Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.02.2011 10:57 - Кристина Агилера, ти си пич!
Автор: cchery Категория: Забавление   
Прочетен: 9297 Коментари: 16 Гласове:
11

Последна промяна: 08.02.2011 15:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Господ да я поживи Кристина Агилера!!! Честно ви казвам! От снощи ми се издигна във всичкОтО очи, уши и прочее сетива, които притежвам!!! И понеже не ме питате "Защо", бързам да ви отговоря image. Защото.................. но `айде по реда си!

Пускам аз телАвизора къде 19.30 часа докато се опитвам да вкарам децата в банята, да проверя домашните на сина ми, да простра, сготвя и разтребя едновремено. Не се учудвайте, възможно е и такова мултиразпределение дори на един единствен човек - въпрос на гледна точка, демек кой къде и по кое време те виждаimage. Та пускам телАвизора в този час, така щото се надявам, че до това време вече ще са изтекли всичкото новинА за СеРе..... Се-тата и водата след тях ще е пусната да отмие бидетоimage. Оти, ако не го направя и чуя макар и една дума по този повод, верно ми се получава СЕРЕсеimage. А тоалетната вкъщи е една и я делим и с котка на всичкото отгоре.

Правя бях за часа на стартиране на новините - в 19.30 часа нямаше нищо за подслушани, дочути, проведени, изведени, скалъпени, нагласени, натруфени, напарфюмирани, сковани, заварени, залепени и тем подобни телефонни разговори. НИЩО!!!! imageНо за сметка на това анонсите включваха на няколко пъти инфо, свързана с гаф на Криската, така де Кристина Агилера на голям спортен финал у комшиите от съседния континент. Мина новината...... объркАло се момето, та изпяло един и същи куплет 2 пъти пред 100 000 души.... Много важно! Тука си пеем едни и същи рефрени пред 8 милиона българи при това финал не ни трЕбе!!!

И продължавам аз да върша 5 в 1 вкъщи. Неусетно идват спортните новини. И изведнъж - аimage, пак за Криска - пак същата новина, пак се излОжила на финалето. Викам си..... тия няма ли с какво друго да се занимават, че това е най-важното?!? И си отговарям след не много време, докато съм прехвърлила на друг канал, на който вървят новини. Що си пускаш пак новини като са ти гадни, ще попитате. При това - с право!!! `Ми...... простичко е. В класацията ми на най-негледаеми предавания, челно място държи "Стъклен дом", след което турските сериали, "Забранена лИбов", следвани от новините....... И ако трябва да си пусна нещо за фон, докато се раздвам сърцато в ролята си на домакиня, майка и супергерой вкъщи, то ще са новини! Та поради тази причина пуснах следващ канал.

Не слушам баш отговорно, щото ако тръгнат ОНЕЗИ новини, ще трябва да изгубя ценно време в тоалетната, а аз имам да правя зелева залата. И о...... изненада!!! Пак гледам облещената към небето физиономия на Крисето, навлажнените и изпълнени с овча обич очета, и слушам, че сгафила. Е, малко ми дойде в повече image. Не че искам да слушам за СеРе..... Се-та, ама това с Крисито.... дето се случило отвъд девет планини в десета, насред мегдана за супер....... нещо си, ми е толкова потребно като знание и новина, че в знак на протест смених канала. Няма да ви казвам кой ми пееше от новата честота imageimageimageimage.  Избягах с викове да си пържа кИфтетата, докато с
е намери някой да спре мацето да греши химна на страната си.

И си готвя аз, и си мисля: "`Ма, кво й се ядосвам на Криса, ми тя...... тя....... услуга ми направи - спести ми малко тоалетна хартия тази вечер!?! Кво има толкоз?" Вярно, има доста по-важни новини и несвършени неща в България, някои се занимават с ОТВОРЕНИ ПИСМА да тормозят институциите за контрол на храните, други търсят справедливост по всички инстанции, но какво са тези дребни житейски несгоди пред ужасяющата грешка на госпо`ица (отскоро) Агилера?!?! Ми то таквоз` нещо дет` се вика........ че за разстрел е!!!! И прави са българските медии също да повтарят постоянно тази новина, така щото й е малко на певицата само в Америка да я порицаят. Ние в България сме толкова обществено и международно ангажирани, че трябва да помогнем на братята американци да измият срама и да оскубят перхидрола на Криската, да я накарат 24 часа да пее химна, докато не само го научи наизуст, ами и го забрави няколко пъти, след което пак го научи. Аййййй, ще й се и Агилерата - химна ще ми забравя. Тука българските певици какви текстове имат - с по 3-4 думи и пак не си позволяват такива гафове да правят...... щото правят други, ама кво да го пишем това......... То само който не е запял, за туй не е узнал! Пък то цялата нация вече сме певци при Митето Димитровimage.

