Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.11.2009 00:22 - "Ако"-то на КАТ
Автор: cchery Категория: Други   
Прочетен: 2731 Коментари: 2 Гласове:
3

Последна промяна: 24.11.2009 16:36


Божеееее, да не дава господ ни случайността, ни нарочносттаimage  да ви срещат с КАТ, София. Не само заради това, че сте пристъпили закона, ами ако отидете да си изплатите греховете, т.е. актовете, постановленията и там каквото друго се плаща. Явно системата за изплащане на тези глоби е последната крачка от силата на наказанието, което се стоварва върху провинилия се шофьор. Аз направо бих се учудила, след като отдадох 2 часа от живота си в чакалнята пред гишета 9, 10, 11 и 12, ако направя повече дори и минимално нарушение. И продължавам да се чудя що има 4 гишета, като реално работят само 2. И каква е организацията на досиетата в огромната зала зад гишетата, щото служителките обикаляха като изтървани тигри докато намерят документите на хората.  И тези служителки специално ли са обучени да тестват и без това изопнатите нерви на чакащите, които ги гледат как си лафят и чакат ръката на служителката да посегне в посока копчето, което сменя поредния номер (да поясня: за да си платиш акта в КАТ-София, се тегли номерче от една машинка, което номерче определя кой подред си на опашката за плащане!). И да видите само как се озарява лицето на чакащия, комуто е дошъл реда в момента, в който се освобождава някое гише.Оооооо, това лице!! То светва. То грее. Мускулите се опъват и спират да гризат устните. Човекът става от стола и мислено целува пръста на служителкатаimage, която ще избере неговия номер и той ще си плати - о, каква радост само да плащаш на КАТ-София.image Да, ама........жената, която трябва да натисне копчето всъщност става или й звъни мобилния, или си допива кафето. А тоя с радостта на лицето остава като карикатура...... пак радостен...... ама РАДОСТЕН ПОЛУИДИОТ, който не знае нито що е станал, нито що се радва. Единствената му утеха е, че все още е полуидиот и го дели половин час от края на работното време на КАТ-София, когато всичко ще затвори под носа му и той ще се превърне в пълния и завършен идиот, дето си е теглил късметче, ма то му е донесло само часове чакане.

И ако знаех какво ме чака през идните 2 часа, нямаше да ми стане толкова гадно още в началото, когато си изтеглих късмета за тази година с  №491 - заветният номер за едно от гишетата. Седнах и реших, че няма да се нервя и че ще съм спокойна, психически уравновесена и емоционално стабилна. Но надписът на един постер срещу мене настойчиво дразнеше зрението ми (че и очилата си бях сложила днес image). На шестото прочитане на следното  "БЕЗПЛАТНА КОНСУЛТАЦИЯ НА ПОСТРАДАЛИ ПРИ КАТАСТРОФИ", нещо ме ръчкаше ей така image, че трябва да има безплатна терапия и на чакащите да си платят глобите в КАТ. Защото, човек почва неволно да се върти в омагьосан кръг: "... уф, само ако не го бях направила този неразрешения ляв завой, и то баш на Орлов мост; ако бях продължила напред, както ме съветваше знака; ако пък минех напред дали нямаше да направя на следващата пряка пак неразрешен ляв завой; ако пък не бях ходила точно там на този ден; ако бях решила да се метна на метрото, пусто, нямаше да карам колата; ако нямах въобще книжка......ако....ако...... ако....... ако......... ако....... ........ако докато се получи едно голямо лайно - лайното на обслужването на КАТ-София!

Айде, да ви припомня и още върхови моменти в обслужването на КАТ- София: тук - baimomchil.blog.bg/regionalni/2009/09/28/do-kat-sofiia-i-nazad-chast-1.405638 и тук - baimomchil.blog.bg/regionalni/2009/10/11/do-kat-sofiia-i-nazad-chast-2.413829).



Гласувай:
3



1. анонимен - НЯМА ДА ЧАКАМ ! НЯМА ДА ПЛАЩАМ !
25.11.2009 18:45
и вече година и 9 месеца карам без талон !!! Да ми дойдат на крака да ми ги вземат или....просто ще дочакам да му изтече давността.
цитирай
2. cchery - и вече година и 9 месеца карам без ...
26.11.2009 23:50
анонимен написа:
и вече година и 9 месеца карам без талон !!! Да ми дойдат на крака да ми ги вземат или....просто ще дочакам да му изтече давността.

Ама то направо така да правим всички. То е безобразие. Егати........ ще отида аз с парите си и ще чакам като пукъл за да си платя.......
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cchery
Категория: Други
Прочетен: 5005521
Постинги: 314
Коментари: 5091
Гласове: 3536
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031