Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.08.2015 12:51 - Цветята на туризма - къща за гости "ЕДЕЛВАЙС" и нейната побратима х-л "Магнолия"
Автор: cchery Категория: Туризъм   
Прочетен: 2962 Коментари: 0 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ОЧАКВАЙТЕ НЕОЧАКВАНОТО!! Ако сте авантюристи! Или пък екстремисти!!! Но най-вече - турист-мазохисти, долният текст ще ви накара да почуствате гъдела от това да ви.... таковат...... онаковата!

Всичко, което ще прочетете по-долу, е моят имейл до http://rilatour.com/ - собственици на увехналите, че даже и яко оклюмали, "цветя на туризма" - къща за гости "ЕДЕЛВАЙС" и нейната побратима х-л "Магнолия", Паничище! Мисля, че от текста можете да се сетите на какви чудовищни неразбории и проблеми се натъкнахме събота вечер. А което беше най-лошото - настаняването ни там дойде след 12 часа уединение с Рила и нейните красиви чеда - Рилските езера! Разочарованието е пълно..... Но вие не се отказвайте да четете... може и да ви е от полза, когато тръгнете за Паничище!


"Здравейте.

Казвам се Анелия Донева. Изминалите последни 2 почивни дни (1-2 август) заедно със семейството ми още 2 приятелски семейства ползвахме услугите, предлагани от вашето дружество в къща за гости "Еделвайс", Панищиче. Този имейл няма да е от хубавите, защото съм един безкрайно недоволен посетител и сериозно разочарован клиент както от условията за настаняване, на които попаднахме в Еделвайс, така и на обслужването в ресторанта на х-л "Магнолия". Ще се опитам да не изпадам в истерични залитания и поради това ще направя всичко възможно да спра напиращата в мен муза (струва ми се даже, че е муз - в мъжки род), която ме ръчка да правя и оценки на драмата с елементи на черна комедия, в която моето семейство и приятелите ни играхме поддържащи роли. Оскари за главна роля връчвам абсолютно безапелационно на персонала на двата ви туристически обекта и ресторанта - ДОБРИ СА!!!! ........................ Но не и за работата, за която са наети и съответно - назначени! ...... айде олях се и сложих първата оценка! нищо де.... поне няма да е последна!image
Част първа. Помещението, което бяхме резервирали за нашето семейство, се води апартамент. Още при резервацията е уточнено, че в него ще спят 4-а души - двама възрастни и две деца. Необяснимо в случая е защо тогава в апартамента намерихме оправено легло само за двама души?! Може би персоналът, който отговаря за "Еделвайс" е предположил, че децата ще ги изгубим някъде по време на прехода из Рила и ще ги търсим чак на сутринта след като преспим?! Или пък са решили, че другите двама за настаняване в апартамента за 4 души нямат нужда от оправени легла - току-виж ще оказали кучета, които могат да спят на пода!?!?!

