Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.02.2013 12:44 - СПА-нето на отминалия уикенд!
Автор: cchery Категория: Забавление   
Прочетен: 10141 Коментари: 9 Гласове:
21

Последна промяна: 19.02.2013 16:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Не е ли странен народ този нашият, българският?! Почти 100 000 българи ежедневно протестират срещу високите сметки за ток?! А какво ли правят останалите 6 милиона и нещо?! Ето ви едно подсказване за двама от тях - аз и мъжа ми!

Ако не бях си наложила да се ДЕТОКСИКИРАМ от новини и най-вече от тези на бТВ сигурно и по-рано щях да разбера за протестите, но това отново нямаше да ми попречи да ида на СПА-уикенд в х-л "Аугуста" - гр. Хисаря. За да видя, че половината от "бедния" и измъчен български народ си почива и се възстановява на СПА х-л "Хисаря", докато другите 50% са заложили на "Аугуста". Замислих се, наистина..... как при това масово безпаричие, хората си позволяват нощувка в двойна стая, която струва 180 лв?!?! Предполагам, че това е така, т.к. не всички сметки за ток са високи!!

Целта на този постинг е да ви разубеди да посещавате СПА х-л "Аугуста" - Хисаря. Поне докато от управата на хотела не измислят нещо, което да оправдае едно такова решение.

Всичко започна с настаняването. Намаленията, които хотелът предлага в момента, привличат туристи като мухи на лайно. Странно е и маааааалко необяснимо защо по обяд в 13,30 часа (времето за напускане и настаняване на нови посетители) на рецепцията в хотела с 560 легла работеха само 2 момичета, а вечерта в 20 часа - цели 4!!! Предполагам - дължи се на стратегия!!! Ще попитате каква?! Ще ви отговоря - мъглява.....

Т.к. настаняването все пак става след 14 часа, а ние с мъжа ми се бяхме изтръцкали в 13,30, трябваше да почакаме голямата стрелка на часовника да извърви пътя си до пълния час!! Момичето със сърдито русата коса на рецепцията ни обясни как имали много посетители и стаята ни не била готова.

И ние останахме да кибичим - от 13.30 часа..... докъм 14,30, когато реших, че мозъкът ми е замръзнал от чакане и трябва да си потърся правата. Още повече, че  за този 1 час през рецепцията минаха орди с недоволни от цените на тока българи, всичките до един успешно настанени преди нас! Естествено, в очите на момичето със сърдитата руса коса, излязох нервна лелка на средна възраст с побеляващи коси, която настоява напълно несправедливо да бъде настанена!!! Резервацията ми отпреди 3 дена и идването ми навреме не са никакво основание за скандал.  Не че имаше такъв де.....

Вродената ми глупост беше подчертана с въпрос от страна на момичето "Какво значи настаняване СЛЕД 14,00 часа?". Реших да си пробвам късмета и да кажа, че 14,30 часа е СЛЕД 14 часа! И тогава ми беше обяснено за втори и последен път колко зает и посещаван е този хотел и как едва ли не ми правят услуга ако въобще ме настанят!

Поемам въздух и правя втори опит, питайки дали ще ми се наложи да ме настанят примерно в 17 часа, т.к. и този час е СЛЕД 14 часа! Русата коса настръхна и освен нормалния за болестта ми пристъп на кашлица, ме задуши и още един - предизвикан от смразяващия поглед на рецепционистката. Почти гледаща през мен повтори на някакъв служител да викне един господин, който седял на последната маса на мецанина, защото стаята му била готова /това последното го каза почти беззвучно!!/. Когато господинът пристигна и това се оказа съпруга ми, русокосата почти ме жигоса с поглед - нещо от сорта какво й се мотая с претенциите си, когато стаята ми е готова и как не знам, че господинът на последната маса, който тя вика, е моят съпруг. Принципно аз съпругът си го познавам добре. От около 13 години - просто не винаги за този период той е седял на последната маса на мецанина на х-л "Аугуста" ..... елементарно ми се видя, че не се сетих, но ...... бузата ми пламтеше с едно ярко - "Тъпънарка!"..... инкрустирано от огъня на Саурон, беснеещ в очите на момичето!

