Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.03.2016 19:39 - Европа и автомобилите - назад към комунизма и ненормалността.
Автор: haidut Категория: Други   
Прочетен: 2116 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 РАЗВИТИЕ НА ЗАДЕ КЪМ КОМУНИЗМА И НЕНОРМАЛНИТЕ МУ ТВОРЕНИЯ.
Да така се развива Европа на последък.
Имах някога една кола Москвич 412 мисля, но дефорсиран, демек и да даваш газ колата не върви, се едно е костенурка. Невероятно тъпо творение на СССР, ама невероятно, та тази кола ми скъса нервите , толкова бавно тръгваше и набираше. Накрая я продадох и се отървах от нея. За другите и недостатъци даже няма да коментирам.
И сега в Италия 2016г. отивам да гледам новото рено клио мотор 1.2 и 70 коня, качвам се в колата и тя подобна на москвича ми, не върви и не върви. Ба викам тази е с развален двигател. Намирам друга качвам се и пак същото, не върви и не върви. Да ама сега има интернет, та влизам там и гледам техническите характеристики на колите . Да ви кажа уплаших се. Тези производители на коли направо са полудели, та те правят подобни на москвича ми коли. Набират бавно, ама много бавно и качеството им може би даже е по-зле и от някогашните москвета. Това Рено, Пежо, Полото, малеее - умрели коли за умрели хора. Викам и на жена ми за какво става дума и тя се чуди, ми защо ги купуват ? Ми защото като пробват т.н. тест - драйв им показват една доста по-мощна кола и им викат че е тази с мотор 1,2 и после като я купят и се чудат,какво е станало. Дори тойотите и те имат подобни умрели двигатели по 1000 кубика. Уж били икономични, ама ако се влачиш, като умрел, ако опиташ да караш, малко по-нормално и започва да гълта, като за световно. Говорих с един монтьор и той ми каза същото. С една дума Европа напредва към комунизма - баси мамата. Та преди да си купите кола и погледнете техническите характеристики, ако набира от 1 до 100 км. за повече от 13.5 сек. да знаете че колата е умряла. По начало трябва да набират за около 12 и на долу сек. иначе са бавни и разхода скача до небето и обратно.



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: haidut
Категория: Други
Прочетен: 69943
Постинги: 85
Коментари: 70
Гласове: 29
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031