Каквото и да е, ясно е, че персоналът ви окончателно е отсвирил децата ни, защото освен оправени легла, нямаше и одеала. Абе тези хора да не са детемразци?!?! Съпругът ми направи 2 опита да се сдобием със заветните одеала - т.е. цели 2 разговора със служителката на рецепцията, довели до това, че одеала получихме. Но..... не защото сме си платили за това и някой от служителите ви се опитва да направи престоя ни приятен и уютен, а чисто съвпадение - в момента, в който одеалата са изнесени на рецепцията в "Магнолия", нашите приятели са се регистрирали и одеалата бяха донесени от тях!!! Не се похвалиха с комисионна за това, че са свършили нечия чужда работа...... Ще ми се да попитам - това - туристите да разнасят чаршафи и одеала, необходими за стаите, които са наели, практика ли е в "Магнолия" и "Еделвайс"??! Може пък да имате някакъв иновативен подход в предлагането на хотелиерски услуги, за който не знам............
Последно питане за одеалата - защо в крайна сметка рецепционистката ви е казала на съпруга ми да си ги вземе от рецепцията в "Магнолия", когато те са за стаи в "Еделвайс"?!?! Не знам съпругът ми да е назначаван на работа при вас - но ако е така и това не е стигнало до моето знание, ще следва семеен скандал...... и ще ви пиша втори недоволен имейл!!! image
Втората част от това писмо не знам как да я започна!!! Но.... ще се опитам!!! Вие сте ИЗКЛЮЧИТЕЛНИ!!! Вие сте МИСИОНЕРИ! Вие сте онези, които се грижат за нашето здраве. В частност - каляването на организма!!!! Не знам как ви е хрумнало, но...... трябва да повишите онзи гений, който е решил, че след 12 часов преход в планината, литри пот и тонове сол по изнуреното тяло, е редно човек да си вземе душ със.............................. да, ето тук блестите, със.... СТУДЕНА вода!!!! От това по-голямо здраве, ....... здраве му кажи!!!! image Сега не знам да съжалявам ли или не, че моето семейство намери апартамента си с включен бойлер, но приятелите ни...... останаха с дръжка в ръката (дръжката на слушалката на душа имам предвид) и един студен душ....... когато в 20 часа вечерта се настаниха в стаите си и........ откриха, че бойлерите им не са включени!!!!! Имаме двама смелчаци в отбора, провели вашата процедура за ЗДРАВЕ, а именно - СТУДЕН душ. За децата обаче се оказа невъзможно... И ми се ще да изляза малко от шеговития тон, за да ви кажа, че подобно нехайство срещам АБСОЛЮТНО за първи път в живота си!!! Ако вие твърдите, че сте едни от най-добрите в туристическия бизнес, особено що се касае до зимен туризъм, сигурни ли сте, че..... имате какво да предложите, когато нямате практиката дори да включвате бойлерите в стаите, за които очаквате гости?! Интересно ми е през зимния сезон същите номера ли погаждате на клиентите си?!?! Представям си как намръзнали от пистите, влизат в банята и си вземат мразовит душ - няма разлика в температурите, няма шок за организма!!! Хората са доволни и щастливи и затова подскачат, докато се къпят!!!

