Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.03.2011 14:13 - ПРОТЕСТ
Автор: cchery Категория: Други   
Прочетен: 4477 Коментари: 7 Гласове:
216



Във връзка с баннването на този блог   и в знак на съпричастност с този постинг,    а най-вече като израз на възмущението ми от средствата и похватите, с които модове и админи си играят с пишещите тук.......... както и импотентността им за справяне с тъпата еднопръстна система за гласуване.....




image





Гласувай:
217



1. panazea - И само защото им написа , че системата е бъгава ?
30.03.2011 14:26
И си решиха проблема като го баннаха?
Ами проблемът си стои !
цитирай
2. cchery - И си решиха проблема като го банн...
30.03.2011 14:34
panazea написа:
И си решиха проблема като го баннаха?
Ами проблемът си стои !

Да, Пан, само за това......

Знаеш ли, току-що се връщам от постинга на Кушел за религиите. И не мога да не направя връзката..... всяко едно обединение на хора създава предпоставка за манипулации с тях!!! Примерите от религиите, които Кушел е дал го доказват ясно. А случващото се в блога - още повече!!! Жалкото е само, че доскоро си мислех, че тук съм напълно свободна да бъда такава, каквато искам. Реално..... за мен е така, но ....... други решават дали имам право да го изявявам..... Жалко за хубавата идея.
цитирай
3. vanist - Пази, Боже, сляпо да прогледа!
30.03.2011 15:17
Вие да не би да си мислите, че живеем в демокрация?
И аз се бях заблудила по едно време, ама ...бързо ми мина
Ми тъй де - няма блогери, няма проблеми!
цитирай
4. baimomchil - И това става след като сме си разменили
31.03.2011 11:02
съвсем доброжелателни бележки с блог.бг

http://metsababa.net/pics/blogbg.jpg

Тва ако не е лицемерие от тяхната страна. Ама тяхна си работа. Като не искат повече потребители, няма да се натискаме я...
цитирай
5. baimomchil - Ми тъй де - няма блогери, няма про...
31.03.2011 11:03
vanist написа:
Ми тъй де - няма блогери, няма проблеми!


Няма и импreсии обаче :)
цитирай
6. cchery - Ми тъй де - няма блогери, няма про...
31.03.2011 12:59
baimomchil написа:
vanist написа:
Ми тъй де - няма блогери, няма проблеми!


Няма и импreсии обаче :)

А като няма импресии, няма рекламодатели. А като няма рекламодатели, няма парса......
цитирай
7. kasnaprolet9999 - Наистина не разбирам защо са бан...
01.04.2011 13:54
Наистина не разбирам защо са баннали бай Момчил. Това за което говори в постинга си много хора са го писали и има достатъчно недоволни, аз също протестирах и изразих мнението си м един постинг по тези въпроси, след което получих имейл с който ме призоваваха към търпение, че се работи по тези въпроси. Сега махнаха възможността да коментират анонимни, но с това проблема с палчетата остана. Бай момчил вероятно разбира от програмиране, след като им предложи специализирана помощ, но те вместо да приемат подадената му ръка му я отхапаха с това банване. Призовавам модераторите да преразгледат постъпката си, защото разочарованите блогери се увеличават и поне ако не за нас, за себе си да помислят, за своя бизнес.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cchery
Категория: Други
Прочетен: 5022409
Постинги: 314
Коментари: 5091
Гласове: 3537
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930