За да продължа международния обзор на звездите отвъд деветте планини в десетата, няма начин да пропусна изключителната новина, че лейди ГагИ била нещо....... бе сърбяло я нещо, мира не й давало, та щяла да пусне новото си видео 2 дена преди обявената за това дата! Малеееееееееее, как ме касаеше тази новина!!!! Как я търсих по будки, РЕП-ове и из трипъл дубълвето (www.)!!! И сега след като я намерих, мога да продължа деня си спокойно и да не включвам никакъв телевизор на 11 февруари, когато ще излезе въпросния сингъл, така щото вече знам ексклузивната новина за този ден. Освен ако не излезе още някой да СеРе....Сесва дядо Божи.




Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kasnaprolet9999 - Наистина, българските медии са ...
08.02.2011 11:41
Наистина, българските медии са като развалена плоча, повтарят до втръсване някоя несъществена новина, която един от тях я превърнал по неизвестни причини в хит. Много весело си го написала, поздрави!!!
цитирай
2. cchery - Наистина, българските медии са ...
08.02.2011 11:58
kasnaprolet9999 написа:
Наистина, българските медии са като развалена плоча, повтарят до втръсване някоя несъществена новина, която един от тях я превърнал по неизвестни причини в хит. Много весело си го написала, поздрави!!!

Мдааааа, макар че наскоро се убедих, че има меди и медии! Ако ти е любопитно, виж тук:

http://www.tv7.bg/news/205252.html

http://www.tv7.bg/news/205312.html
цитирай
3. kasnaprolet9999 - Погледнах първия и реших да коме...
08.02.2011 12:27
Погледнах първия и реших да коментирам, написах следното:
Напълно са прави да искат контрол върху храната, която се предлага в детските градини и ученическите столове.Децата са нашето бъдеще и за тях трябва да бъде най-доброто от българските производители, а не най -евтиното, което се получава когато ги избират с търг или конкурс. Тази система трябва да се промени, а не да се търси оптимизация на качество и цени, което води до отстъпка в качеството.Контрола в България по много пунктове е занижен и е редно да бъде упражняван от няколко места, за да бъде ефикасен.
Поискаха ми регистрация, опитах, но ми излезе съобщение, че вече ми е регистриран имейла, чудна работа, аз изобщо не съм го регистрирала до сега там.
цитирай
4. cchery - Погледнах първия и реших да коме...
08.02.2011 12:50
kasnaprolet9999 написа:
Погледнах първия и реших да коментирам, написах следното:
Напълно са прави да искат контрол върху храната, която се предлага в детските градини и ученическите столове.Децата са нашето бъдеще и за тях трябва да бъде най-доброто от българските производители, а не най -евтиното, което се получава когато ги избират с търг или конкурс. Тази система трябва да се промени, а не да се търси оптимизация на качество и цени, което води до отстъпка в качеството.Контрола в България по много пунктове е занижен и е редно да бъде упражняван от няколко места, за да бъде ефикасен.
Поискаха ми регистрация, опитах, но ми излезе съобщение, че вече ми е регистриран имейла, чудна работа, аз изобщо не съм го регистрирала до сега там.

Нямам ни най-малка представа как се регистрира човек в този сайт. Не съм го правила.

Иначе и аз това споделям: че изготвянето на рецептурника е най-малката крачка в посока подобряване на храненето в детските градини. Остава големият въпрос за контрола!!!! И за нашето участие като родители в него! И понеже вече писах по този въпрос, дълго е и няма да се събере в един коментар в блога, ето линк към инфо от вчера: http://forum.metsababa.net/viewtopic.php?f=19&t=274&start=75#p7256
цитирай
5. mmmmmmmmm - И аз
08.02.2011 14:35
рядко позволявам телевизия да ме занимава със себе си.Като развален грамофон повтарят едно и също.И то какво?....Да ви се е случвало да ви развеселят с нещо?Да ви известят със социална придобивка?С наламение на цена?Аз си имам предостатъчни поводи за стрес и негативни емоции в ежедневието за да си позволя още някой да ми трови живота.Мерси!Разрешавам само на музикални канали да работят.Без Планета и тя е при новините:)))
Занимавам се с много по-интересни занимания!:)))
Не ми пука за другарката Агилера:)
Поздрави!:)))
цитирай
6. cchery - рядко позволявам телевизия да ме ...
08.02.2011 14:43
mmmmmmmmm написа:
рядко позволявам телевизия да ме занимава със себе си.Като развален грамофон повтарят едно и също.И то какво?....Да ви се е случвало да ви развеселят с нещо?Да ви известят със социална придобивка?С наламение на цена?Аз си имам предостатъчни поводи за стрес и негативни емоции в ежедневието за да си позволя още някой да ми трови живота.Мерси!Разрешавам само на музикални канали да работят.Без Планета и тя е при новините:)))
Занимавам се с много по-интересни занимания!:)))
Не ми пука за другарката Агилера:)
Поздрави!:)))