И ще се повторя с въпроса си от първа част на мейла - когато правите резервация за 4-а души, как решавате, че ще осигурите място само за двама от тях?!?!? В апартамента на нашите приятели - семейство с 2 деца, освен, че нямаше топла вода, липсваха чаршафи, одеала иииииииииии по-страшното - ДОРИ ДОСТАТЪЧНО МЕСТА ЗА СПАНЕ!!!! Вярно, че в коридорите имаше разтегаеми дивани, но резервацията ни беше за апартаменти, не за коридори!!!!!
Трета част - тя е най-смешната, не я пропускайте. Знам, че съм ви писнала с това пространно писане, но да знаете, че сте късметлии - четете го първи........ от още многото хора, които ще го прочетат след като го публикувам в блога ми, форума, в който пиша, и минимум 2 социални мрежи!!! Не мога да остана безучастна към спектакъла, който вашият персонал ни изнесе в събота вечер... Както казах вече - той си е за награда!image
Третата част е свързана с обслужването в ресторанта на "Магнолия"!!! Или да го кажа така - нежеланието за обслужване там! Местата на открито бяха заети, което автоматично прати моето семейство в закритата част на заведението. Цели 5 минути стояхме в центъра му без който и да е от персонала да ни удостои с внимание. Сигурно сме станали невидими!!! То така или иначе още при настанявето двама от нас са пропуснати да бъдат броени за хора, които имат нужда от място за спане!!!! Отначало ми харесваше никой да не ме вижда, но на минута четвърта ..... реших, че това мога да го играя и седнала, т.е. настанена на маса. Опитах се да помоля за такава, но момчето, което имитираше сервитьор в ресторанта на х-л "Магнолия", Паничище, каза че няма места за 10 души!!! Споменах, че част от нас са невидими и не ги броят И на рецепцията - най-вече децата!!! И о, чудо! сервитьорът ме чу и взе че намери маса не за 10 човека, ами и за 16! Настаниха ни в ъгъла..... на забравата! Реката Лета течеше там още от древността.... това е от гръцката митология, няма да ви тормозя с нея!!! Защото не тя, Лета, а същият този преоблечен като сервитьор нищо не разбиращ младеж, донесе 3 менюта..... цели 20 минути след като бяхме настанени. Тъкмо бяхме изпозаспали - все пак е редно да се възползваме, когато имаме места.... т.к. стаите ни не предлагат това удобство! Оказа се, че повече от 3 менюта нямало в заведението!!!! ВЯРНО ЛИ Е ТОВА?! Вие наистина ли сте оставили бедните хора да обслужват 20 маси само с 3 менюта!!!! Ама, засрамете се моля....... нашите семейства ви платихме 200 лв в събота - моля ви, ползвайте част от дарението да си напечатате още менюта!!!
Получихме заветните бири.... без чаши... в крайна сметка явно в Паничище не са на мода!!! Спрайтовете и айряна за децата си ги донесоха те самите - децата имам предвид! И тъкмо поръчката беше взета под угрозата и заплахата, че ще я чакаме минимум 50 минути, когато ЧЕЗ за малко да ви отнемат оскарите за главна роля....... СПРЯ ТОКА! А с него и всяка мисловна, че и физическа, дейност у вашия персонал...... Ние сами си звъняхме на ЧЕЗ да видим какъв е проблема. Сами предложихме решение на момчето за всичко относно промяна в поръчката ни предвид обстоятелствата! И пак сами го накарахме да проумее, че това не само, че е възможно, т.к. пържоли, ребра и картофи без ток, могат да ни бъдат предложени само сурови, но и ЗАДЪЛЖИТЕЛНО! Моля ви, обяснете му как се работи с касов апарат и се сторнират поръчки, когато ЧЕЗ ви подложи динена кора!!!

В крайна сметка след няколко отказа, на масата се появиха в следната последователност - чаени свещи - 5 броя (на другите маси отдавна имаше от големите свещи), 1 салата от зеле и майонеза, още 4 салати с 6 десертни вилички за тях....., и последна 1 салата, изкарана с цената на скандал, панер с 8 филии хляб!!! Е, с такава производителност на тъмно смятам, че можете спокойно да борите конкуренцията.... Ама надали!!!
Знаете ли..... на сутринта си тръгнахме без да закусим при вас, независимо, че в резервацията ни това беше включено... Не ми остана желание да гледам наглата физиономия на сервитьорката ви, която събира целия си езиков запас само в едно изречение - "Какъв е проблемА?! - проблем в това изречение трябва да е с пълен член, но при това плиткоумие в иначе симпатичното момиче, само "член" би била понятна дума......
Мисля, че разбрахте защо мейлът ми е недоволен....  Не се надявам на отговор от вас! Но т.к. много обичам да получавам писма, бих била щастлива да ми пишете!image    Анелия Донева"


Да....., какво ли не предлага шареният свят?! Знаете ли... винаги има начин да си оправите настроението!!! Аз препоръчвам изпитан от нас в неделята след фиаското с "Еделвайс" метод - посещение в 1 от 100-те национални кръчми - "Старата къща" в Самоков!!! Непременно опитайте от карфиола със сирене! А после, ако не ви тежат шкембаците, идете да разгледате митрополитската църква "Успение Богородично", която е точно срещу "Старата къща". Църквата датира от 1712 година, вкопана е в земята, има чудна камбанария ииииии е седалище на Самоковския митрополит..... ама за това последното не намерих потвърждение в нета - иначе го прочетох на надпис над чешмата, която е в двора на църквата!

image image




Гласувай:
7
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: cchery
Категория: Други
Прочетен: 3349539
Постинги: 314
Коментари: 5091
Гласове: 3530
Календар
«  Ноември, 2017  
ПВСЧПСН
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930