Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.04.2013 11:58 - Рожден ден
Автор: cchery Категория: Други   
Прочетен: 6961 Коментари: 7 Гласове:
8

Последна промяна: 16.04.2013 12:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Да беше 18-ата ми годишнина, или 24-ата, или 33-ата та да се чуди човек защо днес се чувствам така необикновено и ефирно?! А то - цели 36 лазарника са стопирали в моя календар и се оглеждат кой от кой по-красив, по-див, по-неразбран, по-недоизказан.....

Даааааааа, приятели, днес имам рожден ден! 


Точно преди тридесет и шест години в разгара на Ленинския съботник съм решила да дам работа и на майка - няколко часа родилни мъки. И оттогава та и до днес не съм я оставяла много да си почива. Казва, че съм била страхотно бебе и дете и отвратен тийнimage. Според нея в годините след 12-я ми РД окончателно съм си оперирала разума, с което завинаги съм стопирала процеса на мислообразуване.... с две думи - ИЗНЕНАДАЛА съм я image с най-лошата комбинация от нейни и на татко гени, а аз тоооооооооолкова да се харесвам image.

И понеже на 36 години вече няма за къде да се правя на скромна реших сама да се поздравя в собствения ми блог. Защото...............

Защото искам да разкажа на целия свят колко
щастлива жена съм! Искам тази планета да знае, че имам най-важното нещо в живота си - своята СВОБОДА и НЕЗАВИСИМОСТ, за които като малка четях из книгите и бленувах.

Защото имам своите мечти - нереални в съня ми и в пъти по-действителни на яве! Защото притежавам сили и увереност да ги осъществявам! И най-вече имам безрезервната подкрепа на едниствения мъж, който не се опитва да спира своеволията ми с опасението, че ще се кача на главата му.

Защото нямам страх да си пожелавам невъзможното и да го сбъдвам - не чакам съдбата, провидението, късмета и случайността.. Ако има Господ, то в моя живот, битие и дела Господ съм си аз. Каквото съм придобила или направила е станало с двете ми ръце и колцината оцелели сиви клетки на височина метър и шейсет сантиметра от земята - толкова съм висока!

Защото най-сетне съм достатъчно зряла да усетя силата на моята женска природа и да бъда нея - ЖЕНАТА, която е недостъпна и в същото време така близка и естествена.

Защото имам привилегията да се будя всеки ден със знанието, че съм МАЙКА със сърце и душа..... и да трептя с честота на най-великите чувства на любов и обич, които природата е въплатила в живота ни. Да страдам, да треперя, да се паникьосвам, да искам, да настоявам, да се страхувам да не изгубя някой ден двете пламтящи слънца, на които съм дала живот. Но и да обичам до полуда, до смърт, до безметежната безкрайност........ докато мога и дишам! Да чувам всеки ден от най-сладкото гласче на света "Мами, обичкам те!"! И да виждам от най-любимите си очички интерес и копнеж, очакването: "Мамо, бъди винаги до мен!"


Защото на рождения си ден осъзнавам с пълна сила, че и аз съм дала нещо на света и не чакам да ми се върне в рамките на някакви си 24 часа.....

Защото имам всичко през всичките си дни от годината. А това е най-важното, по-важно от единствения рожден ден......... днес просто ще почерпя за това, че имам, че мога, че зная и от благодарност към всички роднини и приятели, които ми дават увереността да бъда такава, каквато съм!

image

Прегръщай ме





Тагове:   рожден ден,   чери,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miuenski - МНОГО ЗДРАВЕ ПОЖЕЛАВАМ!
16.04.2013 12:47
МНОГО ЗДРАВЕ ПОЖЕЛАВАМ!
цитирай
2. cchery - МНОГО ЗДРАВЕ ПОЖЕЛАВАМ! БЛАГ...
16.04.2013 12:54
miuenski написа:
МНОГО ЗДРАВЕ ПОЖЕЛАВАМ!

БЛАГОДАРЯ! :)
цитирай
3. mishellinna - ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН!
16.04.2013 12:58
След тези искрени и истински думи, остава от мен да ти пожелая само едно - да се чувстсваш всеки ден така....ЩАСТЛИВА! С всички и всичко около теб, с нас, които сме далеч:Р, та даже и с най-малките и простички неща в живота - просто бъди ЩАСТЛИВА! НАЗДРАВЕ с руйно, червено и пенливо - в твоя чест!:))))
цитирай
4. cchery - Миша, благодаря..........
16.04.2013 13:17
Мисля, че най-съвършените неща са и най-обикновените.......
цитирай
5. kasnaprolet9999 - Честито мила, да си жива, здрава, ...
16.04.2013 17:41
Честито мила, да си жива, здрава, много обичана от важните за теб хора, все така бойна навън и настоятелна в изискванията към себе си и околните. толкова е трудно да срещнеш някой, който да казва че е щастлив, че направо ти се радвам. Това е така, защото оценяваш високо това, което имаш, а то хич не е малко. Много хора приемат като даденост и не се замислят над стойността на доброто семейство, здраве, работа и мечти, а когато се случи да загубят нещо от тях, разбират какво е било то за тях. Повечетохора все се оплакват от нещо, а ти се толкова позитивен човек, за който чашата е наполовина пълна. нека това не се променя, развивай се нагоре и бъде още повече щастлива и свободна в изявите си.
цитирай
6. cchery - Вени, благодаря ти!
17.04.2013 12:21
Да.... имам нужда само от здраве... другото наистина го имам.... и ценя високо, че го имам.....
цитирай
7. vihrogonche - ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН
18.04.2013 11:55
Бъди все така ЩАСТЛИВА, заобиколена от най-БЛИЗКИТЕ си хора, Чери! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cchery
Категория: Други
Прочетен: 5023797
Постинги: 314
Коментари: 5091
Гласове: 3537
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930