Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.01.2014 12:42 - Нека направим сами 2014 една прекрасна година!
Автор: cchery Категория: Други   
Прочетен: 5898 Коментари: 6 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
За добро или за лошо новата 2014 дава път на слънцето и синьото небе. Вече шести ден, ако не броим мъглата, сутринта ме посреща с песни на птички от парка, слънчеви лъчи в южната ни стая и ясно небе. Миналата седмица се улових с "еретични" мисли в главата - исках да вали сняг. Не само да вали, ами и да натрупа, да ни зарине с белота. Днес обаче на път за работа свалих бодро зимната шапка и си казах "Няма нищо по-хубаво от слънцето на белия свят!". Пък ако ще то да е повод за най-мрачните прогнози на крайните песимисти сред еколозите.

Не е ли някак странно, че колкото повече "изучаваме" Земята и процесите, които обуславят живота на нея, толкова повече обслужваме нечии интереси. На един му трябват топящи се ледници - хоп, Антарктика е насреща! На друг пък озонът му е дефицит, и ето на - от небето ни се цъклят удобно големи "озонови" дупки! На трети му се проваля ски-сезона и ревва с пълно гърло как в неговото детство снегът се изсипвал с камари още в края на септември. АМИ НЕКА ДА Е!

На мен тези истерични крясъци донякъде ми додеяха. Мисля си кому е нужно постоянно да ходя прегърбена под товара на "неизбежната смърт на Земята", която и аз не мога да спася. Кого обслужва моята вечна тревога и безнадеждна тъга, че днес има слънце, а не сняг?! И дали някой би повярвал на моето убеждение, че ни предстои ледников период предвид досегашната история на развитието на планетата ни и откровенно студеното лято, което изкарахме предишната година?!

Затова тази сутрин слънцето се проектира в усмивката на моите усни! Шапки долу! Жива съм! Дишам (малко мъгла с пушък), но все пак дишам! Свободна съм! Ходя и погледът ми играе по синьото небе над мен! В ушите съм пъхнала слушалките на МП3-ката и звучи една много, много любима напоследък песничка (по-долу в постинга има линк към нея). Някак неизбежно почвам да тананикам на глас. Стоя на пешеходната и чакам светофарът да светне зелено. Вече почти танцувам в ритъма на песента. Хората, които чакат с мене, ме поглеждат - всеки свит в шала и якето си, нахлупили войствено шапки до носа. Бързо обаче извръщат празни погледи отново към светофара..... Мда, със сигурност зеленото ще смени червеното, но едва ли още някой ще танцува и пее в понеделник, 9 сутринта върху калта на ремонтиращия се булевард "Александър Малинов" в Младост...... В крайна сметка приоритетите са онези дребни неща, които ни правят хората, каквито сме!

Така че, хора, дайте воля на душите си и пренаредете приоритетите си! Има време за всичко! Дай боже да сте живи, ще можете да се мръщите, сърдите, пуфтите и цупите, кооооооолкото си искате! Но не си ли дадете сметка, че моментът се случва само веднъж в третото измерение, наречено време, то вашият живот ще протече тъжно и вяло в осакатен 2D-формат!

ЗА МНОГО ГОДИНИ! И нека 2014-а е годината, в която не се крием от собственото си "аз"!!!





Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kasnaprolet9999 - Твоят оптимизъм в понеделник су...
06.01.2014 14:24
Твоят оптимизъм в понеделник сутрин е твърде заразителен. Бъди все така цяла година и раздавай от своята свежест наоколо, че хамръщените хора са прекалено много. Жива и здрава, винаги усмихната бъди!!
цитирай
2. mishellinna - . . . И нека 2014 е годината, в която да ...
07.01.2014 08:33
...И нека 2014 е годината, в която да преоткрием истинското си АЗ - това, което ни кара да се усмихваме, да подаваме ръка, да казваме "обичам те", да раздаваме любов, да се радваме на всичко, което имаме и да сме благодарни, защото имаме възможността да изживеем всичко това!...А утре - още един танц на спирката - for me! :Р
цитирай
3. cchery - Твоят оптимизъм в понеделник су...
07.01.2014 09:26
kasnaprolet9999 написа:
Твоят оптимизъм в понеделник сутрин е твърде заразителен. Бъди все така цяла година и раздавай от своята свежест наоколо, че хамръщените хора са прекалено много. Жива и здрава, винаги усмихната бъди!!

Вени, ЧЕСТИТА НОВА ГОДИНА! Благодаря за пожеланията ти! И на свой ред искам да ти пожелая една прекрасна, различна, вдъхновяваща и пълна с разнообразие година! И разбира се много, много, много, много ЗДРАВЕ!
цитирай
4. cchery - . . . И нека 2014 е годината, в която да ...
07.01.2014 09:31
mishellinna написа:
...И нека 2014 е годината, в която да преоткрием истинското си АЗ - това, което ни кара да се усмихваме, да подаваме ръка, да казваме "обичам те", да раздаваме любов, да се радваме на всичко, което имаме и да сме благодарни, защото имаме възможността да изживеем всичко това!

Миша, явно с тебе мислим в синхрон.... Ще цитирам част от първоянуарското си пожелание към мацките от форума: "Иска ми се в тази година да намерим най-сетне своето истинско "АЗ" и да изоставим завинаги онова "за пред хората"".

mishellinna написа:
...А утре - още един танц на спирката - for me! :Р

Днес по-скоро проведох маршировка на светофара, т.к. говорех с майка ми по телефона и тя яко ми намилаше нещо с комунистически маниер.... :)

цитирай
5. makont - Ти си невероятен слънчев човек,
15.01.2014 14:00
такава си остани, слънчева и бъди много щастлива през 2014г. ти и всички, които обичаш. Усмивки!
цитирай
6. cchery - такава си остани, слънчева и бъди ...
16.01.2014 14:48
makont написа:
такава си остани, слънчева и бъди много щастлива през 2014г. ти и всички, които обичаш. Усмивки!

Много ти благодаря, Маконт! Ако знаеш колко много имам нужда точно в този момент от такива думи...... БЛАГОДАРЯ!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cchery
Категория: Други
Прочетен: 5023613
Постинги: 314
Коментари: 5091
Гласове: 3537
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930