Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.01.2015 16:31 - В името на чистотата!
Автор: cchery Категория: Други   
Прочетен: 5233 Коментари: 5 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Стъклата вкъщи ми се блещят неизмити. 2014 година не беше благоприятна за тях... Нито пък за дограмите им. Така се случи, че не ми остана никакво желание да мия прозорци. Още по-малко и дограми. Да, не е въпрос на време, а на желание...

Вратите на шкафовете ми в новата ми кухня също ми намигат тук-таме с капки, които не са част от фурнира им. Де изтъркала, де не..... не бих казала, че съм ги мила. Нямам никакво желание да го направя и това.

Фурната на печката ми - мома черновежда... невиждала лъскане и тя от известно време. Споменах ли вече, че се издирва моето желание за извършване на домакинска дейност?!? Май го написах някъде....

Пък да ме видите, няма да повярвате, какъв прекрасен и чист човек съм!!! Направо.... не мога да си устоя!!! Но слагат ли черна точка на моето хубаво чело тези 3 негативни факта в моята биография на стопанка на дом?!? Немити стъкла, неизлъскани вратички и позацапана фурна?!

Да, ще каже изрядната домакинята! Ти си срам за всеки един кухненски моп, за всяка гъба и памучен парцал за миене на стъкла!!! Мистър Пропър ще ти направи черна магия, а тоалетното ти пате ще получи запек!!!

"Добре!" ще кажа аз. Мистър Пропър ми е грозен и без това, а тоалетното ми пате е истинска гъска... само дето не става за ядене!!

Какво е това горе?! Ами понацвъкани малко и от скука фрази, с които искам да кажа нещо определено. Отдавна наблюдавам живота на женените жени и майките. Не за друго, ами и аз съм в играта. Много пъти съм писала по разнообразни теми, свързани с тях. Но недоумението ми по 1 основен въпрос стигна своята кулуминация тази седмица. Бях провокирана. Няма да изпадам в подробности как. И затова искам да кажа няколко неща.

Втрещяващо е самочувствието на определен тип жени, които си позволяват да дават оценки на други такива жени. Това важи за всеки "определен" тип.  Подлудяващ е маниерът, с който се ръсят клейма на килограми. И е солидна доза изкукуригване стремежът към назидаване и порицаване.

Когато Пропъровата полиция ме уличи в мизерия, в червата ми избухна революция. Тя, както се досещате, излезе на бял свят с много и шумни възгласи. Беше неизбежно.... От това тоалетното ми пате получи страхова невроза, а на мистър Пропър му излезе цирей на деликатно място.

Но не би само това! Служителите на ДС (дебилна стерилност) не се спряха пред нищо. Оказа се, че върху фотьойлите вкъщи има продажни котешки косми – неизчистени от мен. При тази новина козината на персийския ми котарак опада S-образно и сега котьо е с твърде модерна за времето си прическа.

Исто(е)риите продължиха и когато службите по чистота откриха пепел върху парапета на откритата ми тераса. Аз зареях замечтан поглед към Витоша.....  „Защо не съм една птица?!” – си помислих, „Защото сега, заради пепелта, ще трябва да се мятам от терасата, а щеше да е прекрасно да имам крила и да оцелея......!”

Но какво е всичко това пред углавното ми престъпление, извършено спрямо един зеленчук, който не измих, но изядох!!!! Не искам да си спомням за този миг от живота! Тогава, когато присъдата беше произнесена и главата ми поднесена на тепсия в тронната зала на негово величество Цербера по чистота!!!!  О, богове на Цилит бенк, и вие музи (или нещо друго ) на мистър Пропър, демони на Тубофло и роби на Доместос, излейте върху мен вековния си гняв (ако може да е леко разреден с вода!), и ме накажете с Циф за фурни, Медикс за стъкла и Пронто за дървени повърхности!!!! Нека ме преследват в съня ми и да дълбаят душата ми през деня ! (Ако пък междувременно и почистят самички, няма да има сърдити!)  Аз се признавам за виновна!!! Да, извърших това престъпление и заслужавам Мистър Мусколо да ме напердаши, ама така да ме разтресе, че Амбипурът ми да се спука чак....

Признавам се за виновна в това, че докато ДС миеше своите стъкла, аз бях с децата ми на разходка. Осъзнавам грешката, която допуснах – да си вея шортите из Париж и Флоренция, докато г-жа изрядна лъскаше некаталитичните панели на своята фурна, изпълнена с желание за искряща чистота - желание, което може да се сравни само с мерака на възрастна стара мома. И да, сбърках когато поспах до обяд в почивния си ден наместо да следвам примера на Ми 6 и да облизвам до полуда фурнира на кухненските ми шкафове, веднъж, и още веднъж, и трети път........ около 1000 потърквания в минута заради едничкото блеснало в нечий болен мозък схващане, формулирало есенното и пролетното почистване като постулати на съществуването! О, да – колко по-важно беше да сложа ролките и пеньоара и да разтреса телеса с метли и кърпи в ръце като един виден матриархат! А после да муча, че ми е скучно и че никъде не излизам!!!! О, да....... получих..... ааа, оооо...... абе няма да казвам какво получих – просто ми стана хубаво......




Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vihrogonche - Чери,
18.01.2015 11:25
майната им на провокаторките, те не знаят какво е истинският Живот :)
Гледай си децата и разходките, и хич да не ти пука за праха и непочистените прозорци, дограми, печки и тем подобни :) и да ги изчистиш до блясък, съвсем скоро отново ще са мръсни... а един ден Коси и Бела няма да помнят колко е било чисто у вас, а колко си ги ОБИЧАЛА :) и си им обръщала внимание, и водила насам-натам, и сте се смели заедно, и сте обикаляли, и сте си приказвали :) Нали така?
цитирай
2. vihrogonche - и виж тази статия, ще ти хареса, може би:
18.01.2015 11:27
http://www.pozitivnoto.info/2011/10/byrshi-prah-samo-kogato-se-nalaga.html
цитирай
3. cchery - . . . . . . . а един ден Коси и Бела няма да ...
20.01.2015 08:33
vihrogonche написа:
....... а един ден Коси и Бела няма да помнят колко е било чисто у вас, а колко си ги ОБИЧАЛА :) и си им обръщала внимание, и водила насам-натам, и сте се смели заедно, и сте обикаляли, и сте си приказвали :) Нали така?

Точно така, Деска. Това е и моят начин на мислене..... Така съм живаля с моите родители и това възприемам като мое разбиране.
цитирай
4. kasnaprolet9999 - Прекаленото чистофайничество е ...
13.02.2015 00:14
Прекаленото чистофайничество е вид мания и болестно състояние. Винаги съм предпочитала в съботи и недели да бъдем на зелено, децата да играят на чист въздух и на воля. През седмицата каквото можех свършвах, та напълно те разбирам.Добро решение си взела, децата са приоритет на всяка добра майка.
цитирай
5. egkoleva - защото ми е слаб ангела
26.05.2015 13:36
Мдаааа......седя и гледам две следи от малки ръчички на вратата към терасата :) ... реших - скачам и отивам да изхвърля препарата за стъкла, защото все някой ден ще ме предизвика да го грабна и да ги изчистя....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cchery
Категория: Други
Прочетен: 5008126
Постинги: 314
Коментари: 5091
Гласове: 3536
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031