Хахаха, другарката Агилера!!! На кого му пука за нея?!?! Ама все пак....... какъв гаф е сътворила, а?!?! И толкова добре отразен, че ..... новините за Египет сигурно са постни.

Благодаря и аз и поздрави и от мене!:)
цитирай
7. ketcakuatl - ЩЕ НАПИША САМО ЕДНА ДУМА ВМЕСТО ВСИЧКИ КОМЕНТАРИИ И ВЪПРОСИ, И ТЯ ТРЯБВА ДА Е ВМЕСТО ВСИЧКИ ОБЯСНЕНИЯ
08.02.2011 18:54
Сладуранка...
цитирай
8. baimomchil - Неееее ще се пръсна от яд
09.02.2011 09:04
Да изпусна толкова важна новинарска емисия :((((((
цитирай
9. vanist - Ето затова не гледам новини!
09.02.2011 09:09
Или поне не вечерните, ама като има знам маниера, днес и на обяд ще продължат да я повтарят тази новина :)
май днес телевизор няма да пускам :)
Поздрави,Чери. Страхотно чувство за хумор!
цитирай
10. cchery - Да изпусна толкова важна новина...
09.02.2011 09:50
baimomchil написа:
Да изпусна толкова важна новинарска емисия :((((((

Еми в командировки ще ми ходиш!!!! Вместо да седиш тук и да следиш всяка подслушана стъпка на бълхите в България........ сакън.
цитирай
11. cchery - Или поне не вечерните, ама като има ...
09.02.2011 09:51
vanist написа:
Или поне не вечерните, ама като има знам маниера, днес и на обяд ще продължат да я повтарят тази новина :)
май днес телевизор няма да пускам :)
Поздрави,Чери. Страхотно чувство за хумор!

Вани, благодаря!!!! Знаеш ли, след преглед при личната и не само тя, ми беше казано, че не бива да се ядосвам по никакъв повод!!!! И затова - вече се смея в повече! :)))
цитирай
12. cchery - Сладуранка. . . Сега си признай без ...
09.02.2011 09:53
ketcakuatl написа:
Сладуранка...

Сега си признай без бой за кого е това определение?!? Криската, лейдиТУ ГагИ или !?!?! :))))))))))))))
цитирай
13. vanist - Или поне не вечерните, ама като има ...
09.02.2011 16:04
cchery написа:
vanist написа:
Или поне не вечерните, ама като има знам маниера, днес и на обяд ще продължат да я повтарят тази новина :)
май днес телевизор няма да пускам :)
Поздрави,Чери. Страхотно чувство за хумор!

Вани, благодаря!!!! Знаеш ли, след преглед при личната и не само тя, ми беше казано, че не бива да се ядосвам по никакъв повод!!!! И затова - вече се смея в повече! :)))

Ами то друго не ни остава. Иначе си е за наша сметка :)
цитирай
14. анонимен - И защото хората обичат да се сравняват!
10.02.2011 10:30
Толкова добро не мога да го сътворя,но мога да го коментирам.
Блесящо !
цитирай
15. cchery - Толкова добро не мога да го сътворя, ...
10.02.2011 10:32
анонимен написа:
Толкова добро не мога да го сътворя,но мога да го коментирам.
Блесящо !

Благодаря!!!!! Много мило..... обожавам да се смея и ако мога да карам и другите да се чувстват така, си е ..... душевен.... ъъъъъъ....... оргазъм - засрамих се, но го написах! :))))

цитирай
16. vihrogonche - Да живеят...
15.02.2011 21:15
оргазмите - и душевните, и телесните :)))
П.П. Срам не срам, написах го и аз.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cchery
Категория: Други
Прочетен: 5008512
Постинги: 314
Коментари: 5091
Гласове: 3536
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031