Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.01.2012 12:55 - Всемирната любов на Сивия косъм
Автор: cchery Категория: Забавление   
Прочетен: 4119 Коментари: 7 Гласове:
8

Последна промяна: 24.01.2012 12:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
И друг път съм поднасяла на вашето внимание факти и примери за любовта, която т.нар. "домашна" котка (а защо съм написала "т.нар.." и домашна в кавички, ще обясня след малко!) дарява щедро и некомерсиално вкъщи! Говорила съм за безкрайните редици и колони клинописно писмо по ръцете и прасците ми, написани само с 1 замах на дивата й и неконтролируема фантазия. Разбира се, отегчих ви до болка с разказа си как се отдаваме една на друга докато си вършим физиологичните си нужди.... просто явно котето го напъва като ме види аз да се напъвам image image и т.н.. Ако някой бъде заинтригуван от този представител на семейство котки, ще може в края на настоящия разказ да се запознае с още от неговите навици, към които ще дам линк. Но днешното повествование ще ме върне няколко часа по-назад, в тихата зимна нощ, когато сънищата ми бяха постлани със сиви, пухени косми, меки лапички и бодливи мустаци. А, ето го и него.... героят на днешния разказ:

image image
Междудругото хищникът се казва Пухи. И в пълен контраст с това иначе толкова мило име, Пухан е най-недружелюбната, направо ръбеста в поведението си котка. Както всеки стопанин очаква, и ние вкъщи бяхме настроени да си имаме домашен любимец. Оказа се:  взели сме си африканска нинджа с афинитет към батман-изпълненията, защото един от любимите й номера е, да се навре в найлонова чантичка и когато нищо неподозиращ, се наведеш да прибереж амбалажа, оттам изскача лапичка с остри нокти и маркира поредното успешно нападение над човечеството. Ето я на снимката долу в отчайващ ужас коя чантичка да си избере, за да се нАвре:

image

Но да се върна към нощес. Определено помня, че ми се присъни, как шапката, която нося
стяга главата ми все повече и повече,  и ми натежава. Разбира се, всеки опит да я сваля оттам си, се оказа неуспешен и когато  стигна до носа ми, се събудих, за да открия........................... сива котешка опашка напреко лицето ми, водеща към мек, пухкав бял корем, удобно опнал се и приел извивката на челото ми! Тези "дребни" подобрения във фейса ми бяха веднага отстранени и криво-ляво съм заспала отново.

Трябва да уточня, че много често вечер като заспивам, Пухан се изляга на врата ми и полага главичка отзад на тила. Точно това се случи след като я свалих от носа си. И заспахме. Но ..... не би! Вратът ми се оказал прекалено тесен за иначе неголямата женска котка, и хлътналото място между челюстта и скулата били в идеална близост, за да прехвърли там главата си! Честно казано не помня какво съм сънувала, но алюзията за черен пипер в носа ми, се оказаха котешки мустаци.  За втори мът свалих пластиката от лицето си, която пое без желание към краката ми. То любов, любов, ама....... все котешка, братче!

Но всели ли се Афродита в един домашен любимец, оцелява само любимеца. За стопанина му остава да се примири, ако иска да живее, с някои неприсъщи на човешката раса изразни средства. Последното, което Сивият косъм опита, звучеше в съня ми като на 100-те каба-гайди, сто и първата..... яко пърпорене, свистене с доловима влага! Кво да разтягам повече повествованието?!? Оказа се мокрия котешки нос на четирикракия бозайник, който в прекрасно разположение на духа, мъркаше забил муцуна в ухото ми. От вдишването и най-вече издишването при това занимание произлизаше свистенето, а самото мъркане толкова близо до органа на слуха ми, звучеше като гайда. Добре, че Пуха нямаше и сополи.......... imageimageimage. За да не кажете, че преувеличавам, ще ви покажа нагледен пример как обича да спи животното - на снимката по-долу се е подпряла до главата на сина ми, който току-що е заспал. Ще го изчака да заспи дълбоко, след което ще се пренесе на местата, които описах по-горе.

image
А това е дъщеря ми в подобна позиция:

image
Някои членове на нашето семейство доизкараха нощта в кухнята и повярвайте ми, това не бях аз! image


ДИКТАТУРАТА НА ЕДНА КОТКА!



