Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2009 22:19 - Забравата не е за мен!
Автор: cchery Категория: Други   
Прочетен: 3589 Коментари: 1 Гласове:
0



Дори и да ме няма, животът си тече,
и ти тогава ще си голямото момче!
А сестра ти ще е момичето, което ще вълнува
и за което да се биеш ще си струва...

Нявярно ще си весел, нявярно ще се смееш,
и в игри коварни, страшни времето си ще пилееш.
Но нещо в теб ще тлее и дните ще мори
защото празнотата не ще никой да ти замени.

Когато ласка си загубил, когато взор не стига,
когато умът до полуда все се пита:
защо? защо съм жив и се усмихвам,
а липсва ми едно: причината да бъда весел
е липсата на едного.

"Незаменими няма" - клишета разни,
размятани с някаква увереност фалшива.
А съзнанието ми крещи със безпощадна сила:
"заменим ще бъдеш ли и ти?"

И шепите, нъпълнени с живот,
ще изтичат ден след ден.
До мига, във който
на заблудата си в плен.

Забравата не е за мен!
Радостта, че жив съм и се смея
е нечия не толкова добра идея.
За мен е движещата сила,
че си била, че мойте дни си ми дарила......



Гласувай:
0



1. анонимен - ПРЕВОД
01.05.2010 12:01
Дадоха ми стихове да преведа от един език на друг-ех ако знаех,че стиховете са на Хитлер никога не бих направила това,Но така е -врагът е не само вятър, а и тих компютърен убиец наречен с думите светец,,,Той е и студът в знойно лято и претоплящата пещ-той е неграмотен и за всичко вини невинен който, се опитва зло да предотврати, но няма твойта тлъста сметка и твоето люлчино хоро,,,Той е този, който само може да играй хорото трите п-та:проститутка,полицай и полковник-другите не сме го заиграли и не бихме искали-това е -компютърно и политически сме неграмотни,най-малко пък сме учили радиосателитните системи и методи за елиминиране, ползвайки индиректните методи за химически действия,
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cchery
Категория: Други
Прочетен: 5023801
Постинги: 314
Коментари: 5091
Гласове: 3537
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930