Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.09.2009 16:03 - Равносметка ........ някаква
Автор: cchery Категория: Поезия   
Прочетен: 2512 Коментари: 4 Гласове:
1



В душата ми застанала пред мен
се взирам кротко и с наслада.......
Попаднала във нереален плен
се питам: не е ли това незаслужена награда?!

"Добре дошла, душата моя!
Исках да те видя толкова отдавна.....
ти, на мисълта ми - точката отправна,
на пътя мой - знак преди завоя.

Държа те със ръката своя
макар отдавна да открих:
ръце ти нямаш! Но докосваш
всеки таен ъгъл в мен,
от цветната градина в тялото откъсваш
бурена на злото ден след ден!

Крака не виждам, но все идваш,
в мислите, във дните, във ума
и усещам неочаквано тогава
светлина всред непрогледната тъма!

Уста на твоя лик неизрисуван
представям си в моменти тежки
и чувам онзи глас така жадуван
да решава по човешки........."

В душата своя днес видях,
че за онова, което съм желала
и към което тъй силно се стремях
напразно времето не съм пиляла
и то е тук, станало е факт!

Сега очите устремени са нагоре,
дъхът е спрял за кратък миг .....
Възможност нова се отвори -
поемам, път ме чака .......... разнолик.




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - много духовно
04.09.2009 18:50
много ми харесва- чисто и духовно, стремеж към светлина и развитие, благодаря
цитирай
2. cchery - много ми харесва- чисто и духовно, ...
05.09.2009 10:20
анонимен написа:
много ми харесва- чисто и духовно, стремеж към светлина и развитие, благодаря


много мили думи... благодаря, наистина....
цитирай
3. анонимен - . . . . . . и чувам онзи глас така жад...
08.09.2009 21:08
......и чувам онзи глас така жадуван
да решава по човешки........."
мисля, че това е ключа - щото хора всякакви - човеците са кът!!!!!
цитирай
4. cchery - . . . . . . и чувам онзи глас така жад...
09.09.2009 23:56
анонимен написа:
......и чувам онзи глас така жадуван
да решава по човешки........."
мисля, че това е ключа - щото хора всякакви - човеците са кът!!!!!

Не знам дали съм права, но напоследък се улавям да мисля, че хората не искат да бъдат човеци. Все по-малко хора около мене показват признаци човешки - съпричастност, съчувствие, желание да се помага, инициативност, решителност, заемане и защитаване на позиция. Да не говорим за усвивката и добрата дума........... общо взето усмихнатият човек вече е рядкост.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cchery
Категория: Други
Прочетен: 5008112
Постинги: 314
Коментари: 5091
Гласове: 3536
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031