Тагове:   котка,   смях,   пухи,


Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kasnaprolet9999 - И моята се опитваше да ги прави съ...
24.01.2012 16:46
И моята се опитваше да ги прави същите номера, но вечер я затварям в банята, където си има къщичка и не я пускаме да излиза от там до като не се наспим. Иначе ни будеше рано, независимо дали е при нас или в коридора. Когато спеше при нас и се събудеше примерно в 5 ч. отиваше на секцията и започваше да бута сувенирите от нея за да вдигне шум и да й обърнем внимание. Другият номер е да яде някоя книга или вестник, забравени от нас на някой стол. Откакто я заключваме всички хавлиени кърпи в банята са съдрани, защото си изкарма гнева на тях, редовно им пришивам дръжките. Често ги намирам на земята и тя тържествено излегнала се върху тях ме гледа злорадо. Примирихме се с това положение, защото иначе недоспиването ни се отразява по-зле. В къщи ходя с анцуг, за да се спася от ноктите й:))) Тук съм писала за нея:
http://kasnaprolet9999.blog.bg/novini/2011/10/15/bilkova-programa-za-pylno-izchistvane-na-organizma-po-metoda.835598
цитирай
2. cchery - И моята се опитваше да ги прави съ...
25.01.2012 10:50
kasnaprolet9999 написа:
И моята се опитваше да ги прави същите номера, но вечер я затварям в банята, където си има къщичка и не я пускаме да излиза от там до като не се наспим. Иначе ни будеше рано, независимо дали е при нас или в коридора. Когато спеше при нас и се събудеше примерно в 5 ч. отиваше на секцията и започваше да бута сувенирите от нея за да вдигне шум и да й обърнем внимание. Другият номер е да яде някоя книга или вестник, забравени от нас на някой стол. Откакто я заключваме всички хавлиени кърпи в банята са съдрани, защото си изкарма гнева на тях, редовно им пришивам дръжките. Често ги намирам на земята и тя тържествено излегнала се върху тях ме гледа злорадо. Примирихме се с това положение, защото иначе недоспиването ни се отразява по-зле. В къщи ходя с анцуг, за да се спася от ноктите й:))) Тук съм писала за нея:
http://kasnaprolet9999.blog.bg/novini/2011/10/15/bilkova-programa-za-pylno-izchistvane-na-organizma-po-metoda.835598

Да, тя и нашата мяукаше до вратата като я затворим и затова кандисахме да спи при нас. Определено сърце не ми дава да я затворя в банята. Даже..... си я разхождаме и навън понякога, а по-често децата я разхождат между етажите на входа и си правят състезание с нея на площадката току пред блока ни :).
цитирай
3. cchery - Поведението на котето вече се сн...
29.01.2012 20:01
Поведението на котето вече се снабди с обяснение - РАЗГОНИ СЕ..........
цитирай
4. mmmmmmmmm - Сега се подготви за нови
30.01.2012 13:40
сюрпризи....И в никакъв случай не са приятни....
Например - Вечер семейството сяда около масата на вечеря.Дамската котка започва да "сваля" съпруга с протяжно мяукане.Игра на пилон,около крака му.Охажване яко,до такава степен,че на човека му става неудобно от усмихнатите физиономии на семейството и .... става от вечерята и я премества в другата стая.За не повече от 5минути.След което сцената се повтаря....
Друг случай - През деня него го няма.Обекта на нейното внимание....Ужас...Самотата е изяждаща..."И какво да направя?!"..."Ами ще му се изпишкам в домашните чехли".Ама до като се прибере той....има време за няколко сеанса....На другия ден той е с нови пантофи:)
Нападането на домакинята,като евентуален противник .... за това няма да говоря.Месеци наред съм ходила дори с инфекции по краката и ръцете....
И децата ми го отнесоха.И на тях не прости.Хапане дори през ботушите.
И пак е у нас!И пак я обичаме!
Ако искате домашен любимец - просто ще свикнете с всичко.Дори и капризите ще задоволявате,защото няма начин - > Към животнити с любов:)
Поздрави!:)))И здрави нерви!:))
цитирай
5. cchery - И пак е у нас!И пак я обичаме! Ако ...
30.01.2012 13:58
mmmmmmmmm написа:

И пак е у нас!И пак я обичаме!
Ако искате домашен любимец - просто ще свикнете с всичко.Дори и капризите ще задоволявате,защото няма начин - > Към животнити с любов:)
Поздрави!:)))И здрави нерви!:))

А, това не й е първо разгонване на маймуната. Както и първо припикаване на играчките на децата :(((. Миналото лято си избираше комплектите с лего на сина ми, че да ни зверски трудно докато мием дребните частици. А вчера си фаворизира едни ситни разглобяеми куклички на дъщеря ми..... просто ........ без думи!

Що се отнася до хапането...... това вече го знаем и активно спонсорирарме "Арома" и по-специално техния крем "Здраве". :)))))
цитирай
6. mmmmmmmmm - При нас беше
30.01.2012 15:41
страшно и не спасяемо ..... и кастрация.
За жалост много крайна мярка,но беше за предпочитане пред съветите и то на лекари да я преспим.
Имахме даже диагноза шизофрения....
Сега е жива и здрава и е добре!:)))
Поздрави!:)))
цитирай
7. cchery - Имахме даже диагноза шизофре...
30.01.2012 16:14
mmmmmmmmm написа:

Имахме даже диагноза шизофрения....

Е, това вече ми дойде в повече.........

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cchery
Категория: Други
Прочетен: 5022228
Постинги: 314
Коментари: 5091
Гласове: 3537
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930