Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.06.2010 17:04 - ОГРАБВАНЕ
Автор: cchery Категория: Други   
Прочетен: 14318 Коментари: 24 Гласове:
18

Последна промяна: 10.06.2010 21:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Отлагах писането на този пост прекалено дълго време...... долу-горе колкото му трябва на рака да отнеме човешки живот по НЕЧОВЕШКИ начин. Днес посетих блога на diso и първата снимка в този му пост просто взриви онова, което тая вече трета година. А и постът на ортодокс......

Три години почти откато татко си отиде от тоя свят, загубил всякакъв интерес към него...... да не говорим за надежда....... и още по-лошото с отнето достойнство. Три години сме без него, а ракът ни го отне само за 8 месеца...... За вас той е със сигурност поредния човек, който коварната болест е погубила, но за мен той е единственият ТАТКО. Човекът, който до голяма степен е формирал мирогледа ми, отношението ми към света и всичко, което съм. Той ми даде да разбера какво е свободата и как трябва да се отнасям към нея. Уви, умря заробен и прикован към леглото си, без възможност сам да става, да сяда и дори без желание да гледа, възприема и чува. Човек, който обожаваше да чете дори и на възраст от 70 години, в последния месец от земния си път не искаше нищо. Не искаше да вижда вестници, книги, да чува телевизия и радио. Човек, който пееше много красиво, се дразнеше от музиката.Човек, на който му се наложи от партиен председател да се трансформира в животновъд, за да издържа децата си с чест, без да краде си отиде от живота, а големите крадци са все още живи и ни управляват. Човек, който изкарвайки 3-те
си овчици да пасат си носеше стихосбирки на Вапцаров и Смирненски да чете, за да тренира паметта си.... сигурно е бил единственият пастир, почитател на Вапцаров. Човек, който гледаше света с широко отворени очи и точно тези очи угаснаха последни..... пак така широко отворени към света, който го привличаше неудържимо.

Позволих си толкова дълго да го описвам, за да можете поне отчасти да разберете гнева ми към системата, догмата в медицината, към лъжите на хората, на които трябва да разчитаме....... към всички неща и хора, които ме ограбиха.

Миналата година загубихме Патрик Суейзи..... почина от рак. Преди това Павароти......., а само 30 дена преди да дойде на концерта си в България, Рони Джеймс Дио се сбогува с белия свят. Дълго време след тази новина си мислих как ли неговите китари, студио и всичко, до което се е докосвал го очакват пак да се появи и да им даде живот..... Какво ли изпитва съпругата му и дали все още го очкава да се появи от някой ъгъл. Дори се случи така, че го сънувах как умира..... трябваше да е Дио, но всъщност в съня ми се беше появил пак татко.......

Трудно ми е да повярвам, че няма лечение на тази болест..... и ми е все по-лесно да повярвам в това, че всъщност изнамирането на такова лечение е нежелано........ Чета си думите и чак не вярвам, че аз съм ги писала... Може би допреди 3 години ако някой ми заговореше за конспирация в здравеопазването щях да се смея на глас...... днес разсъждавам върху тази теза с аргументи, които аз сама си събрах напоследък. Отказвам да лекувам децата си с антибиотици, когато ми ги изписват на килограм, отказвам да им давам изкуствени витамини, антихистаминови препарати, всевъзможни сиропи за кашлици и т.н. и виждам, че съм била права, защото децата се излекуват съвсем успешно с помощта
само на по-безопасни препарати. Понаучих това онова за лечение чрез хомеопатия и фитотерапия и го прилагам успешно и естествено спомощта на лекари-хомеопати. И си задавам въпроса: ЗАЩО БЪЛГАРСКИТЕ ЛЕКАРИ И ОСОБЕНО ПЕДИАТРИТЕ ОПОРОЧИХА ЛЕЧЕНИЕТО ЧРЕЗ АНТИБИОТИЦИ?!?! Защо, лекарство, предназначено да спасява животи се изписва за елементарни сополи?!?! И правя паралел с рака: ЗАЩО СЛЕД КАТО МИ ПРОГЛУШАВАТ УШИТЕ С НАПРЕДЪКА НА МЕДИЦИНАТА, ТЕХНОЛОГИИТЕ И МЕТОДИТЕ ЗА ЛЕЧЕНИЕ, РАКЪТ ОТНЕМА ВСЕ ПОВЕЧЕ ЖИВОТИ В БЪЛГАРИЯ? 

