Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.06.2010 15:12 - Плюя на вас, МОЛЦИ!!!
Автор: cchery Категория: Други   
Прочетен: 6650 Коментари: 12 Гласове:
11

Последна промяна: 15.06.2010 21:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ЕМИ ТОВА Е! И НА МЕНЕ МИ ПИСНА ВЕЧЕ.......... Преди малко установих, че за последните 3-4 години съм се превърнала в нескопосан мелез от римски гладиатор, майка Тереза, Хитлер, Георги Димитров, Жана Дарк, африканска горила и южноамерикански та(Ъ)пир!!!!image Където и да отида все има нещо за преборване, за оправяне, за изчистване, за изглаждане........, а наивността ми, че като лично свърша нещото ще дам някакъв най-мизерен пример и на другите ще вземе да им  допадне и ще се поучат ме е довела направо до подвизи!!!!image

Много пъти променях настройката и нагласата си. Спрях да убеждавам който и да е в каквото и да е! Възпитавам само собствените си деца, уча ги как да комуникират в общество, в което моите виждания, разбирания и методи ги правят смешни...........image Вече никое дете не се запознава с репликата:  "Здрасти, аз съм Пешо! Искаш ли да си играем заедно!". Децата днес по площадките си викат идиоти, тъпънари, путки и се псуват, дори и 4-годишни......image Посягат си за най-малкотоimage и при всеки проблем бършат крокодилските си фалшиви сълзиimage у (най-често) родителката-звяр, която решава да се разправи с физически методи с хлапето-виновник докато успокояваimage вайкайки се с най-високите тонове, които може да вземе "невинното" си отроче...... На кой му пука, че преди много години някой е казал, че в един конфликт винаги има двама виновни!!!!!!

Борих се мама му стара 97 година като студентка в Пловдив срещу комунистите!!! Окупирахме кръстовища, скачахме на площада пред Общината само и само да не ни кажат, че сме червениimage, блокирвахме магистрала "Тракия"........ и всичко за оня дето духа и продухва мозъците на нещастния в мизерията си българин, който не иска да промени нищо, освен нагласата си да плюе и да си троши клавиатуратаimage, с чиято помощ изписва терабайти виртуално пространствоimage да ми обясни как нищо не ставало и не се получавало!!!!

Борила, недоборила комунистите, през 2006 с едномесечната ми тогава дъщеря и 3 годишния ми син се изсипах на жълтите павета да протестирам наред с майките за малките майчинстваimage.......... а аз дори не взех такова, защото по онова време бях безработна. Но за мен беше въпрос на гражданска позиция да бъда там, сред другите момичета..... и чест да съм тях!!!! И отново вятърът продуха мозъците на майките и когато трябваше да отидат да протестират срещу липсата на места в детските градини, те предпочетоха да си люпят семките по площадките............ и някой друг да им свърши работата. И отидоха - 18 момичета, чиито деца бяха приети в градините........ да защитават оня дето духа, пардон, оня дето люпи семки........ Аз не бях на този протест ........ май само него пропуснах по ред причини......

И сега като няма места в детските градини в ГОЛЕМИТЕ градове на България, министърът на образованието търси решениеimage ........ и го намира.......... в задължаването на децата да тръгват на предучилищни групи от 5 годинки, излагайки мотиви и доводи, които са смукани не от пръстите, ами от едни други части на човека, намиращи се отзадimage........ НО  и в това има нещо хубаво, казват защитниците на тази теза - първо беше в цивилизованите страни, после в западна Европа, накрая в цял свят така тръгвали - рано!!!!  И ние, диваците (явно сме диваци, щом говорят за цивилизовани страни), ще викаме "У-у-у-у-у-у", ще се бием в гърдите и ще се кланяме на народи, които дори не ни знаят къде сме, кои сме, що сме?!?! imageБожеееееееееее, имаше една приказка за наведената глава дето секира не я лови......... ми вярно си е.........

Пропуснах да отбележа и анти-ГМО борбата....... И тя не събра привърженици - както каза една транзитираща през протеста баба:  "Аз си храня внучето с ГМО-продукти и още нищо му няма!!" Евала, бабо, ти предполагам и през училище си минала със същото "усърдие" и .... наистина нищо ти няма..... в главата.....image Ама дали ще ми отговориш колко антибиотика е изпило внучето ти от самото си раждане, колко пъти и по колко месеца е пило антихистаминови препарати, че да подтисне многобройните алергии в тялото си, колко синтетични витамини си му дала и някога замисляла ли си се кое предизвиква израждането на човешките клетки в ракови?!?! Не си! Сигурна бях...... действай си така...... скоро няма да се оттървете от неприятните срещи с педиатъра на внучето ти!

Обаче това не е всичко! Явно борбите ме преследват с онази същата ярост, с която младите момичета преследват баровците........ и при една "рутинна" разходка в парка, неколцина млади хора се опитаха да ме вербуват да защитя кестените в София от ............. МОЛЕЦА ПО КЕСТЕНИТЕ!!!!! Егати, има ли място, на което да ида и да няма нужда от борба?!? Ми да взема една тупалка сега и да ги избия беimage!!! Тия гадни, мръсни, долни молци дето братска Македония ни е пратила! Да им се и молците........ ще ми развалят те кестените на България................... Пфуууууууу, плюя на вас, МОЛЦИ!!! И ви почвамimage....... пък после ще обърна тупалката към всички мълчаливи, наведени, гостоприемно и широко разтворени за всеки........ задни части на българина!!!  AND MAY THE FORCE BE WITH ME!!!

