Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.11.2009 16:51 - ПРИЗИВ: Мият ли ви стъклата на колата без да искате - звънете на 112!
Автор: cchery Категория: Други   
Прочетен: 2612 Коментари: 4 Гласове:
3



Дори и да се повторя, ще си напиша болката от вчера. Случи ми се същото, което се случи и миналата седмица на кръстовището на Евлоги Георгиев с Драган Цанков. Задръстване! И мургави миячи на стъкла. Този път, нали съм хитра, а и използам съветите от един от коментарите в поста ми за същата случка от преди седмица, а имено да паркирам на известно разстояние от колата пред мене, така че като почнат да ми мият стъклото, да се предвижа напред и да предотвратя "услугата". И паркирам на 3 метра от колата пред мен. Е да, ама, пусти коли, как ги правят вече........ имат и задни стъклаimage. И ако за предното имах застраховка от 3 метра - достатъчна и анаконда да преодолея, за задното - йок. И тоя път мургавелко се залепи да ми мие задното. Пуснах водата за задното стъкло и чистачката се задвижи - да се сеща, че не го искам на задното ми стъкло. Не така, ами ми хвана чистачката и я изправиimage!!!!!!! ЕЙ, казвам ви подпалих! Скочих от колата imageи явно така съм се засилила, чо тоя се дръпна назад и о, изненада, пак същия циганин от миналата седмица и пак със същия коментар към мене: "Мършо, кво ма, мършо!!?!" Явно окопитил се, се опита да ме доближи, обаче колата зад мене се засили към него и се спря..... и замина към поредната си жертва.

Аз влязох в колата и тоя път звъннах на 112 - бях бясна! Оттам ми казаха, че щом не се намирам на мястото на случката, нямало смисъл, моля ви се, да изпращат патрулка!?!?! image. Бе викам, госпожо, как да няма смисъл, ми пратете я тази патрулка да ги разгони бе! Не заради мене, ами заради всички коли, които идват след мене. Хеле, записаха ми там словоизлиянието и казаха, че ще пратят полицаи да проверят. Та ПРИЗОВАВАМ ВИ: ако и на вас не ви е приятно да ви мият колата, то моля, звънете на 112 - нека да има масовост, да стане ясно, че не сме съгласни с това изнудване и с опита на полицията да се прави на безсилна!!!



Гласувай:
3



1. анонимен - Браво!
13.11.2009 16:56
Страхотен пост-дано да излезне в препоръчани, за да го прочетат повече хора.
цитирай
2. анонимен - Ива
20.11.2009 22:47
Браво, дано българина е задружен и се получи нещо.Виж за тях ромите- грешка няма, ако те имат проблем реват до край.Те са наясно, за разлика от нас, че на бебе което не плаче не му дават вода.........
цитирай
3. borsi - От МВР са ти дали страхотно "...
11.12.2009 23:44
От МВР са ти дали страхотно "адекватен" отговор ;)

А ти какво? С мръсни стъкла ли искаш да караш ;)
цитирай
4. cchery - От МВР са ти дали страхотно "...
12.12.2009 09:40
borsi написа:
От МВР са ти дали страхотно "адекватен" отговор ;)

А ти какво? С мръсни стъкла ли искаш да караш ;)

Хихихи, всъщност то на 112 не отговаря МВР, но и слава богу, щото ако отковаряха те........ сигурно и толкоз внимание нямаше да ми обърнат. :))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cchery
Категория: Други
Прочетен: 5020894
Постинги: 314
Коментари: 5091
Гласове: 3537
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930