Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2011 10:49 - Щастие на 50%
Автор: cchery Категория: Забавление   
Прочетен: 19465 Коментари: 31 Гласове:
22

Последна промяна: 01.02.2011 12:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Ей  богу, разбрах най-сетне къде ми е проблема. Проблемът ми е, че се опитвам да живея на 100%. В страна, която е само наполовина държава. Сред хора, които са само наполовина общество. В сезони, които са наполовина зима и наполовина пролет, почти лято и почти есен........ Какво ме накара да стигна до този извод?!?!

Ми.... купих си аз зимни ботуши, тип кубинки. Добре ама, още при първия сняг и лед осъзнах, че съм си купила половин кубинки, половин ски! Пързалям се, братче, като национал на изкуствен сняг и съм почти толкова добра, колкото беше Стефан Георгиев във Ванкувър. Решавам, че това не може да продължи и си искам зимните ботуши да са ботуши на 100%. Съответно спирам в обущарница. В станцията на метрото на Интерпред откриха съвсем нова обущарница. Едно такова лъскаво ателие, с млади хора, работещи вътре и се ощастливявам на 100%, че ще получа това, което търся. Влизам и си казвам проблема със ските. Около 25% от щастието ми обаче си отива още съвсем в началото. Обущарицата, заета с нещо си, дори не ме погледна. Само намали чалгафона от радиото. Обущарят обаче решава да е по-ларж. Да, можело да ми сложат подметки с грайфери. Да, зимни. Да, срещу пързаляне. И ако си мислите, че отново съм щастлива на 100% процента, то задръжте дъх! Оказва се, че няма такава подметка дето да не се пързаля извъобще, демек на 100%. Съответно моите 75% останало щастие след влизането ми ателието, вече са 65%. Оки, казвам, ще взема тогава най-качествената подметка.  И изведнъж:imageimageimageimageimageimageimage

Не, никой не ме е ударил. Просто цената от 28 лв за 2 подметки ме изтрещя право в мозъчния център на щастието. И той вместо да си свърши работата, демек да ми налее малко серотонин в душичката, си свърши работата на 50%, щото все пак произведе нещо, което му е основна функция. Ама нещото беше адреналин!!!! Във висока доза. "Брех, - викам аз на обущарчето (в този момент и обущарицата си надигна главата), - `ма как 30 лева за 2 подметки, че те обувките ми са 60....... като дам още 30, то да ида да си купя един пакет пирони, да ги зачукам от вътрешната страна, така щото върховете да им се покажат от външната и ще си направя подметки с грайфери!!"" Реакцията на обущаря и обущарицата със сигурност я знаете: image. Ми да, като не ми харесва, да си хващам ските и със слалом да изляза от ателието им. И моето щастие се срина до 50% - то щастие ли бе да го описвам. image

Въпреки това, решавам да попитам за нещо по-евтинаж, егати. Ми имало и такова бре. За 14 лв, демек ....... на 50% от първото.image, можело значи. Нови зимни подметки за 14 лв!! Отново там серотонин, адреналин и ала-бала, оставям ските за нови ПОДМЕТКИ (ще разберете защо подчертавам думата подметки) и се изнизвам обнадеждена, че ще спра да слаломирам по улици и тротоари.

След 48 часа болничен престой на зимните ми ботуши в обущарницата, отивам да си ги взема. Няма такова щастие..... Вече ще си имам удобни обувки при това  непързалящи се. Шмугвам се отново със 100% щастие на лицето в ателието, чалгафона този път даже не ме впечатли, това че обущарицата отново не ме погледна беше ясно, че ще се случи на 100% imageimageimageimage.  `Ма кво толкоз - няма да се сгодяваме с нея я!!! imageОбущарчето ми подава ботушите. Не се тормози да ми търси найлоновата чантичка, с която си ги занесох,  да не му влиза в задълженията случайно!!! Аз скромно си поисках някакъв ботушодържател....... даже малко със страх да не разваля модела на обслужване.image Докато обущарчето търси там някакъв смачкан плик, аз имам възможност да си разгледам ъпгрейднатите ски и изведнъж......imageimageimageimageimageimageimageimageimageimage ........ подметката за 14 лв залепена само върху половината от стъпалото: от върха на ботуша, до средата. Нататък има лек свод и почти квадратен ток, но не токче, а ток. Е такъв:

