Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.07.2010 17:17 - ДЕН ЗА ОТГОВОРИ - 2 институции отговориха на моето ОТВОРЕНО ПИСМО до тях във връзка с промените в Закона за нар. просвета
Автор: cchery Категория: Други   
Прочетен: 11293 Коментари: 19 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Парламентарна комисия и зам. министър се трогнаха от моето ОТВОРЕНО ПИСМО отпреди месец и получих отговори. Получих ги днес един след друг...... направо като наговорено. Всъщност едното писмо само по себе си е молба за отговор от министър Игнатов, така че ще търпи развитие евентуално. Както и да чета, както и да разбирам, нагласите в министерството на образованието са, че промените са за добро и децата ни ще се изучат благодарение на тях. В долните два линка можете да се запознаете с въпросните писма - възможно е да се заредят малко по-бавно, така че изчакайте. Ще ми е интересно да чуя вашите мнения.

Отговор от г-жа Милка Коджабашиева - зам. министър на образованието, младежта и науката

Писмо на Огнян Стоичов - председател на Комисията по образованието, науката и въпросите за децата, младежта и спорта. (кликнете на оpen with ако браузърът ви изкара прозорец с такова съобщение)



Гласувай:
10



1. benra - шашната
29.07.2010 17:28
съм от ниската езикова култура, която демонстрират авторите и на двете писма.
Също така в писмото от г-жа Коджабашева освен общи-бла бла-приказки , не прочитам нищо съществено
цитирай
2. baimomchil - Абсолютно
29.07.2010 17:30
Коджабашева не казва абсолютно нищо.
цитирай
3. baimomchil - А писмото на Стоичков
29.07.2010 17:31
не разбирам защо са ти го пратили, като е някаква препратка. Както и да е до момента няма нищо.
цитирай
4. anlov - Отговарят хората, след като вече им е наредено - измиват си ръцете по стар пилатов обичай.
29.07.2010 18:45
А в същото време излезе наяве, че някъде около 90% от родителите у нас не искат задължително обучение за петгодишните. Не е ли интересно, че те сами са си поръчали изследването, а сетне ще им се изметнат езиците, когато трябва да го обясняват. Ако нямаше течове в системата тук и там, ние така и нямаше да разберем за него.

Ето ви един линк:

http://www.segabg.com/online/new/articlenew.asp?issueid=6659&sectionid=2&id=0000301
цитирай
5. cchery - А в същото време излезе наяве, че ...
30.07.2010 09:57
anlov написа:
А в същото време излезе наяве, че някъде около 90% от родителите у нас не искат задължително обучение за петгодишните. Не е ли интересно, че те сами са си поръчали изследването, а сетне ще им се изметнат езиците, когато трябва да го обясняват. Ако нямаше течове в системата тук и там, ние така и нямаше да разберем за него.

Ето ви един линк:

http://www.segabg.com/online/new/articlenew.asp?issueid=6659&sectionid=2&id=0000301

Да ти кажа честно все повече ме хваща яд не на закона, а на това, че ни правят на луди. Първо няма информация. После се обявява широка обществена дискусия, обаче никой нищо не знае за нея - кое е обществото, което участва в нея, какво се дискутира и какво се решава. Мисли се за нови раб. места за учители, за обхващане на циганетата в градини и училища, а не за българчетата!!!!! Просто......... вече аман!!!! За 20 години демокрация нито едно правителсво, нито една организация - дори и техните циганските не влезе в гетата да провежда каквито и да е било мероприятия по социализирането им. Сега това ще трябва да стане в училище. А нашите деца ще са тези, които ще трябва да го изнесат на гръб!!! Някой мисли ли за българчетата въобще?!?!?!?!
цитирай
6. baimomchil - Само за мангалите се мисли
30.07.2010 10:32
Те такси, данъц и ток не плащат. Плащаме им го ние. Законите се правят в тяхна полза и накрая - пак са малтритирани, а ние сме расисти.

