Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.05.2010 09:02 - ДЕТСКАТА СТАЯ - НАЧИН НА УПОТРЕБА!!
Автор: cchery Категория: Други   
Прочетен: 3943 Коментари: 6 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Как да я почнеш тази история като няма достойно начало!!! Всичко в историята е край в момента щом се е случило. Та искам да разкажа за приключението "Да влезеш в детската стая". imageДааааа, това си е истинско приключение. Поне за детската стая на моите маймунки. На това място може да попитате "Защо въобще влизаш?!?" и аз ще ви погледна умно, защото наистина рационално обяснение няма...... може би леко притворената врата ме привлича и решавам да видя дали не може да се затвори. Уви, пречат поне 3 неща - количка малка метална отдавна забравила, че е лъскава, фигурка от 3 части, но към момента е downgrade от 1 част и книга от детските ми години. Преодолявайки съпротивлението аз влизам и вече не се правя на изненадана. Отдавна номерът ми, че се изненадвам колко е разхвърляно и колко съм ядосана не върви. Даже и котката го знае и блаженно си облизва лапите опната на острова незает с нещо или нищо мокет. Правя дежурната физиономия и се моля за навигация с актуална карта за следващата година, която да ме преведе идните 3 метра до гардеробите на децата, за да им извадя дрехи. Навигация няма, но нали съм жена, демек трябва да имам 6-то чувство, аз тръгвам смело - да става каквото ще! Еми, докато го кажа това и то вече станалоimage- попаднала съм на нещо, което боде. Ама как боде само - настоятелно и упорито. А, каква изненада - опашката на Ру - малка пластмасова фигурка на Ру от шоколадово яйце!!!! Да ти имам бодливия Ру, егати.......image

Отскубвам нещото от крака си и много внимавам на следващата крачка да няма такива изненади. Е, такива няма, но чувството, че нещо ми мокрее въобще не е измамно - просто си е мокро на мокета...... от какво и лаборатория на СЗО едва ли ще може да каже. Поне не боде. Обаче лепнеimage и то така лепне, че чорапът ми тип терлик се отделя от ходилото при следващата крачка и аз в изненадата си бързам да запазя равновесие. Обаче поредната малка нелъскава и менте-метална количка не е създадена нито за моята пета, нито за моето равновесиеimage. Тя опитвайки да доведе себе си в такова състояние, застрашава и без това крехкия ми баланс. Хубаво че се строши навремеimage........ иначе строшената можех да съм аз.

Не съм ги броила, но май в този унес три крачки минаха, а аз съм все още на средата на пътя до гардеробите. Като гледам не останало. Вече наум съм приготвила НЕпохвалното слово към децата и убоденият ми обут в чорап крак и убоденият ми със събут чорап крак ще трябва да бъдат изкупени. Една половинчата шоколадова бисквитка обградена с армия от трохи ме гледа присмехулно от пода и кво ли си вика: "Като си пееш Черке ле........ кой ти разтребва?!?!" Мисля си тъпо и полувиновно за дузината постове в мамешки форуми, които съм изчела как децата на другите майки си разтребват стаите, как си сгъват и подреждат дрехите по гардеробите, как ядат само в кухните и все повече им тегля по няколко наум задето лъжат така безочливо....... иначе трябва да си тегля една наум на мене си пък в този момент ще ми е в повече. 

Бисквитата е преодоляна! Една възглавница е подбутната настрани за да стъпя! Но видиш ли всичко трябва да е с мярка!image Явно "подбутната" не е точния глагол, защото ускорението, което е придобила след въпросното "подбутване" наруши и без това крехкото равновесие на играчките сложени отгоре на гардероба и една дузина плюшени мечовци, маймуни, кучета, котки, дракони, динозаври и всякакви аври доволно се изсипаха на главата ми. Което все пак е нищо в сравнение с 30-сантиметровия пластмасов (от твърда пластмаса!!!image) кон при това ЕДНОРОГ, който изцвили жално на темето ми. Не знам със сигурност, но може и темето да ми е изцвилило..... Е, нямам сили повече, ще викам и ще се карам.......

