Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.03.2011 12:15 - ПОЛУПРАЗНИЧНО
Автор: cchery Категория: Други   
Прочетен: 9639 Коментари: 17 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Писна ми да ме отричат,
да ме хулят
,

и вечно тайно в мене да надничат!

                                               Писна ми да ми се  обяснява
                       че съм слаба,

                            ала сила всякак да ми се вменява!

image

Омръзна ми от мен да искат

да бъда домакиня, майка и съпруга...

И още мила, влюбена и друга.

И всяка нощ да сменям облеклото -

да бъда моя сянка във леглото.

image

 

                      Додея ми от кухи фрази,

                          от безсмислени омрази!

                             Додея ми от празници нелепи

                                  и делници със свити шепи!

image 


Искам всеки ден

да е пак обикновен!

Но с изненади хиляди, чаровни

да пълня часовете монотонни!

Да виждам искрена усмивка,

да чувствам истинска и любовта

докрай за теб да бъда първа и последната жена!

image

                     
                               Единствена............


С две думи - честитя празника на всички рози с бодли! На всички жени, които знаят кои са и защо са! Тези, които не се състезават в измисленото дерби с другия пол, ала все пак участват в него, защото светът е за двама......... всеки ден, в делник и празник!






Гласувай:
14



1. cchery - Празник е все пак - нека се смеем!
08.03.2011 12:17
Господи, имам проблем!
- Какво има, Ева?
- Много съм ти благодарна за всичките бла...га, които си ми дал, но въпреки това не съм щастлива.
- Защо?
- Самотна съм, Господи.
- Добре, Ева, в такъв случай ще ти създам мъж.
- Мъж? Какво е това?
- Създание, изтъкано от противоречия - той ще лъже, ще мами, ще бъде високомерен и горд. Но ще бъде и много силен, бърз и ще ловува за теб. Ще задоволява твоите физически нужди, но ще се държи много детски, наивно и глуповато, така че винаги ще има нужда от съветите ти.
- Звучи добре - казала радостно Ева - но къде е уловката?
- Ами, ще го създам при едно условие.
- Да?
- Както казах, той ще е много горд и самовлюбен, затова нека го оставим да си мисли, че той е създаден пръв. Това ще бъде нашата малка тайна... казвам ти го като жена на жена...
цитирай
2. kasnaprolet9999 - Да бъде както го искаш, абракадабра ...
08.03.2011 12:29
Да бъде както го искаш, абракадабра ))))
Днес ми подариха следното интересно стихче:

Какво е жената

Погледнах аз годишния календар,

накичен с дни, изпъкващи кат божи дар.

Отбелязъла е днешния съдбата –

Осми Март – единствената дата,

най-желаната от всички за Жената!

Замислих се преди да вдигна тост,

тогаз изникна тоз въпрос,

за мене-сложен, но за други прост:

Кой как разбира думата позната,

единствената думичка „Жената”?

Погледнем ли умилно към децата-

за тях е”Мама”-няма друга на Земята,

за „таткото” е нежна струна на душата,

за влюбените-страст, разтърсваща телата,

до пръсване изтисквайки сърцата;

За грубите ловджий- кошутата в гората,

разсъдък щом загубят- омекват им краката,

забравяйки изобщо правилата-

закон-затвор-завършек на играта...

Отговорът на тоз въпрос

действително е много прост:

Жената трябва тъй да се обича,

самият поглед да я разсъблича,

с думи нежни тя да се нарича,

сърцето й с любов да се превзема-

туй е най-доказваната теорема,

с усмивка, с ласки да се покорява-

тогава е способна да дарява

с туй прекрасно нещо-любовта,

обагрена от допира на нежността!

Към Вас обръщам се, Мъжете,

цветя на своите Женички подарете,

без никакво стеснение целунете,

дори стандартните слова кажете,

здраве, щастие и радост споменете,

дори за обич вечна излъжете,

но за изневерите не се кълнете!

цитирай
3. анонимен - Еми
08.03.2011 12:41
Много силно ме впечатли Черита
цитирай
4. neprosvet - Честит 8-ми март!
08.03.2011 12:46
На много КРАСИВАТА РОЗИЧКА с нежни бодли, пожелавам много топлина и любов!
Мила Чери, нека всеки твой ден бъде щастлив празнвик!
цитирай
5. cchery - На много КРАСИВАТА РОЗИЧКА с нежни ...
08.03.2011 12:53
neprosvet написа:
На много КРАСИВАТА РОЗИЧКА с нежни бодли, пожелавам много топлина и любов!
Мила Чери, нека всеки твой ден бъде щастлив празнвик!

Благодаря много! Наистина нека всеки ден е различен, празничен дори с дребните неща...... :)
цитирай
6. cchery - Много силно ме впечатли Черита ...
08.03.2011 12:54
анонимен написа:
Много силно ме впечатли Черита

Емка..... нали си ме знаеш...... като изгубя контрол, впечатлявям чак и себе си :)))))))) Благодаря за мнението и оценката!!! Целувам те и ти пожелавам бодлите ти да са много и твърди, когато е необходимо. И нежни и къси за КОГОТО е необходимо!
цитирай
7. cchery - Да бъде както го искаш, абракадабра ...
08.03.2011 12:55
kasnaprolet9999 написа:
Да бъде както го искаш, абракадабра ))))
Днес ми подариха следното интересно стихче:

И нека бъде ..... магия! :)
цитирай
8. baimomchil - Всеки ден трябва да е празник, но и ...
08.03.2011 13:13
Всеки ден трябва да е празник, но и празничните дни са си специални. :)
цитирай
9. mmmmmmmmm - Желая ти всеки ден
08.03.2011 13:24
да е необикновен - да си обичана,желана - съпруга и мама!:)))
Весел празник!:)))
цитирай
10. kass - предлагам бодличките
08.03.2011 13:54
да ги използваме само пр нужда...
Поздрави и честит празник...
цитирай
11. cchery - да ги използваме само пр нужда. . . ...
08.03.2011 14:07
kass написа:
да ги използваме само пр нужда...
Поздрави и честит празник...

О да, Кас.... само при нужда, за да са ни острички! :) Хубав следобед на всички.... най-доброто предстои!
цитирай
12. cchery - да е необикновен - да си обичана, ...
08.03.2011 14:08
mmmmmmmmm написа:
да е необикновен - да си обичана,желана - съпруга и мама!:)))
Весел празник!:)))

И от мен благословии за страхотен ден с много настроение..... и изненади! :)
цитирай
13. panazea - Мечтите се сбъдват ,мило!
08.03.2011 14:28
Ще бъде , както искаш!
цитирай
14. priqtel12 - За розите с бодли!!!!!
08.03.2011 16:36
Честито! Бъди себе си - това е най -важното, за да е пълно сърцето!
цитирай
15. ketcakuatl - МАЛЕЕ..Е.Й
08.03.2011 18:00
И вицове за сътворението измислихте, и господа подменихте че и от чашите отпихте. Е на това му се вика нежна революция. Честит празник на по-силния пол тогава!
цитирай
16. miaa - Поздравления, за хубавия стих!
08.03.2011 18:34
Честит празник! Любов и щастие:)
цитирай
17. tili - Да и на мен ми писна от
08.03.2011 20:25
празници!
Пожелавам ти делници - такива, каквито си ги искаш:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cchery
Категория: Други
Прочетен: 5008736
Постинги: 314
Коментари: 5091
Гласове: 3536
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031