Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2014 12:05 - ех ако имаше категория здраве , щях да пиша там!
Автор: rumyn Категория: Тя и той   
Прочетен: 2279 Коментари: 7 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
вчера попаднах на
Майка излекува детето си от аутизъм като премахна една съставка в менюто му а каво причинява на всички ни тази съставка се питам аз?

Много от нарушенията на развитието на нервната система, като аутизма, потенциално може да бъдат свързани с дисбаланса на употребата на глутамат. “

миналата есен махнах от менюто си саламите. 7 месеца са. и станах различна. излязах от он игрите. о, излязох на вън. поисках да живея.

Когато дъщеря й била на 2 годинки, Катрин и съпругът й, който работи като клетъчен биолог, започнали да забелязват признаци на аутизъм у детето: истерии, продължаващи с часове, стереотипно поведение, трудности в общуването и обучението, а също и стомашни проблеми.

и сега мога да кажа ,макар че не е гордост за мен , почти всички симтоми при мен си бяха на лице. само ме е спасил факта че не съм на 7 години и съм доста кръгличка :)

Глутаматите (натриев глутамат, калиев глутамат, калциев глутамат – всичко това са соли на глутаминовата киселина, Е620 – Е 625) създават изкуствено чувство за глад, като стимулират тези центрове в мозъка, които са отговорни за възприятието и контролирането на чувствата.

Глутаматите не създават усещане за щастие или еуфория, а усещане за вкусова наслада и желание тази наслада да бъде продължена и повтаряна.


и да допълня - преди изяждайх количества за да се почувствам нахранена. сега изяждам една супа е филия хляб и казвам - нахраних се!
от тогава до сега съм смъкнала  20 килограма и вярвайте ми не стоя гладна. само дето не ям салами и готови храни.
е споделих ! хубав ден ви желая  :)



Гласувай:
17



1. aip55 - Полезно е
09.04.2014 12:42
четивото. Бъди жива и здрава!
цитирай
2. hloris - И аз така...
09.04.2014 15:28
но можеш да пишеш в категория "рецепти" или категория "лайфстайл"...и аз съм привърженичка на здравословното хранене,на домашно приготвената храна....
даже точно днес мислех да пиша на тази тема...
Браво за упоритостта,Руми,да смъкнеш толкова много килограми...
цитирай
3. kostadin - Основен причинител на аутизма в ...
09.04.2014 16:15
Основен причинител на аутизма в нашето съвремие е сегашната пшеница.Тя има многократно увеличен хромозомен състав и в нея съществуват много вредни за организма ни съединения .Причинява отлагането на холестерол с ника плътнос ,които запушва кръвоносните съдове ,причинява диабет и нанася поражения на костите и сухожилията ,виновна е и за затлъстяването на човецитеТака е някъде от 45 година на миналият век.Големите добиви са я направили нискостеблена с голям клас и зърно съдържащо всички лоши последици от борбата на човека за по висок урожай.
цитирай
4. milady - румънке ,харесах многоо ..++++++
09.04.2014 17:25
Ето това е полезно инфо и Супер ИДея !!
Благодаря ,милаа / гуш и цун 3 пъти ;P;P;P
Аз 5 кила нее мога да сваляя тук бе ,мамка МУ !!
е това с офлайн игрите най ма мъчи ;))
цитирай
5. rumyn - юлия, зомбирана бях, признавам...
09.04.2014 18:47
юлия, зомбирана бях, признавам!
по часовник съм ставала от сън за да изпълня мисия!
е гилдията завърши първа сезона, аз бях втора в индивидуалните класации, и при това без да наливам пари. ама един сезон се точи почти година :(
вярно после купона на гилдията си беше - купон! ама една година да не спиш , то бебе да бях осиновила по щях да имам време да спя :)
та осъзнах се някак, де! и сега освен тука май на друго място не влизам. даже и табла не съм играла не помня от кога... :)
цитирай
6. milady - ееее..нема лошо, важен е ХепиЕнд а !!
09.04.2014 19:45
ИНаче всички сме си малко ЛУдички ;))
ХУбава ВЕчер....
Благодаря, че не ме забърсаа
...хъхъхъх.....
цитирай
7. rumyn - юлия, ако продължиш да се държиш ...
10.04.2014 07:06
юлия , ако продължиш да се държиш прилично - аз нямам причина да те трия.
а лично срещу теб нямам нищо против.
имам една молба! и ти се налага да се съобразиш с нея в моите постове.
- мама ме е нарекла : румяна. и това е единственото име което понасям за себе си.
всички други ги приемам като обида! - това е молбата ми...
е има няколко хора на които , някак им разреших да се обръщат към мен със друго , съкратено име. но там нещата стоят по друг начин :)
цитирай
8. kenzovnaks - Ами не здраве
13.04.2014 19:21
а категория "Молитви" ще е по-добре ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rumyn
Категория: Тя и той
Прочетен: 658988
Постинги: 442
Коментари: 950
Гласове: 2021
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031