Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.05.2011 14:49 - НЕВЪЗМОЖНОТО РЕШЕНИЕ
Автор: cchery Категория: Други   
Прочетен: 9924 Коментари: 21 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Здравей, единствена моя!

Пиша ти със сълзи на очите (не че има къде другаде да са, но клишетата са клишета дори и в моите редове!). Пиша, защото вече много ми тежи и болката от евентуалната ни раздяла, която обмислям, се надига по-страшна И от грозното лице на рака..... Пиша, понеже не знам как иначе да стигна до тебе, независимо, че ти си в мен постоянно, още от моето раждане. Пиша на теб, а сякаш на самата себе си, за разбера колко още мога да понеса!!! На теб, която обичам с цялото си сърце. Ти, заради която аз съм това, което съм - Анелия, просто Анелия! Пиша, за да ти кажа, че когато те напусна, не част от мен, а неизброими парченца ще се откъснат отведнъж с взривяваща болка и до края на живота си ще бъда пусто сито, от което ще изтича живителната сила на една българка!

Мила моя, Българийо, "за тебе те умряха"! Да и "ти едничка беше зарад тях.....
" и още си! И те още умират, но не за тебе, Родино! Умират, защото никога не разбраха какво имат! Никога не достигнаха до тебе, до твоето изстрадало минало и нещастно настояще! А когато умират, се чудят как още зло да причинят........ И, мила ми сестро, причиняват го! Всички, които последните 20 години се кълняха с ръка върху скъпите си сака, където би трябвало да е сърцето, а всъщност зее черна дупка, се превърнаха в новите пълчища башибозук. И отново, Родино, се бият в едно живи и умрели! Ама днес, Българийке, живите ти поданици са истинските умрели, а отдавна предалите богу дух още дишат и решават съдбите на живите трупове от отвъдното......

Моя приятелко, толкова ми е тежко, че "не пей ми се, не смей ми се...." от днес вече ще да .... те напускам! Аз, която твърдях с пълна увереност, че не мога да живея другаде! И..... ще трябва да отделя от тялото ти 2 невръстни още българчета и да им помогна да прекъснат връзката си с теб, без дори да го искам. Кажи ми, как да го направя и да се чувствам цяла и жива?!?! Кажи ми и как да остана, сестро, когато така или иначе се чувствам пробита и мъртва..... мъртва душа.... Кажи ми..... как да се събера и с кои очи да гледам случващото се около мен И с теб?!?!

Кажи ми, родино, докога войните в теб ще продължават? Докога лъжите с теб ще натъжават? Докога брат брата ще убива, а земята - черната и свята, ще загива? Докога в очите прах ще ме залива и във врата ми здраво корда ще се впива? Докога ще вярвам като за последно, и ще преглъщам разочарование поредно? Докога смехът ми ще е пречка и ще губя всяка нова мъничка пътечка? Ще имам ли надежда за оправа, или ме чака всепоглъщаща забрава? Коя съм аз във таз` страна - невидима, поредна сянка зад стена?
Не, сестрице, не съм взела още това решение, но щом мисля за него, значи........ бутонът е натиснат и стартът е даден..... Обичам те, о боже, колко те обичам! Още от най-малка, когато ме водеха из твоите зелени баири и дъхави лилави полета. Когато розовият цвят отвъд Балкана ме привикваше да ми разкаже историята на царицата роза. Когато неравните камъни на Царевец криеха от мен хилядолетната си тайна....... когато дишах праха на горещите селски улици, напоен с дъха на напечената от жаркото лятно слънце лайка....... Когато старият зелен орех ме приютяваше ласкаво на разклонения си ствол и с часове оставах там и се вслушвах в шума на разлюлените му тъмнозелени листа... Толкова светла беше ти тогава! Толкова щастлива бях и аз! Тогава ме насилваха каква трябва да бъда, кого да обичам и кого да мразя.... и в крайна сметка...... заобичах истински и неистово само теб, Българийо! Само твоят образ с бяло, зелено и червено, остана чист..... Всички други почерняха...... дори и Левски, дори и Ботев..... светините........ Днес, сестро, вече нищо не е свято, всичко се търгува......... и "вярата ми се сломи". Даже и моята.....

