Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.08.2010 16:23 - "Тръгнеш ли по бръмбар , ще те заведе на лайно!"
Автор: cchery Категория: Други   
Прочетен: 12013 Коментари: 21 Гласове:
11

Последна промяна: 18.08.2010 20:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Търсейки отговор на въпросите за живота....... дълбоките, есенциални въпроси за доверието, приятелството, предателството, солидарността и т.н. днес ми попадна ето тази стара народна мъдрост дала заглавие на постинга ми:

"Тръгнеш ли по бръмбар, ще те заведе на лайно!"

И т.к. е стара и народна, сигурно се сещате, че е изпитана във времето преди да бъде казана. Какво крият в себе си тези 10 думички? Според мен едно много основно нещо: ДА НЕ СЕ ПОДДАВАШ! И производните му: ДА НЕ СЕ ПРОДАВАШ! ДА НЕ СЕ ОГЪВАШ! ДА НЕ ТЪРСИШ ЛЕСНИНКАТА!  А може би и НАЙ-ВЕЧЕ:

  ДА ВНИМАВАШ КОЙ ТИ Е ДРУГАР!

Със сигурност не е оня, който те потупва по рамото, ласкае те, а излезе ли в отпуска те ............ праща за гъбкиimage. Не е и оня, който избира лесния път, носейки кофи с оправдания! Не е и човека, който е надул гайдата и ти му играеш танца! Бръмбар е и определящия правилата, а само от личностните качества, куража, смелостта, волята, че дори и ината на човека насреща му зависи дали ще кацнат на акото двамцата! Ще се гункат и цункат и ще си кажат: БЛАГОДАРЯ ЗА ТЪРПЕНИЕТО! И ще се омиришат........

Времето тече! Не, даже лети и най-хубавото нещо, което прави е че отсява! Плява от жито, трици от брашно, пепел от злато! Май дойде време разделно!
....... Когато дивите ветрове завяха.......

За какво го пиша тоя постинг? Ами защото ми писна да се гушкаме с бръмбарчета. Писна ми да НЕ ни писва, когато ни водят за носленцата и даже НЕ ни бършат сополкит! Писна ми да се правим на слепи - даже и слепите прилепи се ориентират правилно! А нас природата ни е дарила с отлични сетива - ЗАЩО ГИ ПРИТЪПЯВАМЕ ЗОРЛЕМ? Защо трябва да се примиряваме? Хората, които идваха тук през последните 2 седмици лесно ще се досетят за повода за постинга. Но аз искам да дам още 2 примера от днес - как ако си затваряме очите ще ни бият, защото сме си потърсили едното право или ще ни паркират не на местата и зелените площи, ами и върху колите ни!!! 


Пребиха мъж, направил забележка за висока скорост
Кмет на община спира на място за инвалиди, че и бута знака, който го обозначава!

ХОРА, МОЛЯ, НАПРАВЕТЕ НЕЩО! НЕ СИ ЗАТВАРЯЙТЕ ОЧИТЕ!

Иначе ще ви пращат и вас за....... гъбки (среден пръст!)!
  image



Тагове:   бръмбар,   протест,


Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - vihrogonche
18.08.2010 16:36
1:1 с моите чувства и мисли...
цитирай
2. baimomchil - То може да добавим и това
18.08.2010 16:39
http://baimomchil.blog.bg/drugi/2010/08/03/tragikomediia-po-bylgarskite-pytishta.585999
цитирай
3. vihrogonche - регистрирах се!
18.08.2010 16:47
Здравейте от мен, милички!
цитирай
4. baimomchil - Здравейте от мен, милички! ...
18.08.2010 16:49
vihrogonche написа:
Здравейте от мен, милички!


Честито - очакваме първият ти пост
цитирай
5. cchery - Здравейте от мен, милички! ...
18.08.2010 16:52
vihrogonche написа:
Здравейте от мен, милички!

Здрасти, Деска, изключително ми е приятно да те видя сред редиците на блог.бг!!! Ще видиш, а ти си и знаеш де, че и сам войнът е войн!!! Очаквам постовете ти с нетърпение - имаш какво да дадеш тук! Прегръщам те!
цитирай
6. injir - Много бръмбари са се навъдили, за ...
18.08.2010 17:01
Много бръмбари са се навъдили, за съжаление!
цитирай
7. cchery - Много бръмбари са се навъдили, за ...
18.08.2010 17:17
injir написа:
Много бръмбари са се навъдили, за съжаление!

Права си......... много! За съжаление открихме още един кофти символ - този на бръмбара! А искам да откриваме само красиви такива! Поздрави!
цитирай
8. mikino - :(
18.08.2010 17:20
Аман от бръмбърщина вече! Лошото е, че се множат! Ние трябва да ги спрем!
цитирай
9. baimomchil - Кацнал бръмбар на трънка
18.08.2010 17:48
Па захванал да дрънка