image


Аз се пуля и викам, тия са забравили да ми оправят едната обувка.  И едва ли не поглеждам с надежда другата, надежда, че поне 50% от задачата е свършена както трябва. Уви, тук, на това място моите 100% щастие бяха заменени със 100% докерска лексика. И всичко, защото си мисля, че ще трябва да си оставям ботушите за още 2 дена, докато си довършат работата! !! Оооооооооооо, блаженна ми Анелия, ма ти си била голям идиот, бе!! Нещо, което знам на 100%, но не бях получавала неопровержимо доказателство за него.

След като питам с лееееееееко повишен тон, защо не са ми довършили обущетата, обущарицата най-сетне вдига глава и ме "заковава": "Госпожо, вие искахте смяна на подметките. Това и получихте!" "Ма как?!? - продължавам да упорствам като циганка аз - ми тя новата подметка е сложена само наполовина върху долната страна на стъпалото на ботуша ми!" Ей да бяхте видели огнените стрели в очите на обущарицата, малееееееееееееееееее........ако можеше, щеше да ме опърли барабар с ботушите и найлончето дето обущаря все пак ми го намери да си повия собствеността. "Госпожо - вика ми 100%-та дама - това - и ми сочи края на ботуша - се нарича ток!!! Не подметка!!! Вие искахте да ви сменим подметките, а не подметките и тока!!!!"

imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimage


Излязох си. Исках да попитам, да не би токът да е закачен на ушите ми, че не е част от подметката?!?!?! Но това щеше да ми докара само 50% удоволствие, щото останалите 50%, а имено imageimageimage бяха неосъществими, при положение, че в ръцете си имах кубинки, а не Калашников. Въпреки, че и удар с ток, онзи дето не е част от подметката, върху главата на обущарицата, можеше и да има ефект...... Ама как да използваш нещо, което НЕ е част от друго нещо и по логиката на обущарите не присъства, че даже и не съществува!!!! Не знам дали има нужда да уточнявам, че като си оставях копитата за подмяна на подметката, не ми беше обяснена структурата и схемата им!!! И още по-малко ми беше изяснено, че токът не е част от ......... това дето исках да подменя.


Мисля си, всяяяяяяяяка сутрин, си мисля, докато продължавам да се пързалям на токове на ските си, само да ми дойдат тия дебили във фирмата да си купуват компютърче!!!!! Ще им го продам. Ооооооооо, как ще им го продам!!! Идеално компютърче, даже с инсталирана операционна система, че и офис пакетче!!!! И ще си го занесат вкъщи и ще искат да си го пуснат, ма нЕма да стане!!!image Щото......... са си купили компютър с ОС и Офис пакет, но не са ми уточнили, че искат и кабели. Искали компютър, купили!!!! Кабелите не са част от компютъра!!! И ще го научат по-късно. И ако ми дойдат и за кабели, като не ми уточнят какви точно искат, ще получават един по един: захранващ, после USB, ако има чалъм и USB - мишка ще им дам пак без кабел image. А когато им дам кабела за нея, той ще е без букса, щото са искали кабел. А не кабел с букса!!!!!!!!!!!!!!! Ще им дам а на тях едно щастие на 100%, и подметки без токове!!!!!!!!!!!image



Гласувай:
22



1. baimomchil - Само дето надали ще дойдат за ком...
01.02.2011 10:58
Само дето надали ще дойдат за компютър :)
цитирай
2. cchery - Само дето надали ще дойдат за ком...
01.02.2011 11:02
baimomchil написа:
Само дето надали ще дойдат за компютър :)

Така е...... ама не ми пречи да се надявам!
цитирай
3. baimomchil - Те тия са си наказани от съдбата. С ...
01.02.2011 11:21
Те тия са си наказани от съдбата. С тая чалгофон... Просто толкова им е капацитета.
цитирай
4. cchery - Те тия са си наказани от съдбата. С ...
01.02.2011 11:23
baimomchil написа:
Те тия са си наказани от съдбата. С тая чалгофон... Просто толкова им е капацитета.

