Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2009 22:19 - Приятелко, здравей...
Автор: cchery Категория: Други   
Прочетен: 10768 Коментари: 29 Гласове:
5



Приятелко, здравей......
Да се срещнем днес е странно....
Ти бързаш?!?! Е, тогаз недей.
Не спирай... и без туй е хладно.

Да, за друг път вероятно
да се видим ще остане.
И времето ще е навярно по-приятно,
и чувството не тъй превратно.

Променена съм. О, да.
Това със нас бе толкова отдавна.
Всъщност, скоро беше.... за беда
и срещата сега наистина не е забавна.

Обръщам се към теб с "приятелко",
но вътре пари и раздира.
Защото ако кажа "Ти, предателко!"
Не ще намеря нещо да ме спира.

"Думите" по късни доби разменени,
"смехът" оттеквал нявга час след час.
Във тежък миг "чувства" споделени
Това ЛЪЖА било е и за двете ни....... за нас.image

А днес гласът ти променен е.imageimage
Към мен не гледаш - с очи по пътя бягаш ти.
Да бъдеш искрена за теб и днес е бреме,
до мен да си - несъществуващи мечти.

Сред вълците да виеш е нормално,
сред мравки да се трудиш е реда.
Но да се наскочиш, да живееш нетривиално
непостижимо е за всеки... за беда.

Едва ли ще се срещнем вече
Догарят спомените от последните ни дни.
Разминахме се, вече сме далече
приятелство на две не се дели!






Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Лека нощ!
31.10.2009 22:35
Приятелството в този ред на мисли
при вас не е заченато дори.
Не хвърляй кал! Излезте двете чисти,
а после продължавайте сами.
цитирай
2. cchery - Приятелството в този ред на мисл...
31.10.2009 22:49
zabavnata написа:
Приятелството в този ред на мисли
при вас не е заченато дори.
Не хвърляй кал! Излезте двете чисти,
а после продължавайте сами.

Ако това е на прима виста, то БРАВО!:)
цитирай
3. анонимен - Добро утро!
01.11.2009 09:30
Толкова болка и огорчение лъха от думите ти. На прима виста ти написах първото нещо,което ми хрумна. Приятелството прощава всичко! Когато обичаш ти си най-великия човек! Прошката е нещо,което извисява. Не всеки го може!
Хубав ден!
цитирай
4. cchery - Толкова болка и огорчение лъха от ...
01.11.2009 09:37
zabavnata написа:
Толкова болка и огорчение лъха от думите ти. На прима виста ти написах първото нещо,което ми хрумна. Приятелството прощава всичко! Когато обичаш ти си най-великия човек! Прошката е нещо,което извисява. Не всеки го може!
Хубав ден!

Аз те попитах дали е на прима виста, защото за нещо сътворено за кракто време, това четиристише изразява автора си. И ми хареса страхотно - отразява и моето виждане за нещата. Горното всъщност е една моя принципна позиция за нещата, за които говоря, конкретен повод е една излушана случайно от мен изповед.
цитирай
5. анонимен - Да...
01.11.2009 09:51
Животът е като игра на ШАХ. Често се налага до постъпваме така, както ни повеляма разума, а сърцето остава наранено...Никой не е застрахован да направи грешен ход! Любовта не признава РЕМИ и компромиси...Всъщност защо пък не?
Приятелството е нещо безусловно и чисто, истинско! То се усеща, макар и невидимо!
цитирай
6. baimomchil - Лелелеле, божке, майко мила. . . . . ...
03.11.2009 09:22
Лелелеле, божке, майко мила.....

Какво ти дреме за това приятелство
Важно е да има мир и разбирателство
цитирай
7. анонимен - Да не говориш с човек, с когото може ...
04.11.2009 11:53
Да не говориш с човек, с когото може да се говори, значи да изгубиш човека. Да говориш с човек, с когото не бива да говориш, значи да губиш думите си. Умният човек не губи нито човека, нито думите си.
Не се знае, може би някога ще се почувстваш малко неудобно от това, което си написала...а и не само.
Поздрави: "приятелката" ти.
цитирай
8. baimomchil - Брей, респект cchery
04.11.2009 13:35
Миротворците не само, че те четат, ами и те следят (под лупа) :)

А пък генерала им, доскоро ти беше и фен във вебшота :)

Странно нещо е живота ;)
цитирай
9. анонимен - Боже, кой го казва само!
04.11.2009 14:30
5 клас , втори срок.....движение нагоре нйет.
цитирай
10. cchery - Да не говориш с човек, с когото може ...
04.11.2009 14:59
анонимен написа:
Да не говориш с човек, с когото може да се говори, значи да изгубиш човека. Да говориш с човек, с когото не бива да говориш, значи да губиш думите си. Умният човек не губи нито човека, нито думите си.
Не се знае, може би някога ще се почувстваш малко неудобно от това, което си написала...а и не само.
Поздрави: "приятелката" ти.

