Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.11.2009 16:37 - За бетона по софийските улици
Автор: cchery Категория: Други   
Прочетен: 3138 Коментари: 4 Гласове:
4

Последна промяна: 13.11.2009 16:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Знаете ли на какво съм се чудила всеки път когато карам из София?!?! Чудя се за какво си давам парите от данъци като карам първо е вече доста силен глагол........ обикновено си кибича или тренирам смяна от 1-ва на 2-ра скорост. И ако, дай боже, ми се случи да я докарам до трета или (пу-пу да не ме чуят черните силиimage) до четвърта, то радостта ми е кратка като снежинка паднала върху челото на човек с 40 градусова температура. Защото неизменно ще се люсна в някоя неравност. Дай боже да е неравност, всъщност! че иначе ще дупка, дупкалак, яма или направо неотремонтиран изкоп за ремонт на някаква градска инсталация. И ако имам късмета с шахмата по софийските улици и още по-голямото човешко щастие да си карам колата на четвърта скорост, то никога няма да се нарадвам ни на едното, ни на другото, защото ще срещна желязната усмивка на поредната шахта, която се намира на неочавано за мен место по платното и на още по-изненадваща дълбочина....... и докато довършвам поредната майна и изкарвам задните гуми от шахтата с предните 2 съм в следващата щото....... ми така решили, така ги направили - през 2 метра, насред платното и вкопани на 20-30 санта. imageСега ще кажете, че съм жена и че не мога да карам добре. Ясна ми е тази тактика, но само вие си знаете колко шахти сте посетили, карайки из София.

И ако все пак има шофьор/ шофьорка, която не е попадала в шахта (което ме съмнява деimage, то има един "елемент"  от пътната настилка в София, който не може да бъде избегнат, а именно разляния и вече втвърдил се бетон от бетоновозите!!!!!!!!!! Ето вчера пътувам по Малинов към Младост - от моста под Цариградско до светофара на ХМС почти няма място, което да не е с бетон. И колата поскача, стърже и от зор да се избегне бетона, шансът да налетиш на дупка или дълбочинна шахта се увеличава с темпото, с което се увеличават циците на чалга-певица в България!!!!! Не знам как я разбират тази работа и строителите, и общинарите, но според мен трябва да има санкция за този разлян бетон и санкцията да не е 100 лева, ами коригиране на пътната настилка. Щото никой не е длъжен да си съдира гумите по софийските улици!image



Гласувай:
4



1. malinko69 - :)
13.11.2009 17:03
ако не искаш/а ти не искаш май/да имаш тези проблеми със софийските улици & мургавите чистачи...остави си колата и мини на чудото градски транспорт...там най много някой да ти замирише неприятно,да те обарат по задника/и на др.места/ няма какво да ти се случи...е понякога има и др.екстри:D
цитирай
2. cchery - ако не искаш/а ти не искаш май/да ...
13.11.2009 18:10
malinko69 написа:
ако не искаш/а ти не искаш май/да имаш тези проблеми със софийските улици & мургавите чистачи...остави си колата и мини на чудото градски транспорт...там най много някой да ти замирише неприятно,да те обарат по задника/и на др.места/ няма какво да ти се случи...е понякога има и др.екстри:D

Не ползвам градски транспорт по причини, които не те интересуват, а и градският транспорт не е тема на поста ми....... щом имаш кво да пишеш за него - действай! Понеже примиренчество+пораженчество не = на гражданско общество!
цитирай
3. waldemaar - Колежке, добре дошла в софийската реалност...
15.11.2009 04:10
Понеже живея в "Света Троица" често ми се налага да се движа по улицата... прощавай, по подобието на улица, наречено "Цар Симеон". Там, от общината поставили знакчето, че паркирането не се толерира и автомобилчетата, осмелили се да го направят ще бъдат репатрирани (я каква хубава думичка!) за годините, които живея тук (повече от 10), 1 паяк не съм видял. Та така, да не се отклонявам от темата, това "избутва" движещите се автомобили по линията. Днес, докато се прибирах, от линията стърчеше парче арматура (вероятно служела за стабилност на релсите, вкопани в асфалта), което стърчеше повече от копието на Леонид в 300 :| За щастие успях да го избегна и какво? Дупка? Не! Кратер! Досвидя ми се за окачването... За щастие, Сеат по сърце и душа са VW, а те сами по себе си - здрави коли! Така че, да караш из столицата е приключение! Цяла епопея! :) И на мен ми е свидно да си чупя колата из подобието на улици и булеварди и да си цъкам 1-ва/2-ра, но сме жители на пренаселен град, за чиято пътна инфраструктура на никого "ич не му е"! :)
цитирай
4. cchery - ако не искаш/а ти не искаш май/да ...
21.11.2009 11:15
malinko69 написа:
ако не искаш/а ти не искаш май/да имаш тези проблеми със софийските улици & мургавите чистачи...остави си колата и мини на чудото градски транспорт...там най много някой да ти замирише неприятно,да те обарат по задника/и на др.места/ няма какво да ти се случи...е понякога има и др.екстри:D

Виж на какво попаднах вчера: http://money.ibox.bg/news/id_1379097531, ако все още не си написал нещо за градския транспорт, тогава се наслади на тази статия и особено коментара под нея :))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cchery
Категория: Други
Прочетен: 5023558
Постинги: 314
Коментари: 5091
Гласове: 3537
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930