Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.12.2010 12:27 - С други думи за ........ Коледа
Автор: cchery Категория: Други   
Прочетен: 4745 Коментари: 8 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image


Тагове:   МРАЗЯ,


Гласувай:
6



1. zornichka - Защо?!
27.12.2010 14:17
Звучи страшно,но е истина! Защо на Коледа трябва да слагаме маски, защото "Така трябва! ",защо трябва да се усмихваме,когато ни боли,а някой е казал: "Защото така трябва!",защо трябва да прощаваме, щом сърцето наранено мълчи,а някой е казал,че така трябва, защо...защо трябва да сме лицемерни,защо трябва да изневеряваме на това което чувстваме,на това което виждаме...вместо да бъдем просто себе си. Лицемерието не е ли грях...?
цитирай
2. svoboda64 - Весела Коледа, Ччери:)
27.12.2010 14:17
Няма нужда от думи, когато духът е налице!
С благопожелания към теб и цялото ти семейство: нека да е светлина и радост :)
цитирай
3. cchery - Зори, слагаме маски, защото не искаме да ни гледат в душите........
27.12.2010 14:51
Знаеш за какво говоря. Малцина са хората, които не живеят така и обикновено на Коледа се чувстват така, както се чувствам аз и каквото изразява написаното по-горе...... А още по-малко са хората, които са истински щастливи и над тях властва коледния дух. Има ги! Даже днес срещнах такъв човек, тук в блога...... Искам, много бих искала да съм заобградена от такива хора.......
цитирай
4. cchery - Няма нужда от думи, когато духът е ...
27.12.2010 14:53
svoboda64 написа:
Няма нужда от думи, когато духът е налице!

Да, това е ключът - духът!!! Пожелавам ти да го задържиш по-дълго. Благодаря за пожеланията!
цитирай
5. анонимен - дес
30.12.2010 01:10
Аз пък на тази коледа се вживях изцяло в коледния дух, вътре в мен. Може би защото излязох от една ужасна бездна, може би защото се чувствам ЖИВА, може би защото ми се искаше да дам много любов на всички около мен, които не ме оставиха. Загубих си и чантата в едно такси и след два часа ми я върнаха! Купих подаръци, правих картички, пекох сладки...въобще...много ми е коледно тази година. Дребните неща, те са най-важните!
цитирай
6. neprosvet - Мила ccheri, с удоволствие чета ...
30.12.2010 21:11
Мила ccheri, с удоволствие чета всичките ти постинги!
Струва ли ми се или е вярно, че ти на първо , най-високо място в живота си поставяш само децата си? Много си млада и ми се иска, ако не преди децата да поставиш и себе си до тях. Ако изводите ми са погрешни или нетактични, моля за извинение.
Желая ти весела и щастлива и усмихната Нова година! Много топлина и обич за теб и семейството ти през Новата 2011. Бъдете здрави и честити!!!
цитирай
7. cchery - Мила ccheri, с удоволствие чета ...
30.12.2010 23:50
neprosvet написа:
Мила ccheri, с удоволствие чета всичките ти постинги!
Струва ли ми се или е вярно, че ти на първо , най-високо място в живота си поставяш само децата си? Много си млада и ми се иска, ако не преди децата да поставиш и себе си до тях. Ако изводите ми са погрешни или нетактични, моля за извинение.
Желая ти весела и щастлива и усмихната Нова година! Много топлина и обич за теб и семейството ти през Новата 2011. Бъдете здрави и честити!!!

Здравей! Изключително ми е приятно да прочета, че някой обръща внимание на моите постинги...... суета....... Благодаря!

И знаеш ли, винаги съм мислила, че на първо място в живота си поставям себе си.... Т.е. такова ми е усещането. Но ако ти виждаш обратното, то това може само да ме успокои..... защото явно че има някакъв баланс. Иначе за децата - няма начин да не са постоянно с мен, те са част от мен и аз съм страшно отговорна за тях... дори прекалено и сега виждам, че това изпъква явно. Ще се постарая да го потуша, защото си права - все още съм млада.

Страхотен ден и нощ ти желая утре. А в началото на новата ти пожелавам да вървиш право напред към мечтите и желанията си.
цитирай
8. cchery - Аз пък на тази коледа се вживях из...
30.12.2010 23:52
анонимен написа:
Аз пък на тази коледа се вживях изцяло в коледния дух, вътре в мен. Може би защото излязох от една ужасна бездна, може би защото се чувствам ЖИВА, може би защото ми се искаше да дам много любов на всички около мен, които не ме оставиха. Загубих си и чантата в едно такси и след два часа ми я върнаха! Купих подаръци, правих картички, пекох сладки...въобще...много ми е коледно тази година. Дребните неща, те са най-важните!

Деска, осъзнавам с пълна сила колко различно сме били възпитани дори по времето, когато трябваше да сме еднакви! Радвам се много за хубавите неща, които са ти се случили в края на старата година. И ти пожелавам така до почнеш и новата........ т.е. не да си губиш чантата :)))), а да имаш много поводи за радост.

Моят коледен дух вече е тук и се оказва, че всъщност е новогодишния.......
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cchery
Категория: Други
Прочетен: 5020110
Постинги: 314
Коментари: 5091
Гласове: 3537
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930