Едва ли ще получа отговор и с това мъката ми никога няма да намалее....... Още дълго време ще виждам татко там на пътеката пред селската ни къща.. още дълго време ще го търся между редовете на любимото му лозе..... още дълго ще го виждам с мотика в ръка да води неравна борба с дивите лалета, окупирали лозето...... още дълго ще си го спомням как хващаше сина ми за ръчичка и го водеше да си откъсне черно грозденце от асмата... и още дълго ще си спомням как ми говореше, че е хубаво да си имам и второ дете - едно момиченце..... така като той имаше своето...... Още дълго, ТАТКО, ще чакам уговорката, която си направихме с теб в деня преди да починеш, че ако е вярно, че след смъртта душата на човек остава на тоя свят, да се търсим взаимно, да стане реалност..... аз те търся, все още!

0rth0d0x, когато прочетох поста ти
Лека нощ, нямах сили да напиша какъвто и да е било коментар. Сега ти поднасям моите съболезнования..... Позволих си да взема твоето последно изречение от този твой пост и с него да завърша супер непрофесионалния клип (на този етап мога само това да направя), който е по-долу. Още с първото чуване на песента на Меноар "Татко" на български открих мелодията, която исках да обедини спомените ми от снимки за моя баща..... и макар текстът да се отнася към друг татко, за мен той има това значение, което му предам самата аз. Лека нощ, татко...





Тагове:   ограбване,


Гласувай:
18



1. phoenix2000 - Съболезнования
10.06.2010 17:21
коварна болест, за жалост все още трудно лечима
цитирай
2. erato7 - cchery, плаках, докато четох по...
10.06.2010 17:31
cchery, плаках, докато четох постингът ти. Мир на праха на твоя мил татко. Гордей се, че си негова дъщеря! И знай, че той ще е винаги до теб, душата не умира. Прегръщам те.
цитирай
3. djud - Много прочувствено !
10.06.2010 19:58
И много добър човек.Жалко,че бяхме с него за много,много малко в този живот !
А душата - да, тя не умира, но незнам дали остава на земята. Мисля, че си отива у дома. Но щом сте си обещали " да се търсите взаимно " - не губи надежда! Нищо не се казва просто така, още по-малко пък се обещава ! Срещата ще се състои, но не когато я търсиш, а когато най-малко очакваш ! И когато имаш неимоверна нужда от нея, без да осъзнаваш това ! Бъди сигурна в това !
Лекарство против рак - на 99% съм сигурна, че съществува такова, но пустите му пари,пари, и пак пари !!! Те диктуват всичко на този етап ! Някой път си мечтая да се събудя сутринта и парите просто да са изчезнали от живота ни ! Дано да доживея такъв ден !
цитирай
4. panazea - Поклон !
10.06.2010 21:22
Нека спокойно спи!
Много от обичните ми вече са на небето!
Лека нощ!
цитирай
5. анонимен - Чери, много гадна болест. Не е лесно ...
10.06.2010 22:23
Чери,много гадна болест.Не е лесно да напишеш всичко това.Аз също казвам на моя татко-лека нощ!
цитирай
6. cchery - Благодаря ви
10.06.2010 22:23
Юли.... ти знаеш не по-зле от мен какво е.... ако чичо Митко може да бъде компания с някой, то мисля, че това е татко.... може и да са заедно сега...
цитирай
7. djud - може и да са заедно сега...
11.06.2010 08:40
Няма нищо чудно в това. Срещите, които имаме по време на земния ни път, никак, ама никак не са със случайни хора. Всичко е планувано, още преди да се родим / или по-точно - преродим / На мен специално, много ми помогна една книга - " Пътят на душите " от д-р Майкъл Нютон. Много се успокоих, след като я прочетох. Даже и да не е вярно това, много ми се иска да е така. Ето ти линк към нея :
http://duhovno-razvitie.com/niuton.htm
цитирай
8. анонимен - vihrogonche
11.06.2010 10:22
Черита... на последните снимки от клипчето се вижда колко добър, благ и красив човек е бил баща ти... знаеш ли? - ти много приличаш на него - същите сини добри очи... душата му е ЖИВА, знам това! - а обещанието за ЗНАК той ще си го спази, може би когато най-много нужда имаш от него... Прочети "Небесата ни гледат" на Мариана Илиева. Много силна и полезна, омиротворяваща книга. http://www.helikon.bg/books/18/150368_nebesata-ni-gledat.html
цитирай
9. cchery - Черита. . . на последните снимки от ...
11.06.2010 10:39
анонимен написа:
Черита... на последните снимки от клипчето се вижда колко добър, благ и красив човек е бил баща ти... знаеш ли? - ти много приличаш на него - същите сини добри очи... душата му е ЖИВА, знам това! - а обещанието за ЗНАК той ще си го спази, може би когато най-много нужда имаш от него... Прочети "Небесата ни гледат" на Мариана Илиева. Много силна и полезна, омиротворяваща книга. http://www.helikon.bg/books/18/150368_nebesata-ni-gledat.html