Нито те познавам, нито имам приятелки в кавички, още по-малко пък анонимни. А най-малко от всичко се чувствам неудобно от нещо, което съм написала. Имам си виждане и позиция - пиша си ги и си ги защитавам. Ако си се разпознала в текста, то може би е добре да говориш с приятелката си, ако не - с психолога си. Аз не съм твоята приятелка. Радвам се, че все пак имам "почитатели"...... пък били те и с начално образование...... средата му :).
цитирай
11. анонимен - щом така ти е удобно...окей.
04.11.2009 15:19
А удобно ли ти е всъщност? Едва ли.
анонимната ти предателка
цитирай
12. cchery - А удобно ли ти е всъщност? Едва ли. ...
04.11.2009 15:34
анонимен написа:
А удобно ли ти е всъщност? Едва ли.
анонимната ти предателка

Хм, с кой разговарям?!? :) Иначе, да, удобно съм седнала. Благодаря!
цитирай
13. baimomchil - Интересно как думите "Мир и ...
04.11.2009 15:38
Интересно как думите "Мир и разбирателсвто", разпалват толкова пожари...

Бтв 5 клас, беше за мен, но звучи странно от човек търсещ някой друг да се явява на изпити вместо самият него!
цитирай
14. анонимен - Пише се с кого, а не с кой. Радвам се за ...
04.11.2009 15:41
Пише се с кого, а не с кой. Радвам се за теб.
цитирай
15. baimomchil - Пише се с кого, а не с кой. Радвам се за ...
04.11.2009 15:43
анонимен написа:
Пише се с кого, а не с кой. Радвам се за теб.


Точно вчера едни литературоведи, пропагандираха за промяна в правилото и отпадане на падежната форма (кого), тъй като с кой се използва масово и не се счита за неправилно.

Бъдете информирани все пак...
цитирай
16. анонимен - Интересно как думите "Мир и ...
04.11.2009 15:52
baimomchil написа:
Интересно как думите "Мир и разбирателсвто", разпалват толкова пожари...

Бтв 5 клас, беше за мен, но звучи странно от човек търсещ някой друг да се явява на изпити вместо самият него!

Пожарите ги разпалвате вие....вечният център на внимание. Бай дъ уей....аз моите изпити съм си ги взела и то с отличие..всичките. Или може би бъркаш човека....или пък и на теб така ти е удобно? И ти ли си седнал...на гузната си съвест.
цитирай
17. cchery - Пише се с кого, а не с кой. Радвам се за ...
04.11.2009 15:58
анонимен написа:
Пише се с кого, а не с кой. Радвам се за теб.

Това не отговаря на въпроса ми. :)
цитирай
18. cchery - Интересно как думите "Мир и ...
04.11.2009 16:00
анонимен написа:
baimomchil написа:
Интересно как думите "Мир и разбирателсвто", разпалват толкова пожари...

Бтв 5 клас, беше за мен, но звучи странно от човек търсещ някой друг да се явява на изпити вместо самият него!

Пожарите ги разпалвате вие....вечният център на внимание. Бай дъ уей....аз моите изпити съм си ги взела и то с отличие..всичките. Или може би бъркаш човека....или пък и на теб така ти е удобно? И ти ли си седнал...на гузната си съвест.

Кои са "вие", кои са "Бай дъ уей" :)))), хаха, добре дошли в блога ми! Благодаря за рейтинга, който ми трупате. Всъщност можеш и да не четеш блога, както и да не пишеш........ никого не задължавам. Явно имаш проблеми със седенето щом все това питаш. За твоя случай - Долопрокт.
цитирай
19. baimomchil - Анонимен, браво на тебе. Има разни ...
04.11.2009 16:06
Анонимен, браво на тебе. Има разни хора дето си взимат изпитите по-друг начин, пък може и да съм се объркал:

http://clubs.dir.bg/showthreaded.php?Board=mathematics&Number=1945063342&page=0&view=collapsed&sb=5&part=

Интересно пък що ли като спомена Мир и разбирателство и други хора скачат като ужилени? Пък било то и в нечий блог към който не би трябвало да имат интерес. Или може би се интересуват поради нещо си друго? Провала на мира и разбирателството например, донесло им толкова душевни терзания и вероятно и гузна съвест, която се опитват да е прехвърлят на мен.

Ми ок ако ти става по-леко прехвърляй, ама аз лично не се чувствам гузен за нищо, свързано с мира и разбирателсвото, даже изпитвам задоволство, че разбрах някой хора що за лицемери са. Споко ти не си сред тях, ама си общуваш с тях всеки ден. Един ден като ти забият нож в гърба се сети за думите на бай ти Момчил...
цитирай
20. анонимен - Анонимен, браво на тебе. Има разни ...
04.11.2009 16:26
baimomchil написа:
Анонимен, браво на тебе. Има разни хора дето си взимат изпитите по-друг начин, пък може и да съм се объркал:

http://clubs.dir.bg/showthreaded.php?Board=mathematics&Number=1945063342&page=0&view=collapsed&sb=5&part=

Интересно пък що ли като спомена Мир и разбирателство и други хора скачат като ужилени? Пък било то и в нечий блог към който не би трябвало да имат интерес. Или може би се интересуват поради нещо си друго? Провала на мира и разбирателството например, донесло им толкова душевни терзания и вероятно и гузна съвест, която се опитват да е прехвърлят на мен.