Прощавай..... моля се да не съм права! И след  време да не се чувствам толкова безпомощна...... както съм сега! Извинявай, но... искам поне веднъж в този живот да не ми се налага да се боря, когато трябва да се възползвам от правото си на живот...... Мила моя, любима страна, стана така, че днес в теб трябва да живея въпреки "здравеопазването", което има, което някой тупкащ се в гърдите бил ми осигурил....... Господи, колко наглост има на тая земя! Днес, Българийо, трябва да обрека на ангария доживотно моите деца, защото никой не иска дори за миг да ме чуе, че не желая ..... те да изживяват детството си по предучилищни класове далеч от мене. И когато този "затвор" премине, да попаднат в другия, в който по изключително "хуманни" причини да седят по цял ден.... задължително! Защото твоите училища, родино, са разкривени железни клетки, които задържат само и единствено децата със съвест. Защото съвестта е преграда, зад която чакат разпусията, простотията, безотговорността и елементаризма......... А твоите управляващи, Родино, управляват и наказват само съвестните..............

И кажи ми, как да остана на място, в което зовът на едно 10-годишно момиченце
"ТАТКО, ПОЩАДИ МЕ, СТИГА ВЕЧЕ!" е оценен само на 5 години затвор!!! 5 години зад решетките за изверга, насилвал системно собственото си детеimageimageimageimageimageimageimageimageimageimage ...........................................................................................................
Как утре ще искам защита за мен, големият човек, щом няма кой да защити адекватно мъничкия....... Как ще искам бъдеще за семейството ми и как да допусна то да се решава от зеленчукови култури, някога тренирали силови спортове...... Как....... да давам гласа си за хора, които не познавам и те никога не научават за мен по време на мандата си?!?! Как....... те искат от мен да им осигуря голяма заплата, а в замяна затриват собствения ми брат и още милиони българи-специалисти със смешна сума?!?! Кааааааааааааааааак?!?!?! Как да обясня на децата ми, че кумир, идол не е образец на пластичната хирургия със заемки от силиконовата долина?!?! Как да не срещам простотия ката ден........ Мога ли, сестрице?!!

ИСКАМ ДА ЕМИГРИРАМ! Е, казах го, родино! Написах го даже....... аз, Анелия Донева, която никога не искаше да живее другаде освен в България.... Или... бунт срещу всичко и всеки, който те унищожава и затрива моя единствена и свята родино, или ....... бягство! Аз съм готова на първото, ала кой още?!?! image





Тагове:   писмо,   родината,


Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vihrogonche - Чери, Черита...
26.05.2011 15:18
Какво да напиша след написаното от теб?! Немея... дума не мога да издумам, само един такъв плач се надига от гърдите ми, хем мощен, хем беззвучен (на работа съм все пак)... и ми е тъжно, и ми е скапано, и ми е гневно... защото аз чета себе си в горния текст... защото чета и съпруга си... защото всеки ден узнавам с огромна мъка в сърцето си за още един и за още един и още и още един млад човек в България, който започва антидепресант или успокоително, само за да се справи що-годе със стреса, причинен ни от безумията в БГ :( Тъжно, тежко, но ... факт! Какво друго? - обичам те много и те целувам. Не си сама в борбата и дилемата жестока...
цитирай
2. cchery - Деска.......... чета този пост
26.05.2011 15:22
чета и предния си и като видя контраста и ми призлява....... Благодаря ти! Аз искам да съм тук и сега с всичките си приятели, но необременена, никой да не ме спъва и най-вече безумията.....
цитирай
3. vihrogonche - тъкмо това направих и аз!
26.05.2011 15:24
отворих твоя предишен постинг
и останах като гръмната
това е нашата Родина:
хем безкрайно мила,
хем безкрайно тежка...
цитирай
4. cchery - отворих твоя предишен постинг и ...
26.05.2011 15:29
vihrogonche написа:
отворих твоя предишен постинг
и останах като гръмната
това е нашата Родина:
хем безкрайно мила,
хем безкрайно тежка...