Вихърче, това е самата истина - аз много приличам на него..... дори и външно. И с неговата загуба като че ли загубих и част от себе си...... Дълго време ходих да разпитвам неговите приятели от деството му какъв човек е бил за тях, как го помнят, дълго плаках в прегръдката на кръстницата ми и тя дълго ми разказва за техните събирания, за разговорите, които са водели за това какво приятелство са имали с кръстника ми и въобще какво е приятелството....... Търсех да запъля образа му със спомени на други хора..... и само дето ми стана още по-мъчно. Не се стремя да бъда него..... но ме е яд, че сега не може да ме види.... сега, когато съм силна и щастлива....... да види, че вече не плача от безсилие, а само когато много страдам или се радвам.......

Благодаря на теб и на Юлито за линковете към книгите - ще ги прочета със сигурност.
цитирай
10. анонимен - Мило, много те прегръщам. Това, че ...
11.06.2010 11:15
Мило, много те прегръщам. Това, че го сънуваш значи, че той е с теб, той е в теб. Нали знаеш, че той все пак те вижда там някъде отгоре. Цял живот ще помня нещо, което ти ми каза, когато моята леля почина от тази ужасна болест точно в деня на моята сватба - че тя е искала да "присъства" на сватбата ми и това е бил нейния начин - да гледа от горе и да бъде в сърцето ми. Така и твоят татко винаги присъства в живота ти, гледайки отвисоко и се гордее с теб и с децата ти. Целувам те (разчуства ме)!
цитирай
11. анонимен - vihrogonche
11.06.2010 11:17
Чери, прегръщам те!
Има още мноооого други книги, посветени за Живота след физическата смърт!
С много обич!!! (кога ще се видим?)
цитирай
12. cchery - Мило, много те прегръщам. Това, че ...
11.06.2010 11:57
анонимен написа:
Мило, много те прегръщам. Това, че го сънуваш значи, че той е с теб, той е в теб. Нали знаеш, че той все пак те вижда там някъде отгоре. Цял живот ще помня нещо, което ти ми каза, когато моята леля почина от тази ужасна болест точно в деня на моята сватба - че тя е искала да "присъства" на сватбата ми и това е бил нейния начин - да гледа от горе и да бъде в сърцето ми. Така и твоят татко винаги присъства в живота ти, гледайки отвисоко и се гордее с теб и с децата ти. Целувам те (разчуства ме)!

Добка....... благодаря...... бях забравила това, което разказа..... аз пък помня как гласът ти се задави, когато в онзи ден ти звъннах от Поликрайще да ти кажа, че татко си замина.... ПРИЯТЕЛСТВО..... татко много държеше на него..... и аз съм така и се радвам, че ти си част от това....
цитирай
13. анонимен - вихър
11.06.2010 12:03
http://www.helikon.bg/books/author/18567/ - виж и тук!
във форума се организира среща за утре вечерта!
имам безброй неща, които искам да ти предам!
но речта понякога е толкова безсилна...
твоето писано слово обаче... ... ...
цитирай
14. baimomchil - Големите корпорации
11.06.2010 12:06
е ясно какво правят, но има хора които помагат на болните от рак и за тях трябва да се пише постоянно!!!

http://www.livestrong.com/
цитирай
15. baimomchil - Клипа е много добър. Баща ти би бил ...
11.06.2010 12:07
Клипа е много добър. Баща ти би бил много горд да го види!
цитирай
16. cchery - е ясно какво правят, но има хора к...
11.06.2010 12:39
baimomchil написа:
е ясно какво правят, но има хора които помагат на болните от рак и за тях трябва да се пише постоянно!!!

http://www.livestrong.com/

Да, пише се....... като се изливат тонове помия срещу човек, спортист и личност като Ланс Армстронг...
цитирай
17. baimomchil - е ясно какво правят, но има хора к...
11.06.2010 13:43
cchery написа:
baimomchil написа:
е ясно какво правят, но има хора които помагат на болните от рак и за тях трябва да се пише постоянно!!!

http://www.livestrong.com/

Да, пише се....... като се изливат тонове помия срещу човек, спортист и личност като Ланс Армстронг...