цитирай
7. cchery - Те такси, данъц и ток не плащат. П...
30.07.2010 10:43
baimomchil написа:
Те такси, данъц и ток не плащат. Плащаме им го ние. Законите се правят в тяхна полза и накрая - пак са малтритирани, а ние сме расисти.


Да, това става вече много сериозен проблем!!! Наистина! И още един такъв съществува - турцизирането на части от България. Нямам нищо против турското население в Бг, имам поне двама приятели - български турци от следването ми, обаче да си позволяват там, където са мнозинство да наричат българите "гяури", да им се подиграват и да не ги обслужват, ако не им говорят на турски........... това е.........!!
цитирай
8. hristo27 - Малко ми се виждат безсмислени тези ...
30.07.2010 12:57
Малко ми се виждат безсмислени тези отговори.
Просто отчитане на дейност според мен.
Но, по-добре късно от колкото никога. Така е беше казал някакъв умен човек!
И въпреки всичко - усмивки!!!
цитирай
9. анонимен - djud
30.07.2010 14:59
Много интересно нещо се получава. Направо не мога да повярвам.

1. На 27.07.2010г. - г-н Стоичков, председател на Комисията по образованието, науката и въпросите на децата, младежта и спорта, изпраща твоето писмо и това на кмета на Асеновград до МИНИСТЪРА на образованието, младежта и науката - евентуално за отговор или някакъв коментар.

Нали до тук съм схванала правилно ???? ОБАЧЕ :

2. Явно във въпросното министерство работят много надарени хора, които са се " социализирали" още от 2 годишни, защото много предвидливо, още на 23.07.2010г. , г-жа Коджабашева - зам.министър на министерството на образованието, младежта и науката - ти изпраща отговор на твоето писмо, което още не е получила !!!!! ?????

Следователно - трябва да им вярваме на тези специалисти, като казват, че " промяната е продиктувана на първо място от потребностите на децата ! ". Че кой друг - ако не ТЕ - знаят какви точно са потребностите на 5 годишните дечица !!!!
Да не би досега някой да си е мислил, че родителите им знаят най-добре ???!!! Избийте си това от главите :)))))

И като вземем впредвид, че 2012г. наближава, вече съм съвсем убедена в разните там предсказания, че хората ще се издигнат на по-високо ниво на развитие и ще придобият нови умения / напр. ще владеят телепатията, ще пътуват във времето..... /. Екипът на нашето министерство на образованието , явно отдавна е прекрачил прага на 2012............
цитирай
10. cchery - Юли,
30.07.2010 15:10
аз това писмо им го пратих на г-н Борисов, на г-жа Цецка и на министъра още н 6 юни. Та затова г-жа зам министърката е запозната. А пък че на г-н Стоичков от парламента му е трябвало около месец и половина за да получи иначе електронното ми писмо предполагам се дължи на влажното време това лято..... :))). То се отразява на всички дори и на електронните пощи. А и очевидното израстване на екипа на министерството на образованието преди 2012 г. явно не все още не е засегнало всички институции на власта :))))).
цитирай
11. анонимен - djud
30.07.2010 15:33
:((((( Ееее , сега вече разби на пух и прах мечтите ми / следва иконка със сълзи /.
Значи още не е почнало преминаването ни към следващото ниво :(((((((((
А аз така се зарадвах..... на очевидното доказателство !
цитирай
12. cchery - :((((( Ееее, сега вече разби на пух и ...
30.07.2010 16:43
анонимен написа:
:((((( Ееее , сега вече разби на пух и прах мечтите ми / следва иконка със сълзи /.
Значи още не е почнало преминаването ни към следващото ниво :(((((((((
А аз така се зарадвах..... на очевидното доказателство !

Е, те някои са преминали...... ти що си мислиш, че нищо не вършат на постовете дето ги заемат?!?!
цитирай
13. анонимен - възмутена
03.08.2010 14:06
Чудя се как някои хора вземат пари,пишейки подобни официални писма по цял ден и самите те какъв смисъл намират в труда си.
цитирай
14. cchery - Чудя се как някои хора вземат пари, ...
03.08.2010 14:36
анонимен написа:
Чудя се как някои хора вземат пари,пишейки подобни официални писма по цял ден и самите те какъв смисъл намират в труда си.

