнение повелите на неразумното ми съзнание, позната и гадна миризма нахлу с взлом в ноздрите ми. Цигари!!! Блях.... оцъклих се! И се огледах. Пред мен на около 3-4 м вървеше някакъв мъж и държеше цигара с лявата си ръка. Ще кажете - това пък колко е важно, че да заслужи цял постинг?! image

Да, наистина нямаше въобще да си правя труда и да троша многострадалната си клавиатура, ако........ приближавайки към мъжа не се натъкнах на възможно най-свинската картина в цялата вселена..... В момента, в който задминавах галоша, лявата му ръка се вдигна и поднесе цигарата към устата му...., а димът, който излезе ............. ебаси....... обви първом главичката на бебето, привързано с кенгуру към гърдите му, а после бавно се разпростря назад, носен от вятъра..... Опулих се! Забравих изцяло, че тичам вече почти час. Изведнъж не бях нито уморена, нито ме болеше нещо! Машинката в главата ми се завъртя и си представих за миг как спирам и му казвам, че това което прави е безумно! Или само да пуши! Или само да носи бебето........ Що за решение да разхождаш бебе, при това не по-голямо от 3-4 месеца и да му пушиш в носа?!?!?!

След 50 м спрях! Не, не за да се върна и да питам главока тези неща  дето си ги мислех, а защото дойде края на кроса ми. Нашият "приятел" ме настигна, продължавайки разходката си с бебето..... Не се обърнах да го заговоря... и аз не знам защо. Може би, защото все си задавам въпроса дали имам право да казвам на хората какво да правят..... може би не беше моя работа. Може би изкривената физиономия на цигарения беберазхождач не се дължеше само на дълбокото всмукване на цигарата, а криеше някакъв пълен тиквеник, способен на насилие... !?! Знам ли....

Бебето размахваше подаващите се от кенгурото крачета. Въртеше главичката си наляво и надясно и кой знае какви картини раждаше малкото му мозъче в този момент. Мислех си колко е трудно да оставиш бебето настрани, за да изпушиш една цигара?! Или иначе казано: колко е трудно да оставиш цигарите, за да разходиш едно бебе?!

Времето около мен си оставаше все така прекрасно пролетно. Обикновено необуздано прелестното ми настроение след тичане обаче си беше сложило черна лентичка..... Да, сигурно драматизирам. Може и да инфантилнича. А още по-вероятно е да ме е нападнала пак паническа истерия. И при все това защо ли ми се искаше да тикна един голям грейфрут заедно с кората в устата на пикльо пиклев-цигарата  и да го бутам навътре докато го оставя без дъх?!?! Ужас..... избива ме на агресия...... моля всичките си приятели и познати да внимават когато пушат в непосредствена близост с мен! image




Тагове:   бебе,   пушене,


Гласувай:
9



1. baimomchil - След концерта на дядо Удо
18.02.2014 15:06
повдигнах една тема тук:

http://www.werock.bg/news/shNews.php?id=27054&

виж коментарите - интересни са.
цитирай
2. cchery - повдигнах една тема тук: ht...
18.02.2014 15:48
baimomchil написа:
повдигнах една тема тук:

http://www.werock.bg/news/shNews.php?id=27054&

виж коментарите - интересни са.

Да, за пушачите по време на концерта на УДО..... ами нещата опират до възпитание и още нещо........
цитирай
3. kostadin - Ако си по умна ще се запиташ
19.02.2014 01:27
Защо 5 града в България са в първата десетка на най- замърсените градове в света ?
Защо не се спазва принципа на пазарната цена при тютюна и спиртните напитки.
Яж отровни храни и се пази от пушачите
Колкозамърсява един пушач и една кола.Всяка кола минаваща край тебе се равнява на 1000 пушачи духнали дима към тебе
Живей щастливо и се бори с тютюнопушенето.
цитирай
4. cchery - Ако си по умна ще се запиташ ...
19.02.2014 08:34
kostadin написа:

Ако си по умна ще се запиташ

Защо 5 града в България са в първата десетка на най- замърсените градове в света ?
Защо не се спазва принципа на пазарната цена при тютюна и спиртните напитки.
Яж отровни храни и се пази от пушачите
Колкозамърсява един пушач и една кола.Всяка кола минаваща край тебе се равнява на 1000 пушачи духнали дима към тебе
Живей щастливо и се бори с тютюнопушенето.

Бреййййййй, най-сетне открих критериите, по които хората се оценяват за "умност"....... баси...... всичко било в мръсния въздух и неспазването на принципа на пазарната цена при тютюна и спиртните напитки....... :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cchery
Категория: Други
Прочетен: 5023772
Постинги: 314
Коментари: 5091
Гласове: 3537
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930