http://vbox7.com/play:29b58874

цитирай
10. bregovi4 - Ха ха, скарабея
18.08.2010 23:30
сиреч торния бръмбар е бил почитан в древен Египет, но за ,,другаря,, ми е думата:
.. беше ми казал един - ,,Приятел е не този, с когото прекарваш деня си, а този, с когото се срещаш рядко, но когато му позвъниш посреднощ и изревеш - трябваш ми! - да се отзове! ;) М-да!
Поздрави за музиката! :)
цитирай
11. анонимен - Марико
19.08.2010 00:30
Чери, чудя се коя ще е следващата странна информация, която ще те намери и как ще успееш да я свържеш с гъбката.
Ами, мисля, че който си има мозък и знае как да го използва, дори да се е подвел, ще надуши къде го водят и ще се върне. Пък на който мястото си му е в кацата с л.....а, с радост ще си цопне сам. Че и със завиден ентусиазъм ще се опита да убеди другите, че там е топличко, спокойничко и с миризмицата се свиква. Лошото е, че никой не иска да се занимава с тях, защото акото, колкото повече го ръчкаш, толкова повече мирише, така че ги оставяме на спокойствие. А бръмбарчетата, колкото повече другарчета набутат в акото, толкова по-лесно ще си паркират не върху колите ни, а върху главите ни.
Заще се "говорим" метафорично? /просто питам, не че не ми харесва/
цитирай
12. cchery - Марико,
19.08.2010 01:32
Говоря метафорично просто защото ми харесва този начин на изказ :). Гъбката за мен вече е символ....... среден пръст просто! И затова си я слагам. Съгласна съм, че е време за спокойтствие за да не мирише повече! Имам идейка как да си говорим спокойно на воля....... моля само за време! Надявам се, че утре ще е факт!
цитирай
13. анонимен - Марико
19.08.2010 08:50
cchery написа:
Имам идейка как да си говорим спокойно на воля....... моля само за време! Надявам се, че утре ще е факт!

Оооо, супер новина. Така обичам да ми започва деня.
цитирай
14. анонимен - ЕЛЕМЕНТАРНО.....
19.08.2010 09:32
В "КЕНЕФА"БЪЛГАРИЯ ,НЕ СЕ ВЪДЯТ ШАРЕНИ ПЕПЕРУДИ И ПОЙНИ ПТИЧКИ!
ТОВА Е, ПРЕКРАСНА СРЕДА ЗА ТОРНИ БРЪМБАРИ!
ПРИРОДА---КАКВО ДА СЕ ПРАВИ.....??!......И ЗАЩИТНИЦИ СИ ИМА!!!
цитирай
15. panazea - Приятели - много , верните - малцина ,
19.08.2010 09:33
Не е ясно кой е , що води дружина!
Поздрав за едно Слънчице!
цитирай
16. cchery - В "КЕНЕФА"БЪЛГАРИЯ, НЕ ...
19.08.2010 09:48
анонимен написа:
В "КЕНЕФА"БЪЛГАРИЯ ,НЕ СЕ ВЪДЯТ ШАРЕНИ ПЕПЕРУДИ И ПОЙНИ ПТИЧКИ!
ТОВА Е, ПРЕКРАСНА СРЕДА ЗА ТОРНИ БРЪМБАРИ!
ПРИРОДА---КАКВО ДА СЕ ПРАВИ.....??!......И ЗАЩИТНИЦИ СИ ИМА!!!

Макар и доста образно и лайняно..... твоето орпределение, анонимен приятелю, е много точно........ Боли от това, смърди от воня..... и все пак е истина! :(((((((((((((((((((
цитирай
17. cchery - Поздрав и от мен за всички с пожелание за поне една приятна среща днес с чудесен човек!
19.08.2010 09:48
panazea написа:
Не е ясно кой е , що води дружина!
Поздрав за едно Слънчице!

цитирай
18. baimomchil - Никога не съм си представял
19.08.2010 10:24
че се крие толкова философия и мъдрост зад един бръмбар...

Анинонимен 14 - много точно казано!
цитирай
19. анонимен - ГЛАС ОТ "КЕНЕФА".....
19.08.2010 10:26
......Е, ... И ГЪБКИТЕ ТИ ,НЕ СА ТИ ЛОШИ...!
НАЛИ ЗНАЕШ ,ЧЕ КРАСИВИТЕ ГЪБКИ ,СА ВИНАГИ ОТРОВНИ??
...ИНАЧЕ ,КАК ЩЕ ОЦЕЛЕЯТ?
ДОБРИТЕ ГЪБИ ,ГИ ЯДАТ ОВЦЕТЕ ПО ПОЛЕТО!
цитирай
20. cchery - . . . . . . Е, . . . И ГЪБКИТЕ ТИ, НЕ СА ТИ ...
19.08.2010 10:37
анонимен написа:
......Е, ... И ГЪБКИТЕ ТИ ,НЕ СА ТИ ЛОШИ...!
НАЛИ ЗНАЕШ ,ЧЕ КРАСИВИТЕ ГЪБКИ ,СА ВИНАГИ ОТРОВНИ??
...ИНАЧЕ ,КАК ЩЕ ОЦЕЛЕЯТ?
ДОБРИТЕ ГЪБИ ,ГИ ЯДАТ ОВЦЕТЕ ПО ПОЛЕТО!

Те тия гъбки си имат история....... и вече са символ на нещо си.... Има го няколко поста по-назад.. :))))
цитирай
21. cchery - Мецабаба
23.08.2010 10:48
http://metsababa.net/phpBB3/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cchery
Категория: Други
Прочетен: 5022837
Постинги: 314
Коментари: 5091
Гласове: 3537
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930