Ако сте решили да отидете на СПА в който и да е хотел, най-вероятно очаквате да ..... ползвате процедури, свързани с вода. И за да не се разкарвате по трепетлики из хотела, ще са ви нужни хавлии или халати. Поне така си мисля - има ексхибиционисти, които не го правят, но за другите, към които и ние се числим, трябват халатчета. На мен ми се струва, че при цена от 100 лв за двойна стая трябва да ми се осигури и въпросното изделие от хавлия, нооооо явно сметката ми за ток е прекалено ниска, и затова трябва да бъда наказана, като платя наем за халат в СПА х-л "Аугуста". Аз нали съм малко по-тъпичка, та попитах наем или депозит оставям за халата! И си получих заслуженото - служителката на Саурон, демек орката от женски пол ми тресна засрамяващия ме въпроса "Н А Е М - госпожо, какво според вас означава Н А Е М?!" Ми.... де да знам - аз наем съм плащала - за квартира, за видеокасети, за кола, ама за халати..... не бях.. Ура, сефтосах го и този почин!!!

В крайна сметка къде 15 часа бяхме настанени в стая, чиято основна украса беше табелката "Забранено пушенето". И по всяка вероятност, понеже не беше разписано къде е забранено - на луната, на астероида, който премина предната вечер или в ада, българите, които са били настанени преди нас в стаята напълно основателно са си пафкали в нея - българинът закон не го лови!!! Пореден пристъп на кашлица се надига от гърдите ми - аз така или иначе съм болна, но що да не си доизплюя дробовете, вдишвайки от гноясалия и пълен с чуждо ДНК издишан цигарен въздух на двойката преди нас!

Анелия, ставаш параноичка!!!  Всичко е относително в този свят! Не им вярвай като ти казват, че цигарите са вредни! Не се поддавай и на внушението, че МакДоналдс кара целокупното население на планетата да произвежда ензими за разграждане на нефт и производни на нефта! Много се префърцунваш вече! Нима не помниш как през междучасията в 9-и клас тичаше до гаражите зад училище, за да пушиш?! Да не би друга майка да води собствените ти деца в заведението за бърза закуска с американски произход!!! Е, поне се изкашлях както трябва, благодарение  и на тези мисли!!!

Слизаме най-сетне с мъжа ми, добре екипирани с халатите под наем, към минералния басейн с горещото джакузи и  О, боже........ този х-л Аугуста е върхът!  Попаднали сме в реалити на Нешънъл Джеографик - тюленовият плаж на Калифорния се е преместил в горещото джакузи към басейна!!! Виждат се всякакви представители на този род бозайници - морски слон, морска крава, качулат тюлен и една капска морска котка, свита за наказание в ъгъла на иначе идеално кръглото джакузи с диаметър 2 метра!!! Защо му е на хотел с 560 места по-голямо джакузи?! Че как иначе ще може да се произведе най-голямото блато в България - супа от телесните течности на половината държава?!?

Детският басейн, незнайно защо с Т на водата 35 градуса.... беше площадка за друг формат - Родители без деца си припомнят детството. Децата, нали са по-авантюристично настроени, бяха изтикани към големия басейн - да откриват свободата на избора - "Да се удавя на дълбоко ли е по-добре или да получа инфаркт с Т от 35 градуса на водата в детския басейн!!!"

СПА-частта в СПА х-л "Аугуста" се свежда до наличието на една единствена сауна с размери на капсулата на лудия австриец - помните ли го оня дето скочи от ръба на Космоса?! При 560 места в хотела, това пространство е напълно достатъчно да отвори работа на всичките налични погребални агенции в Хисаря......

Ние с мъжа ми решихме, че т.к. сметките ни към Софийска вода са по-високи от тези към ЧЕЗ /и това съвсем сериозно!!!/, имаме право да се поглезим с по 1 ароматерапевтичен масаж! И вмирисвайки телата си с екстракти от етерични масла да преодолеем всякакъв сезонен грип - аз може новини да не гледам, но майка ми ме уведомява за всички щамове на болестта, които
в момента са на лагер в България! Онова, което ни предложи масажът обаче, беше едно припомняне на живота ни през първите месеци след раждането на децата. Причината - масажът в х-л "Аугуста" - ароматерапевтичният,  се прави с бебешко олио БЕБИНО ..... в което имало аромати от етерични масла..... и половината петрол на Мексиканския залив. А аз си мислех за някакви там благинки от Бора-Бора и Каймановите острови... че съм тъпа, го знаех..... но сега си доказах и колко заблудена съм!

В крайна сметка дойде моментът на истината - нощния релаксиращ сън след невероятните СПА-преживявания в х-л "Аугуста". Ако и да е нямало съвсем СПА, то поне СПЯ да се получи! Случайно или не, както винаги се случва, само на един човек или на двойка от тези представители, перипетиите не свършват със залеза на слънцето, с края на деня и със завършека на светлата част от денонощието. След като от близо половин час някакви малоумници се състезаваха с коли или по-точно с форсиране на двигатели на четириколесните на близката улица, решихме с мъжа ми да излезем на терасата и да видим кои и какви са тези юнаци?! Еееее..... сега може и да се смеете, ама.... аз по-горе си признах, че съм тъпа и заблудена. Първо близка улица нямаше, второ звукът от форсирането на двигателите идваше от място току до нашата стая и трето........ оказа се, че външното тяло на климатика ни реве юнашки и се опитва успешно да се отдели от стената .

