Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.09.2009 16:38 - Можем ли да гледаме без цвят?
Автор: cchery Категория: Други   
Прочетен: 4003 Коментари: 2 Гласове:
1



Снощи на площадката, докато децата си играеха станах свидетел на една грозна картинка....... картинка, за която и аз съм допринесла сигурно, макар още да не е видно. Става въпрос за следното: мой познат си осинови детенце преди 3 месеца. Сигурно беше един от единиците, които в документите за осиновяване не посочват претенции за произхода на детето. И по този начин си осинови дете, на което единият родител е циганин. Детето има всички белези на циганите, но отделно от това е общително, игриво и с жадно отворени към света на новото очи. На 6 години е. Понеже и моя син е на толкова, а и те съвсем наскоро се преместиха в нашия блок да живеят, децата ни вече са приятели. Дъщеря ми, понеже е по-малка, и е пръв приятел на приятелите на брат си:))), страшно много харесва това същото момченце. И вече са си комбина. Аз пък понеже харесвам човека, който го осинови, приех детето безрезервно (може би!).

Снощи, това същото момченце отивайки да си играе на топка с 2 деца - братчета, беше посрещнато с грубиянски тон и събрани вежди от по-голямото братче: "Махай се, циганино!!!!!!" На мен сърцето ми спря, бащата преглътна сухо, а моят син се ококори....... И се замислих, да! - мразя циганите като маса, мразя ги затова, че не само ограбиха дядовата ми къща, ами я поругаха - режейки дюшеци, отваряйки бурканите и изсипвайки съдържанието им насред мазата, пикаейки на събраните накуп черги; мразя ги заради лентяйството им; мразя ги заради невежеството им; заради липсата на каквото и да е било желание за социализиране; заради глупостта им, подкупността им, липсата на реална самооценка - засега на стойност 1 печено пиле по избори.

НО снощи, сърцето ми спря заради това малко момченце, на което може би съдбата най-сетне се е усмихнала в лицето и очите на новия му баща. Заради това, че с пълна сила усетих, че той винаги ще носи цвета на гените си и корена на произхода си. Навсякъде. Към всяка група и всеки човек, към който се обърне. И се моля, моят син и дъщеря да бъдат достатъчно разумни да гледат без цвят към него! Към Фреди! Колкото това зависи от мене, аз ще го сторя!

За бащата на Фреди - едно голямо браво!



Тагове:   общество,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. slovoto - Има начин - извадете им очите, за...
04.09.2009 18:28
Има начин - извадете им очите, запушете им носа, спукайте им тъпанчетата или просто ги задължавайте да попиват по 4-5 часа на ден мъдрост от БиТелеВизията. Тогава ще бъдат достатъчно разумни да вървят срещу себе си и да гледат на света "без цвят".
цитирай
2. cchery - Има начин - извадете им очите, за...
04.09.2009 20:54
slovoto написа:
Има начин - извадете им очите, запушете им носа, спукайте им тъпанчетата или просто ги задължавайте да попиват по 4-5 часа на ден мъдрост от БиТелеВизията. Тогава ще бъдат достатъчно разумни да вървят срещу себе си и да гледат на света "без цвят".


Не схванах нищо освен бТВ :))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cchery
Категория: Други
Прочетен: 5008551
Постинги: 314
Коментари: 5091
Гласове: 3536
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031