Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.10.2009 18:22 - Жива да не бях, че за ремонт запях......
Автор: cchery Категория: Други   
Прочетен: 3343 Коментари: 2 Гласове:
1



За съжаление някои постове си имат и ІІ-ра част. Преди известно време ви занимавах с ремонтите в ОДЗ-тата. Ето я предисторията: в началото на септември започна ремонта на отоплителната система в градината на дъщеря ми. Щял да стане поетапно в двете крила, така че като затворят едното, другото да поеме децата и да са по 2 групи в една стая imageimage . Поради тази причина помолиха родителите: който има възможност да си задържи детето вкъщи, че да не се блъскат по 40 деца в стая. Оки, който можал и задържал. Ние също имахме възможност и не пуснахме дъщеря ни на градина. Ремонтът трябваше да приключи за 1 седмица. На третата седмица от началото на ремонта ние пуснахме детето, щото изчерпахме всевъзможните отпуски - законодателите трябва да се замислят за отпуск на родителите за отглеждане на дете, чието ОДЗ е в ремонтimage.

Ремонтът беше до средата, защото тръбите за парното били изостанали някъде в Италия image. И така момиченцето ни тръгна в първа група в нова непозната и най-вече временна стая. След 2 седмици престой в тази стая приключи ремонта на парното в тяхното крило и преместиха сборната група в стаята, където по принцип ще си е детето следващите 4 години и почна ремонта в другото крило. Нова стая, нов късмет. Ама не би.Точно на 3-я ден от преместването ни съобщиха, че ги смъкват в друга стая, защото в тяхната почвал ремонта на санитарното помещение - към момента то  било само с 1 тоалетна за 25-30 децаimage . Попитах се тогава, добре де, като се бавеше ремонта на парното, не можеше ли междувременно да се извърши този на санитарното помещение. От общината ми отговориха, че са отпуснали сега парите, т.к. имали молба от името на родители на децата от това крило за този ремонт, която дошла преди няколко дни. И ако е била дошла по-рано, по-рано щели да отпуснат парите. Чудех се какво да отвърна.... това, че стаята е с 1 тоалетна е ясно откак е построена градината. Що родителите трябва да пускат молба? Директорът сляп ли е? Ами органите, които отговарят за санитарно-битовите условия в ОДЗ-то!?!?! Те какви ги вършат 20 години, че не са се впечатлили от еднотоалетието?!?!?! И друго, като отпуска общината сега парите, не може ли тези ремонти да се вършат събота и неделя - 2-3 подред съботи и недели ако е необходимо. Толкова години децата са ходили в 1 тоалетна, все щяха да изтраят още седмица-две.

И така напред към другата простотия. Смъкнаха децата в трета стая - трета стая, трети късмет. Уви, и той подозрително нетраен. Върнаха ги след 4 дена в тяхната си стая, щото почвал ремонта на санитарното помещение в тази новата, поредната нова..... при това са ги върнали през деня. Т.е. сутринта ги оставихме в 1 стая, следобед трябва да ги вземем от друга. Пак късмет, че не ни пратиха от магистрала Тракия да си ги прибираме image

И така, аз щастлива, че детето ми е най-сетне в неговата си стая и с онази зареждаща душата надежда, че ремонтите са свършили най-сетне, се засилвам да си я прибера. И тя беше щастлива като ме видя. Но щастието, казват, е нетрайноimage.  Излиза госпожата ми казва нещо от сорта: "Ще Ви помолим да си я задържите у вас до края на седмицата, ако имате възможност, че в момента ни правят тоалетните!!!!""" Аз така:  imageimageimage. "Ама - казвам -как ви ги правят, нали са ги направили, щом сте качили децата тук?" "Ми не - гласи отговорът - просто почна ремонта на санитарното помещение в долната стая и ни пратиха тук, че тук са по-напреднали майсторите и не се кърти все пак толкова много!" image   В крайна сметка се оказа, че децата са ги качили в стая, в която все пак се кърти и ремонтира. Проветряват почти постоянно, заради праха. Няма парно, защото ремонтират другото крило и се топлят с някакъв калорифер. И за да се стоплят ги държат в 1-я ъгъл, щото хем калориферът слаб, хем в другия край да проветряват заради праха.......... Е, тука вече се сринах.... не знам как с думи да предам емоционалния шок, който получих. Шокът премина в комоцио, вследствие словесния удар, който госпожата ми нанесе като не можа да ми каже кога ще приключи всичко..... аз се разтопих от яд, мъка, безпомощност и гняв и буквално изтекох по стълбите към изходаimage.

Помолих за неплатен отпуск за отглеждане на дете до навършване на 7-годишна възраст, защото варианти за гледачи нямам. Ходих до общината и не успях да вляза при началничката на сектора, който отговаря за ремонти и благоустройство на училища и детски заведения. Не успях да вляза, защото бях все пак с детето на работа за около 4 часа. Тя се изнерви достатъчно много че да  се разреве, затръшка по общинските коридори и бая си мислех, ако някой от администрацията се намери да ми направи забележка, че вдига шум, да му  я връча да я гледа, защото съм ТАМ и с детето и по тяхна вина. Директорката на ОДЗ-то, разбира се, не мога да я открия.

Е, писна ми от простотии в тази наша хубава държава!!!!!!!!! Сега кой да държа отговорен така, както мене ще ме държат отговорна на работа, ако не отида или отида с детето и утре?!?!?!




Гласувай:
1



1. annie87 - здрасти
20.10.2009 18:33
за коя детска градина става въпрос?
цитирай
2. cchery - за коя детска градина става въпр...
20.10.2009 18:45
annie87 написа:
за коя детска градина става въпрос?

28 ОДЗ "Ян Бибиян" в Младост 2, София.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cchery
Категория: Други
Прочетен: 5005542
Постинги: 314
Коментари: 5091
Гласове: 3536
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031