Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.06.2011 12:22 - Сирените на сърцето - 3 минути от моя живот
Автор: cchery Категория: История   
Прочетен: 2910 Коментари: 6 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Преди секунда отзвуча и последното ехо от сирените, които всеки 2 юни напомнят за .......... дано всеки знае за кого!

Седях на терасата на нашия офис и гледах застинала картината долу, мислейки си колко струва човешкия живот и саможертва в днешно време....... И реших, че точно това не са мислите за тези 3 кратки минути. Жена с бяла блуза и черна пола, носеща пазарски чанти в двете си ръце стоеше напълно неподвижно на тротора отсреща - на място,  на което човек трудно би намерил причина да спре. Сякаш напълно замръзнала, нереалното й положение показваше, че е тръгнала нанякъде, но.... това някъде можеше да почака 3 минутки, докато жената си спомни, че има неща по-големи от елементаризма на деня, неща, заслужаващи 3 кратки минути покой!

Друга жена, току стъпила на бордюра след пресичане на пешеходната пътека също изразяваше отношението си към едни други ценности и времена със своето тяло, устремено нанякъде, към някого може би, но 3 минутки напълно неподвижно, подвластно на други обществени закони, приближаващо се до познатия непознат Ботев.

Първата кола спря пред автобусната спирка. Тъмносиня. Дошлият рейс разтовари пътниците си, качи новите, но не мръдна. Бялата кола изпревари и рейса, и синята и току паркира пред тях. Тихо, спокойно, без нерви. А пред нея се заредиха сребристия автомобил и открития камион с нова дограма..... Светофарът пускаше останалите коли с ежедневната си ритмичност и те тръгваха, за да спрат малко след кръстовището в пълно противоречие със закона за Движение по пътищата. Ала днес, точно 3 минутки, над всеки, над всичко, и над всички закони властваше само едно правило - колективното, бългаско осъзнаване на настоящето, дарено ни от миналото и неговите герои!

Днес, в продължение на 3 минутки благодарих....., че живея точно сега и точно тук и че тези сирени не оповестяват въздушно нападение или природно бедствие........
.
image



Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cchery - ти като някоя селска клюкарка си ...
02.06.2011 12:47
анонимен написа:
ти като някоя селска клюкарка си прекарала 3 минути в изучаване на хорските реакции
акъла ти въобще не е бил където трябва
застанала на прозореца да стърчи 3 минути да събира материал да се изсере тук

E, поне на един му е замирисало :))))))))) Дали всъщност не се изсрах върху тебе?!?!
цитирай
2. baimomchil - Аз бях тръгнал за обяд. Всички на...
02.06.2011 13:46
Аз бях тръгнал за обяд. Всички наоколо спряха, включително и едни малки дечица с колелета.

На Булеварда обаче доста коли се движеха... Както и да е не това е важното.

ТОЙ НЕ УМИРА!
цитирай
3. baimomchil - Тая пък анонимната пръдня пак ли се е ...
02.06.2011 13:47
Тая пък анонимната пръдня пак ли се е разсмърдяла :)
цитирай
4. cchery - Тая пък анонимната пръдня пак ли се е ...
02.06.2011 13:52
baimomchil написа:
Тая пък анонимната пръдня пак ли се е разсмърдяла :)

А сефте, доскуча й и на нея най-сетне......
цитирай
5. hamstera - Винаги ми се е свивало сърцето, като ...
02.06.2011 14:44
Винаги ми се е свивало сърцето, като чуя сирените... В блога си публикувах едно Вазово стихотворение, което изричам винаги, когато вият сирените или съм на такова място, където са загинали българи за България!
цитирай
6. cchery - Винаги ми се е свивало сърцето, като ...
02.06.2011 15:40
hamstera написа:
Винаги ми се е свивало сърцето, като чуя сирените... В блога си публикувах едно Вазово стихотворение, което изричам винаги, когато вият сирените или съм на такова място, където са загинали българи за България!

И с мен е така...... само преди седмица писах нещо във връзка с това стихотворение и сега ме застига със страшна сила........
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cchery
Категория: Други
Прочетен: 5022645
Постинги: 314
Коментари: 5091
Гласове: 3537
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930