Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.11.2009 00:21 - Изнудват ни!
Автор: cchery Категория: Други   
Прочетен: 5026 Коментари: 10 Гласове:
9

Последна промяна: 09.11.2009 09:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Хора, не знам дали ви е направило впечатление, но тези дни София е като коледна елха..... окичена е с полицаи почти на всеки 50 метра. На мен веднъж ми не наложи да ида до Васил Левски и Раковска..... ми то не можеш една крачка встрани да направиш бе! Полицай до полицая, мила моя майно ле!image

Обаче не за това е приказката ми в момента. А за неприятно изживяване, което имам всеки път щом сляза до центъра на нашата европейска столица, с миячите на прозорци по главните кръстовища на градаimage. За тия мургавите, дето идват заплашително с бутилка със съмнително съдържание и четка в ръка и без значение дали искаш или не ти "мият" стъклата на колата. Ако има чалъм сигурно и лицето ми ще измият........ само и само да мият и мажат. Та напук на целокупния и целоградски полицейски кордон на кръстовището на Евлоги Георгиев с Драган Цанков един такъв "мияч" ме "нападна" въпреки и поради упоритите ми знаци с ръце, крака, уши и други органи, че НЕ ИСКАМ, мама му стара, да ми мие стъклата. Отворих прозореца и му казах да се маха. Уви, все едно му казах още повече да излива от мръсната бутилка върху колата ми. Почнах да пръскам от течността с чистачки с цел да опръскам него и да се махне. Ама не би. Той така се зарадва на тази течност, че само дето шампоанче не извади да си изплакне косата. Аз вътре сменях нюанс след нюанс на червенето и се чудех как да се оттърва. Мърдане ни напред, ни назад - задръстване. И изпълнена с тотално безсилие и яд - защо ще ми цапа измитите вече на бензиностанция стъкла, отворих вратата без да ми пука дали светофарът ще смени боята на зелено....... и слязох......  бях готова да се бия. Усетих погледите на всички возещи се, пардон, седящи в околните коли...... явно се забавляваха, и изкрещях на мургавия вредител да изчезва. Тоя пък ми върна в пълен противовес с моите 70 кила, че съм "мърша"image.......... след което изтрещя бутилката с течността за миене по шофьорското стъкло. Ако го беше строшил....... не ми се мисли. И при все целокупната българска полиция из Софето на тази случка не стана свидетел ни един униформен. И ако това беше нещо необичайно и прецедент някакъв, ок. Ама това е вече всеки път. Брех, няма ли кой да ги разгони тия хора бе. НЕ ИСКАМ ДА МИ МИЯТ СТЪКЛАТА НА КОЛАТА!!! НЕ ЩА!!!! НЕ ЖЕЛАЯ!!!! Егати, утре ако почнат да се разхождат с маслени филтри и бутилки с моторно масло и междувременно докато чакам на поредното адско задръстване в София, почнат да ми сменят маслото, кво ще трябва да направя?!?! Това, ако не е изнудване, здраве му кажи!!!

Почти като чистачката, бившата, на нашия вход. Отива човек и й казва, че не искаме да ни чисти входа (не че го е чистила), ама да е официално я предупреждаваме. Не така, ами идва нашата и мете криво-ляво. Пак й се казва, "не искаме да ни чистиш входа!". Уви, все едно говоря на бръшляна по стената. Когато й се спретва някакъв скандал на поредния й опит да изчисти, почва да заплашва, че не само ще й платим за услугата, която не сме й искали, ами щяла да доведе човек от общината, кварталния, НСБОБ  и дядо Коледа и да й платим. Бре, боже, ами ако утре група заблудени алпинисти почнат да ми се ветреят пред прозорците и да ми санират апартамента без да съм го пожелала, и на тях ли ще трябва да платя?!?! Кво става в тази държава, бе?image



Тагове:   НИ,


Гласувай:
9



1. baimomchil - Така е, плащая данъци за тая поли...
09.11.2009 09:12
Така е, плащая данъци за тая полиция, да защитава мангалите и тия и ония проститутки на околовръстното. Да не говорим, че тия със стъклата са опасни, може да блъснеш някой и после ще лежиш в затвора заради някакъв гнусен циганин.

А иначе стоиш и чакаш по 2 дена да си пуснеш документи за книжка в тъпия КАТ.
цитирай
2. nicodima - Ами аз имам чувството, че сутень...
09.11.2009 09:26
Ами аз имам чувството, че сутеньорите на проститутките и циганетата по кръстовищата им плащат процент на полицаите, за да не ги закачат.
цитирай
3. анонимен - Да ги изтрепем мамицата им манга...
09.11.2009 10:14
Да ги изтрепем мамицата им мангалска!
цитирай
4. joromark - Как аз се справям с този феномен
09.11.2009 11:05
... когато приближавам кръстовище с тъй наречените "миячи на стъкла", просто не се залепям за колата пред мен... И зчаквам малко по назад, и ако чистникът тръгне към мен и се опита да ми "освежи" мирогледа, давам газ :) Знам, това не решава проблема и не е много изобретателно, но върши работа. Опитай следващия път :)
цитирай
5. cchery - . . . когато приближавам кръстовище ...
09.11.2009 11:42
joromark написа:
... когато приближавам кръстовище с тъй наречените "миячи на стъкла", просто не се залепям за колата пред мен... И зчаквам малко по назад, и ако чистникът тръгне към мен и се опита да ми "освежи" мирогледа, давам газ :) Знам, това не решава проблема и не е много изобретателно, но върши работа. Опитай следващия път :)

Благодаря! Това наистина работи, просто както казваш ти, трябва да се сетиш навреме да си оставиш местенце да преместиш колата с метър и нещо напред.
цитирай
6. анонимен - А къде е полицията?
09.11.2009 12:34
Ей, г-н Цветанов, този проблем, ако искате да го решите, се решава за 24 часа. Искате ли да ни отървете от мангалите на светофарите?Вижте какво направиха в Рим с тях!!! Вие можете ли???
цитирай
7. анонимен - men
09.11.2009 13:15
Е това е ! Докато идат на работа , вече са изтрещяли.
цитирай
8. cchery - Е това е ! Докато идат на работа, вече ...
09.11.2009 15:59
анонимен написа:
Е това е ! Докато идат на работа , вече са изтрещяли.

Кой това?!?!
цитирай
9. анонимен - Iva
09.11.2009 23:26
Пак си постъпила смело, ако те беше фраснал с бутилката..........Щеше да изчезне...Никой нямаше да се размърда от шофьорите, даже щяха да се хилят...И..."Ти знаеш колко си обичам родината", точно заради тези" дребни' неща бих я заменила без да се замисля...Стига новата мащеха- държава да се грижи по. добре за доведеното си дете...Откъдето и да я погледнеш нашата БГ, всичко е корумпирано........
А тия РОМИ се роят и като станат мнозинство, не ми се мисли.........а това наближава.А БГ-то е майка по- скоро на тях...Всичко им плаща........Откланям се и спирам...
Старая се да не съм расист, но квото и да ги правиш- все им е циганска работата..........
цитирай
10. анонимен - vihrogonche
11.11.2009 17:04
Обичам те, мацка! И те поздравявам за блога и за статията! Продължавай да пишеш!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cchery
Категория: Други
Прочетен: 5024052
Постинги: 314
Коментари: 5091
Гласове: 3537
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930