Ми да......... наполовина:))))))))) Ама хайде да не сме дребнави и да ги поздравим с нещо: http://www.youtube.com/watch?v=PExQbxSTw70
цитирай
5. анонимен - Много готино си го написала :)))...
01.02.2011 11:26
Много готино си го написала :))))))))))
Ама ето сега пък си имаш ботушки 2 в 1 - хем ски, хем с токове. Само дето това те задължава да си купиш и щеки...
цитирай
6. cchery - Много готино си го написала :)))...
01.02.2011 11:27
анонимен написа:
Много готино си го написала :))))))))))
Ама ето сега пък си имаш ботушки 2 в 1 - хем ски, хем с токове. Само дето това те задължава да си купиш и щеки...

Как не се сетих?!?! Ми да......... ето сега пак живея на 50%. Със ски без щеки!!!!!!! :)))))
цитирай
7. benra - :-))))
01.02.2011 11:34
ще вървиш на пръсти-като балеринка
цитирай
8. cchery - ще вървиш на пръсти-като балери...
01.02.2011 11:37
benra написа:
ще вървиш на пръсти-като балеринка

Хахахха........ малееее, кви прасци ще заформя....... почти като на обущарицата предмишниците. :))))))
цитирай
9. baimomchil - Верно едни щеки си трябват.
01.02.2011 11:40
Верно едни щеки си трябват.
цитирай
10. cchery - Верно едни щеки си трябват. Ми тр...
01.02.2011 11:49
baimomchil написа:
Верно едни щеки си трябват.

Ми трябват. При наполовина изчистени и наполовина заледени тротоари...... все за нещо трябва да се хващаме:))))).
цитирай
11. baimomchil - Верно едни щеки си трябват. Ми тр...
01.02.2011 11:55
cchery написа:
baimomchil написа:
Верно едни щеки си трябват.

Ми трябват. При наполовина изчистени и наполовина заледени тротоари...... все за нещо трябва да се хващаме:))))).


Трябва, щото иначе ще се хванем за... Пирогов.
цитирай
12. cchery - Верно едни щеки си трябват. Ми тр...
01.02.2011 11:56
baimomchil написа:
cchery написа:
baimomchil написа:
Верно едни щеки си трябват.

Ми трябват. При наполовина изчистени и наполовина заледени тротоари...... все за нещо трябва да се хващаме:))))).


Трябва, щото иначе ще се хванем за... Пирогов.

Е, ти пък......... да пази господ, след като взеха да оперират здравите части от органи и крайници по хората, вече ме е страх където и да е на преглед да ида..... че току-виж от мен останали 50%, ама болните......
цитирай
13. djud - Един съвет
01.02.2011 12:10
от мене : моите кубинки са от Fadо, за 19лв /ДЕВЕТНАДЕСЕТ БЪЛГАРСКИ ДЕНОМИНИРАНИ ЛЕВА !!!! / , купени февруари 2010г. С големи грайфери, с които е абсурд да се пързулнеш, направо си вървиш като булдозерче !!!
Ако искаш, сега като пуснат пак разпродажба, да ти купя 1-2 чифта !!! Ще направиш комбина с обущарничката. Щом едни подметки са 28лв, колко ли ще са целите кубинки :)))))
Тъй де, все пак изкуството е от петдесетте % щастие,което ти предлагат - да си направиш 110 % !!!!!
цитирай
14. cchery - от мене : моите кубинки са от Fadо, за ...
01.02.2011 12:18
djud написа:
от мене : моите кубинки са от Fadо, за 19лв /ДЕВЕТНАДЕСЕТ БЪЛГАРСКИ ДЕНОМИНИРАНИ ЛЕВА !!!! / , купени февруари 2010г. С големи грайфери, с които е абсурд да се пързулнеш, направо си вървиш като булдозерче !!!
Ако искаш, сега като пуснат пак разпродажба, да ти купя 1-2 чифта !!! Ще направиш комбина с обущарничката. Щом едни подметки са 28лв, колко ли ще са целите кубинки :)))))
Тъй де, все пак изкуството е от петдесетте % щастие,което ти предлагат - да си направиш 110 % !!!!!