Според мене си ги имат на темплейти и само променят някоя и друга думичка. Нищо повече. Иначе и аз се чудя как вземат пари за това нищоправене!
цитирай
15. vanist - извинете, горното мнение е мое, ама защо не ми изписа името....
10.08.2010 18:26
Нека се включа и аз, малко със закъснение, ама липсвах по обясними причини....
Писмото на господин Стоичков не ми се отвори, обаче госпожа Коджабашева добре си е измила ръцете, както впрочем бяха направили и от Парламента преди известно време, като те запознаха с Конституцията и правата ти на избирател....
Какво да кажа - няма да се откажем. Голяма част от хората, с които разговарям са на нашето мнение.
Обаче, в интерес на истината чух и друга гледна точка - това с предучилищната подготовка от петгодишна възраст се правело, защото много голяма част от родителите не обръщат внимание на децата си, не говорят с тях, не им четат дори приказки и не им пеят песнички. Ето заради това трябва да ходят на детска градина, за да не висят пред компа цял ден. Съгласна, ама нека видим учебните програми и правилата и да получим уверение, че те ще се спазват наистина, а не само на хартия. Защото от опит знам, че не е важно какво са свършили учителите, а какво пише, че са свършили!
цитирай
16. cchery - извинете, горното мнение е мое, ама ...
11.08.2010 12:57
vanist написа:
извинете, горното мнение е мое, ама защо не ми изписа името....

Здравей, Ванист, радвам се да те видя тук - ще ти изтрия анонимното мнение, защото се повтарят с другото.

vanist написа:

Обаче, в интерес на истината чух и друга гледна точка - това с предучилищната подготовка от петгодишна възраст се правело, защото много голяма част от родителите не обръщат внимание на децата си, не говорят с тях, не им четат дори приказки и не им пеят песнички. Ето заради това трябва да ходят на детска градина, за да не висят пред компа цял ден. Съгласна, ама нека видим учебните програми и правилата и да получим уверение, че те ще се спазват наистина, а не само на хартия. Защото от опит знам, че не е важно какво са свършили учителите, а какво пише, че са свършили!

Знаеш ли, когато тръгвах да се бунтувам срещу поправките в закона точно това, което си написала ми свиваше душичката - че родителите също са достатъчно безхаберни по отношение на децата си - част от тях. Наистина ТВ и комп стават най-добрите приятели на децата в семейства, където не им се обръща внимание. И затова си права, че трябва да видим какви ще са тези програми. Единствено категорично не съм съгласна със ЗАДЪЛЖИТЕЛНОТО целодневно обучение до 7-ми клас.
цитирай
17. vanist - Да, ЗАДЪЛЖИТЕЛНОТО целодневно обучение
12.08.2010 12:46
наистина ме вбесява още повече...но ти знаеш, да не се повтарям :)
А що се отнася до безхаберните родители - мисля, че може да се намерят по-подходящи начини - има си Социално министерство и Отдел "Защита на детето" ..... УЖ.
цитирай
18. injir - Групите на 5-годишните трябва да са ...
12.08.2010 12:58
Групите на 5-годишните трябва да са до 16 деца, при отлични условия за обучение, почивка и игра/ нека обучението да е игрово, по най-новите методики, но децата имат нужда от игра/. Много се съмнявам , че всичко ще бъде спазено както трябва.
цитирай
19. cchery - Групите на 5-годишните трябва да са ...
13.08.2010 09:53
injir написа:
Групите на 5-годишните трябва да са до 16 деца, при отлични условия за обучение, почивка и игра/ нека обучението да е игрово, по най-новите методики, но децата имат нужда от игра/. Много се съмнявам , че всичко ще бъде спазено както трябва.

Инджи, всичи ние сме обезпокоени имено от това, че няма никакви, ама никакви условия за подходящи часове по предучилищна подготовка. Камоли пък децата да са по 16 в група :((((((((((.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cchery
Категория: Други
Прочетен: 5021439
Постинги: 314
Коментари: 5091
Гласове: 3537
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930