Деси, родината си ни е много добре, но хората в нея........
цитирай
5. neprosvet - Защо всички виждаме нещата по един и същи начин, защо всички се възмущаваме по един и същи начин и защо нищо неможем да
26.05.2011 17:14
променим!? Ние сме страна с "една шепа" народ и не можем да живеем достойно. Има по света много градове с пъти по-многобройно население и с пъти по-достоен живот, а при нас е толкова трудно...защо...
Тъжен постинг, тъжни мисли и за съжаление много истински!
Тъжно ми е, за малките деца , за вас по-големите и за ...всички, които живеем в една объркана и тъжна държава!:(((
цитирай
6. ketcakuatl - ВИЖ СЕГА
26.05.2011 21:12
Не боли чак толкова, особено след първата година. Кофти е, но се търпи. Има моменти на меланхолия понякога, но се преодоляват. Особенно като си видиш чека. Аз, обикновенния работник тука, получавам колкото депутат в б.г. Та приказката че парите не са важни, важи само когато ги имаш. Закъснявате вече, хванете последния влак че що паплач ви изпревари. И що го прави тоя ремонт, да ти е хубава клетката?
цитирай
7. анонимен - Постингът ти е потресаващ. Но не ...
26.05.2011 21:55
Постингът ти е потресаващ. Но не бягайте всички. На вашето масто ще дойдат нашествиници и ще затрият тая нация. Не чувствате ли някаквоа отговорност за тая земя. Предците ни кръвта са си лели, за да я опазят, а вие сте готови да я дадете даром на всеки който я поиска.
цитирай
8. osi4kata - не скачай от трън на глог.
27.05.2011 03:09
.
цитирай
9. injir - Като си тръгнеш, данъците пак ще ...
27.05.2011 08:17
Като си тръгнеш, данъците пак ще скочат, за да можем ние, останалите, да изкараме заплатите на ония, които имат дупки, вместо сърца. Смили се. Не ни оставяй.
цитирай
10. diso - Мисля, че моментът е настъпил
27.05.2011 08:26
Или избираме по-лесния път и заминаваме там, където явно се живее по-добре, или се обединяваме и даваме отпор на политическата клика и на престъпните сили, които я крепят на власт. Ако НИЕ не променим нещата, няма кой да го направи за нас.
цитирай
11. анонимен - хайде, стига драми... просто се хванете и работете!
27.05.2011 08:52
кога им е било лесно на българите?!
цитирай
12. baimomchil - Предците ни кръвта са си лели, за да я ...
27.05.2011 09:00
kushel написа:
Предците ни кръвта са си лели, за да я опазят, а вие сте готови да я дадете даром на всеки който я поиска.


Справка - другаря Георги Димитров я хариза на Сталин и кликата му...
цитирай
13. cchery - Ще попитам нещо?
27.05.2011 10:10
С кого да живея в тази страна?!?! Оставям настрана т.нар. "политици"....... и поглеждам към народа.... онзи, чийто предци са си дали кръвта за Родината и какво виждам?! Оглупели и изидиотели люде. Хора, мълчащи дори и в момента, в който ги изнасилват и се изнождат върху им.... И когато ги попиташ "Защо така бе, хора, дайте да се борим за правата си!", насреща ти блеят в хор..... "Ааааааа, можеше и да е по-зле!"!!!!!!!!!!! Е, накъде по-зле, братче..... обратно към турското робство ли, кво ли...

Опитах се в началото на учебната година да настоявам срещу 1 точка от правилника за вътрешния ред в градината на дъщеря ми. Подписка пуснах.... разписаха я 13 човека.... А несъгласни бяха сигурно 131..... ама се страхували от отношение спрямо децата им, ако разпишат. Еееееееее, и аз се страхувам. Но повече от това ме е страх какво ще си помисли детето ми, ако не го защитя и какъв мишок ще съм в неговите очи!