Ми що да не. Ако Фадо са с качеството на Флавия :(((((((((, определено ще имам нужда от поне 2 чифта за оставащите месец и половина до края на зимата :)))))))).
цитирай
15. djud - ОООООО,
01.02.2011 13:22
ФА-ДО нямат нищо с Флавия. Обувките им са супер. С предните изкарах 10-12 години. Вярно, че ги нося само при много сняг и лед, но все пак.... Докато Флавия - всичките им материали / кожа, конци, подметки, лепила и т.н. / са внос от Китай, Мозамбик и от където се сетиш, за по-евтино. Лично съм виждала, как конците им се късат, само като ги дръпнеш леко с ръка !

Аз ти предложих 2-3 чифта, за да си направиш бизнес с обущарничката :))))
цитирай
16. cchery - Аз ти предложих 2-3 чифта, за да си ...
01.02.2011 13:26
djud написа:
Аз ти предложих 2-3 чифта, за да си направиш бизнес с обущарничката :))))

Не ща да правя обущарски бизнес с тях. Аз искам да им продам компютърче......... :))))))))) ....... без кабели!!!!
цитирай
17. mileidi46 - :))))
01.02.2011 15:36
Смях се със сълзи над твоите неволи,мила...
Боже ,колко мъка има в тази наша Родина...СМЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯХ!!!
цитирай
18. cchery - Смях се сълзи над твоите неволи, ...
01.02.2011 15:45
mileidi46 написа:
Смях се сълзи над твоите неволи,мила...
Боже ,колко мъка има в тази наша Родина...СМЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯХ!!!

Хахахха....... радвам се, когато прочета, че някой се смее! Затова и го написах..... трябва и да се смеем! Благодаря ти!
цитирай
19. naidobriq - Страхотно пресъздадено...:))))
01.02.2011 15:52
Доста се посмях...Милата тя:))))
цитирай
20. kasnaprolet9999 - Страхотно си го написала, някои ...
01.02.2011 16:11
Страхотно си го написала, някои хора не ги бива да правят бизнес и това си е. Няма значение каква услуга предлагаш, важното е да информираш клинта си и да го обслужиш така, както ако ти си на негова място. Тази патица толкова ли е задръстена, да не се сети че тези подметки ги слагаш, за да не се пързаляш, а не защото старите са скъсани, още повече че си й обяснила идеята. Тази есен си купих едни нови кожени полу-ботуши с каучукова подметка и големи грайфери от изложението в НДК-изберете българското. Изобщо не се пързалят и ти препоръчвам другата есен, като правят декемврийското си изложение да си вземеш от тях. Нямат ток, не са секси и не стават за партита, но с такива ходят жени, които не слизат от колите си през зимата, ние не сме от тях, нали?
цитирай
21. cchery - Страхотно си го написала, някои ...
01.02.2011 16:15
kasnaprolet9999 написа:
Страхотно си го написала, някои хора не ги бива да правят бизнес и това си е. Няма значение каква услуга предлагаш, важното е да информираш клинта си и да го обслужиш така, както ако ти си на негова място. Тази патица толкова ли е задръстена, да не се сети че тези подметки ги слагаш, за да не се пързаляш, а не защото старите са скъсани, още повече че си й обяснила идеята. Тази есен си купих едни нови кожени полу-ботуши с каучукова подметка и големи грайфери от изложението в НДК-изберете българското. Изобщо не се пързалят и ти препоръчвам другата есен, като правят декемврийското си изложение да си вземеш от тях. Нямат ток, не са секси и не стават за партита, но с такива ходят жени, които не слизат от колите си през зимата, ние не сме от тях, нали?