Айнщайн беше писал нещо за човешката глупост и безкрайността, аз бих добавил и човешката завист и палящина.

цитирай
18. panazea - Нищо не е случайно! И това,че се срещнахме!
11.06.2010 13:47
Татко ти живее чрез теб и твоите деца!
Знаеш ли , понякога като че ли говоря с гласът на мама и това , което тя би казала!
Като че ли мама иска да довърша започнатото от нея!
И аз ще го направя! За всички мои скъпи!
Прегръдка , мила! Татко ти е много хубав човек!
цитирай
19. cchery - Татко ти живее чрез теб и твоите д...
11.06.2010 14:34
panazea написа:
Татко ти живее чрез теб и твоите деца!
Знаеш ли , понякога като че ли говоря с гласът на мама и това , което тя би казала!
Като че ли мама иска да довърша започнатото от нея!
И аз ще го направя! За всички мои скъпи!
Прегръдка , мила! Татко ти е много хубав човек!

Благодаря и на тебе, Панацея!!! Истина е, че ние сме част от тях....... но онази част, която са те в нас винаги ще липсва след като сме ги загубили........

И аз вече не вярвам в случайността..... за мен нещата са свързани и целенасочено вървим към тях..... понякога и без да го знаем :).
цитирай
20. анонимен - Ако сетите днес точно в 19 часа. . . . . ...
11.06.2010 16:55
Ако сетите днес точно в 19 часа..... пратете положителната си енергия и мисли на едно малко момиченце, болно от рак......
цитирай
21. анонимен - ива
11.06.2010 22:49
Няма нищо чудно в това. Срещите, които имаме по време на земния ни път, никак, ама никак не са със случайни хора. Всичко е планувано, още преди да се родим / или по-точно - преродим..............
Аз съм на същото мнение.
Бих препоръчала поредицата на Брайън Уайс-
През времето към излекуване
Не един живот, не един учител
Само любовта е истинска
Книжките са страхотни, мога да ти ги дам да ги прочетеш.
Аз не вярвам, че те са "живи"
Обичам те!
цитирай
22. cchery - Иве, благодаря....
12.06.2010 00:54
Ти не знаеш, защото не съм ти казвала, но контактът с тебе, приятелството ни ми помогна много........ в ония първи месеци без татко..... БЛАГОДАРЯ!!!
цитирай
23. 0rth0d0x - cchery, няма какво да добавя ,освен...
24.06.2010 11:10
Нека почиват в мир!
Понеже не ми се връща в онзи мой пост, защото когато го препрочитам усещам емоцията която съм вложил в простичките иначе думи и ми става тежко(което не вярвам никога да се промени) ще добавя при теб нещо.
Баща ми също почина от рак-за нещастие прекалено коварен, който се разви екстремно бързо и го уби за по-малко от месец.
Другото, което беше доста силен момент за мен е...че почина докато го държах в ръцете си.
Не смея да си пусна клипчето ти, именно заради текста на тази песен на Меноуър, защото макар да не съм им фен-признавам че е силен.
Искам да ти благодаря и тук за съобщението ти.
Приеми моите съболезнования (не съм много сигурен дали е уместно след три години да се изказват такива, но...) и се постарай да помниш и не забравяш нито един от хубавите мигове с него.Сигурен съм че са много!
Поздрави!!!
цитирай
24. cchery - Ортодокс, онзи ден на концерта
26.06.2010 11:03
на Мери Бойс Бенд за набирането на средства за лечението на Миро, отново го видях гада му с гад.... с жълтата си физиономия, с помътнелите очи и изпитото лице - този път беше хванал в яката си хватка Миро. Миро свири на сцената и вярвайте ми всичко, което този човек иска да прави е да свири!!!! Неистово!! А Мери пак беше плакала............ Утре заминават за Франция пак за химиотерапия, дано наистина до края на годината всичко е приключило за тях!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cchery
Категория: Други
Прочетен: 5022239
Постинги: 314
Коментари: 5091
Гласове: 3537
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930