Уф, олях се........ ще взема пак да търся решение за откраднатия вчера спирачен ел.магнит на асансьора на нашия вход......





Тагове:   Моята,


Гласувай:
11



1. djud - Преди малко установих, че за последните 3-4 години съм се превърнала в нескопосан мелез от римски гладиатор, майка Тереза, Хитлер, Георги Димитров, Жана Дарк, а
15.06.2010 16:31
Интересно сравнение ! Не бях забелязала приликата :)))) Ама нещо много си се ядосала. Само не разбрах на МОЛЦИТЕ ли, или на някой друг :)))))))))))))
Не го вземай толкова присърце, просто си направи съответните изводи. Всъщност, някъде из дебрите на философиите, които ги учехме на времето, си спомням, че съзнанието на хората се променя много по-бавно от битието и от там идва цялата трагедия на развитието.Не съзнанието определя битието, а точно обратно - битието определя съзнанието ! Тогава много,много не схващах за какво става въпрос, но сега вече все повече ми се изяснява и виждам нагледно колко е изостанало съзнанието на хората. В частност - на народа ни !!!
Да повторя пак философския въпрос : ИМА ЛИ СМИСЪЛ, КАТО НЯМА ЗНАЧЕНИЕ ??? Все си мисля, че СМИСЪЛА - покрива съзнанието, духовното развитие, израстването на човека, докато ЗНАЧЕНИЕТО се припокрива с практическото приложение, битието. Абе...... нещо много се разфилософствах .....
цитирай
2. cchery - Интересно сравнение ! Не бях заб...
15.06.2010 16:49
djud написа:
Интересно сравнение ! Не бях забелязала приликата :))))

Eла ме виж, да те погледна с димитровски поглед, пълен с горилско разбиране и тЪпирска нежност :))))))))
цитирай
3. panazea - Здравей ,мила!
15.06.2010 17:04
Щастлива съм,че те познавам!
Нека силата бъде с теб!
цитирай
4. injir - Малко се оля накрая в изразите, но ...
15.06.2010 17:29
Малко се оля накрая в изразите, но постингът и позицията ти е за милиони. / Дано админите да не решат, че си прекалила с нецензурните словца, ама то на човек като му писне...казва каквото има за казване. Ясно./
цитирай
5. cchery - Малко се оля накрая в изразите, но ...
15.06.2010 21:04
injir написа:
Малко се оля накрая в изразите, но постингът и позицията ти е за милиони. / Дано админите да не решат, че си прекалила с нецензурните словца, ама то на човек като му писне...казва каквото има за казване. Ясно./

Благодаря за забележката...... сега като си препрочетох поста и съм на мнение, че имаш право и съм попрекалила. Но няма да го променя... не за друго, а за да запази моментната ми емоция...... след време просто ще се сещам как съм се чувствала.
цитирай
6. cchery - Щастлива съм, че те познавам! ...
15.06.2010 21:33
panazea написа:
Щастлива съм,че те познавам!
Нека силата бъде с теб!

Пан, БЛАГОДАРЯ!
цитирай
7. baimomchil - Ами когато имаш интерес
16.06.2010 10:16
за собствените си деца и за самата себе си например ще се бориш.

Но да стигаш в крайности и да заместиш семкаджиите в "борбата" им за места в детските градини, аре нема нужда.

Поне не и докато те не докажат, че заслужават такава подкрепа и сменят семките с фъстъци например ;)
цитирай
8. cchery - Но да стигаш в крайности и да за...
16.06.2010 11:06
baimomchil написа:

Но да стигаш в крайности и да заместиш семкаджиите в "борбата" им за места в детските градини, аре нема нужда.

Аз да ти кажа, мисля, че простите се свършиха...... ама останаха ПРОСТАЦИТЕ........
цитирай
9. hristo27 - Защо ми се струва, че малко останаха ...
16.06.2010 12:59
Защо ми се струва, че малко останаха бунтарите като теб ?!?
Не ни пука вече от 20 годишната сивота или кризата ни удари и в главите ?
цитирай
10. cchery - Защо ми се струва, че малко останаха ...
16.06.2010 15:37
hristo27 написа:
Защо ми се струва, че малко останаха бунтарите като теб ?!?
Не ни пука вече от 20 годишната сивота или кризата ни удари и в главите ?

Ако си намерил отговор на този въпрос, моля кажи ми го...... аз също не доумявам! Поздрави! :)
цитирай
11. hristo27 - Защо ми се струва, че малко останаха ...
16.06.2010 19:43
cchery написа:
hristo27 написа:
Защо ми се струва, че малко останаха бунтарите като теб ?!?
Не ни пука вече от 20 годишната сивота или кризата ни удари и в главите ?

Ако си намерил отговор на този въпрос, моля кажи ми го...... аз също не доумявам! Поздрави! :)


Едва ли има нещо, което става в България да ме учуди !
По-скоро би ме заинтригувало, ако сме направили нещо като в белите държави.
цитирай
12. анонимен - vihrogonche
30.07.2010 11:42
Черитааааааааааа....................
Луда съм! Същата лудка като теб!!!
Мъчат ме, глождат ме, същите яростни чувства...
предпочитам вече да бъда безмълвна,
защото думите ми не могат да предадат ЕМОЦИЯТА,
която ме е водила и мен през същите тези борби и протести! Обичам те!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cchery
Категория: Други
Прочетен: 5021544
Постинги: 314
Коментари: 5091
Гласове: 3537
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930