Правихме подписка срещу ЗАДЪЛЖИТЕЛНОТО целодневно обучение до 7-и клас...подписаха 200 души..... Правихме подписка за подобряване на храната в детските градини - подписаха 200 души..... И не е ставало въпрос да подписват само хора, които са съгласни...... идеята беше да се чуят различни мнения. Обаче мнения няма - има овчи глави....

Сега в Младост правят велоалеи. Част от тях са асфалтирани и наистина много добре изглеждат...... до момента, до който върху тях не паркират коли :(((((((((((((((((((((((((((((( Еми що за урод трябва да си да идеш и да заемеш направеното за пешеходци и велосипеди място с пръдливата си кола..... трябва ли да слагат ограничителни колчета току до бордюра , за да се сети всеки пуяк и пуйка, че това не е паркоместо........

От 100 години говорим за проблема с изхождането на домашните кучета в парковете и въпреки това трябва да напомням на стопаните им, че катерушката не е място за кучешка тоалетна......

ПИСНА МИ............... УЖАСНО МНОГО МИ ПИСНА.........
цитирай
14. baimomchil - ДС целта е изпълнена - народа да е ...
27.05.2011 13:06
ДС целта е изпълнена - народа да е обезверен и да си трае.
цитирай
15. cchery - тъжно е !последният сте прав. по...
27.05.2011 13:20
анонимен написа:
тъжно е !последният сте прав. повече смелост по-малко вайкане и самоинциатива
в разкрасяването на жилищните пространства.

Дарка, лошото е, че такива инициативи или самоинициативи не стигат до хората...... вечно новините са лоши, дори и когато умишлено ги пропускам...... Наскоро моя приятелка, която работи с деца в детски център в Златарица ми писа: "Жалко,че никой не се интересува от дейността на децата. Имахме готови над 120 пресни салати(марули). Предлагахме ги на училището, на старчески дом - само и само да ги вземат, подарявахме ги, но едни ни отговаряха,че нямаме сертификат за качество, други не им се чистеха 40 салати, лук, чесън, за да ги нарежат.."

В този детски център децата се учат сами да правят хляба си като се опитват да стигнат до хората, нооо ето какво получават в ответ: ".......презентацията "Пътят на хляба" ........ Жалко че никой от персонала на училището (училището в Златарица) не ни поздрави с нея. Чели я биле някъде!!!! Но вече съм претръпнала срещу хорското безразличие и лакомията за власт и величие."

Някой да е чувал за труда на ръководителката на центъра - Стефка и нейните деца?!!?!...... Не, не сте! И няма и да чуете, защото ...... говорим за труд и честност, които не са идеали за подражание. Ако ви интересува, ето презентацията http://www.slideshare.net/cchery/ss-7803031!
цитирай
16. cchery - И ако някой си мисли, че съм черногледа, набързо ще му кажа, че не е така!
27.05.2011 13:22
Просто съм реалистка поне по отношение на българското т.нар. "общество".........
цитирай
17. rucifer - Крокодилски сълзи .
27.05.2011 14:53
Защо имам чувството , че всички търсите "на баницата мекото и на работата лекото " . Да знам , че храним администрация , но така е по цял свят . Разберете , най - голямата болка е , че докато ние висяхме по площадите , гадните комуняги изнесоха всичко ценно и сега се опитват с нокти , зъби , компромати и всякакви техни специалитети пак да се доберат. Как да им попречим , като щом малко се размиришат нещата и си дигаме дърмите . Всеки знае така . Тръгвайте си , но тогава спрете да наричате България ваша родина и да проливате крокодилски сълзи за Нея . Даже се откажете от правото си на вот. Вие сте просто дезертьори . Моите съболезнования .
цитирай
18. cchery - Защо имам чувството, че всички т...
27.05.2011 15:15
rucifer написа:
Защо имам чувството , че всички търсите "на баницата мекото и на работата лекото " . Да знам , че храним администрция , но така е по цял свят . Разберете , най - голямата болка е , че докато ние висяхме по площадите гадните комуняги изнесоха всияко ценно и сега пак се опитват с нокти , зъби , компромати и всякакви техни специалитети пак да се доберат. Как да им попречим , като щом малко се размиришат нещата и си дигаме дърмите . Всеки знае така . Тръгвайте си , но тогава спрете да наричате България ваша родина и да проливате крокодилски сълзи за Нея . Даже се откажете от правото си на вот. Вие сте просто дезертьори . Моите съболезнования .