Но нали не винаги сме спели на климатици, та изключихме ферарито и си поиграхме......... неееееееее, не си мислете за онази хубавата игра между двама възрасти от различен пол (може и еднополови да са всъщност)!!! Поиграхме си на/с възглавници - 4 броя за нашата стая, всичките с пълнеж от софийски жълти павета... Въртяхме ги, сменяхме ги, пробвахме и разбиване с ултразвук - последният дойде от мене - вече толкова се бях ..... изнервила, че извисих мърморенето си до едни по-високи честоти. Комшиите ми го върнаха, разбира се, със среднощно сиртаки....... не ми трябваше картина - чуваше се толкова добре, все едно бяха до леглото ми!

Та така.... на другата сутрин имаше закуска от блок-маса и тогава си дадох сметка, че пишейки настоящия пост ще го свържа с протестите срещу ЕРП-ата. Видях за пореден пък как гладният и недоволен от сметките си за ток българин протестира - пълни си чиниите догоре с всевъзможно количество храна, което смята да изяде само на една закуска!!! Нищо, че това е обичайната му вечеря за цяла седмица! В крайна сметка ЕРП-ата са виновни и за високите цени на храната!!! Дано някой се сети и затова докато вика "МАФИЯ".... т.к. е редно, ако цената на тока и горивата намалее, целият ни живот са поевтинее, а не да излизаме за всяка трошица на протести...... Дано и узреем най-сетне, че протестите срещу шистовия газ, ГМО, изсичането на горите, строежите по Черноморието, грешките в здравеопазването и т.н. са не по-маловажни от онова, което пряко ни "бърка в джоба" и заслужава гнева ни!!!




Гласувай:
21



1. baimomchil - Посткомунизъм и стара слава на това ...
19.02.2013 13:22
Посткомунизъм и стара слава на това разчита Аугустата.
цитирай
2. hronology - ...
19.02.2013 13:45
Поздрави за поста!
Аугуста е собственост на приближената до Стефан Софиянски "Българска Холдингова Компания". Приватизирана е по времето на Костов, за което мой приятел ми даде материал и аз го публикувах преди известен период.


http://hronology.blog.bg/biznes/2012/07/03/chestniiat-biznes-na-bylgarska-holdingova-kompaniia.975323


Там е наблегнато на политическия аспект, но в коментарите се виждат подобни на твоите твърдения. Явно такова е положението и по другите хотели на "Българска Холдингова Компания" - в моя пост е споменат Парк хотел Mосква в София. Управляват го същите хора. Hе знам дали знаеш, но тяхна е и минералната вода "Хисаря".
Tова са едри бизнесмени заграбили апетитни хапки от собствеността на България, без да инвестират нито стотинка според поетите задължения (сама си се убедила). Официално гравитират вдясно, обаче контактите им се простират и дълбоко вляво. Това още веднъж доказва, че стане ли дума за политика, всеки е свързан с всеки. Hа нас ни пробутват партийно деление за прах в очите, както се казва.
цитирай
3. vihrogonche - Ех, Черита, Черита...
19.02.2013 14:41
И ние бяхме в Хисаря. Преди няколко месеца. Аз, Алексчето, мама, татко и Стела. Минахме през Аугуста. Плувахме в басейна там. И да, носихме си ние халатите и хавлиите. Но ние не бяхме гости на хотела, бяхме си наели частно апартаментче в града. Какво ще кажеш за самото градче, за паркчето, за атмосферата там, за въздуха? Разкажи още нещо, можеш го, момиче!
цитирай
4. cchery - Какво ще кажеш за самото градче, за ...
19.02.2013 16:29
vihrogonche написа:
Какво ще кажеш за самото градче, за паркчето, за атмосферата там, за въздуха? Разкажи още нещо, можеш го, момиче!

