Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.10.2009 15:15 - 6.10.2009, 19 часа, НДК - концерт на Лили
Автор: cchery Категория: Други   
Прочетен: 3397 Коментари: 2 Гласове:
3



Във вторник станах свидетел на това какво е пеене на живо с бенд?!?!?! И то само и защото си купих билет за концерта на любимата ми българска певица - Лили Иванова. 2 дена премислям впечатленията от концерта и все още не мога да ги синтезирам напълно. Еми, няма аналог тази жена. Външен вид - много, адски много жени могат да й завидят, аз включително. Крехка фигурка, убийствени крака, беупречна прическа и чар. Спомням си, че в биографията си казваше някъде, че никога не е чувала комплимент, че е красива жена. Ми, Лили, нека аз да ти го кажа - ДА, ТИ СИ КРАСИВА ЖЕНА!!! Стилна! Волева! Борбена! Неуморна! И си това, което си, защото никога не си спирала да бъдеш себе си! Хич не ме интересува колко майни ще отнесе откровеното ми мнение за тази жена....... да се злослови сигурно е занаят по-стар и от проституцията.

Едно скромно обръщение към фолк, поп, и поп-фолк и всякаквите му там разновидности певици - идете и вижте и се научете как се пее на живо!!!! И после - спрете да пеете!!!!! Защото за да пееш преди всичко трбява да имаш глас! После техника и след това рутина......... С хребети от силикон и перхидролени конци по главите се става само произведение на пластичната и не дотам хирургия и на майсторите на парцалени кукли.

Лили ни зашемети с мощта на гласа си, с артистизма си, с вниманието към всеки тон и любовта, с която изговаря всяка българска дума - говоря за прекрасната й дикция. Това да говориш правилно собствения си език и то с такова подчертаване го правят малцина. От нея си припомних останалата в миналото думичка АФИШ. Да, Лили все още използва за реклама на концертите си афиши, а не постери..... блях тия постери - даже и децата знаят какво е стикер, постер, трансформър. Виж обаче за афиш, лепенка, ваденка или преобразувател не са и чували. Ех, език, свещен на моите деди.Не че всички думи в езика ни са с български произход, но това което се случва последните години убива крехката красота на изговора.

Едно единствено нещо ми липсваше на този концерт - контакта с публиката....... Лили като че ли вече не пее така открито за нея. Не знам каква е причината, но ми липсва онова, което се случваше преди - тя изпълваше сцената. И когато тя не й стигаше, слизаше между редовете. Сега, уви, стои пред песнопойката си ....... и ни поглежда само като свърши концерта.

Въпреки това - браво, Лили! Страхотни песни си направила за новия албум! Продължавай да ни радваш все така
!



Тагове:   концерт,   ндк,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - На черното - бяло не можеш да кажеш
10.10.2009 14:27
Абсолютно си права! Тя е идеал за мен. Много правилно си го казала!
grigorovi
цитирай
2. анонимен - Браво!
23.10.2009 21:42
Наистина страхотен коментар си направила на концерта, но може да го усетят само тези, които са били някога на концерт на ЛИЛИ. :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cchery
Категория: Други
Прочетен: 5023518
Постинги: 314
Коментари: 5091
Гласове: 3537
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930