Амин! :))))))))))
цитирай
19. cchery - Ето още една причина да сме "щастливи"
27.05.2011 16:16
http://www.btv.bg/shows/tazi-sutrin/reportazhi/story/1416972144-Katadjiyski_hranilki_debnat_v_Lukovit.html
цитирай
20. kasnaprolet9999 - cchery
31.05.2011 12:21
Какво да ти кажа, в България никога не ни е било лесно. Навремето повечето млади семейства бяха издържани от своите родители и живееха в един апартамент с тях, поради ниски заплати на младите специалисти и невъзможността да си закупят или да живеят под наем на друго място. Сега на много млади хора се предоставя възможността поне в големите градове да имат по-нормални заплати и в известна степен да бъдат по-материално независими. В момента много институции просто не работят, за разлика от по-рано, когато имахме читаво здравоопазване, а образованието ни би едно от на-добрите в Европа. Нашите специалисти бяха добре приемани навсякъде, защото бяха на ниво. Сега младежите се опитват да учат и работят, а две динии под една мишница не става за всеки. Често се купуват дипломи, но не и знания и това се вижда на работните места. Икономиката ни е в криза, но така е в цяла Европа, така че добре си помислете. Тук поне имате приятели, които да ви помогнат при нужда, а там ще може да разчитате само на себе си. Имам една колежка, която се премести със съпруга си и двете си деца в Испания, но там първо бе отишъл неговият брат, който им помогна на първо време със жилище, после намери работа на съпруга й. Тя не можа да започне работа близо година и половина, поради бавното издаване на работна виза и не помня какво още. Преподаваше на частно уроци по английски и успоредно с това учеше испански, заедно с децата си. Тук бяха затънали в дългове и нямаше пари едно палто да си купи. Сега са добре и не мислят да се връщат. Съпругът й е компютърен специалист, сега това продължава да се търси много. Не мога да съветвам който и да било да остане в България, ако тук няма възможност да се издържа само поради национални пристрастия. Родината си всеки може да обича и отдалеч, но не и държавата, която му създава пречки в оцеляването. Ако човек е опитал всичко, но не е успял да се устрои, тогава няма лошо да опита и навън, това вече много хора са направили успешно. Жалко за държавата ни.
цитирай
21. cchery - Вени, има нещо, с което не бих се съгласила с теб! А имено
31.05.2011 14:46
че младите семейства навремето са живели заедно с бабите и дядовците и то точно поради икономически причини. Първо, защото дори и в моя град това не важеше - говоря ти за Горна Оряховица. Определено в нашия вход нямаше нито едно семейство, което да живее със свекър и свекърва, или тъст и тъща. Факт е, че жилища се раздаваха по някаква държавна схема, но точно тази схема за ведомствени жилища помогна на много хора и досега да имат имоти. Ако са живели с възрастите, то е имало и други причини. Сега... сега е друго и да ти отпуснат ипотечен заем от банките си е цяло приключение. Да не говорим за заробващите лихви и за тяхното повишаване през периода на дължимост на заема :(((((((((((((( А като говорим за големи градове и заплатите в тях, мисля можем да причислим Търново към тях. Еееее, там висока заплата е 500 лв!!!!!!! И съм напълно в съзнание..... Що се отнася до Пловдив - там нещата скачат, но заплати от по 1000 лв не са често срещани.... щом моят мъж като програмист преди 6 години там получаваше ...... трицифрена сума. А оттогава досега много негови колеги избягаха в София точно заради ниското заплащане.....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cchery
Категория: Други
Прочетен: 5024408
Постинги: 314
Коментари: 5091
Гласове: 3537
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930