Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2009 00:00 - Мълчанието на българина
Автор: cchery Категория: Други   
Прочетен: 4233 Коментари: 4 Гласове:
2

Последна промяна: 21.11.2009 11:12


Тия дни почнах да чета новата книга на Карбовски - "Българският апокалипсис - ловът на педофила" и май съм на път да си променя гледната точка за нещата в България. Никога не съм си и представяла, че държавната машина на България може да е изключително силна......... при това не в друго, ами в защитаването на провинилите се нейни "чаркове". Тази вечер чух за второто повдигнато обвинение срещу бивш министър, а се водели разследвания срещу още двама и направо не повярвах са ушите си. Възможно ли е да се разсмърди там, където кислород няма?!?!? Там, където всички са защитени, където се лъже, краде и убива, а за награда се получава доживотна пенсия за това, че си бил президент, примерно?!?!?

И веднага се сещам: ми що да не получи пенсия човека, като никой нищо няма да му каже?!?! Като в България да говориш е липса на възпитание, а да мълчиш е тежкото наследсвто от 500 годишно робство - период на подтиснатост и страх. И как да не го хване яд човек като и сега, в 21 век продължаваме да мълчим?!?! Мълчим, когато ни изпреварват отдясно на магистралата, например. Мълчим, когато ни искат подкуп. Мълчим, когато маршрутката минава през знайни и незнайни пътища, тресе ни като шейкър, а шофьорът й с наглата си физиономия иска от поредния "колега" на пътя да му даде предимство като междувременно говори едновременно на 2 мобилни телефона. Мълчим когато на пазара за килото портокали, което сме платили, получим реални 750 г. Мълчим като гръмнат някой - нали на нас все още нищо ни няма. Мълчим като насилват деца и ги бодат с инжекции. Мълчим като насилват бабите ни. Мълчим като ни ограбват къщите. Даже и като отидем да раждаме пак ни карат да мълчим, нищо че имаме реален повод да си покрещим...... понаболява малко като раждаш...... Мълчали са и онез комшии дето са знаели, че баща насилва родната си дъщеря....... даже са ги снимали с телефоните си през прозореца - да не би да трябва да се обадят на полицията, я?!?!? Въобще........ абе я да си помълчим! Кво ли се пеня?!?! Като има журналисти като Карбовски или Васко Иванов дето ще "лаят" пък другите ще си карат по старому....... Кому е нужно да каже истината, когато му е по-удобно и уютно да си мълчи?!?! Нищо, че приятелят му се измъчва и гърчи?!?! Айде, народе, на новия химн:

Мълчи, народе, изродени!
Към новото мълчание се устреми!
Със тишината, таз сила нова
живуркане за утре си осигури!

 






Гласувай:
2



1. baimomchil - Така е - бездушието е пълно. Аз го ...
21.11.2009 17:42
Така е - бездушието е пълно. Аз го разбрах след асеновградският случай. Овча работа.
цитирай
2. анонимен - черита
25.11.2009 02:33
аз съм съгласна с теб
и ме боли от същите неща
но додето мърдам
ще протестирам
и ще си търся правата
и ще говоря
и ще крещя, когато се налага
цитирай
3. анонимен - аз съм вихрогончето бе - предишният анонимен!
25.11.2009 02:34
как забравих да се представя, смяяях...
цитирай
4. cchery - Споко, веднага се сетих
25.11.2009 13:06
анонимен написа:
как забравих да се представя, смяяях...

.... по стила на писане :)). За мен само това е начина, ти, аз, той и тя, които сме на едно мнение да крещим, да викаме и да се бунтуваме. Пък който иска да се присъедини, моля......
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cchery
Категория: Други
Прочетен: 5008308
Постинги: 314
Коментари: 5091
Гласове: 3536
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031