Да, ама пороят от плюшки, барабар с еднорога с грива явно са предизвикали живо оживление у душичката на четириногия бозайник от семейство котки. И той, тя де, добре прикрита зад поредната барикада от играчки в детската скача, захваща се с нокти за прасеца ми, ухапва го напълно безпричинно и бяга напосоки. А напосоки, защото в детската стая пътищата са неведоми, но за сметка на това с много посоки.

Причерня ми........ всичко бива, всичко се търпява, но от купища с играчки, разхвърляни на пода да не мога да видя дебнещата ме представителка на семейство котки и тя да ме напада от засада........, ех, братче, това се не трае!!!! Има неща, които не са за писане в блог...... дори и в собствения ми...... Само ще спомена, че правосъдие беше раздадено, но Пуха все още ме дебне от всеки ъгъл......

И все пак, най-важното е да са ми живи и здрави децата и все повече поводи да ми дават да пиша за тях!!!image Черпя за тяхно здраве:image



Тагове:   начин,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. phoenix2000 - :) Ру ми каза, че преднамерено те е боцнал, скарах му се
05.05.2010 10:56
Добре, че нямате железни конструктори, като при нас :)
Ти си добър човек
!Почерпката приета
цитирай
2. cchery - :) Ру ми каза, че преднамерено те е ...
05.05.2010 12:16
phoenix2000 написа:
:) Ру ми каза, че преднамерено те е боцнал, скарах му се Добре, че нямате железни конструктори, като при нас :)
Ти си добър човек
!Почерпката приета

Има и железни конструктори, но китайските пластмасови играчки са по-страшни и от тях.
цитирай
3. phoenix2000 - Щура идея
05.05.2010 14:43
да направим блог вълна кой на какво е стъпил :)
цитирай
4. cchery - да направим блог вълна кой на какво е ...
05.05.2010 15:03
phoenix2000 написа:
да направим блог вълна кой на какво е стъпил :)

Оки, ама още не съм разбрала идеята на блог вълната...... каква й е целта?!? Иначе за стъпване, мога много да говоря, особено когато в България е зима, снегът е навалял през нощта и ранко сутрин ти излизаш да се полюбуваш на бялата покривка. Оказва се, че тя е бяла, ама със щампи...... жълто-кафяви от български кучета. :((((
цитирай
5. phoenix2000 - Идеята беше малко по друга, по ограничена
05.05.2010 15:43
до периметъра на детската стая.

Но като си сменила темата да започвам тогава. В Германия и Швейцария (може би и в другите цивилизации) има площи само за кучета и само за деца, но не и двете едновременно, а те са маркирани и с табелки. Ако домашното куче направи щампата, както първоначално ти го дефинира в условието :) стопаните си носят едни пликчета и си прибират щампата в джоба или там някъде и я носят до най-близкото кошче, което наистина е в едни нормално-човешки разбирания за дистанция. Такива неща като улични кучета ама въобще не съществуват даже и в зоологическите градини, камо ли по улиците. За сметка на това навсякъде има свободноживеещи зайци и в каналите и езерцата патици и лебеди. Така че засега стъпвам само върху конструктори и всичко останало присъщо на една детска стая, но не и на щампи, защото просто е чисто :) Надявам се да обърнеш скобата в смисъл от :( на :)))))
цитирай
6. cchery - Феникс, я да те питам теб тогава
05.05.2010 23:52
тези зайци къде точно си вършат физиологичните нужди?!? :))) Ето, обърнах скобата.

Да ти кажа честно и аз в нашата детска стая не стъпвам по щампи. Опазил ме господ ако и това се случваше!!! Виж детски гримове съм размазвала....... консистенцията е подобна. Също така съм стъпвала върху гумени топчета с размер по-малък от пинг-понг и това също болииииииии..... Съвсем сама си сгазих хокея от моите детски години - не че не го видях, просто не успях да запазя равновесие от поредната изненада, която настъпах.... бе, изненади да искаш!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cchery
Категория: Други
Прочетен: 5008719
Постинги: 314
Коментари: 5091
Гласове: 3536
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031