Ооооооо, това е съвсем друга тема.... но аз по-скоро мога надълго да разпиша какви са ми усещанията от Старосел, вместо от Хисаря....
цитирай
5. kasnaprolet9999 - Умори ме от смях, страхотно чувство ...
19.02.2013 23:47
Умори ме от смях, страхотно чувство за хумор имаш даже за неща, които на други хора едва ли ще им се видят смешни. Била съм в този хотел преди десетина години. Басейнят не ставаще за плуване, та посещавах басейните в други хотели. Нещо и хигиената там не бе на ниво. За астмата ти препоръчвам запарка от макоцевска салвия, брана през м. май.
цитирай
6. cchery - Умори ме от смях, страхотно чувство ...
20.02.2013 09:49
kasnaprolet9999 написа:
Умори ме от смях, страхотно чувство за хумор имаш даже за неща, които на други хора едва ли ще им се видят смешни. Била съм в този хотел преди десетина години. Басейнят не ставаще за плуване, та посещавах басейните в други хотели. Нещо и хигиената там не бе на ниво. За астмата ти препоръчвам запарка от макоцевска салвия, брана през м. май.

Вени, ти ме разболя....... нямам астма :)))..... просто настоящият вирус ме тръшна с болки в гърлото и кашлица. Не бях кашляла от 2007-а година, когато отнесох последния си АБ. И сега ми е много терсене, но ще се оправям. Ако ми дадеш идея за остатъчна кашлица какво да си запаря, ще съм ти много благодарна!

Иначе - да, хигиената в Аугуста е на много ниско ниво. И въобще.... аз лично повече няма да стъпя в хотел с толкова много леглова база, защото няма как да се къпя в чиста вода. Преди 3 години сме ходили на СПА х-л Хисаря и то когато няамаше почти посетители - беше приказка изкарването ни. Затова решихме да повторим, нооооо имаше някаква конференция и в горещия басейн в СПА частта, чиято цел е да се запариш за около 10 минутки, имаше дечица с пояси и плувки, които останаха над час там...... Никой не им беше обяснил, че това е вредно...
цитирай
7. mmmmmmmmm - Мнението ме не се
20.02.2013 12:10
различава много от твоето.Дори на места бих го подсилила с още компромати.Но ще го спестя на хотела.Няколко години ми се налага служебно да преживея 3 дни от живота си там.И сега март ме чака същата емоция.....
В неделя бях в Банско.Разбира,се в хотел със СПА.Наложи ми се да си платя за халат за ползване за СПА центъра.Иначе са 4 звездите на логото.Тази горда квалификация "апартамент" беше разположена има - няма на 30кв.м.В антрето бяха две легла едно върху друго,разбира се.Съпруга ми шеговито попита тук ли ще спим,защото теснотията не позволи бързо ориентиране....Липсваха чехли и разни други гъдели,които предлагат притежаващите 4 звезди.Така и не намериха дистанционното на телевизора.....Разбира се,че и паркинга си имаше цена за нощувка на автомобила.Рецепционистката,като видя ококорения ми поглед побърза да ми отговори/преди да съм попитала/,че в Банско има "паяк". Уплаших се от този вид и платих....
Ден година храни!
Жалки сме в сферата на обслужването!
цитирай
8. cchery - В неделя бях в Банско. Разбира, се в ...
20.02.2013 12:37
mmmmmmmmm написа:
В неделя бях в Банско.Разбира,се в хотел със СПА.Наложи ми се да си платя за халат за ползване за СПА центъра.Иначе са 4 звездите на логото.Тази горда квалификация "апартамент" беше разположена има - няма на 30кв.м.В антрето бяха две легла едно върху друго,разбира се.Съпруга ми шеговито попита тук ли ще спим,защото теснотията не позволи бързо ориентиране....Липсваха чехли и разни други гъдели,които предлагат притежаващите 4 звезди.Така и не намериха дистанционното на телевизора.....Разбира се,че и паркинга си имаше цена за нощувка на автомобила.Рецепционистката,като видя ококорения ми поглед побърза да ми отговори/преди да съм попитала/,че в Банско има "паяк". Уплаших се от този вид и платих....

Това ми напомня на преживяното преди 2 години в "4-звездния с функционалност на 5 звезден" хотел Флоримонт, Банско. Тръгнахме си след втората нощувка заради платения паркинг, апартамент на нормален етаж, но с тавански прозорци - високо горе, разтегаем диван за още 2 места, заради чието удобство аз и сина ми спахме на земята...... и род други такива екстри на класа от 5 звезди ........
цитирай
9. kasnaprolet9999 - За остатъчната кашлица купи ленено ...
21.02.2013 00:29
За остатъчната кашлица купи ленено семе от аптеката и го смели с кафемелачка, а след това полученото брашно смеси с мед. Хапвай по 1 чаена лъжица 4 пъти дневно. Пий чай от борови връхчета и трицветна теменуга-наречен бронхопам.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cchery
Категория: Други
Прочетен: 5022762
Постинги: 314
Коментари: 5091
Гласове: 3537
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930