Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.12.2010 13:23 - Денят на майката Земя - 10.12 - как да го отбележим?
Автор: cchery Категория: Други   
Прочетен: 4535 Коментари: 7 Гласове:
10

Последна промяна: 02.12.2010 13:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image image image

  Какво е Слоу Фуд България?

Аз лично смятам да пратя тази покана до директорката на училището на сина ми и до директорката на детската градина на дъщеря ми. Ако решите да участвате, можете да си свалите горната покана от
тук.

Аз имам и още две идеи за този ден, а имено:

1. Децата могат да изработят картички за деня на майката Земя - въображението им е безкрайно!!! И тези картички могат да бъдат изпратени до образователното министерство и министреството на здравеопазването със съответния апел - за здравословно столово хранене в училище!!!

2. Децата биха могли да посеят семенца и да отгледат растение в класната си стая. Мислих какво ще е най-лесно и подходящо, и ми хрумна следното: в едно сандъче, пълно с пръст, да се поръсят малко семенца от сала/маруля. Те покълват бързо и бързо стават на разсад. След като са готови за разсаждане, всяко дете може да донесе по 1 средно голяма саксия, пълна с пръст и да си бодне по едно коренче. Имайки достатъчно пространство в саксията, салатката ще порасне и ще се развие. Може да се направи с декоративно зеле също така. 


Наясно съм с хилядите възражения, които биха възникнали по тази моя идея (№2 имам предвид), но аз вече знам, че всичко е възможно и постижимо! Стига само да го искаш!

А тук ще можете да прочетете как
ОУ ”Васил Левски” в Разград са решили да се включат в инициативата. Браво!   


Тагове:   как,   Terra,   майката,   Madre,   отбележим,


Гласувай:
10



1. baimomchil - Mother Earth is angry. Трябва да ...
02.12.2010 15:38
Mother Earth is angry. Трябва да покажен уважение към нея.
цитирай
2. cchery - Всъщност денят може да бъде отбелязан във всеки дом!
02.12.2010 15:55
Мисля, че няма да има дете, което да се противи на идеята да омеси тесто за сладки, да направи фигурки за домашната питка или да посади семенце. Само трябва възрастните да му дадат тази възможност и малко да го подкрепят!
цитирай
3. vihrogonche - Много хубави идеи, Чери!
02.12.2010 16:07
Ще ги подкрепя :-)
Обичам позитивните хора като теб.
цитирай
4. cchery - Ще ги подкрепя :-) Обичам пози...
02.12.2010 16:24
vihrogonche написа:
Ще ги подкрепя :-)
Обичам позитивните хора като теб.

Хехе, благодаря, Вихърче! Можем да мислим заедно нещата....... знаеш къде!
цитирай
5. panazea - Чери , в джоба си имам семенца от мандарина !
02.12.2010 17:45
Веднага ще ги посадя !
А на двора ще посадя кипарисчета !
Обхванала ме е мания тази година и де що видя , го садя !
Нали е топло и влажно , надявам се да поникне !
Поздрав,момиче!
цитирай
6. baimomchil - Panazea
02.12.2010 17:47
Тва лято пробвахме с маслина (не рафинирана, а откъсната от дърво) ама нещо не стана :(
цитирай
7. cchery - Веднага ще ги посадя ! А на двора ще ...
02.12.2010 22:06
panazea написа:
Веднага ще ги посадя !
А на двора ще посадя кипарисчета !
Обхванала ме е мания тази година и де що видя , го садя !
Нали е топло и влажно , надявам се да поникне !
Поздрав,момиче!

Благодаря, Пан. Аз ще се опитам да покажа на моите деца какво е да се посади семе и от него да стане голямо растение!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cchery
Категория: Други
Прочетен: 5020147
Постинги: 314
Коментари: 5091
Гласове: 3537
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930