Определено не съм от тези жени. То и затова съм си купила кубинки....... знаеш ли кое ме изуми, факта, че ми разделят стъпалото наполовина: предна част и ток!!!!!!!! Егати, досега все ми бяха ремонтирали подметки и т.н......... но такова чудо не бях срещала.

То е все едно да отидеш да си измиеш колата, и да не ти изчистят номерата й, щото са ти дадени от КАТ и не принадлежат на самата кола....
цитирай
22. injir - Добро утро!:) Действителността ни ...
01.02.2011 17:37
Добро утро!:) Действителността ни убеждава. Бавно, но сигурно.
цитирай
23. анонимен - То даже вече не ми е и смешно.
01.02.2011 19:40
Едно нещо не мога да срещна, което да е както трябва. От а до я.
цитирай
24. dolsineq - Предлагам ти екогалошки. От вътре с ...
01.02.2011 21:54
Предлагам ти екогалошки. От вътре с дебела вата, с грайфери и на всичкото отгоре лачени. И само за 10 лв. :)
цитирай
25. gwendoline - Хем се смях, хем се почесвах дълбокомислено по главата...
01.02.2011 23:00
кога ли ще дочакаме нормалното обслужване да ни се случи на 100%??
Много готино разказано, поздрави! :))
цитирай
26. drakulla - хареса ми,
02.02.2011 00:46
все едно бях с теб :)
цитирай
27. анонимен - Еми
03.02.2011 14:40
Е това е то, четох четох, и да плача ли да се смея ли, то хем смешно хем ми се покачи адреналина, да на всеки му се случва в тази нашата 100% държава! Направо нямам думи!
цитирай
28. cchery - Е това е то, четох четох, и да плача ли ...
03.02.2011 15:08
анонимен написа:
Е това е то, четох четох, и да плача ли да се смея ли, то хем смешно хем ми се покачи адреналина, да на всеки му се случва в тази нашата 100% държава! Направо нямам думи!

Еми, аз вече се смея........ не е приятно. И не искам да оставям така нещата, но ..... не е възможно да се огрее над всички лъжи и несправедливости.
цитирай
29. vihrogonche - Щеше да е много смешно,
04.02.2011 23:08
ако не беше трагично :(
Поздрави, Черита!
Обичам те :)
цитирай
30. анонимен - От Златка
05.02.2011 19:45
Черииии, четох, четох ... много си права. Аз точно тази година имам едно премеждие с едни български ботуши, от естествена кожа, много хубави и удобни, но ... дефектни. Видях първия дефект - отидох, опитаха се да ми кажат, че не е фабричен, но приеха рекламацията ... взех си ботушите след 3 дни и видях, че нищо не са свършили - този дефект не се оправя по този начин - чрез боядисване на подплатата пир липсваща кожа. Още в колата видях, че на другия ботуш има разшит конец, но не се върнах. След 2 дни носене - на третия виждам нов разшит участък точно над петата. Казвам си - пак отивам. Не стигадето пропускат, дето не са оправени и това ...този път отивам в магазина и казвам - вземете тези ботуши и ги върнете - не ги искам с тия дефекти и показвайки дефектите виждам още един - много сериозен - направо се е отделила подметката от горната част, а уж са шити! Казвам - това е най-големият български боклук, който съм купувала. За да се направят трябва да се разглобят и да се шият на ново, което аз не го искам - искам или парите, или друг модел! Още чакам - повече от седмица и направо ми писна!

Никак не е смешно - трагично е!!!!!
цитирай
31. cchery - Златка, дано да си си решила проблема вече!
08.02.2011 11:30
Моят засега го разреши слънцето навън - демек стопи леда и вече не се пързалям :)))).
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cchery
Категория: Други
Прочетен: 5005563
Постинги: 314
Коментари: 5091
Гласове: 3536
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031