Ми ок ако ти става по-леко прехвърляй, ама аз лично не се чувствам гузен за нищо, свързано с мира и разбирателсвото, даже изпитвам задоволство, че разбрах някой хора що за лицемери са. Споко ти не си сред тях, ама си общуваш с тях всеки ден. Един ден като ти забият нож в гърба се сети за думите на бай ти Момчил...

Зарежи го тоя мир и това разбирателство. Съществуват и други истини и не толкова истини, прилежно позабравени или пък премълчани, потулени...А и не виждам ти къде се бъркаш в случая.Това май не беше твоят блог.
цитирай
21. baimomchil - Съществуват да, то от потулване ...
04.11.2009 16:30
Съществуват да, то от потулване пропадна Мира и Разбирателството, не от друго.

А на другият ти въпрос - аз следя доста блогове, вклюително и този. Проблем?
цитирай
22. cchery - Еееееееех, събрахме се значи!
04.11.2009 20:17
Виждам, че си хортувкате приятно, но все пак не се чувствайте като у дома си.... това е моя блог :)) И междудругото, дали трябва да помоля поне в блога МИ да съм център на внимание....... хахахха, ако давате де!
Като говорим за истини, потулени, позабравени неща, има една параноично-шизофренична личност, определяща себе си като дребнава, която едва ли чете тук :)), но при все искам да поздравява със следното http://cchery.blog.bg/drugi/2009/08/29/na-jivota-s-liubov.387962. Макар, че ето това по ще й подхожда...... то си е и за нея писано де http://cchery.blog.bg/drugi/2009/08/13/bezdelieto-vodi-do-oglupiavane.379254.
цитирай
23. анонимен - Извинявам се нахълтването във в...
04.11.2009 23:51
Извинявам се нахълтването във вашето пространство.
Но не мога да не отбележа, че тук явно има очевадно пообъркване....що така и аз се чудя.
нима не ме "позна", sweet child o mine?
цитирай
24. cchery - Извинявам се нахълтването във в...
05.11.2009 10:14
анонимен написа:
Извинявам се нахълтването във вашето пространство.
Но не мога да не отбележа, че тук явно има очевадно пообъркване....що така и аз се чудя.
нима не ме "позна", sweet child o mine?

Да ти кажа ..... с излизането от анонимност ще разсееш пообъркването. Засега за мен си анонимен/на, непознат/та "приятел/ка"....... а идиоти в нета - бол - и поради това не гадая.
цитирай
25. анонимен - Ми. . . както си решиш. Аз не съм ан...
05.11.2009 10:16
Ми...както си решиш. Аз не съм анонимна.не и нарочно....просто нямам регистрация, а и не желая да имам.
цитирай
26. cchery - Ми. . . както си решиш. Аз не съм ан...
05.11.2009 10:53
анонимен написа:
Ми...както си решиш. Аз не съм анонимна.не и нарочно....просто нямам регистрация, а и не желая да имам.

Определено не ти трябва регистрация за да си напишеш името в коментара :). Явно няма да има разбирателство, ама поне мира да опазим....... :))))
цитирай
27. анонимен - Ми. . . както си решиш. Аз не съм ан...
05.11.2009 10:55
cchery написа:
анонимен написа:
Ми...както си решиш. Аз не съм анонимна.не и нарочно....просто нямам регистрация, а и не желая да имам.

Определено не ти трябва регистрация за да си напишеш името в коментара :). Явно няма да има разбирателство, ама поне мира да опазим....... :))))

цитирай
28. анонимен - Ми. . . както си решиш. Аз не съм ан...
05.11.2009 11:16
анонимен написа:
cchery написа:
анонимен написа:
Ми...както си решиш. Аз не съм анонимна.не и нарочно....просто нямам регистрация, а и не желая да имам.

Определено не ти трябва регистрация за да си напишеш името в коментара :). Явно няма да има разбирателство, ама поне мира да опазим....... :))))


Няма нужда да ги казвам моето име, защото ти го знаеш. Приятелство на две не се дели, нали така беше?
цитирай
29. cchery - Анонимен, разговорът затъпя. Дано ...
05.11.2009 12:11
Анонимен, разговорът затъпя. Дано поне да знаеш ти самия кой си. Не само приятелството, но и много други човешки взаимоотношения не се делят...... липсата на диалог директно ги разрушава.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cchery
Категория: Други
Прочетен: 5020083
Постинги: 314
Коментари: 5091
Гласове: 3537
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930