Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.02.2011 12:20 - Мецата навърши половин година!
Автор: cchery Категория: Други   
Прочетен: 6215 Коментари: 7 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Едва ли може да стане по-зле от това, което е в момента! Ще попитате кое е зле..... и аз ще се замисля. image Отначало, защото първичната ми подсъзнателна реакция е да очерням начина, по който живеем в България, с най-дебелите четки - втълпено ми е от последните 20 години медийна (и не само) агитация!!! imageПосле пък ще тръгна да конкретизирам...... и пак няма да се сетя за нещо мноооооооооого зле.image Не и докато съм здрава, сме здрави вкъщи, са здрави приятелите ми!!!

Е, кое е толкова зле?!?!  Дааааа, лайната по алеите в парка, дупките по улиците, калта по панталоните ми, колите върху тротоарите....... списъкът е дълъг. И нямам намерение да му се отдавам. imageНе и днес!!! imageДнес е ден, в който си създадох повод да празнувам..... бая мислих дали да е така, но след като виждам много повече от конкретиката на повода, значи смисъл има!!image

Днес форумът, който създаваме всички - приятели, познати, потребители, форумът, който ме събира с много човеци и ми дава възможност да общувам, прави половин годинка!!

forum.metsababa.net

Да, разбира се, това може и да се счете за реклама. Все тая...... това, което исках да подчертая е че:


  • Вярата движи събитията;
  • Желанието определя битието;
  • Обединението създава различията;
  • Различията генерират уникалността;


И въобще ....... и да не е по-лесно да създаваш, то поне е вярната посока накъдето да бягаш от оглупяването, от безсмисленото говорене, от тоталното отричане, от негативизма........

НИЩО НЕ СТАВАЛО ЛИ В БЪЛГАРИЯ??!?!?  СТАВА, АМА ТРЯБВА ДА ГО СЪЗДАДЕШ!!! forum.metsababa.net е доказателството за това!!!







Гласувай:
10



1. baimomchil - Мецата
17.02.2011 12:53
е едно мече, което ще стане голяма мечка...
цитирай
2. neprosvet - Честит празник, Чери! Приятно ...
17.02.2011 13:57
Честит празник, Чери!
Приятно съм изненадана от "Баба Меца".Ще се върна отново и ще разгледам целия форум.Аз също съм привърженик на здравословното хранене, на нормалното тегло и с удоволствие ще се запозная с детоксикацията на организма, ще изчета всичко
Поздрави за теб и за групичката ви, създала форума!

Пожелавам ви да се радвате на много почитатели и съмишленици и да изпитвате удовлетворение от това, с което благородно сте се захванали!
Успех на всички!
цитирай
3. cchery - Честит празник, Чери! Приятно ...
17.02.2011 14:21
neprosvet написа:
Честит празник, Чери!
Приятно съм изненадана от "Баба Меца".Ще се върна отново и ще разгледам целия форум.Аз също съм привърженик на здравословното хранене, на нормалното тегло и с удоволствие ще се запозная с детоксикацията на организма, ще изчета всичко
Поздрави за теб и за групичката ви, създала форума!

Пожелавам ви да се радвате на много почитатели и съмишленици и да изпитвате удовлетворение от това, с което благородно сте се захванали!
Успех на всички!

Благодаря!!!!!!!! Заповядай при мецата.... с връзки ще си, щото...... връзката съм май аз ........ хахахаа.

Майтапът настрана, имено ДЕТОКСИКАЦИЯТА НА ОРГАНИЗМА ПРИ ПЪЛНОЛУНИЕ ни събра. И дори в момента я правим, т.к. утре е пълнолуние. Ще си добре дошла и ще ти бъде отговорено на всеки въпрос! :)
цитирай
4. urilozev - Поздрав
17.02.2011 14:30
Важното е че имаш празник.Направи си празник и такава хубава вечер, та на зазоряване да си кажеш- Ех колко е хубаво. Всички други сравнения, за хубаво и лошо ги хвърли настрани.То те пак ще те настигнат, ама да не е днес и утре.Още веднъж, празнувай хубаво с емоции.
цитирай
5. injir - Звучиш оптимистично. Това е добре. ...
17.02.2011 18:49
Звучиш оптимистично. Това е добре.:)
цитирай
6. cchery - Звучиш оптимистично. Това е добре. ...
17.02.2011 20:57
injir написа:
Звучиш оптимистично. Това е добре.:)

Мдааааа, има защо! :)
цитирай
7. cchery - Важното е че имаш празник. Направи ...
17.02.2011 20:57
urilozev написа:
Важното е че имаш празник.Направи си празник и такава хубава вечер, та на зазоряване да си кажеш- Ех колко е хубаво. Всички други сравнения, за хубаво и лошо ги хвърли настрани.То те пак ще те настигнат, ама да не е днес и утре.Още веднъж, празнувай хубаво с емоции.

О да, на зазоряване всичко ще е още по-красиво и хубаво..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cchery
Категория: Други
Прочетен: 5008287
Постинги: 314
Коментари: 5091
Гласове: 3536
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031