Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2012 15:27 - Не си отивай, лято!
Автор: cchery Категория: Други   
Прочетен: 6205 Коментари: 5 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Не си отивай, лято!
Непроменено остани!
Помахай на отлитащото ято,
                                    но ти самото остани!

Обичам да се будя
     всред синьото на твоето небе,
          съня лъчите ярки да прокудят
да бъда вечното дете!

Харесвам щом не зная
на дните знойни
предизвестения им край!
Обичам нощите спокойни,
прохладния безкрай!


Харесва ми щом в стъпките
слънчев лъч се оплете!
Обичам тръпката
когато пътят ме зове!
Следата в пясъка,
   вълната в тялото,
     солената целувка
       дъха разтъсващ, рязък
                     на нечия милувка!

Не си отивай, лято!
Непроменено остани!
Обичам твойто буйно злато
от първите зори!
Обичам твоята усмивка,
на зрялото поле вкуса!
Нежната извивка
на лятна капчица роса!

Обичам да замръквам
в тъмнината под дъжда!
Харесва ми да се измъквам
от суетата на света!

Не си отивай, лято!
Със мене остани!
Дори да бъде болка -
      обсебващо ме прегърни!
Обичам да усещам
покорството си в този миг!
Обичам тебе да обичам -
не заминавай, или ме вземи!


На лятото, което беше така щедро и мило в своето топло отношение дори и в края на октомври!


Тагове:   лято,   слънце,   тъга,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - толкова си ми противна като те видя ...
22.10.2012 16:22
толкова си ми противна като те видя че ми извикваш неустоимо желание да ти обърша два шамара
цитирай
2. cchery - толкова си ми противна като те видя ...
22.10.2012 16:44
анонимен написа:
толкова си ми противна като те видя че ми извикваш неустоимо желание да ти обърша два шамара

Ми .... действай!
цитирай
3. baimomchil - толкова си ми противна като те видя ...
22.10.2012 17:54
анонимен написа:
толкова си ми противна като те видя че ми извикваш неустоимо желание да ти обърша два шамара


както бях казал в един пост - бай Момчил е доволен, че един орк го смята за изрод. Все пак нормално е орка да смята човека за изрод, както и обратното. Аре, ся бягай обратно в лайната на Мордор и се насери :)
цитирай
4. rossi9 - толкова си ми противна като те видя ...
22.10.2012 19:20
анонимен написа:
толкова си ми противна като те видя че ми извикваш неустоимо желание да ти обърша два шамара

Булка, явно това е за теб начина да ти засвидетелстват внимание - с шамари, ама тук сме свикнали на човешки обноски, та, ще прощаваш ама не те разбрах...
Чери, страхотен стих, дано Господ чуе молбите ни за вечно лято :)
цитирай
5. cchery - толкова си ми противна като те видя ...
22.10.2012 21:28
rossi9 написа:
анонимен написа:
толкова си ми противна като те видя че ми извикваш неустоимо желание да ти обърша два шамара

Булка, явно това е за теб начина да ти засвидетелстват внимание - с шамари, ама тук сме свикнали на човешки обноски, та, ще прощаваш ама не те разбрах...
Чери, страхотен стих, дано Господ чуе молбите ни за вечно лято :)

Роси, много си мила! Благодаря ти! Наистина ми се ще това страхотно време вън да не свършва!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cchery
Категория: Други
Прочетен: 5022649
Постинги: 314
Коментари: 5091
Гласове: 3537
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930